Oud 18-12-2006, 15:45
Kwekky
Avatar van Kwekky
Kwekky is offline
Het is moeilijk uit te leggen, maar ik ben al enkele weken zat als ik van punt A naar punt B kijk. Het lijkt dan alsof mijn ogen te laat punt B registreren en ik dus als het ware te lang op punt A blijf plakken en dus in een soort waas leef.

Alles gaat dus in slowmotion in mijn hersenen en dat maakt mij misselijk, moe, draaiend..
Mijn oogkassen doen ook immens hard pijn.

Ik weet niet echt wat dit is, ik heb wel accomodatieverlamming en dubbel zicht (zowel ver als dichtbij) maar wat dit nu allemaal betekent weet ik niet.

Ik heb een afspraak gemaakt met mijn vaste oogarts maar dat gaat pas door op 23 februari.. Best nog lang wachten..

Iemand enig idee wat er scheelt of wat ik hieraan kan doen?

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 15:55
Verwijderd
Ik vind het klinken alsof het een gevolg van je accomodatieverlamming kan zijn. Als je naar punt B kijkt terwijl je ogen nog staan 'ingesteld op' punt A, dan zie je punt B niet scherp. Maar dit is eigenlijk gewoon een beetje giswerk van mij.
Ik hoop wel dat je oogarts er iets aan kan doen, want ik kan me zo voorstellken dat dit heel erg vervelend is.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 16:05
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Als ik zo lees dat je immens veel pijn hebt, dan zou ik een bezoekje aan de huisarts brengen die je zonodig door kan verwijzen.
Ik zou zelf niet tot februari willen wachten! En al helemaal niet als het met mijn ogen (+pijn, misselijkheid) te maken heeft.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Resaaistance is Futile... Number Eighthunderdninetynine!
Martiño
500 07-03-2010 00:56
Lichaam & Gezondheid Achteruitgang van ogen door bril
Balance
57 08-12-2009 21:40
Lifestyle Mode van toen
Verwijderd
63 30-06-2009 18:56
Eten & Drinken Wat heb je vandaag allemaal gegeten (en gedronken), # 4
Verwijderd
500 19-11-2005 20:54
Lichaam & Gezondheid hooikoorts?
steentje
27 05-06-2003 16:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55.