Oud 16-10-2005, 19:56
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Er komt een vervolg aan! Genaamd: Ice Age 2: The Meltdown

Citaat:
In dit vervolg moeten de drie vrienden Diego, Manny en Sid (een mammoet, een sabeltandtijger en een luiaard) vluchten omdat hun ijswereld smelt. Onderweg maken ze veel vrienden en proberen samen te ontsnappen en iedereen in de vallei te waarschuwen voor deze ramp.
Deel 1 heb ik helaas niet in de bios gezien, maar naar deze ga ik zeker! 1ste deel vond ik heel erg leuk en hoop dat deel 2 net zo leuk wordt als het eerste deel.

De film wordt 30 maart 2006 in de bioscoop verwacht.

Wat denken jullie ervan? De moeite waard om (ook) deze in de bios te gaan zien?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2005, 20:03
Verwijderd
Ik vond Ice Age al vrij flauw, en lang niet zo humoristisch als ik gehoopt had. Enkel Scrat was leuk, maar die kon de film niet dragen natuurlijk.

Daarom zit ik eigenlijk totaal niet te wachten op deel 2.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 20:11
Verwijderd
Ik vond ice age 1 een erg leuke film om op video te kijken en dat ga ik dus ook doen met ice age 2. Behalve als ik rond die tijd zin heb om naar de bios te gaan en er geen andere leuke films zijn.

Oh, en ik vond deel 1 te zeer een 'afgemaakt verhaal' om een goede kans te leveren op een zinnig vervolg... maar ach, tekenfilms hoeven niet zinnig te zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 20:11
Verwijderd
Ice Age is de saaiste computeranimatiefilm die ik heb gezien.
Een vervolg lijkt me niet echt de moeite waard.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 20:17
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
N00dles schreef op 16-10-2005 @ 20:03 :
Ik vond Ice Age al vrij flauw, en lang niet zo humoristisch als ik gehoopt had. Enkel Scrat was leuk, maar die kon de film niet dragen natuurlijk.

Daarom zit ik eigenlijk totaal niet te wachten op deel 2.
Plus dat de formule 'computeranimatie-film met aantal verschillende karakters die in een flinterdun verhaal zoveel mogelijk geforceerde grappen proberen te maken, gecombineerd met verplichte clichématige verwijzingen naar andere films' nu zo langzamerhand wel een beetje is uitgewerkt.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-10-2005 @ 20:17 :
Plus dat de formule 'computeranimatie-film met aantal verschillende karakters die in een flinterdun verhaal zoveel mogelijk geforceerde grappen proberen te maken, gecombineerd met verplichte clichématige verwijzingen naar andere films' nu zo langzamerhand wel een beetje is uitgewerkt.
Plus dat je 90% van de tijd zit te kijken naar prachtige omgevingshots zodat het nog iets lijkt.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 20:50
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Ufke schreef op 16-10-2005 @ 20:39 :
Plus dat je 90% van de tijd zit te kijken naar prachtige omgevingshots zodat het nog iets lijkt.
Die zogenaamde 'prachtige omgevingshots' vind ik ook best tegenvallen. Ik zie tien keer zo lief de prachtige handgetekende omgevingshots van Disney's Beauty and the Beast of Aladdin dan die uit de pc-getoverde misbaksels van films als Ice Age.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 20:57
fractuur
fractuur is offline
Ik vond Ice Age erg leuk. Heel vaak zit ik niet in de biopscoop, dus ik zal met deze ook niet gaan. Wel wacht ik met spanning op de dvd.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 21:15
Verwijderd
haha gaaf, ik vind het echt een hele leuke film
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 23:21
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
fractuur schreef op 16-10-2005 @ 20:57 :
Ik vond Ice Age erg leuk.
En dat verbaast je kennelijk?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 23:29
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
motormuis schreef op 16-10-2005 @ 21:15 :
haha gaaf, ik vind het echt een hele leuke film
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 23:42
Verwijderd
Het zal wel, leuk voer voor de dvdspeler. Ooit.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 00:38
Verwijderd
Sow, ik heb me eigenlijk kapotgelachen met Ice Age... Dacht dat het toch wel een film was die iedereen leuk vond...misschien waren ze niet in de mood toen ze hem keken
Ik ben benieuwd naar deel 2

Greetz
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 01:35
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Het begin van de film is lachu, maar vooral door Scrat. Dat beest is echt hilarisch!
Naar het einde is het weer hetzelfde sentimentele gezeik zoals zo vaak. Maar ben wel benieuwd naar deel 2. Hopelijk heeft Scrat een wat grotere rol hierin.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 09:59
Zweefvliegtuig
Zweefvliegtuig is offline
Ik vond deel 1 hartstikke leuk, maar denk dat deel 2 tegen gaat vallen... Het was niet echt een film waar een deel 2 bij hoorde; jammer dat ze toch proberen van een succesje weer meer geld te maken.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 12:23
Verwijderd
Zover ik mij kan herinneren vond ik Ice Age niet slecht, maar het is inderdaad maar de vraag of de tweede ook leuk is. Ik heb het plot gehoord, maar ben het alweer vergeten, geen goed teken.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 12:37
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 16-10-2005 @ 20:03 :
Ik vond Ice Age al vrij flauw, en lang niet zo humoristisch als ik gehoopt had. Enkel Scrat was leuk, maar die kon de film niet dragen natuurlijk.

Ik vond Ice Age echt een ontzettend hilarische film... maar misschien is het gewoon mijn humor wel, wat ze in die film tentoonspreiden. Ik heb echt in een jaar ofzo niet zo erg bij een film moeten lachen - en dan is het ook nog een animatiefilm Vond m ook grappiger dan Shrek eigenlijk.
Ik hoop dat deel 2 dan net zo leuk wordt als 1, ben benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 17-10-2005 @ 12:37 :

Ik vond Ice Age echt een ontzettend hilarische film... maar misschien is het gewoon mijn humor wel, wat ze in die film tentoonspreiden. Ik heb echt in een jaar ofzo niet zo erg bij een film moeten lachen - en dan is het ook nog een animatiefilm Vond m ook grappiger dan Shrek eigenlijk.
Ik hoop dat deel 2 dan net zo leuk wordt als 1, ben benieuwd.
Nee, het was overdreven sentimenteel, met een walgelijk voorspelbaar en 'zielig' einde, wat in elke tekenfilm voorkomt dat zo is opgebouwd. En dat vind ik echt helemaal niks.

Alhoewel het bij bijv. Finding Nemo en Shrek ook niet ontbreekt aan sentiment, zijn die toch net iets leuker.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-10-2005, 14:39
Verwijderd
Het ligt aan mij
Ik vond Finding Nemo en Shrek eigenlijk op hetzelfde niveau enzo... Maar ja, ice age met die baby, tsjah...

Moest wel altijd lachen om Diego (de tijger)
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 17-10-2005 @ 14:39 :
Het ligt aan mij
Ik vond Finding Nemo en Shrek eigenlijk op hetzelfde niveau enzo... Maar ja, ice age met die baby, tsjah...

Moest wel altijd lachen om Diego (de tijger)
Ach, ik ken best veel mensen die ice age leuk vonden . Het lijkt me heel vervelend om zo kritisch te zijn over films
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 14:48
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Ik begrijp niet waarom dat soort films tegen het eind altijd gruwelijk sentimenteel, cliché en emotioneel zijn. Het is zo moeilijk om een grappig einde te bedenken? Dat lukt toch ook aan het begin van de film.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 14:50
Verwijderd
Je hebt wel een punt, Floris, maar ik stoor me daar blijkbaar niet zo aan en de anderen in deze topic wel, geloof ik?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 23:02
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sarah schreef op 17-10-2005 @ 14:44 :
Ach, ik ken best veel mensen die ice age leuk vonden . Het lijkt me heel vervelend om zo kritisch te zijn over films
Ik vind dat juist heel handig. Ik vraag me bij iedere film vantevoren een paar keer af of ik 'm wel écht de moeite waard vind om te kijken, voordat ik er 2 of 3 uur aan besteed. Daardoor ben ik bijna nooit teleurgesteld door een film. Ik ken ook mensen die álle films kijken die er op tv kijken, die ze nog niet gezien hebben (pa en ma). Vreselijk lijkt me dat. En de baggerfilms noemen ze steevast 'erg goed'. Mij lijkt het dat, als je baggerfilms al goed vindt, je écht goede films niet meer optimaal kunt waarderen of kunt onderscheiden van de slechte films. Daarom is het heerlijk om kritisch te zijn. Alles zomaar voor zoete koek slikken lijkt me juist vreselijk.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-10-2005 @ 23:02 :
Ik vind dat juist heel handig. Ik vraag me bij iedere film vantevoren een paar keer af of ik 'm wel écht de moeite waard vind om te kijken, voordat ik er 2 of 3 uur aan besteed. Daardoor ben ik bijna nooit teleurgesteld door een film. Ik ken ook mensen die álle films kijken die er op tv kijken, die ze nog niet gezien hebben (pa en ma). Vreselijk lijkt me dat. En de baggerfilms noemen ze steevast 'erg goed'. Mij lijkt het dat, als je baggerfilms al goed vindt, je écht goede films niet meer optimaal kunt waarderen of kunt onderscheiden van de slechte films. Daarom is het heerlijk om kritisch te zijn. Alles zomaar voor zoete koek slikken lijkt me juist vreselijk.


Verder hebben mensen die het woord hilarisch gebruiken geen gevoel voor humor.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-10-2005 @ 23:02 :
Ik ken ook mensen die álle films kijken die er op tv kijken, die ze nog niet gezien hebben (pa en ma). Vreselijk lijkt me dat. En de baggerfilms noemen ze steevast 'erg goed'.
Juist als je veel films kijkt, wordt je kritischer, dus je pa en ma zijn goed bezig. Ze zijn alleen nog niet kritisch genoeg, merk ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2005, 23:55
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
N00dles schreef op 17-10-2005 @ 23:44 :
Juist als je veel films kijkt, wordt je kritischer, dus je pa en ma zijn goed bezig. Ze zijn alleen nog niet kritisch genoeg, merk ik.
Ik kijk niet abnormaal veel (of weinig) films, maar kan toch wel goed en slecht onderscheiden. Ik zie in de tv-gids staan: '[Titel] Actie, VS. Met: Jean-Claude van Damme. * (1 ster uit 5) Samenvatting: Van Damme moet in z'n eentje de VS redden van een wereldomvattende bende terroristen'. Bijvoorbeeld. (Ik zuig dit nu uit m'n duim) Ik ga daar niet eens voor zitten. Ik kan m'n tijd wel beter besteden. Ik vang wel 'ns flarden van zo'n film op. Te slecht voor woorden. En de familie maar genieten. Als het maar beweegt.

Vooral m'n pa trouwens. M'n moeder kijkt niet veel tv, maar die kijtk dan weer wel iedere twee-sterren Meryl Streep-achtig drama gebaseerd op waargebeurde feiten etc.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Films
TheWhiteOwl
15 05-10-2013 01:34
De Kantine Dit of dat?
Verwijderd
500 03-02-2010 16:32
Films, TV & Radio (NL) Desperate Housewives #2
Jolt
500 12-10-2005 17:20
Films, TV & Radio Jouw Favoriete Films
RockerTjuh
189 08-10-2005 19:11
Films, TV & Radio Road to the Oscars
Daangerous
23 17-02-2003 15:45
Films, TV & Radio Ice Age
scala
11 20-11-2001 17:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15.