Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2007, 22:42
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Ik vond Venom eigenlijk helemaal niet heel erg verneukt eigenlijk. Vermakelijke film
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2007, 13:02
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
hellebel schreef op 11-05-2007 @ 23:42 :
Vermakelijke film
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 13:46
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
hellebel schreef op 11-05-2007 @ 23:42 :
Ik vond Venom eigenlijk helemaal niet heel erg verneukt eigenlijk. Vermakelijke film
Je kent de strips en cartoons wel?
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 22:09
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
MTpower schreef op 13-05-2007 @ 14:46 :
Je kent de strips en cartoons wel?
Ja. Daarin vond ik hem eng en nu ook. Missie geslaagd dacht ik zo.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 17:58
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
hellebel schreef op 13-05-2007 @ 23:09 :
Ja. Daarin vond ik hem eng en nu ook. Missie geslaagd dacht ik zo.
Misschien dat ik toch eens een poging waag dan
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 18:52
Verwijderd
leuke film
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 22:41
kamikazehans
Avatar van kamikazehans
kamikazehans is offline
Citaat:
hellebel schreef op 13-05-2007 @ 23:09 :
Ja. Daarin vond ik hem eng en nu ook. Missie geslaagd dacht ik zo.
venom heeft wel iets meer diepte als "eng" zijn
zoals bijvoorbeeld dat ie in de comics/tekenfilm geen onschuldige mensen kwaad wou doen, alleen spider-man
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 23:25
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
dit soort films ga echt alleen heen voor de actiescenes en die waren iig goed . special effects ook prachtig gemaakt.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 14:20
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Gisteren via een "verborgen" ingang op het balkon van de grote zaal in Tuschinski terecht gekomen, en ik zag net dat stuk waar Spidey voor een hele lame Amerikaanse vlag langsslingert en heb besloten dat ik hem niet hoef te zien. Special effects stelden ook teleur.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 22:05
Verwijderd
en dan z'n look
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 16:59
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ik ken het fenomeen Spider(-)man wel, en ik heb ooit die tekenfilmserie wel eens een beetje gezien, maar daar hield het mee op. Wat ik altijd vrij vervelend vind is dat mensen gaan zeggen dat iets niet klopt t.o.v. van de strips. Wanneer je een film maakt moet die voor het hele publiek te volgen en snappen zijn en leuk zijn, dus ook voor degene die de franchise verder niet (zo goed) kennen. De echte fans zullen dus moeten accepteren dat de films, en personages daarin, iets anders zijn dan de strips omdat dit gewoon beter werkt voor het grote, in principe onwetende publiek (is de bedoeling, althans). Dat wilde ik even kwijt omdat er veel geklaagd wordt over het verschil tussen de films en de strips

Spoiler


Onze conclusie was dat de film te cliché was, met matig acteerwerk en slecht geschreven dialogen. Het plot was gewoon niet goed. Het was te druk, alsof of omdat ze alles wilde afronden. Er had wel één schruk/verhaallijn minder in gemogen, en Venom had beter uitgewerkt kunnen worden. De special effects en actiescenes daarentegen waren prima, niets op aan te merken. Doch, al met al vonden we de film sterk tegenvallen en besloten de tagline 'The Greatest Battle Lies Within' maar om te zetten naar 'The Greatest Lie' of alleen 'Lies Within'.

O, en er zaten een stel koters direct achter ons die constant 'WATERRRR' bleven roepen ivm 't Zandmannetje. Dat was echt superirritant, maar ook erg leuk toen de hele zaal bij de pauze en aan het einde van de film zich naar hen toedraaide...
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 17:06
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
KIET-2 schreef op 20-05-2007 @ 17:59 :
Ik ken het fenomeen Spider(-)man wel, en ik heb ooit die tekenfilmserie wel eens een beetje gezien, maar daar hield het mee op. Wat ik altijd vrij vervelend vind is dat mensen gaan zeggen dat iets niet klopt t.o.v. van de strips. Wanneer je een film maakt moet die voor het hele publiek te volgen en snappen zijn en leuk zijn, dus ook voor degene die de franchise verder niet (zo goed) kennen. De echte fans zullen dus moeten accepteren dat de films, en personages daarin, iets anders zijn dan de strips omdat dit gewoon beter werkt voor het grote, in principe onwetende publiek (is de bedoeling, althans). Dat wilde ik even kwijt omdat er veel geklaagd wordt over het verschil tussen de films en de strips
Het zou ook prima te volgen zijn als ze zich meer aan de strips/comics hadden gehouden, hoewel ik deel 3 niet gezien heb


Citaat:
KIET-2 schreef op 20-05-2007 @ 17:59 :
O, en er zaten een stel koters direct achter ons die constant 'WATERRRR' bleven roepen ivm 't Zandmannetje. Dat was echt superirritant, maar ook erg leuk toen de hele zaal bij de pauze en aan het einde van de film zich naar hen toedraaide...
Daar zeg je dan toch tijdens de film wat van
Er is serieus niets zo irritant dan dat soort mensen in de bios. Ik betaal geen 8,50 (!!!) voor een kaartje om dan vervolgens niet fatsoenlijk die film te kunnen zien door die mensen
Zeker als ze direct achter je zitten kun je makkelijk even omdraaien en vragen of ze hun kop willen houden.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 17:37
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
MTpower schreef op 20-05-2007 @ 18:06 :
Het zou ook prima te volgen zijn als ze zich meer aan de strips/comics hadden gehouden, hoewel ik deel 3 niet gezien heb
Ik heb de strips dus niet gelezen, dus dat zou zomaar kunnen Maar ik heb die klacht voornamelijk bij 3 gehoord hoor.

Citaat:
MTpower schreef op 20-05-2007 @ 18:06 :
Daar zeg je dan toch tijdens de film wat van
Er is serieus niets zo irritant dan dat soort mensen in de bios. Ik betaal geen 8,50 (!!!) voor een kaartje om dan vervolgens niet fatsoenlijk die film te kunnen zien door die mensen
Zeker als ze direct achter je zitten kun je makkelijk even omdraaien en vragen of ze hun kop willen houden.
Ik ben niet zo'n held En degene van onze groep die dat wel was, was bezig een huge bak popcorn weg te werken en kon niet gestoord worden...
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 18:11
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Die klacht heeft niets te maken met de noodzakelijke aanpassingen (want die zijn er nu eenmaal bij verfilmingen), maar meer over de niet-noodzakelijke ontrouw. Het personage Eddie Brock/Venom is hier op onnodige wijze gereduceerd tot een karikatuur. Dáár klagen de fans over.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 10:45
kamikazehans
Avatar van kamikazehans
kamikazehans is offline
ik bedacht me ineens dat er helemaal niet meer geklaagt word over het feit dat spider-man/peter parker geen webshieters heeft maar het uit z'n eigen polsen kan drukken. bij deze.
de enige spider-man film die ik te verteren vond was deel 2.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 12:07
2079
Avatar van 2079
2079 is offline
De ergernis was inderdaad voelbaar bij de 'vlag'-scene.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Vervolgen van Hollywoodfilms... (2)
Vinniebar
57 18-03-2009 14:32
Films, TV & Radio Film Jaarlijstjes 2007
Carpe Diem
40 13-01-2008 14:35
Films, TV & Radio Vervolgen van Hollywoodfilms...
Vinniebar
103 31-10-2007 12:35
Films, TV & Radio Ik wou het in het Russisch doen, maar het forum pakt die tekens niet, dus: welke film
Uice
500 27-05-2007 22:34
Games [The Amazing Spider-Man] uhh, vast...?
Bhasj
12 18-05-2004 21:40
Films, TV & Radio Spiderman part 2
Verwijderd
37 13-07-2002 15:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14.