Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2003, 21:14
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef:
Spoed heb ik een keer een stukje van gezien. Er stonden 3 dokters bij 1 patient, die niet eens iets "heel ergs" had. Ook was er een patient die een hartstilstand kreeg, waarop 1 arts riep: "We moeten hem defibrilleren."
Toen vond ik 't al niet leuk meer. Ik heb nog nooit 3 artsen bij een patient zien staan die iets had wat niet ernstigers was dan een griepje, en ik vond het te langzaam.
Tsja, ik vind het wel leuk, maar ja, ik ben zelf een deel Belgisch, en dan spreekt het mij op de een of andere manier meer aan... Net als Flikken, ook zo geweldig... Maar meestal is Spoed heel leuk, heel Belgisch...
Advertentie
Oud 26-02-2003, 21:17
Mara
Mara is offline
Citaat:
Hippe Woepsie schreef:
Tsja, ik vind het wel leuk, maar ja, ik ben zelf een deel Belgisch, en dan spreekt het mij op de een of andere manier meer aan... Net als Flikken, ook zo geweldig... Maar meestal is Spoed heel leuk, heel Belgisch...
Ahaa, ik snap het. Zit er eigenlijk ook ondertiteling bij Spoed op de Nederlandse zenders? Dat valt me namelijk op, dat ze op Nederlandse zenders ondertiteling bij Vlaamse programma's doen, en Vlaamse zenders dat ook bij Nederlandse programma's (Baantjer bijv.) doen.
Oud 28-02-2003, 20:01
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik hou alleen van ER en medicopter 117 (qua medice programma's) en verder kijk ik soms wel eens andere dingen om daar de foute uit te halen zoals bij trauma 24/7 best grappig als je een studie volgt die de richting van een ziekenhuis uitgaat en dan van die dingen ziet die NIET kloppen hahah
net zoals die 3 dokters haha
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 28-02-2003, 21:19
scala
scala is offline
Citaat:
rare kwast schreef:
ik hou alleen van ER en medicopter 117 (qua medice programma's) en verder kijk ik soms wel eens andere dingen om daar de foute uit te halen zoals bij trauma 24/7 best grappig als je een studie volgt die de richting van een ziekenhuis uitgaat en dan van die dingen ziet die NIET kloppen hahah
net zoals die 3 dokters haha
wat klopt er dan bv niet? ben ik wel benieuwd naar eigelijk
Oud 28-02-2003, 22:28
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
kan iemand me vertellen wat er vandaag (28 februari) is gebeurd in ER? Ik heb op NL2 opgenomen
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 28-02-2003, 22:32
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef:
kan iemand me vertellen wat er vandaag (28 februari) is gebeurd in ER? Ik heb op NL2 opgenomen
Even kijken.. Carter's oma moest naar het ziekenhuis, heeft een syndroom en is nu weer thuis omdat ze dat wou.
Er is een nieuwe co-assistent.. Mike ofzoiets, doet erg z'n best.
Uhm, Catherine ofzo, de chirurg met dat rode krullende haar , heeft zitten neuzen in de kamer van een andere chirurg, ze denkt dat hij iets te maken heeft met die infecties van haar (dode) patienten. Ze mogen nu allebei niet opereren zo lang het onderzoek gaande is geloof ik..
Poeh.. *denkdenk* Er bloeit iets op tussen Carter en Susan (?, die blonde vrouw die weer terug is).
En Peter heeft een DNA-test laten doen om te bewijzen dat hij de vader van Reese is (nog geen uitslag).

Ik ben vast wat vergeten.
Oud 28-02-2003, 23:06
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Orsino* schreef:
Ik ben vast wat vergeten.
hmzz, volgens mij niet echt wat bijzonders... der waren wel meer boeiende patienten: zoals een politie agent die zelfmoord wilde plegen en die co-arts Mike (ofzoiets) samen met die andere leerling (zo'n meisje wat eerst alleen maar spullen bijvulden, maar nu leerling is) vonden hem.. die leerling was daarna overstuur omdat haar vader ook zichzelf had opgehangen. En dat meisje wat patient was maar zelf ook medicijnen studeerde en psychisch niet helemaal goed was (ze sneed zichzelf en verzorgde zichzelf niet goed) ik denk dat daar nog wel meer over komt...
__________________
Oud 01-03-2003, 08:51
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline

die aflevering klinkt zo goed
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 01-03-2003, 09:55
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
hij was echt cool

in serie's klopt o.a niet als ze gaan klappen met peddels dat de patient ongeveer de lucht in springt....(trauma 24/7 zaten ze zowat tegen het plafon )
en heel veel gedrag enzo daar zijn allemaal code's voor maar die lappen ze allemaal aan hun laars hehe

John Carter---------> *zwijmel* wil nu alweer het volgende deel zien maar meestal komen de patienten niet terug die je nu ziet, maar de oma van carter aahhh die zal wel keertje heel snel dood gaan ofzo en carter weer aan de drugs
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 01-03-2003, 13:18
wissie
wissie is offline
Citaat:
rare kwast schreef:
hij was echt cool

John Carter---------> *zwijmel* wil nu alweer het volgende deel zien maar meestal komen de patienten niet terug die je nu ziet, maar de oma van carter aahhh die zal wel keertje heel snel dood gaan ofzo en carter weer aan de drugs
Ik denk dat dat Carter weer aan de drugs gaat. Ik hoop het tenminste niet.

Heeft hij geen ouders? Hij is altijd bij zijn oma, maar de rest van de familie zie je nooit voorbij komen?
Oud 01-03-2003, 14:24
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
carter is volgens mij bij zijn oma opgegroeit, dacht dat zijn ouders al dood waren
maar ik hoop ook niet dat ie weer aan de drugs gaat maar je weet maar nooit
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 01-03-2003, 15:46
PV
PV is offline
jaaa ik kijk het al heel lang dr Ross en Hathaway moeten terug
Oud 01-03-2003, 16:15
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
ER is echt goed. ik vind dat die chinese dokter, chen, weer terug moet. zij was egt leuk. Ik vond het echt lullig van Weaver, maar ze deed ook altijd zo.
Kan iemand mij vertellen wie die susan is ofzo? ze schijnt er vroeger al ingezeten te hebben, maar toen keek ik nog niet.
Oud 01-03-2003, 16:24
wissie
wissie is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef:
Kan iemand mij vertellen wie die susan is ofzo? ze schijnt er vroeger al ingezeten te hebben, maar toen keek ik nog niet.
Toen keek ik ook nog niet, maar ik vind d'r een doos
Oud 01-03-2003, 16:36
koelkastje
Avatar van koelkastje
koelkastje is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef:
ER is echt goed. ik vind dat die chinese dokter, chen, weer terug moet. zij was egt leuk. Ik vond het echt lullig van Weaver, maar ze deed ook altijd zo.
Over ongeveer 5 afleveringen (in aflevering A River in Egypt) komt dr. Chen weer terug
__________________
(miep miep, zoef zoef en de koelkast is weer weg, miep miep)
Oud 01-03-2003, 16:55
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
susan was al eerder een arts daar, en had iets met green geloof ik.
ze is er toen vandoor gegaan---> per trein green erachter aan en verder weet ik het niet meer (in de aller aller eerste aflevering was ze er al)
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 01-03-2003, 17:53
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Over ongeveer 5 afleveringen (in aflevering A River in Egypt) komt dr. Chen weer terug 9
blijft ze dan definitief? hoe gaat t verder met r?
zijn dr trouwes nog meer chen of abby-fans? laat je horen!
Oud 01-03-2003, 18:07
wissie
wissie is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef:
blijft ze dan definitief? hoe gaat t verder met r?
zijn dr trouwes nog meer chen of abby-fans? laat je horen!
Die zijn in de minderheid. De meeste ER kijkers zijn Carter fans
Oud 01-03-2003, 18:46
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef:
zijn dr trouwes nog meer chen of abby-fans? laat je horen!
Aww, ik vind Chen echt niet leuk, maar Abby dan weer wel...

Ik kijk echt altijd naar ER, goede serie!
Carter: Whoehoe
Weaver: Zeikwijf, met een irritante stem. Weet iemand misschien hoe het komt dat ze slecht loopt, weet er eigenlijk de oorzaak niet van...
Benton: Leukleukleuk, was in het begin zo'n pain-in-the-ass.
Kovac: Sjah.. niet echt bijzonder.
Elisabeth: Leuk!
Susan: Ook prima. Weet niet meer zoveel van dr eerdere verschijning behalve dat ze dan in die trein zit.
Romano: Komisch.

Doug Ross en Hathaway horen bij ER jah. =(
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 01-03-2003, 18:55
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
waarom zie ik hier trouwens alleen maar V-personen? niet dat ik het niek leuk vind hoor, maat allemaal meiden . Komt dat soms door die Carter die jullie allemaal zo geweldig schijnen te vinden? Als dat niet zo is, wat vinden jullie er dan zo goed aan? Ik kijk ernaar omdat...uhm..uhm..het gewoon heel meeslepend is.
Oud 01-03-2003, 19:06
wissie
wissie is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef:
waarom zie ik hier trouwens alleen maar V-personen? niet dat ik het niek leuk vind hoor, maat allemaal meiden . Komt dat soms door die Carter die jullie allemaal zo geweldig schijnen te vinden? Als dat niet zo is, wat vinden jullie er dan zo goed aan? Ik kijk ernaar omdat...uhm..uhm..het gewoon heel meeslepend is.
Carter is schattig, maar dat is niet de reden waarom ik ER kijk.

Ik vind het een goede serie, het is inderdaad meeslepend. Het komt op mij ook realistisch over.
Oud 01-03-2003, 19:11
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
jah ik wil eigenlijk ook wel weten hoe weaver aan die stok komt.
in de aller aller eerste loopt ze er al mee dacht ik maar het is vast wel een keer gezegt....
en chen is wat minder maar abby is leuk wil eigenlijk wel dat die met John gaat
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 01-03-2003, 19:14
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
rare kwast schreef:
jah ik wil eigenlijk ook wel weten hoe weaver aan die stok komt.
in de aller aller eerste loopt ze er al mee dacht ik maar het is vast wel een keer gezegt....
*wil dat ook weten*
__________________
Oud 01-03-2003, 19:32
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
jah, kwil ook wel weten hoe ze aan die stok komt. weet ienmand misschien ook een internetsite van ER? Ik heb gezocht maar ik kan nix vinden.
Oud 01-03-2003, 19:40
wissie
wissie is offline
www.nbc.com was dacht ik de officiële site
Oud 01-03-2003, 19:46
scala
scala is offline
site 1
site 2
episode guide
Oud 01-03-2003, 20:14
koelkastje
Avatar van koelkastje
koelkastje is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef:
blijft ze dan definitief? hoe gaat t verder met r?
zijn dr trouwes nog meer chen of abby-fans? laat je horen!
Dan blijft ze wel weer definitief (voor zover ik weet), en hoe het verder gaat kan je lezen in de episode quide op de site's die scala heeft gegeven of hier: Seizoen 8 & Seizoen 9 (voor als je heel graag wilt weten wat er met Chen gebeurt)
__________________
(miep miep, zoef zoef en de koelkast is weer weg, miep miep)
Oud 02-03-2003, 13:41
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
neej..ik ga niet al die episodes lezen..ik wil wel dat ik niet weet wat er gebeurt, ik wilde alleen weten of chen terugkwam.
trouwens mensen...bedankt voor de goeie links!
Oud 02-03-2003, 22:02
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
ja, ik kijk het ook altijd!
vrijdag met die vent die zichzelf had opgehangen iehll!
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 05-03-2003, 16:08
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
vrijdag weer lekker ER kijken!

heeft nou al iemand wat over die stok van Weaver gevonden? Ik ben ook op zoek geweest maar ik heb niks kunnen vinden
Oud 05-03-2003, 16:16
little lady
Avatar van little lady
little lady is offline
die susan is echt irritant :/
__________________
plop.
Oud 05-03-2003, 17:27
wissie
wissie is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef:
heeft nou al iemand wat over die stok van Weaver gevonden? Ik ben ook op zoek geweest maar ik heb niks kunnen vinden
Ik heb gezocht, maar kan het ook niet vinden. Wat een mysterie Ik zal nog even verder zoeken, want ik ben wel nieuwsgierig
Oud 05-03-2003, 17:49
koelkastje
Avatar van koelkastje
koelkastje is offline
Ik heb ook gezocht en op 1 site stond dat Kerry in het verleden Polio zou hebben gehad, maar dat was de gedachte van de eigennaar van die site zelf.
Voor de rest loopt ze vanaf het begin al met een kruk, en moest ze tijdens de auditie laten zien hoe ze er mee liep.
Er schijnt wel een al door Weaver en de schrijfers een rede zijn bedacht waarom ze met die kruk loopt, en dit wordt pas verteld als het een goed moment er voor is. In geen enkele aflevering is er tot op hede iets over verteld... Het blijft dus het grote mysterie bij ER
__________________
(miep miep, zoef zoef en de koelkast is weer weg, miep miep)
Oud 05-03-2003, 17:54
wissie
wissie is offline
Citaat:
koelkastje schreef:
Ik heb ook gezocht en op 1 site stond dat Kerry in het verleden Polio zou hebben gehad, maar dat was de gedachte van de eigennaar van die site zelf.
Voor de rest loopt ze vanaf het begin al met een kruk, en moest ze tijdens de auditie laten zien hoe ze er mee liep.
Er schijnt wel een al door Weaver en de schrijfers een rede zijn bedacht waarom ze met die kruk loopt, en dit wordt pas verteld als het een goed moment er voor is. In geen enkele aflevering is er tot op hede iets over verteld... Het blijft dus het grote mysterie bij ER

Misschien weten ze het zelf ook wel niet, blijkt er geen reden voor te zijn
Oud 05-03-2003, 17:56
koelkastje
Avatar van koelkastje
koelkastje is offline
Citaat:
wissie schreef:
Misschien weten ze het zelf ook wel niet, blijkt er geen reden voor te zijn
Dat zou ook kunnen, zal ik wel jammer vinden misschien dat het ooit uitkomt.. (je moet blijven hopen , toch?)
__________________
(miep miep, zoef zoef en de koelkast is weer weg, miep miep)
Oud 05-03-2003, 18:01
wissie
wissie is offline
Citaat:
koelkastje schreef:
Dat zou ook kunnen, zal ik wel jammer vinden misschien dat het ooit uitkomt.. (je moet blijven hopen , toch?)
Juist omdat niemand het weet, wordt ik heel erg nieuwsgierig naar de reden. Ik hoop dat het ooit uitkomt, maar dan kan de echte reden ook wel tegenvallen. Ik zit altijd spectaculaire situaties te bedenken, over hoe Weaver gewond is geraakt.

Wie weet is ze wel gewoon van de trap gevallen? Of een ander huis, tuin en keuken ongelukje
Oud 05-03-2003, 18:09
koelkastje
Avatar van koelkastje
koelkastje is offline
Citaat:
wissie schreef:
Juist omdat niemand het weet, wordt ik heel erg nieuwsgierig naar de reden. Ik hoop dat het ooit uitkomt, maar dan kan de echte reden ook wel tegenvallen. Ik zit altijd spectaculaire situaties te bedenken, over hoe Weaver gewond is geraakt.

Wie weet is ze wel gewoon van de trap gevallen? Of een ander huis, tuin en keuken ongelukje
Ik zit ook altijd redenen te bedenken, al denk ik dat ze niet al die tijd met een kruk loopt door een huis, tuin en keuken ongelukje ... zullen de collega dokters eigenlijk niet willen weten waarom ze met een kruk loopt?
__________________
(miep miep, zoef zoef en de koelkast is weer weg, miep miep)
Oud 05-03-2003, 18:22
wissie
wissie is offline
Citaat:
koelkastje schreef:
Ik zit ook altijd redenen te bedenken, al denk ik dat ze niet al die tijd met een kruk loopt door een huis, tuin en keuken ongelukje ... zullen de collega dokters eigenlijk niet willen weten waarom ze met een kruk loopt?
Volgens mij is er in de serie nog nooit over gesproken. Niet dat ik weet in ieder geval. Het lijkt alsof iedereen het heel normaal vind dat ze met een kruk loopt, dus misschien weten haar collega dokters de reden wel?

Of misschien wordt het onderwerp in de serie met opzet niet besproken, om het mysterieus te houden?

Ik zou het niet weten, maar ik ben erg nieuwsgierig naar de reden. Dat is waarschijnljk ook de bedoeling van de makers van de serie
Oud 05-03-2003, 20:04
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik had al iemand gehoord over polio inzake dr Weaver, maar kheb nu wat meer gevonden. ik zal de links + belangrijkste stukkies geven:

deze is niet zo sterk:
Weaver has to walk using a crutch due to her childhood case of polio (I think).
van http://www.geocities.com/TelevisionC...5/eweaver.html

deez is ook n beetje vaag:
It has never even been explained why Weaver uses a Loftstrand crutch -- and Innes doesn't explain it. The actress, who is not disabled, says she "works with" a woman who had polio.
van http://www.geocities.com/Hollywood/A...Your_Time.html

huh? "and Weaver's contracted polio"? wat bedoelen ze?
Innes invented her own elaborate back story about Weaver’s parents being medical missionaries in foreign countries and Weaver’s having contracted polio.
van http://www.advocate.com/html/stories/873/873_innes.asp

deez ontkent het, maar is errug grappig om helemaal te lezen:
There has been much speculation about Dr. Weaver's need for a crutch and what caused it. I initially jumped to the conclusion that a childhood illness or accident was to blame, but I found no trace of polio in her records, or indeed any disease or major accident throughout her life."
http://outoftune.org/fanfic/gmer.txt

deez bevestigt zeer duidelijk, maar kvertouw t niet helemaal (is dit nou een aflevering):
Kerry: Well this is very nice but I really don't need you to play mom. I never even needed mom to play mom.
Linda: Kim showed me how to use that computer you bought her. I spent all of last night surfing the Web. Found some really interesting material about PPS.
Kerry: You have, have you?
Linda: Apparently Polio survivors can start suffering from a set of symptoms years after the original infection.
Kerry: Look Linda..
Linda: Symptoms such as pain, fatigue, Cold intolerance.
Kerry: Let me guess. You just loved the whole Type A crap. Didn't you?
http://www.spods.co.uk/~ylla/fic/slowing.html

volgens deze hoort t alleen bij t typetje en si t afgekeken van een echte dokter (de polio en de kruk):
The Laura Enders character [Dr. Carrie Weaver] was conceived when I met one of the attendings at a local hospital who was East Indian or Pakistani and who had had polio and used crutches. He worked 12-hour shifts, and his disability didn't interfere with his job. We try to include people on "ER" that you regularly meet in everyday life with honesty, integrity and realism.
http://www.independentliving.org/docs1/taylor.html

en ook volgens deze hoort t bij het typetje:
It has never even been explained why Weaver uses a Loftstrand crutch -- and Innes doesn't explain it. The actress, who is not disabled, says she "works with" a woman who had polio.
"When I auditioned for the part, Kerry was written as a character using a cane. The reason why hasn't been revealed on the show, and there's a very nice byproduct of that -- the disability is kind of a non-issue."
van http://digilander.libero.it/Kerrykerry/articoli2.html

Nou, dat waren ze wel. Ik denk dat dat polioverhaal is afgekeken van een andere dokter, dat zegt tenminste één van de schrijvers van ER. En die zal het wel weten hè? Wrschnlk zal t over een tijdje wel (of nooit) aan t licht komen.

kheb t gewoon via Google gevonden, met als zoektermen ER+Weaver+polio
Oud 05-03-2003, 20:57
wissie
wissie is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef:
Nou, dat waren ze wel. Ik denk dat dat polioverhaal is afgekeken van een andere dokter, dat zegt tenminste één van de schrijvers van ER. En die zal het wel weten hè? Wrschnlk zal t over een tijdje wel (of nooit) aan t licht komen.

kheb t gewoon via Google gevonden, met als zoektermen ER+Weaver+polio
Het blijft speculatie
Oud 06-03-2003, 19:42
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik geloof dat haar collega's het wel weten, atans green zekrs want ik heb er wel eens iets over gehoort.
volgens mij klopt dat polio verhaal ook wel (als ik geen reare dingen heb gehoort )
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 06-03-2003, 19:44
wissie
wissie is offline
Citaat:
rare kwast schreef:
ik geloof dat haar collega's het wel weten, atans green zekrs want ik heb er wel eens iets over gehoort.
volgens mij klopt dat polio verhaal ook wel (als ik geen reare dingen heb gehoort )
Hoe lang geleden? Ik heb er, voor zover ik het nog weet, nog nooit iets over gehoord.
Oud 06-03-2003, 21:10
koelkastje
Avatar van koelkastje
koelkastje is offline
Ik weet wel dat Dave Malucci het een keer aan d'r wou vragen maar toen durfde die niet
__________________
(miep miep, zoef zoef en de koelkast is weer weg, miep miep)
Oud 06-03-2003, 21:13
wissie
wissie is offline
Citaat:
koelkastje schreef:
Ik weet wel dat Dave Malucci het een keer aan d'r wou vragen maar toen durfde die niet
Aha, dus niet alle collega's weten de reden.
Oud 07-03-2003, 09:26
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
jah Malucci weet het niet, het is ook gezegt heel erg in het begin, wnat aflevering 1 loopt ze er al.
volgens mij is het aflevering 7 een keer aan bod gekomen ofzo ??
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-03-2003, 09:31
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Hoe heet die arts met dat brilletje en dat oudere kind en kleinere kind ook alweer? Carter is ook maar die is toch véél beter.

En sowieso is ER een goede serie, ik wil het alleen nog weleens vergeten. Vanavond weer!
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 07-03-2003, 11:51
wissie
wissie is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Hoe heet die arts met dat brilletje en dat oudere kind en kleinere kind ook alweer?
Mark Greene
Oud 07-03-2003, 15:57
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Hoe heet die arts met dat brilletje en dat oudere kind en kleinere kind ook alweer? Carter is ook maar die is toch véél beter.

En sowieso is ER een goede serie, ik wil het alleen nog weleens vergeten. Vanavond weer!
je videorecorder instellen op een ander moment van de week dat je wél aan ER denkt is ook handig. het heeft mij wel eens geholpen
Oud 07-03-2003, 20:38
CoolJessy
CoolJessy is offline
okeej.. ER is cool..
*haha nu heb ik oowk wat gezegt lalala*
kan al niet w88 tot over n3 kwartier
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Oud 07-03-2003, 20:46
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
wissie schreef:
Mark Greene


Gelukkig letten mijn ouders nog weleens op.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Bindingsangst? Raar verhaal... Ik snap er niets van !
Tommy1988
6 21-10-2011 12:05
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap ER IS ZOVEEL MEER - Googlen met Robbert van den Broeke
Char Margolis
8 29-12-2005 22:18
Liefde & Relatie ik heb er een puinhoop van gemaakt
-bambi-
70 28-12-2004 00:16
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Indiase IT'er goedkoper en beter dan Nederlandse
efixer
31 08-06-2004 13:22
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 20:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09.