Oud 22-05-2006, 21:02
:) L. :)
:) L. :) is offline
Af en toe word ik 's nachts wakker en dan ben ik heel erg misselijk. Ik heb het dan heel erg heet en lig heel erg te zweten en heb het idee of ik ga flauwvallen. Uit ervaring weet ik dat als ik opsta of overeind ga ik vaak ook echt flauwval. Daarna voel ik me dan wel wat beter, maar toch.
Ik hoef nooit daadwerkelijk over te geven (al ging ik vannacht wel kokhalzen), het voelt meer of m'n maag helemaal vol lucht zit ofzo en dat ik daar misselijk van word.
Ik ben er al mee naar de dokter gegaan maar die had er niet echt iets nuttigs over te zeggen.
Iemand n idee wat t kan zijn of tips?
Ik heb al geprobeerd of ik kon uitvinden of het met iets eten te maken heeft en heb al n aantal dingen uit mn eetpatroon geschrapt, maar toch blijf ik t hebben, de laatste tijd 1x per maand erg ofzo. Ik heb echt n grote hekel aan misselijk zijn en richting flauwvallen te gaan en wil er echt heel graag iets aan doen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 21:28
hotti
hotti is offline
lage bloeddruk
__________________
"ik hou van dikke kleine kinderen" - LVO (Land van Ooit Beweging)
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 21:42
:) L. :)
:) L. :) is offline
De eerste keer dat ik naar de dokter ging is mn bloeddruk opgemeten maar daar was niks mis mee
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 21:44
Verwijderd
Met een lage bloeddruk val je flauw bij inspanning en als het benauwd is en dergelijke, niet als je in je bed ligt.

Ik weet verder ook niet wat het kan zijn, sorry.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 22:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ben je toevallig net aan de pil begonnen ofzo?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 22:14
:) L. :)
:) L. :) is offline
Nou, ik ben toevallig wel net aan de pil begonnen, maar dat kan er niks mee te maken hebben, want ik heb dit eigenlijk al 2 jaar. Ik had het alleen eerst maar heel soms, toen een hele tijd helemaal niet en nu is t weer best vaak, maar dat is al van voor ik aan de pil begonnen was.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 22:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hmm, okee. Toen ik net aan de pil begonnen was had ik dit namelijk ook maar dat had ik ervoor niet en is overgegaan toen ik een andere pil ging slikken dus het had gekund dat dat het bij jou ook kon zijn maar dat is nu wel erg onwaarschijnlijk.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 19:04
moon
Avatar van moon
moon is offline
ook niet aan andere medicijnen begonnen?
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 20:49
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
heb je weleens een lactose-intolerantie onderzoek gehad?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 22:33
:) L. :)
:) L. :) is offline
Bedankt voor jullie reacties allemaal.
Nee ik slik geen medicijnen verder.
Een lactose-tolerantie onderzoek heb ik nog nooit gehad, wat houdt dat in?
Ik heb nu homeopatische druppeltjes gekocht die goed zijn voor je maag, ik hoop dat die helpen, valt altijd te proberen natuurlijk, hihi.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2006, 15:48
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
L. schreef op 24-05-2006 @ 22:33 :
Bedankt voor jullie reacties allemaal.
Nee ik slik geen medicijnen verder.
Een lactose-tolerantie onderzoek heb ik nog nooit gehad, wat houdt dat in?
Ik heb nu homeopatische druppeltjes gekocht die goed zijn voor je maag, ik hoop dat die helpen, valt altijd te proberen natuurlijk, hihi.
Lactose zit in melk(producten) en word door sommige mensen niet verteerd, daar kun je heel veel klachten van krijgen. Ik heb ongeveer hetzelfde als jij en bij was zo'n lactose test een van de eerste dingen die de huisarts deed. Maar daar lag het bij mij niet aan Bij mij ligt het aan mn maag. Als ik misselijk ben ik krijg ik een lage bloeddruk, lage hartslag en word ik heel duizelig, dat heeft iets met een prikkeling van een bepaalde zenuw te maken ofzo, hoe het precies zat ben ik vergeten
Met citaat reageren
Oud 27-05-2006, 16:48
S.Einstein
Avatar van S.Einstein
S.Einstein is offline
Lage bloeddruk is meestal het gevolg van een afname van de hoeveelheid vocht in het lichaam (vandaar de pijn in je buik), een verminderde hartwerking of een obstructie (verstopping) van de bloedstroom in de slagaders. Daarnaast kan lage bloeddruk ontstaan als er minder bloed dan normaal naar het hart terugstroomt doordat het bloed zich ophoopt in uitgezette aders.

De meest voorkomende oorzaken van lage bloeddruk zijn uitdroging, een heftige allergische reactie, bloedverlies, een hartinfarct of hartritmestoornis, letsel, alcohol en bepaalde medicijnen, zoals antihypertensiva, die worden voorgeschreven tegen hoge bloeddruk. Lage bloeddruk kan ook voorkomen zonder dat er een reden voor gevonden kan worden. Men spreekt dan van idiopathische lage bloeddruk. Sommige mensen reageren op bepaalde emoties met een lage bloeddruk en trage hartslag, dit wordt vasovagale collaps (flauwvallen) genoemd.


Ik denk persoonlijk dat het door je voeding komt.
Het is belangrijk elke dag goed en gezond te eten.
Hierbij kun je denken aan elke dag een appel en een banaan + voedsel dat rijk is aan ijzer.
Zou dit geen optie zijn kun je nog altijd bij je huisarts terecht voor staalpillen.
Verder elke dag ongeveer 1.5 Liter (water) drinken.

Succes !!
__________________
A deep intuition into the essential elements of a problem.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:14
:) L. :)
:) L. :) is offline
Hmmm ja misschien moet ik ooit maar eens vragen aan de dokter of t niet zo kan zijn dat t bv aan lactose ligt ofzo..
En qua voeding, ik snoep wel veel, maar verder eet ik volgens mij redelijk gezond.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 14:54
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 14:50
Psychologie Epilepsie --> Hypochondrie.
Severus
9 21-07-2002 21:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54.