Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2003, 19:54
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
MarTjuH schreef:


zal m'n moeder leuk vinden
M'n tante Coby uit Zierikzee is ook al weeeeeeken van slag...
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Advertentie
Oud 07-03-2003, 20:08
MissEvil
Avatar van MissEvil
MissEvil is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef:
M'n tante Coby uit Zierikzee is ook al weeeeeeken van slag...
Zierikzee?
heb ik ook gewoond..
nouja een klein kutdorpje verder..
__________________
________________
Oud 07-03-2003, 21:04
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
Citaat:
MarTjuH schreef:


zal m'n moeder leuk vinden
En wat dacht je van mij
Oud 07-03-2003, 21:31
10.45
Avatar van 10.45
10.45 is offline
Citaat:
M*girl schreef:
En wat dacht je van mij
lauwe shit
__________________
Neen.
Oud 07-03-2003, 22:53
MissEvil
Avatar van MissEvil
MissEvil is offline
volgende week..

Maandag 10 maart
Daantje breekt met Milan. Ze zegt blij te zijn dat ze op wereldreis gaat en hoeft hem niet meer te zien. Tony gaat verhaal halen als Yasmin zijn dure cadeau afwijst. Laura wil dat niemand zich met haar zwangerschap bemoeit. Benjamin denkt dat Robin het zich inbeeldt als hij over hoofdpijn klaagt. Stefano probeert uit te vissen hoe crimineel Yasmins familie is.

Dinsdag 11 maart
Dennis wil niet voor zijn verantwoordelijkheden weglopen en neemt een rigoreuze beslissing. Barbara en Charlie houden een onbezorgde sneeuwvakantie waarbij ze Morris eindelijk weer eens terugzien. Yasmin heeft heel wat uit te leggen aan Stefano over haar overdreven reaktie. Robert probeert een date te regelen met Valerie: hij ziet haar helemaal zitten.

Woensdag 12 maart
Door Laura's zwangerschap komt de relatie tussen Dennis en Daantje onder zware druk te staan. Valerie is iets met Jef van plan: ze pakt hem helemaal in en maakt Robert daarmee stikjaloers. Simon heeft het moeilijk met de breuk tussen hem en Esther. Remco heeft zijn eigen glazen ingegooid bij Janine, als hij excuses wil maken treft hij Simon en Janine samen op de bank.

Donderdag 13 maart
Remco troeft Janine af door Simon doodleuk met de Janine's spelletjes te confronteren. Ludo is bezorgd als Nina hem vertelt dat het niet goed gaat met Mama. Robin heeft een fijne maar vermoeiende middag met Isabella. Benjamin verkoopt een schilderij voor veel geld. Esther heeft meer dan genoeg van Simon's praatjes en uitvluchten.

Vrijdag 14 maart
Benjamins wereld stort in als Robin met spoed in het ziekenhuis opgenomen moet worden. Jef staat onverwacht op de stoep als Robert eindelijk een romantisch afspraakje met Valerie heeft. Barbara verbaast zich over hoe anders Morris is. Yasmin weet zich, onder druk van Tony, in de zaken van Ludo te mengen.


*huiwl* ik ben er de hele week niet..
jullie veel plezier met kijken ofzo..
__________________
________________
Oud 08-03-2003, 13:17
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
Citaat:
MarTjuH schreef:
lauwe shit
Kickuh
Oud 08-03-2003, 14:17
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Sarsefras schreef:
verder hoop ik dat die Robin gauw weggaat... 'als je stout doet krijg je hoofdpijn' kom op zeg, zelfs als je mongool bent kun je toch wel gewoon zeggen dat een lamp op je hoofd is gevallen?

LOL!!

Ik erger me ook echt wezenloos aan dat schepsel.. opzouten die hap! Lullige axi van Remco, ik vond um net zo lief! DIe verhaallijn van Tony is inderdaad painfully boring en kben benieuwd of er nog spannende dingen tussen Ludo en Isabella gaan gebeuren...
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 08-03-2003, 17:43
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Milan is coool

Muhaha, echt n slimme zet van 'm. Nu is Daantje erbij en Laura. En Dennis verdrietig. Gniffel!
Wel zielig voor Robert

Yasmin draait alleen een beetje door
__________________
I'll find you.
Oud 08-03-2003, 18:16
Verwijderd
Ik vond Yasmin Überlijp gisteren! Lekker gefreakt wijf!
Oud 08-03-2003, 21:15
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
shit joh, nou blijven die daantje en dennis zeker nog langer?
nou ja, die daantje heb ik wel op tv gezien dat die sowieso weg gaat, maar betekent het nou dat dennis ook blijft?

klote milan, had z'n mond nou gehouden. Nou zitten we nog langer met die schepsels opgescheept.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 08-03-2003, 22:47
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
linda85 schreef:
shit joh, nou blijven die daantje en dennis zeker nog langer?
nou ja, die daantje heb ik wel op tv gezien dat die sowieso weg gaat, maar betekent het nou dat dennis ook blijft?

klote milan, had z'n mond nou gehouden. Nou zitten we nog langer met die schepsels opgescheept.
Ghe ghe, dat is ook weer waar ja
__________________
I'll find you.
Oud 09-03-2003, 11:34
scala
scala is offline
oeh morris komt terug ben benieuwd of het dezelfde acteur is...

en wat was er met yasmin dan? heb het niet gezien..
Oud 09-03-2003, 12:54
Violet15
Violet15 is offline
Citaat:
scala schreef:
oeh morris komt terug ben benieuwd of het dezelfde acteur is...

en wat was er met yasmin dan? heb het niet gezien..
Yasmin leefde zich uit op de tv, (letterlijk) ik denk dat het niet de zelfde acteur is, want ik had ergens gelezen dat er een nieuwe acteur kwam vanaf 11 maart en dat ze niet hun personage mochten zeggen dus ik denk dat hij morris ga spelen.
Oud 09-03-2003, 14:37
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Op 14 maart kwam er iig een nieuw persoontje in het verhaal, ben ff dr naam kwijt, maar ze zou een verpleegster spelen die benjamin vrijdag dus tegen zou komen in het ziekenhuis
Oud 09-03-2003, 16:54
10.45
Avatar van 10.45
10.45 is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef:
Op 14 maart kwam er iig een nieuw persoontje in het verhaal, ben ff dr naam kwijt, maar ze zou een verpleegster spelen die benjamin vrijdag dus tegen zou komen in het ziekenhuis
ik hoop 'gouwe ouwe' Wil de Smet
het is pas feest als Wil de Smet weer is langsgeweest
__________________
Neen.
Oud 09-03-2003, 19:20
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
Citaat:
MarTjuH schreef:
ik hoop 'gouwe ouwe' Wil de Smet
het is pas feest als Wil de Smet weer is langsgeweest
Voor mijn tijd zeker?
Oud 09-03-2003, 21:35
one*girl
one*girl is offline
Wat ik dus zo vaag vind.. als jullie je aan Dennis, Daantje, Laura, Robin, simon en god mag weten wie nog meer ergeren waarom kijken jullie in godsnaam dan?
Oud 09-03-2003, 22:35
Verwijderd
Citaat:
one*girl schreef:
Wat ik dus zo vaag vind.. als jullie je aan Dennis, Daantje, Laura, Robin, simon en god mag weten wie nog meer ergeren waarom kijken jullie in godsnaam dan?
ergeren is heerlijk...
Oud 10-03-2003, 08:27
10.45
Avatar van 10.45
10.45 is offline
Citaat:
M*girl schreef:
Voor mijn tijd zeker?
die vrouw met die kreukelzone, lerares, vriendin van Helen Helmink, hint
dat was in de tijd dat leraren nog een voorbeeldfunctie hadden
__________________
Neen.
Oud 10-03-2003, 14:00
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Citaat:
Hermione schreef:
ergeren is heerlijk...


en omdat de rest v/d cast wel "leuk" is

maar de voornaamste reden is eigenlijk omdat dr niets boeiends rond die tijd op tv komt, dus..
Oud 10-03-2003, 16:10
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
Citaat:
MarTjuH schreef:
die vrouw met die kreukelzone, lerares, vriendin van Helen Helmink, hint
dat was in de tijd dat leraren nog een voorbeeldfunctie hadden
Jij zegt t
Oud 10-03-2003, 16:49
Dorrit
Dorrit is offline
is het niemand opgevallen dat toen laura net zwanger was, ze met barbara praatte, en dat ze toen zeiden dat ze ongeveer 50 was??? ik weet niet hoe oud ze is, maar get real, hou het nog een beetje geloofwaardig
Oud 10-03-2003, 16:56
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
Dorrit schreef:
is het niemand opgevallen dat toen laura net zwanger was, ze met barbara praatte, en dat ze toen zeiden dat ze ongeveer 50 was??? ik weet niet hoe oud ze is, maar get real, hou het nog een beetje geloofwaardig
__________________
I'll find you.
Oud 10-03-2003, 19:51
10.45
Avatar van 10.45
10.45 is offline
Citaat:
Dorrit schreef op 10-03-2003 @ 17:49:
is het niemand opgevallen dat toen laura net zwanger was, ze met barbara praatte, en dat ze toen zeiden dat ze ongeveer 50 was??? ik weet niet hoe oud ze is, maar get real, hou het nog een beetje geloofwaardig
ja, mijn moeder is ook zwanger van óf mijn vader óf mijn schoonbroer en zij is 44, tsss nepsoaps
__________________
Neen.
Oud 11-03-2003, 12:00
Verwijderd
goed, Robin wordt dus de aspirineverslaafde gek.. Boeiend! Benjamin is het leuke kunstenaartje... Herinnert iemand zich nog dat hij Charlies pooier was? Kom op hee, zoiets vergeet je niet zo snel! En Charlie doet altijd normaal tegen hem. Daantje gaat denk ik alleen op reis.
Oud 12-03-2003, 13:41
Sarsefras
Avatar van Sarsefras
Sarsefras is offline
Wat is er gister gebeurd?????? Kheb het gemist dus leg please even uit.. alvast bedankt
Oud 12-03-2003, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Sarsefras schreef op 12-03-2003 @ 14:41:
Wat is er gister gebeurd?????? Kheb het gemist dus leg please even uit.. alvast bedankt
graag ja...
Oud 13-03-2003, 08:45
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
De nieuwe Morris is niet de ouwe Ze hebben ook gelijk de foto, die in de huiskamer hangt, veranderd in de nieuwe Morris.

En waar is Valerie mee bezig?!
__________________
I'll find you.
Oud 13-03-2003, 10:56
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Valerie gaat nog wel met Jef naar bed voordat Barbara terugkomt, denk ik. Gevolg: Jef moet liegen tegen Barbara, Robert komt erachter en wordt kwaad op Jef.

Ik vind trouwens ook dat die verhaallijn met Tony en Yasmin veel te lang duurt... begint saai te worden. En IK MIS HARMSEN en zijn gezellige knusse huisje!!

O ja, ik voorspel ook nog dat Laura een miskraam krijgt.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 13-03-2003, 11:00
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
Valerie is hard bezig Barbara een loer te draaien. Is dit dan echt het einde van Jef en Barbara's huwelijk? Of zal Barbara hem vergeven als Jef haar vergeeft als blijkt dat Valerie Charlies moeder is? Bovendien is Barbara al twee keer vreemd gegaan, Jef nog maar een halve keer met Isabella, geloof ik, dus die kan nog wel ff!!
Ludo krijgt wat met Isabella, heel duidelijk...
Yasmin zal het Stefano wel vertellen, en dan zal Stefano die Tony wel aanpakken.
Oud 13-03-2003, 11:01
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
Enne, de oude Morris was toch homo of niet? En de nieuwe nu niet meer? Stom zeg. Alleen omdat ze dan betere verhaallijnen kunnen maken. Morris met Janine, Morris met tante Valerie, Morris met Isabella. Getsie.

Remco gaat denk ik met Daantje, btw!
Oud 13-03-2003, 11:12
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Wat is er eigenlijk met Roxy Belinfante gebeurd??
Ik heb toen een paar afleveringen gemist en nu hoor je haar naam echt helemaal nooit meer..!
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 13-03-2003, 11:15
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Remco gaat denk ik met Daantje, btw!
Nee denk het niet... gaat Daantje er niet uit??
En Remco zal wel gefrustreerd terugkeren naar Amerika als hij Janine niet kan krijgen...

O ja.. nog een ander vreemd iets: eerst was Bowien de liefde van Stefano's leven, toen was Daantje het "voor altijd" en nu zegt ie weer tegen Yasmin dat ze de liefde van zijn leven is.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 13-03-2003, 11:16
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
En als Barbara terugkomt heeft Valerie haar leven overgenomen. Ze slaapt met haar man en is beste vriendinnen met Janine. Dan hoeft ze alleen Charlie nog van haar af te pakken en het feest is compleet
Oud 13-03-2003, 15:20
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 13-03-2003 @ 12:12:
Wat is er eigenlijk met Roxy Belinfante gebeurd??
Ik heb toen een paar afleveringen gemist en nu hoor je haar naam echt helemaal nooit meer..!
Volgens mij was het laatste dat ze op t politiebureau zat, en daarna is ze ook nooit meer in beeld geweest, dacht ik.. VAAG
Oud 13-03-2003, 15:35
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 13-03-2003 @ 12:12:
Wat is er eigenlijk met Roxy Belinfante gebeurd??
Ik heb toen een paar afleveringen gemist en nu hoor je haar naam echt helemaal nooit meer..!
Wees blij ! Wat was dat n walgelijk mens!
__________________
I'll find you.
Oud 13-03-2003, 16:55
Martijn
Avatar van Martijn
Martijn is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 13-03-2003 @ 12:15:

O ja.. nog een ander vreemd iets: eerst was Bowien de liefde van Stefano's leven, toen was Daantje het "voor altijd" en nu zegt ie weer tegen Yasmin dat ze de liefde van zijn leven is.
Dat zegt iedereen tegen zun vriendin
Oud 13-03-2003, 17:51
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 13-03-2003 @ 12:15:

O ja.. nog een ander vreemd iets: eerst was Bowien de liefde van Stefano's leven, toen was Daantje het "voor altijd" en nu zegt ie weer tegen Yasmin dat ze de liefde van zijn leven is.
Tip: het is een soap
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Oud 13-03-2003, 18:03
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
Ja tis een soap, maar sommige soaps zijn wel goed. ATWT bijv.!
Oud 14-03-2003, 07:29
xx
xx is offline
maar wat heeft simon nou gezegd toen hij hoorde van remco dat hun relatie enzo allemaal fake was????

dat heb ik namelijk niet gezien en ik wil graag weten hoe het stukje remco-janine-simon af gaat lopen

ik hoop dat janine en simon toch bij elkaar blijven.

xx
Oud 14-03-2003, 22:02
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
xx schreef op 14-03-2003 @ 08:29:
maar wat heeft simon nou gezegd toen hij hoorde van remco dat hun relatie enzo allemaal fake was????

dat heb ik namelijk niet gezien en ik wil graag weten hoe het stukje remco-janine-simon af gaat lopen

ik hoop dat janine en simon toch bij elkaar blijven.

xx
Hij geloofde het aanvankelijk niet en vroeg Janine of het echt waar was. Zij wilde er aanvankelijk weer over gaan liegen, maar Remco bleef volhouden dat het zo was en toen begon hij te huilen en ging hij kwaad weg. Hij probeerde Esther uit te leggen hoe het zat, maar die wilde niks meer van hem weten omdat hij volgens haar was vreemdgegaan met Janine.

Ik hoop btw dat het Remco lukt Janine voor zich te winnen. Ik vind hem zo'n schatje
Oud 15-03-2003, 11:46
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 14-03-2003 @ 23:02:
Ik hoop btw dat het Remco lukt Janine voor zich te winnen. Ik vind hem zo'n schatje
Nou.. ik vind hem nu nogal eikelig doen.

Ik vraag me nog steeds af waarom ik het nog steeds kijk. Dat van Robin gaat nergens over, dat van Tony is saai, die Morris interesseert me ook totaal niets, same goes for Valerie en Robbert en Laura en Daantje en Dennis. Zucht.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 16-03-2003, 15:27
Eurydice
Avatar van Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
bloem schreef op 08-03-2003 @ 15:17:
Ik erger me ook echt wezenloos aan dat schepsel.. opzouten die hap!
Totally agree! Wat een irritant figuur. Fijn dat jij er ook zo over denkt, want op zo'n gtst-site werd hij geïnterviewd en in de intro stond iets van 'wedden dat jij hem ook het liefste personage vind?' Nou eigelijk... heb ik een gruwelijke hekel aan dat jong

Citaat:
bloem schreef op 08-03-2003 @ 15:17:
Lullige axi van Remco, ik vond um net zo lief! DIe verhaallijn van Tony is inderdaad painfully boring en kben benieuwd of er nog spannende dingen tussen Ludo en Isabella gaan gebeuren...
Remco is idd zeer attractive.. waarom achter Simon aanscharrelen als je hem kan krijgen?
__________________
'Che farò senza Euridice?" (Wat moet ik zonder Eurydice?).
Oud 16-03-2003, 17:38
Verwijderd
[QUOTE]Eurydice schreef op 16-03-2003 @ 16:27:
Totally agree! Wat een irritant figuur. Fijn dat jij er ook zo over denkt, want op zo'n gtst-site werd hij geïnterviewd en in de intro stond iets van 'wedden dat jij hem ook het liefste personage vind?'

Sooo not



Remco is idd zeer attractive.. waarom achter Simon aanscharrelen als je hem kan krijgen?

omdat hij vervelend doet en Simon heeft meer sex appeal
Oud 16-03-2003, 18:29
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
[QUOTE]Hermione schreef op 16-03-2003 @ 18:38:
Citaat:
Eurydice schreef op 16-03-2003 @ 16:27:
Totally agree! Wat een irritant figuur. Fijn dat jij er ook zo over denkt, want op zo'n gtst-site werd hij geïnterviewd en in de intro stond iets van 'wedden dat jij hem ook het liefste personage vind?'

Sooo not



Remco is idd zeer attractive.. waarom achter Simon aanscharrelen als je hem kan krijgen?

omdat hij vervelend doet en Simon heeft meer sex appeal
Simon meer sex appeal??! Nee, vind ik niet
Oud 16-03-2003, 18:59
10.45
Avatar van 10.45
10.45 is offline
Citaat:
M*girl schreef op 16-03-2003 @ 19:29:
Simon meer sex appeal??! Nee, vind ik niet
sinds z'n postkrediet avontuurtje is het helemaal ingestort
__________________
Neen.
Oud 16-03-2003, 19:03
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
Citaat:
MarTjuH schreef op 16-03-2003 @ 19:59:
sinds z'n postkrediet avontuurtje is het helemaal ingestort
Ja idd, dat bedoelde ik..
Oud 16-03-2003, 19:52
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Eurydice schreef op 16-03-2003 @ 16:27:
Totally agree! Wat een irritant figuur. Fijn dat jij er ook zo over denkt, want op zo'n gtst-site werd hij geïnterviewd en in de intro stond iets van 'wedden dat jij hem ook het liefste personage vind?' Nou eigelijk... heb ik een gruwelijke hekel aan dat jong
Meen je dat nou? AARGH moeten wij hem LIEF vinden? Mijn God.. waar gaat het heen met de wereld!! *sighs dramatically*
Voglens mij vindt bijna iedereen hem irritant hoor, trouwens. Toch?
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 17-03-2003, 14:39
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Jup, ik vind Robin ook een totaal nutteloos personage.

Is die Pascale trouwens die sympathieke zuster van Benjamin? Whaaa !
__________________
I'll find you.
Oud 17-03-2003, 14:43
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
Pascale is wel een lekker wijf! Ik hoop dat ze Benjamin gaat pijpen en dat Robin dan bijkomt! 'Hey wat zijn jullie aan het doen?'
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Gtst
Verwijderd
101 31-03-2013 23:27
De Kantine Wat heb jij vandaag allemaal gedaan? (Topic 2!)
Mr.Oizo
2 13-04-2004 22:53
Beleidszaken Waarom een max. aantal posts?!?!
blueeyes_jochie
39 23-12-2003 14:09
Films, TV & Radio 3 Vragen over GTST
Martijn
2 20-12-2002 20:41
Films, TV & Radio 1 acteur, 2 rollen, zelfde serie: goed of slecht? (ik doel op de Nederlandse Soaps)
de Duif met de Bijl
12 01-06-2002 19:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20.