Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2004, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Jochem12 schreef op 12-12-2004 @ 17:20 :
als we dienstplicht zouden invoeren zouden er mensen zijn die voor het eerst iets voor hun land doen
Ja, want een beetje rondkruipen op de Veluwe is natuurlijk ongelooflijk productief
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-12-2004, 17:04
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
O'malley schreef op 12-12-2004 @ 17:59 :
Het is uit principe.
Hoezo uit principe? Dan moet je ook een reden hebben om het te weigeren. Dan kan ik ook wel weigeren om dingen niet te doen, gewoon uit principe. Lekker makkelijk.

En leg me eens uit waarom diensplicht slavernij is? Als veel mensen vrijwillig het leger in gaan, hoe kan het dan slavernij zijn als anderen het volgens de wet moeten?
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 17:07
Verwijderd
Dienstplicht is per definitie geen slavernij omdat je niet alleen kost en inwoning krijgt maar ook nog eens een vergoeding voor je arbeid, gewoon loon dus. Wel vind ik het onaanvaardbaar dat de overheid jou een jaar afpakt waarin je niet kunt doen wat je zelf wilt.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 17:41
Jochem12
Avatar van Jochem12
Jochem12 is offline
aangepaste diensplicht is een idee
waarbij je gewoon naar huis kan en je ding kan doen maar wel elke dag klaar staan
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 18:25
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 19:18
Jochem12
Avatar van Jochem12
Jochem12 is offline
lol
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 20:46
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
De dienstplicht opzich is nooit afgeschaft, er wordt alleen geen gebruik van gemaakt. Ikzelf was, net als vrijwel elke andere jongeman van mijn leeftijd, dienstplichtig. "Was" ja, want ik heb een nette, doch zeer amusante brief naar onze minister gestuurd waarom ik deze dienstplicht niet wenste na te leven. Niet dat ik verwacht ooit de lul te zijn, maar gewoon omdat ik van brieven schrijven houd en een hekel heb aan het leger
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 22:40
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 12-12-2004 @ 17:12 :
Echt iets om trots op te zijn.
Als het verplicht is doe dan niet moeilijk en doe het. De één vind het wel leuk en de ander niet. Maar als we daar rekening mee moeten houden is het eind zoek.
'Als het verplicht is, doe dan niet moeilijk'. Eh, hállo? Ik woon in Nederland hoor, dat is gewoon een vrij land. We wonen hier niet in een dictatuur. Ik zou, net als Nare Man, als dienstweigeraar de bak indraaien. En ik zou blij zijn op de koop toe. Ik zit liever een (paar) jaar lang lekker warm binnen met tv op m'n kamer en iedere dag de mogelijkheid om een biljartje te leggen, dan dat ik op de Veluwe ga rondkruipen.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 22:50
Verwijderd
Je kunt natuurlijk vervangende dienstplicht doen. Als jurist zou ik me misschien wel mogen bezighouden met militaire tuchtzaken. Maar het gaat mij niet om de inrichting van de arbeid maar om het feit dat de overheid je ertoe dwingt.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 23:07
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-12-2004 @ 23:50 :
Je kunt natuurlijk vervangende dienstplicht doen. Als jurist zou ik me misschien wel mogen bezighouden met militaire tuchtzaken. Maar het gaat mij niet om de inrichting van de arbeid maar om het feit dat de overheid je ertoe dwingt.
Wat moet ik me bij die vervangende dienstplicht voorstellen?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-12-2004 @ 00:07 :
Wat moet ik me bij die vervangende dienstplicht voorstellen?
Een oom van mij studeerde destijds informatica en die heeft bijvoorbeeld een jaar lang bij de technische ondersteuning moeten werken in een of andere controletoren, beetje die apparatuur onderhouden en afregelen enz.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 23:35
juno
Avatar van juno
juno is offline
We doen allemaal de basistraining van drie maanden, komen terug met een ijzeren conditie en dito spieren, en gaan dan weer naar huis, waarna we een jaar oproepbaar blijven en iedere maand een weekendje op herhaling gaan.

Cool. Lekker schieten op de Harskamp zonder betaling en met speelgoed van hare Majesteit. Ik zou het wel weten. Legergroen staat me ook nog eens heel flatteus!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 23:42
Verwijderd
Wel, ik ben blij voor je.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 23:49
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-12-2004 @ 00:19 :
Een oom van mij studeerde destijds informatica en die heeft bijvoorbeeld een jaar lang bij de technische ondersteuning moeten werken in een of andere controletoren, beetje die apparatuur onderhouden en afregelen enz.
En als je dat óók weigert- zoals ik zou doen?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-12-2004 @ 00:49 :
En als je dat óók weigert- zoals ik zou doen?
Dan moet je naar de gevangenis.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 23:50
professor2
professor2 is offline
opzich lijkt me trouwens een frans systeeem waar bij je als je studeert je gratis studeer maar na je studie nog 1 a 2 jaar voor de staat moet werken helemaal niet zo gek
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 23:59
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-12-2004 @ 00:50 :
Dan moet je naar de gevangenis.
Geweldig; tv, poolen en biljarten!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 00:05
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-12-2004 @ 00:49 :
En als je dat óók weigert- zoals ik zou doen?
dan krijg je de keuze om tussen allemaal jehova's te werken bij de dienst rampenbestrijding.

zo niet, dan draai je idd de bak in...
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 00:48
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Jochem12 schreef op 12-12-2004 @ 17:43 :
maar wie zegt dat alle mannen zo sterk zijn
Je weet dat de mannen allemaal minstens een bepaald niveau hebben van kracht en conditie, want ze moeten aan bepaalde eisen voldoen. Vrouwen moeten aan lagere eisen voldoen, dus is het een logische redenering om dan te zeggen dat het merendeel van de vrouwen minder sterk is dan de mannen... Dus heb je er minder aan op het slagveld

En dat vrouwen slimmer zijn gaat niet op, want dat is niet zo. Dat is alleen maar verzonnen omdat mannen dan zeggen dat ze sterker zijn en dan willen de vrouwen ook wat zeggen. En dan zeggen de vrouwen dat ze slimmer zijn.
Ze kunnen misschien wel beter leren ofzo, maar dat is een ander verhaal

bovendien kan ik me ook voorstellen dat een vrouw eerder ergens bang voor is of ergens eerder voor terugschrikt.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 00:50
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-12-2004 @ 00:59 :
Geweldig; tv, poolen en biljarten!
als de gevangenis je geweldig lijkt. Pleeg dan gewoon ff een moord of beter nog ene bankroof (dan heeft ook nog eens niemand er last van als je meteen wordt gepakt) en laat je meteen pakken. Kun je ook lekker een paar jaartjes poolen en biljarten

Zal je vies tegenvallen
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 00:58
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-12-2004 @ 00:59 :
Geweldig; tv, poolen en biljarten!
Staat ook fantastisch op je CV!
En trouwens, tv, poolen en biljarten kan ook in het leger, en ook nog eens alcohol drinken, voor de liefhebbers.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 01:13
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 12-12-2004 @ 18:04 :


En leg me eens uit waarom diensplicht slavernij is? Als veel mensen vrijwillig het leger in gaan, hoe kan het dan slavernij zijn als anderen het volgens de wet moeten?
Je geeft het zelf al aan.

En jeetje, zit je zelf in het leger dat je het zo aan het promoten bent ofzo? Wen er maar aan, niemand heeft er gewoon zin in en degene die het wel hebben gaan er wel uit zichzelf heen. Ik kan dat jaar ook wel beter besteden dan beetje marcheren en over hekken springen.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 01:16
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 13-12-2004 @ 01:58 :
Staat ook fantastisch op je CV!
En trouwens, tv, poolen en biljarten kan ook in het leger, en ook nog eens alcohol drinken, voor de liefhebbers.
En roken?

Tsja, dat alles hebben we het leger niet voor nodig.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 01:30
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 13-12-2004 @ 02:13 :
Je geeft het zelf al aan.

En jeetje, zit je zelf in het leger dat je het zo aan het promoten bent ofzo? Wen er maar aan, niemand heeft er gewoon zin in en degene die het wel hebben gaan er wel uit zichzelf heen. Ik kan dat jaar ook wel beter besteden dan beetje marcheren en over hekken springen.
Ik zit niet in het leger, ik promoot niks. Ik zeg alleen dat ik het een goed idee zou vinden.
En het is echt niet dat het een jaar marcheren en over hekken springen is. Hieruit blijkt wel weer dat jij er weinig van weet.
Het gaat om discipline, en voor de meer kansloze onder ons misschien een kans om wel wat van hun leven te maken. Gratis studie, gedeeltelijk betaald misschien.

En gaat niet om zin hebben, er zijn zat mensen die ook geen zin hebben om te werken maar wel moeten. Met de dienstplicht zou dat hetzefde zijn. Niet willen maar wel moeten, en achteraf is het goed dat je het gedaan hebt

En dienstplicht vergelijken met slavernij vind ik nog steeds achterlijk.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 01:31
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
oneMen schreef op 13-12-2004 @ 02:16 :
En roken?

Tsja, dat alles hebben we het leger niet voor nodig.
Hee! Over roken zou je niet meer beginnen he? Dat ligt gevoelig. Nee geouwehoer, daar hebben we inderdaad het leger niet voor nodig. Helaas gebeurd het wel allemaal.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 09:35
Verwijderd
Het is ontzettende geldverspilling om types zoals ik, die absoluut niet geschikt zijn voor het leger maar wel talent hebben op het gebied van exacte vakken een jaar van hun leven te laten verspillen dat zij ook zouden kunnen besteden aan intellectuele vorming.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 13-12-2004 @ 02:30 :
(...)

Het gaat om discipline, en voor de meer kansloze onder ons misschien een kans om wel wat van hun leven te maken. Gratis studie, gedeeltelijk betaald misschien.
Ja, laten we vooral naar een Amerikaans model toegaan. Mensen die zelf niet in staat zijn een studie te bekostigen worden het leger ingelokt met de belofte dat ze een studiebeurs krijgen als ze eerst maar even twee jaar in dienst blijven. Vervolgens wordt in dienst hun arm, been of hoofd eraf geknald en weg studiemogelijkheden. Nee, dat is lekker wou je zeggen. Zo krijg je inderdaad wel een goede kenniseconomie, als je al het intellectuele potentiëel eerst naar zo'n barbarij stuurt.

Als je kijkt naar de beschaafde westerse landen dan heeft met uitzondering van Duitsland geen van die landen meer een dienstplichtig leger (en in Duitsland kun je ook nog kiezen voor de sociale dienstplicht), gewoon omdat dienstplichtigen zwaar ongemotiveerd zijn. Als het Van Baalen alleen gaat om de integratie dan kan hij wel een ander plan verzinnen, want dit is gewoon misbruik van het instituut dienstplicht.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 12:22
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-12-2004 @ 10:54 :
Ja, laten we vooral naar een Amerikaans model toegaan. Mensen die zelf niet in staat zijn een studie te bekostigen worden het leger ingelokt met de belofte dat ze een studiebeurs krijgen als ze eerst maar even twee jaar in dienst blijven. Vervolgens wordt in dienst hun arm, been of hoofd eraf geknald en weg studiemogelijkheden. Nee, dat is lekker wou je zeggen. Zo krijg je inderdaad wel een goede kenniseconomie, als je al het intellectuele potentiëel eerst naar zo'n barbarij stuurt.
In hoeveel procent van de gevallen gebeurd dat? Ik schat zo'n 0,001%

Dus dat slaat iig nergens op, en wie zegt dat je ook daadwerkelijk uitgezonden wordt als je dienstplicht heb. Ik denk dat ze dan alleen de mensen uitzenden die van plan zijn in het leger te blijven.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 12:24
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 13-12-2004 @ 13:22 :
In hoeveel procent van de gevallen gebeurd dat? Ik schat zo'n 0,001%

Dus dat slaat iig nergens op, en wie zegt dat je ook daadwerkelijk uitgezonden wordt als je dienstplicht heb. Ik denk dat ze dan alleen de mensen uitzenden die van plan zijn in het leger te blijven.
Ik heb inderdaad zo'n idee dat je alleen wordt uitgezonden als Nederland daadwerkelijk in oorlog raakt met een land. En volgens mij zijn de meeste mensen die gewond raken in Irak gewoon Amerikanen die er zelf voor gekozen hebben.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 12:32
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 13-12-2004 @ 13:24 :
En volgens mij zijn de meeste mensen die gewond raken in Irak gewoon Amerikanen die er zelf voor gekozen hebben.
Laten we dat in Nederland ook zo laten
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 12:34
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
oneMen schreef op 13-12-2004 @ 13:32 :
Laten we dat in Nederland ook zo laten
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze diensplichtigen naar bijvoorbeeld Irak sturen. Maar in geval van oorlog worden ze natuurlijk wel ingezet.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Da_mark schreef op 13-12-2004 @ 13:22 :
In hoeveel procent van de gevallen gebeurd dat? Ik schat zo'n 0,001%

Dus dat slaat iig nergens op, en wie zegt dat je ook daadwerkelijk uitgezonden wordt als je dienstplicht heb. Ik denk dat ze dan alleen de mensen uitzenden die van plan zijn in het leger te blijven.
Ik stel voor dat je even opzoekt hoeveel procent van het Amerikaanse leger jongeren zijn wier studiebeurs gekoppeld is aan hun defensiecontract.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 13:55
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-12-2004 @ 10:54 :
Als je kijkt naar de beschaafde westerse landen dan heeft met uitzondering van Duitsland geen van die landen meer een dienstplichtig leger (en in Duitsland kun je ook nog kiezen voor de sociale dienstplicht), gewoon omdat dienstplichtigen zwaar ongemotiveerd zijn. Als het Van Baalen alleen gaat om de integratie dan kan hij wel een ander plan verzinnen, want dit is gewoon misbruik van het instituut dienstplicht.
Ook Finland heeft nog een dienstplicht, daar kun je als dienstweigeraar (dus ook sociale dienst) nog de gevangenis indraaien. Het enige EU-land van voor 1 mei met politieke gevangenen, voor zover ik weet.
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 14:37
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 12-12-2004 @ 18:04 :
Hoezo uit principe? Dan moet je ook een reden hebben om het te weigeren. Dan kan ik ook wel weigeren om dingen niet te doen, gewoon uit principe. Lekker makkelijk.

En leg me eens uit waarom diensplicht slavernij is? Als veel mensen vrijwillig het leger in gaan, hoe kan het dan slavernij zijn als anderen het volgens de wet moeten?
ehm je geeft eht toch ent zelf aan ?

als je vrijwillig wat doet is dat wat anders dan dat je moet
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 15:16
Jochem12
Avatar van Jochem12
Jochem12 is offline
ten eerste proffie praat gewoon nederlands

en ten tweede dienstplicht koppelen aan een gratis studiebeurs zou een goed idee zijn
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 16:10
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Volgens mij kennen o.a. Oostenrijk, Zweden en Noorwegen ook de dienstplicht.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 16:12
Jochem12
Avatar van Jochem12
Jochem12 is offline
wat maakt het uit
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 17:28
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Malthus schreef op 13-12-2004 @ 14:55 :
Ook Finland heeft nog een dienstplicht, daar kun je als dienstweigeraar (dus ook sociale dienst) nog de gevangenis indraaien. Het enige EU-land van voor 1 mei met politieke gevangenen, voor zover ik weet.
Gelukkig zijn wij geen Finland.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 17:41
Jochem12
Avatar van Jochem12
Jochem12 is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-12-2004 @ 18:02 :
Ja, want een beetje rondkruipen op de Veluwe is natuurlijk ongelooflijk productief
de minste beter als hangen en mensen lastig valen
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 17:45
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Jochem12 schreef op 13-12-2004 @ 18:41 :
teminste beter dan hangen en mensen lastig valen
Spreek voor jezelf. Niet iedereen heeft zo'n kansloos leven. Dan kan je beter een bepaalde groep aanpakken inplaats van alle jongeren in dienst te zetten.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 17:49
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-12-2004 @ 00:42 :
Wel, ik ben blij voor je.
Het zal helaas een mooie droom blijven. Ik ben te oud....

Ach, mijn vader had er toch zulke leuke herinneringen aan. Iedereen die ik ken die voor Hare Majesteit gewerkt heeft kan er overigens smakelijk over vertellen en heeft het gewoon leuk gevonden. (achteraf bekeken, dat wel...)En hoeveel schrijvers heeft het niet geinspireerd tot het produceren van alleszins amusant leesvoer?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 17:58
O'malley
Avatar van O'malley
O'malley is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 12-12-2004 @ 18:04 :
Hoezo uit principe? Dan moet je ook een reden hebben om het te weigeren. Dan kan ik ook wel weigeren om dingen niet te doen, gewoon uit principe. Lekker makkelijk.

En leg me eens uit waarom diensplicht slavernij is? Als veel mensen vrijwillig het leger in gaan, hoe kan het dan slavernij zijn als anderen het volgens de wet moeten?
Omdat ik principieel tegen het leger opzich ben, vooral de manier waarop het wordt ingezet. Ik wil niet meewerken aan operaties zoals die in Irak, ik verafschuw ze zelfs.

En dienstplicht is slavernij, omdat de machthebbers het volk gewoon dwingen voor ze te werken. Voor degene die er zelf voor kiezen is het uiteraard geen slavernij, maar daar heb ik het ook niet over.
__________________
No escape from the mass mind rape
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Jochem12 schreef op 13-12-2004 @ 18:41 :
de minste beter als hangen en mensen lastig valen
Ik zie mezelf nou niet bepaald als hangjongere. Besef wel dat het niet alleen maar tuig is dat hiermee gepakt wordt. Ook studenten zullen hun carrière moeten onderbreken voor zoiets nutteloos. Het beeld wordt zelfs nog meer ridicuul als je beseft dat Van Baalen hiermee de integratie wilde dienen. Sinds wanneer moeten studenten integreren?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 18:51
Verwijderd
Volgens mij heeft nare man wel alles gezegd wat ik ook wilde zeggen alleen verwoord hij het beter
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 19:48
Jochem12
Avatar van Jochem12
Jochem12 is offline
Citaat:
Vice schreef op 13-12-2004 @ 18:45 :
Spreek voor jezelf. Niet iedereen heeft zo'n kansloos leven. Dan kan je beter een bepaalde groep aanpakken inplaats van alle jongeren in dienst te zetten.
die bepaalde groep waar jij het over hebt is niet meer aan te pakken, dat had in eerdere stadia moeten gebeuren dan waren we op tijd geweest, bij het leger zou je ze wat manieren kunnen bijbrengen. Daar lren die gasten om gaan met anderen en respect hebben voor je hogere, in het dagelijks leven de politie dus
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 19:49
Jochem12
Avatar van Jochem12
Jochem12 is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-12-2004 @ 19:34 :
Ik zie mezelf nou niet bepaald als hangjongere. Besef wel dat het niet alleen maar tuig is dat hiermee gepakt wordt. Ook studenten zullen hun carrière moeten onderbreken voor zoiets nutteloos. Het beeld wordt zelfs nog meer ridicuul als je beseft dat Van Baalen hiermee de integratie wilde dienen. Sinds wanneer moeten studenten integreren?
je kunt bijv.ook zeggen, wie zich niet kan gedragen neem dienst daar leren ze je wel dat je je moet gedragen
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Jochem12 schreef op 13-12-2004 @ 20:49 :
je kunt bijv.ook zeggen, wie zich niet kan gedragen neem dienst daar leren ze je wel dat je je moet gedragen
Okay, en hoe bepaal je wie zich wel en niet gedraagt?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 21:50
LegacyX
LegacyX is offline
Laat mij gewoon rustig mijn leven lijden, pleur op met dienstplicht
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 21:51
LegacyX
LegacyX is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 13-12-2004 @ 22:50 :
Okay, en hoe bepaal je wie zich wel en niet gedraagt?
zoals die marrokaantjes die steeds maar ruiten van oude buurvrouwtjes ingooiien
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Jochem12 schreef op 13-12-2004 @ 20:49 :
je kunt bijv.ook zeggen, wie zich niet kan gedragen neem dienst daar leren ze je wel dat je je moet gedragen
Als we het hebben over serieuze probleemgevallen, type groepsverkrachting en supermarktovervallen, denk je dat die zich iets zullen aantrekken van een schreeuwende sergeant?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De Nieuwe Dienstplicht
Kitten
26 28-12-2011 17:48
Lichaam & Gezondheid dienstplicht
japyo
30 19-02-2005 20:44
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Sociale dienstplicht?
~Hadiya~
102 21-11-2004 17:39
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wordt de dienstplicht weer ingevoerd in de Verenigde Staten?
Gatara
33 03-06-2004 16:20
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen NE Betoog: Invoering Algemene Dienstplicht
Makaveli
6 24-01-2004 18:27
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Dienstplicht
dcorsen
28 16-06-2003 17:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35.