Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2004, 12:35
IkbenEva
IkbenEva is offline
Oranje bandjes moeten respect tonen
Met oranje polsbandjes kan vanaf volgende week iedereen het respect voor zijn medemens uitdragen.

Respect2All
De bandjes zijn een initiatief van een groep journalisten, kunstenaars en filmers. De bandjes, met de tekst 'Respect2All', zijn voor 1 euro te koop bij onder meer de ABN Amro-bank en verschillende supermarkten en winkels. 60 eurocent daarvan gaat naar goede doelen.

Lance Armstrong
De initiatiefnemers vonden dat er iets gedaan moest worden na de moord op Theo van Gogh. Als voorbeeld dienden de gele bandjes van wielrenner Lance Armstrong in de strijd tegen kanker.

BN'ers
Bekende Nederlandse voetballers, volkszangers, rappers, acteurs, entertainers en journalisten zullen het symbool van respect promoten. "Premier Balkenende reageerde erg enthousiast op ons plan. Wij gaan ervan uit dat we het eerste exemplaar aan hem kunnen aanbieden", aldus een van de initiatiefnemers, M.Blaisse.

Rood-wit-blauw
"We hebben voor de kleur oranje gekozen, omdat dat heel breed is. Rood-wit-blauw viel meteen af, veel te veel nadruk op de natie." De tekst moest volgens de initiatiefnemers vooral boven de religies staan. "Respect op zich was te dictatoriaal, Respect4All bestond al. Zo doende kwamen we op Respect2All. Heel modern en hip."

1 miljoen
Voorlopig worden 1 miljoen oranje polsbandjes gemaakt. "Maar meer kan altijd. Een stille droom is wel dat de bandjes ooit in alle kleuren de grens over gaan."

©RTLNieuws.nl


Wat vinden jullie van deze actie? Ben je van plan een bandje aan te schaffen, en waarom dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2004, 12:39
Verwijderd
Natuurlijk schaf ik niet zo'n dom bandje aan. Het is een goedkope, moderne versie van het aflaatbriefje. Mensen die zo'n ding kopen voelen zichzelf enorm nobel terwijl ze beter eens echt kunnen gaan nadenken over hoe de samenleving in elkaar zit en hoe je wederzijds respect kunt bevorderen. Bovendien, zestig cent, who cares? Geef dan echt geld aan goede doelen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 12:42
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Gemengd, ik zou ze zelf niet omdoen omdat ik het een foeilelijke kleur vind, oranje.

Daarnaast is het idee erachter natuurlijk wel okee, maar ik weet niet of het iets uithaalt. Die 60 cent voor de goede doelen is natuurlijk wel leuk, maar ik heb het niet zo op dingen kopen "omdat het voor het goede doel is". Stort dan gewoon af en toe eens een inbreng op de rekening van een organisatie die jij steunt.

En degenen die die bandjes niet dragen zijn zeker respectloos?

Nah, ik word er niet echt warm of koud van. Organiseer eens een echte actie, waar autochtoon en allochtoon zich grootschalig gezamenlijk sterk maakt voor wederzijds respect en inleving in elkaar. Ik zie veel liever dat autochtoon en allochtoon samen lol kunnen maken dan dat ze denken dat een oranje bandje je een "goed mens" maakt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 12:43
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Nare man, we zijn het eens
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 12:45
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Dan krijg waarschijnlijk als bij die gele bandjes dat ze na een tijdje alleen nog maar voor 15 Euro tekoop zijn en alsnog maar 60 cent wordt gebruikt voor die doelen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 12:48
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Vice schreef op 17-11-2004 @ 13:45 :
Dan krijg waarschijnlijk als bij die gele bandjes dat ze na een tijdje alleen nog maar voor 15 Euro tekoop zijn en alsnog maar 60 cent wordt gebruikt voor die doelen.
Die gele bandjes zijn nog steeds slechts 1 euro hoor...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 12:50
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Raar, waarvoor zou je apart moeten aangeven dat je probeert respect voor iedereen te hebben?

mij lijkt het normaal respect voor mensen te hebben die dat verdienen.

Ik vind het naief om te roepen dat je voor alle mensen respect moet hebben, het is gewoon een feit dat niet de hele mensheid zich fatsoenlijk gedraagt, dus is het behoorlijk schijnheilig om met zo'n bandje om te lopen.


Tuurlijk reageert Balkenende enthousiast, een naieve actie die mooi klinkt maar niet erg veel zoden aan de dijk zet, typisch iets dat JP zelf had kunnen bedenken.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 12:50
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-11-2004 @ 13:48 :
Die gele bandjes zijn nog steeds slechts 1 euro hoor...
Maar er zijn genoeg winkels die ze voor meer geld verkopen. En dacht toch echt gelezen te hebben dat die bandjes niet meer op internet te koop waren.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 12:52
Bartje
Avatar van Bartje
Bartje is offline
Binnen de kortste keren is het een mode hype,
dan is het cool om zo een bandje te dragen zonder dat iemand nog weet waar het ook alweer omdraaide.
__________________
Hatsjoe!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 12:53
qghp
qghp is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-11-2004 @ 13:48 :
Die gele bandjes zijn nog steeds slechts 1 euro hoor...

Hij bedoelt dat bij een gering aanbod er mensen komen die hun goedkoop ingekochte bandjes voor meer geld gaan verkopen aan achterlijk volk die meer geld voor zon bandje neer willen leggen omdat ze dan hip zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 12:53
Bartje
Avatar van Bartje
Bartje is offline
Citaat:
T_ID schreef op 17-11-2004 @ 13:50 :
Tuurlijk reageert Balkenende enthousiast, een naieve actie die mooi klinkt maar niet erg veel zoden aan de dijk zet, typisch iets dat JP zelf had kunnen bedenken.
Wat moet hij dan zeggen?
Ik vind het een heel slecht idee, rot maar op met je respect!
Dat kan hij natuurlijk niet maken, denk je niet?
__________________
Hatsjoe!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 12:54
qghp
qghp is offline
Oja, nietszeggende actie en ik ga er zoiezo geen kopen!
krijg je weer van die mensen die terwijl ze met hun pasgekochte bandjes staan te pronken grappen over negers gaan vertellen..
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 12:57
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Bartje schreef op 17-11-2004 @ 13:53 :
Wat moet hij dan zeggen?
Ik vind het een heel slecht idee, rot maar op met je respect!
Dat kan hij natuurlijk niet maken, denk je niet?
Je kunt zeggen wat ik zei, dat lijkt me nog redelijk diplomatisch ook. Alleen dan zeg je "die bandjes alleen zijn niet genoeg... blablabla", maar balkenende is net zo naief als de kopers van deze bandjes.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 12:58
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 17-11-2004 @ 13:53 :
Hij bedoelt dat bij een gering aanbod er mensen komen die hun goedkoop ingekochte bandjes voor meer geld gaan verkopen aan achterlijk volk die meer geld voor zon bandje neer willen leggen omdat ze dan hip zijn.
Nou jah, zo werkt de markt, daar doe je niets aan. Je bent gewoon dom als je 15 euro gaat betalen met een bandje waar geeneens een normaal woord op staat.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 13:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Goed idee: Mensen kunnen de bandjes verdienen door een daad van respect. Een soort lintje
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 13:01
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Bartje schreef op 17-11-2004 @ 13:53 :
Wat moet hij dan zeggen?
Ik vind het een heel slecht idee, rot maar op met je respect!
Dat kan hij natuurlijk niet maken, denk je niet?
hij zou kunnen zeggen dat respect voor elkaar hebben zo vanzelfsprekend is dat deze actie een verkeersd signaal geeft over de samenleving.

maaruh, wat doet deze actie dan precies? want "goede doelen" heb ik vaker gehoord, ook mensen die hun eigen bankrekening als goed doel rekenen... dus, heeft deze actie uberhaupt het keurmerk voor goede doelen gekregen?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 13:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
T_ID schreef op 17-11-2004 @ 14:01 :
hij zou kunnen zeggen dat respect voor elkaar hebben zo vanzelfsprekend is dat deze actie een verkeersd signaal geeft over de samenleving.
Ik denk dat deze samenleving al jaren zelf een verkeerd signaal afgeeft, wij zijn niet zo tolerant als we zelf denken.
Citaat:
maaruh, wat doet deze actie dan precies? want "goede doelen" heb ik vaker gehoord, ook mensen die hun eigen bankrekening als goed doel rekenen... dus, heeft deze actie uberhaupt het keurmerk voor goede doelen gekregen?
Dat wordt wel duidelijk, daar ontbreekt het over het algemeen niet aan.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 13:04
Verwijderd
Ik vind dit net zo'n initiatief als de stichting tegen zinloos geweld; de stichting die net zo zinloos is als het geweld dat zij tracht te bestrijden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-11-2004, 14:00
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
nee ik koop en draag hem niet. Straks zit je pols onder de gekleurde bandjes. oranje respect. groen tolerantie. paars vrijheid....zo blijf je bezig
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 14:27
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-11-2004 @ 13:48 :
Die gele bandjes zijn nog steeds slechts 1 euro hoor...
Inderdaad. Heb er ook een. Vind dit 'idee' wel een ongelovelijk walgelijke ripoff trouwens.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 14:40
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-11-2004 @ 13:39 :
Natuurlijk schaf ik niet zo'n dom bandje aan. Het is een goedkope, moderne versie van het aflaatbriefje. Mensen die zo'n ding kopen voelen zichzelf enorm nobel terwijl ze beter eens echt kunnen gaan nadenken over hoe de samenleving in elkaar zit en hoe je wederzijds respect kunt bevorderen. Bovendien, zestig cent, who cares? Geef dan echt geld aan goede doelen.
Again, I'm with stupid.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 15:08
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Jezus wat een domme actie. Ik vond die gele bandjes al dom en dit al helemaal. Die 60 cent voor de goede doelen, wat een onzin, wie is daar uiteindelijk nou mee geholpen? Het domste is nog dat je inderdaad een heleboel mensen krijgt die zichzelf een beter mens vinden na de aanschaf van zo'n bandje. De invloed op vandalisme, geweld of bedreigingen in dit land, waar ik denk dat de actie voor bedoelt is, is natuurlijk verwaarloosbaar.

Om even te mierenneuken, de tekst van dat bandje: 'respect2all' is ook ontzettend dom.

res·pect (het ~)
1 eerbied uit hoogachting of angst

eer·bied (de ~ (m.))
1 gevoel van bewondering op geestelijk en zedelijk vlak => achting, hoogachting, ontzag, piëteit, respect, reverentie


Niemand heeft respect voor iedereen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 15:28
Oni Shikio
Avatar van Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Ah, dus daar dienen die stomme gele bandjes voor ik dacht dat mensen die dingen droegen omdat het "cool" is ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Oni Shikio schreef op 17-11-2004 @ 16:28 :
Ah, dus daar dienen die stomme gele bandjes voor ik dacht dat mensen die dingen droegen omdat het "cool" is ofzo
Dat zullen ze ook wel vinden.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 15:46
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Oni Shikio schreef op 17-11-2004 @ 16:28 :
Ah, dus daar dienen die stomme gele bandjes voor ik dacht dat mensen die dingen droegen omdat het "cool" is ofzo
Er zijn zat mensen die die dingen dragen omdat het in hun ogen cool is.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2004, 15:49
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Dit is toch mooi, je laat als mens zien dat je voor respect bent. Normaal zie je alleen de mensen die geen respect tonen aan anderen. Die komen alleen aan het nieuws. Op deze manier kun je laten zien dat er veel meer mensen voor respect voor een ander zijn, dan dat de media doet geloven. En 60% van het geld gaat naar een goed doel. De andere 40% wordt waarschijnlijk gebruikt voor het maken en vervoeren van het ding.
Als het ding er is, ga ik hem meteen kopen, en aandoen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 15:50
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Ik vind het een leuk idee, maar er zijn waarschijnlijk teveel mensen die het wel zullen dragen maar verder geen greintje respect hebben voor anderen.

Zo irritant.
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 15:53
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Goude handel
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 15:58
Verwijderd
Sorry maar dat vloekt bij de rest van mijn kleren
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 16:22
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Oranje is een smerige kleur
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 16:26
Verwijderd
wat een slecht gejat idee
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 16:40
Ischenbaert
Avatar van Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
Sorry maar dat vloekt bij mijn ideeën
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 17:00
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
net als dat gele bandje vind ik dit hetzelfde

'kijk mij eens goed bezig zijn'

Omdat een persoon voor 1 euro zo'n bandje heeft gekocht. Stort dan 5 euro op het bepaalde goede doel.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 17:04
songeur
Avatar van songeur
songeur is offline
1. Stom want nageaapt.
2. Respect toon je niet door een bandje, dat behoort tot uiting te komen in je gedrag.
__________________
'Je ne perdrai pas mon temps à essayer de prolonger ma vie', aldus Renaud.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 17:09
fractuur
fractuur is offline
Respect is echt het meest verkrachte woord van de laatste tijd, dat blijkt hier maar weer uit.

Op zich is het leuk bedacht, ze hadden er alleen wat eerder mee moeten komen. Oranje vloekt om mijn pols namelijk met geel.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 17:14
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Pffff, ik heb al voor 550 euro aan bandjes om m'n polsen. Waaronder oranje.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-11-2004, 17:16
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
fractuur schreef op 17-11-2004 @ 18:09 :
Respect is echt het meest verkrachte woord van de laatste tijd, dat blijkt hier maar weer uit.

Op zich is het leuk bedacht, ze hadden er alleen wat eerder mee moeten komen. Oranje vloekt om mijn pols namelijk met geel.
kijk mij goed zijn met mijn bandje voor het kankerfonds...


waarom heb je niet gewoon 5 euro gestort op hun rekening? waarom moet iedereen zien dat je geld hebt gegeven aan een fonds?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 17:23
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 17-11-2004 @ 18:16 :
kijk mij goed zijn met mijn bandje voor het kankerfonds...


waarom heb je niet gewoon 5 euro gestort op hun rekening? waarom moet iedereen zien dat je geld hebt gegeven aan een fonds?
De laatste zin is sarcastisch, mocht dat je ontgaan zijn. En ik steun ook echt wel andere doelen. Maar het polsbandje van the Armstrong foundation vond ik origineel, bovendien steun ik een kankerfonds graag. Een oranje bandje erbij.. waarom zou ik. Het is niet origineel, en respect draag ik liever op een andere manier uit. En die goede doelen selecteer ik zelf wel om mijn geld aan te besteden.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 17:36
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-11-2004 @ 13:48 :
Die gele bandjes zijn nog steeds slechts 1 euro hoor...
En zien eruit alsof ze bij de hondenbrokken zaten.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 17:43
bloemkool
Avatar van bloemkool
bloemkool is offline
ik heb er al een.
maar dan in het zwart en wat breder met "PUNK ROCK" erop.
van me broer gejat.
__________________
[img]http://www.websitemaker.kennisnet.nl/o-zoneworld/1316143/1237226.gif[/img]
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 17:56
*sheer*
*sheer* is offline
waar kun je die armstrong bandjes halen
?
__________________
*...It seems like I can finally rest my head on something real...I like the way that feels...*
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 17:59
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Respect is een woord dat tegenwoordig misbruikt wordt.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 17:59
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Ding 1: Deel die bandjes gratis uit
Ding 2: Naar mijn idee gooit toch 90% het bandje direct weg en dan 5 % naar een dag , en die andere 5 % is gewoon gestoord ( just kidding )

Nee zo'n bandje helpt echt niet. Respect creeër je niet door zo'n bandje...
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 18:00
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 17-11-2004 @ 18:59 :
Respect is een woord dat tegenwoordig misbruikt wordt.
Helemaal mee eens!!!
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 18:00
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
ik heb er al een.
maar dan in het zwart en wat breder met "PUNK ROCK" erop.
van me broer gejat..
gejat nog wel lekkere respect betuigenis.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 18:00
herbalpower
Avatar van herbalpower
herbalpower is offline
Ik loop stage op een middelbare school (VMBO.HAVO,VWO)
en ik ga veel om met middelbare scholieren. Ik zie dat op scholen enz het respect voor elkaar vaak ver te zoeken is daarom ga ik wel zo een bandje kopen.


Ik hoop dat ze kogelvrij zijn
__________________
ik zit op dit forum met de intentie een bekende nederlander te worden
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Tessa-->Di-rect schreef op 17-11-2004 @ 18:56 :
waar kun je die armstrong bandjes halen
?
eh zon 3 maanden geleden soms nog bij de sportwinkel
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 18:08
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
herbalpower schreef op 17-11-2004 @ 19:00 :
Ik zie dat op scholen enz het respect voor elkaar vaak ver te zoeken is daarom ga ik wel zo een bandje kopen.
want dat verandert de situatie?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 19:02
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Citaat:
herbalpower schreef op 17-11-2004 @ 19:00 :

Ik hoop dat ze kogelvrij zijn
hahaha
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 19:09
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Het zal waarschijnlijk goed bedoeld zijn, maar wat schiet je er mee op. Het zal wel weer een mode-hype worden, waarbij het meer gaat om het dragen van een oranje bandje (omdat iedereen er dan 1 draagt) dan na te denken over welke boodschap erachter zit.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Ontgroening
JNR
235 04-05-2007 12:37
Verhalen & Gedichten [Columnwedstrijd] Respect 2 all, met hun mooie oranje kleur…
Verwijderd
0 03-06-2005 16:45
Lifestyle NIEUW ( ahum) blauw bandje
*** Sido ***
73 27-01-2005 22:51
Lifestyle respect 2 all bandjes, wie gaat ze kopen en wat vind je ervan?
devilcat
198 17-12-2004 23:10
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Abdul-Jabbar van de Ven wenst Wilders dood
Verwijderd
483 02-12-2004 20:18
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31.