Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2004, 18:09
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Vice schreef op 14-12-2004 @ 00:15 :
Waarom zou ik ergens trots op zijn waar ik zelf niet voor heb gekozen en ook niks aan heb gedaan.
precies, dat vraag ik me ook af.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2004, 18:30
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik geloof niet in patriotisme en nationalisme, maar ik ben wel HEEL erg blij dat ik hier woon. Ik heb het goed en van die paniekzaaiers("Nederland gaat naar de klote" etc. etc.) krijg ik zo onderhand de schijt.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 06:14
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Ja, heel erg . Ik ben heel blij dat ik ben opgegroeid in een van de rijkste landen ter wereld. Een land waar je kan zeggen wat je wilt. Ja, er is gezeik nu maar er zijn maar heel weinig landen op deze planeet waar je nog vrijer bent. Ik ben trots dat ik in een land word waar je bijna alles kan worden wat je maar wilt, als je er maar hard voor werkt. Ik ben alle dappre strijders die ooit iets voor Nederland betekend hebben zeer dankbaar dat zij hun handen uitgestoken hebben voor hun land. Van de ontdekkingsreizigers in de tijd van de VOC, die met gevaar voor eigen leven naar andere werelddelen zijn gereisd om Nederland te verrijken. Een rijkdom waarvan we tot op de dag van vandaag nog steeds van profiteren. Tot aan de simpele arbeider die hard heeft gewerkt aan de wederopbouw van Nederland na WOII zodat we een van de rijkste landen ter wereld bleven.
Ik vind het daarom ook een klap in het gezicht van DIE mensen, die jarenlang hard gewerkt hebben voor onze natie, als je zegt dat je er niet trots op bent dat je Nederlander bent

Aan alle mensen die er niet trots op zijn : In welk land zou je wel trots zijn op je land?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 07:57
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 14-12-2004 @ 19:30 :
Ik geloof niet in patriotisme en nationalisme, maar ik ben wel HEEL erg blij dat ik hier woon. Ik heb het goed en van die paniekzaaiers("Nederland gaat naar de klote" etc. etc.) krijg ik zo onderhand de schijt.
Mensen die emigreren naar Canada omdat het hier 'totaal onleefbaar is met al die allochtonen en dat schieten enzo'.

Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 08:00
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 15-12-2004 @ 07:14 :
Ja, heel erg . Ik ben heel blij dat ik ben opgegroeid in een van de rijkste landen ter wereld. Een land waar je kan zeggen wat je wilt. Ja, er is gezeik nu maar er zijn maar heel weinig landen op deze planeet waar je nog vrijer bent. Ik ben trots dat ik in een land word waar je bijna alles kan worden wat je maar wilt, als je er maar hard voor werkt. Ik ben alle dappre strijders die ooit iets voor Nederland betekend hebben zeer dankbaar dat zij hun handen uitgestoken hebben voor hun land. Van de ontdekkingsreizigers in de tijd van de VOC, die met gevaar voor eigen leven naar andere werelddelen zijn gereisd om Nederland te verrijken. Een rijkdom waarvan we tot op de dag van vandaag nog steeds van profiteren. Tot aan de simpele arbeider die hard heeft gewerkt aan de wederopbouw van Nederland na WOII zodat we een van de rijkste landen ter wereld bleven.
Ik vind het daarom ook een klap in het gezicht van DIE mensen, die jarenlang hard gewerkt hebben voor onze natie, als je zegt dat je er niet trots op bent dat je Nederlander bent

Aan alle mensen die er niet trots op zijn : In welk land zou je wel trots zijn op je land?
Er is nog altijd een verschil tussen blij zijn dat je in Nederland woont en trots bent op je nationaliteit.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 15-12-2004 @ 09:00 :
Er is nog altijd een verschil tussen blij zijn dat je in Nederland woont en trots bent op je nationaliteit.
ja want ooh, dat is zo slecht en als je er trots op bent ben je meteen een nazi natuurlijk en is al het andere volk op de wereld minderwaardig. Bleh, zeikerds hier. Jullie zijn zeker ook niet blij met hoe jullie eruit zien "want waarom zou ik blij zijn met iets waar ik niet zelf voor heb gekozen?".
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 11:57
brinta
brinta is offline
Sinds ik een relatie heb met een Marokkaanse jongen besef ik pas hoe nationalistisch ik ingesteld ben. Dat had ik daarvoor nooit achter mezelf gezocht. Ik ben heel erg gevoelig voor relativerende opmerkingen van hem over hoe Nederland in elkaar zit of over hoe slecht bepaalde dingen hier geregeld zijn. Ik ben anti-koningshuis, maar als hij iets flauws over Beatrix zegt, voel ik me ineens gekwetst, heel erg dubbele gevoelens dus.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 11:57
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 15-12-2004 @ 12:46 :
ja want ooh, dat is zo slecht en als je er trots op bent ben je meteen een nazi natuurlijk en is al het andere volk op de wereld minderwaardig. Bleh, zeikerds hier. Jullie zijn zeker ook niet blij met hoe jullie eruit zien "want waarom zou ik blij zijn met iets waar ik niet zelf voor heb gekozen?".
Ik zou het niet helemaal zo zeggen als jij, maar je hebt wel gelijk. Alsof het onmogelijk en een schande is om trots te zijn op je nationaliteit.
En ja, ik ben trots om Nederlands te zijn, en hier te wonen. Want ook al zijn er altijd landen die het beter hebben, er zijn veel meer landen waar het veel slechter is.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 12:12
Verwijderd
Belg

( maar ben we 'trots' op sommige nederlanders )
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 14:25
Last_Mohican
Avatar van Last_Mohican
Last_Mohican is offline
Citaat:
LegacyX schreef op 13-12-2004 @ 22:43 :
De Nederlandse taal moet ik zeggen is wel realistischer dan bijv. commercieel amerikaans of frans, amerikaans klinkt zo fake, in nederland blijven we tenminste realistischer dat vind ik wel een groot voordeel

Zeker omdat diezelfde Nederlandse taal voor 80% bestaat uit 'geleende'woorden uit het Engels en het Frans, het bewijs is geleverd bij het Groot Dictee (kutprogramma) dat zijn toch geen normale Nederlandse woorden meer, sowieso is het een onlogische taal, het Nederlands..

en of i k trots ben op mijn Nederlanderzijn, nee net zomin als ik een Moldavische nationaliteit zou hebben of wat dan ook. Ik vind het een belachelijke reden om trots te zijn op je land en je volk. Je kan trots zijn op een eigen geleverde prestatie, een gevoel/ overtuiging dat/die je deelt, maar trots zijn door het creeren van een gevoel via een nationaliteit.... , dat heeft geen enkel houvast. Nationalisme is not done, denk ik dan...
Ik ben er trots op om te kunnen zeggen dat ik net zo gelijkwaardig ben als een ander, want een nationaliteit is maar een papier dat onterecht grenzen ,muren en verschillen bouwt en zoekt tussen mensen en bevolkingsgroepen. Iedereen is aan elkaar gelijk, wat de nationaliteit ook moge zijn...
__________________
maybe we are LOST HEROES
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 15:05
Verwijderd
Citaat:
N4Poleon schreef op 15-12-2004 @ 15:25 :
Ik ben er trots op om te kunnen zeggen dat ik net zo gelijkwaardig ben als een ander, want een nationaliteit is maar een papier dat onterecht grenzen ,muren en verschillen bouwt en zoekt tussen mensen en bevolkingsgroepen. Iedereen is aan elkaar gelijk, wat de nationaliteit ook moge zijn...
Politieke correctheid de gekste
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 15-12-2004 @ 12:57 :
Ik zou het niet helemaal zo zeggen als jij, maar je hebt wel gelijk. Alsof het onmogelijk en een schande is om trots te zijn op je nationaliteit.
En ja, ik ben trots om Nederlands te zijn, en hier te wonen. Want ook al zijn er altijd landen die het beter hebben, er zijn veel meer landen waar het veel slechter is.
Het is helemaal geen schande om trots te zijn op je nationaliteit, alleen het geeft wel aan wat voor soort iemand je bent.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 15:12
Verwijderd
Nouja..trots..

Ik ben wel tevreden
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 15:19
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 15-12-2004 @ 12:57 :
Ik zou het niet helemaal zo zeggen als jij, maar je hebt wel gelijk. Alsof het onmogelijk en een schande is om trots te zijn op je nationaliteit.
En ja, ik ben trots om Nederlands te zijn, en hier te wonen. Want ook al zijn er altijd landen die het beter hebben, er zijn veel meer landen waar het veel slechter is.
Maar dan kan je toch ook gewoon blij zijn dat je in Nederland woont.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 15:57
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-12-2004 @ 08:57 :
Mensen die emigreren naar Canada omdat het hier 'totaal onleefbaar is met al die allochtonen en dat schieten enzo'.

Die ook, ja.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 16:11
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-12-2004 @ 16:07 :
Het is helemaal geen schande om trots te zijn op je nationaliteit, alleen het geeft wel aan wat voor soort iemand je bent.
Laat ik hier maar niet serieus op ingaan.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 16:14
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Vice schreef op 15-12-2004 @ 16:19 :
Maar dan kan je toch ook gewoon blij zijn dat je in Nederland woont.
Dat ben ik meestal ook, en soms zou ik willen dat ik hier niet woonde. Na bepaalde acties van sommige personen. Maar trots ben ik wel op de Nederlandse nationaliteit. Dat heeft niks te maken met feit of ik blij ben hier te wonen. Al zou ik in de binnenlanden van Afrika wonen, trots blijf ik op de Nederlandse natonaliteit.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 15-12-2004 @ 17:11 :
Laat ik hier maar niet serieus op ingaan.
Dat zou ik maar niet doen, nee. Zou lichtelijk nutteloos zijn
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 12:03
MH
Avatar van MH
MH is offline
Als ik al het Nederlandse heb moeten achterlaten als ik op vakantie ga, dan heb ik echt een home-sweet-home-gevoel zodra het vliegtuig de daling inzet.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 12:54
Last_Mohican
Avatar van Last_Mohican
Last_Mohican is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 15-12-2004 @ 16:05 :
Politieke correctheid de gekste
haha nouww... zo politiek correct ben ik helemaal niet tenminste niet met deze huidige politiek
__________________
maybe we are LOST HEROES
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 13:19
O'malley
Avatar van O'malley
O'malley is offline
Citaat:
Gatara schreef op 13-12-2004 @ 21:26 :
Dat is iets waar ik nu niet trots op zou zijn....

Nouja, misschien de economische groei in de Gouden Eeuw.
Weet je waardoor die economische groei kwam? Zou ik niet zo trots op zijn.....
__________________
No escape from the mass mind rape
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 13:26
Verwijderd
Citaat:
O'malley schreef op 16-12-2004 @ 14:19 :
Weet je waardoor die economische groei kwam? Zou ik niet zo trots op zijn.....
Ohja, want natuurlijk moeten wij ons zelf nu nog schuldig voelen over alle fouten die eeuwen in het verleden gemaakt zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 14:27
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 16-12-2004 @ 14:26 :
Ohja, want natuurlijk moeten wij ons zelf nu nog schuldig voelen over alle fouten die eeuwen in het verleden gemaakt zijn.
Dat niet, maar we hoeven er ook niet trots op te zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 14:28
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
O'malley schreef op 16-12-2004 @ 14:19 :
Weet je waardoor die economische groei kwam? Zou ik niet zo trots op zijn.....
Op dezelfde manier als bij alle andere landen, doh.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 15:01
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 16-12-2004 @ 15:28 :
Op dezelfde manier als bij alle andere landen, doh.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 16:58
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
trots1 (de ~ (m.), ~en)
1 gevoel dat men meer is dan anderen => eergevoel
2 het zelfgevoel dat het volbrengen van iets groots of het bezit van iets moois enz. geeft
3 persoon of zaak waarop men trots is => pronkstuk

trots2 (bn.)
1 vervuld met een gevoel van eigen grootsheid => dat is mijn eer te na, fier, met opgeheven hoofd
2 [pej.] hoogmoedig, verwaand
3 tevreden over wat men bezit of wat men bereikt heeft => groots, zijn neus krult
4 (van zaken) indrukwekkend

(leek me wel handig om voor de zekerheid een definitie te geven)

Zelf ben ik, ondanks alle tekortkomingen, wel enigzins blij dat ik in Nederland geboren ben. Aangezien ik zelf niet heb bijgedragen aan de totstandkoming van dit feit, kan ik niet zeggen dat ik daar trots op ben.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 16:59
Verwijderd
Ik ben niet blij dat ik in een welvarend land geboren ben, mensen die niet in een welvarend land geboren zijn moeten balen.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 17:01
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Joostje schreef op 16-12-2004 @ 17:58 :

3 tevreden over wat men bezit of wat men bereikt heeft => groots, zijn neus krult
Zelf ben ik, ondanks alle tekortkomingen, wel enigzins blij dat ik in Nederland geboren ben. Aangezien ik zelf niet heb bijgedragen aan de totstandkoming van dit feit, kan ik niet zeggen dat ik daar trots op ben.
Dan kun je dus nog wel trots zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 17:02
Verwijderd
ikke allochtoon, ikke niet echt nederlander, ikke ook niet trots
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 17:03
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 16-12-2004 @ 18:02 :
ikke allochtoon, ikke niet echt nederlander, ikke ook niet trots
Al die kutallochtonen. We zouden ze allemaal moeten deporteren!

Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 16-12-2004 @ 18:03 :
Al die kutallochtonen. We zouden ze allemaal moeten deporteren!

Yes, zurück in die Heimat
Krijg ik dan ook een oprotpremie
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 16-12-2004 @ 18:01 :
Dan kun je dus nog wel trots zijn.
Ja, maar alleen op een domme manier en niet op een terechte manier.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 17:10
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-12-2004 @ 18:08 :
Ja, maar alleen op een domme manier en niet op een terechte manier.
Volgens Van Dale wel op een terechte manier, of het een domme manier is zal voor iedereen anders zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 17:34
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 16-12-2004 @ 18:01 :
Dan kun je dus nog wel trots zijn.
Nouja, in die zin ben ik dan wel trots ja. Dan ben ik ook erg trots op mijn blauwe ogen en blond haar. En mijn tenen, armen, ogen, enzovoort. Nogal een nutteloze definitie van trots zijn imho

:/
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 17:55
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 16-12-2004 @ 18:01 :
Dan kun je dus nog wel trots zijn.
Maar om daar nou trots op te zijn.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 18:45
Verwijderd
Het komt er gewoon op neer dat mensen die heel expliciet lopen te leuren met trots over hun nationaliteit, meestal wel 'bepaalde types' zijn .
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 01:02
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Hoe kan ik trots zijn op iets waar ik zelf niet aan mee heb geholpen.
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 04:25
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-12-2004 @ 18:08 :
Ja, maar alleen op een domme manier en niet op een terechte manier.
Fijn om te weten dat jij bepaald wat dom is en niet.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 17-12-2004 @ 05:25 :
Fijn om te weten dat jij bepaald wat dom is en niet.
Dat lijkt me logisch, aangezien er niet zoiets bestaat als 'objectief dom'.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 12:53
Amoa
Avatar van Amoa
Amoa is offline
trots zijn op je nationaliteit is altijd stom, leidt tot egotrippers en uiteindelijk oorlog, omdat mensen zich niet meer als gelijkwaardig beschouwen
__________________
..:Look straight into the sun until she breaks your face and you'll start smiling:..
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 13:26
Verwijderd
trots niet. ook niet helemaal niet trots ofzo. ik ben gewoon Nederlander. was ik in Korea geboren was ik een Koreaan. op die manier.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 21:31
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-12-2004 @ 23:05 :
Nee. Ik voel me geen Nederlander, maar Europeaan.
Dan hoop ik dat jij nooit minister zal worden.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 00:00
Verwijderd
als nederland suriname niet had geplunderd en volgegooit had met afrikanen was ik hier nooit geweest! dan zat ik nou ergens onder een palmboom in een hangmat van de zon te genieten
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 00:58
Verwijderd
Citaat:
PGWR schreef op 17-12-2004 @ 22:31 :
Dan hoop ik dat jij nooit minister zal worden.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 06:45
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Amoa schreef op 17-12-2004 @ 13:53 :
trots zijn op je nationaliteit is altijd stom, leidt tot egotrippers en uiteindelijk oorlog, omdat mensen zich niet meer als gelijkwaardig beschouwen
Die vergelijking snap ik niet helemaal. Het zijn niet de mensen die trots zijn op hun land waardoor oorlogen ontstaan, maar mensen die vinden dat hun land superieur is aan andere landen. Die geen ruimte laten voor overleg. Zoals de nazi's in WWII, die vonden hun ras/land superieur aan anderen. En hoewel ik trots op mijn nationaliteit ben, vind ik absoluut niet dat Nederland superieur is aan andere landen.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 07:49
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 18-12-2004 @ 07:45 :
Die vergelijking snap ik niet helemaal. Het zijn niet de mensen die trots zijn op hun land waardoor oorlogen ontstaan, maar mensen die vinden dat hun land superieur is aan andere landen. Die geen ruimte laten voor overleg. Zoals de nazi's in WWII, die vonden hun ras/land superieur aan anderen. En hoewel ik trots op mijn nationaliteit ben, vind ik absoluut niet dat Nederland superieur is aan andere landen.
Waarom ben je dan trots op Nederland
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 08:08
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Joostje schreef op 18-12-2004 @ 08:49 :
Waarom ben je dan trots op Nederland
Je doet alsof het een schande is?
Waarom ik trots ben? Dat is een gevoel, net zoals mensen uit andere landen trots op hun nationaliteit zijn. Heeft denk ik weinig met het land zelf te maken, maar het is gewoon een gevoel. Wat is daar mis mee?
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 08:09
Verwijderd
Ik ben er echt trots op dat ik Nederlander ben. Dat betekent niet dat ik andere nationaliteiten als minder beschouw, maar het is goed om van je land te houden.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 08:23
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Black power en de Jamaicaanse vlag zijn helemala cool tegewoordig (Puma) .. Maar zodra je met White Power of een Nederlandse vlag op je kleding loopt ben je ineens een domme rascist

Voor Volk en Vaderland
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 08:27
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 18-12-2004 @ 09:23 :
Black power en de Jamaicaanse vlag zijn helemala cool tegewoordig (Puma) .. Maar zodra je met White Power of een Nederlandse vlag op je kleding loopt ben je ineens een domme rascist

Voor Volk en Vaderland
Als je white power op je kleding hebt is de kans zeer groot dat je een racist bent. Dat soort woorden slaan nergens op.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Ff een vraagje
DJLAD
35 16-06-2013 21:31
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Anti amerikaans...
iceball
452 02-02-2006 17:21
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Werk, Geld & Recht Waar spaar je voor?
Shitonya
87 10-09-2004 19:24
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Antisemitisme in Nederland: enkele verhalen
Rabbi Daniel
179 13-08-2003 13:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41.