Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2004, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 18-12-2004 @ 09:23 :
Black power en de Jamaicaanse vlag zijn helemala cool tegewoordig (Puma) .. Maar zodra je met White Power of een Nederlandse vlag op je kleding loopt ben je ineens een domme rascist

Voor Volk en Vaderland
99% van de mensen die met WP-tekens of Nederlandse vlaggen op hun kleding (militairen daar gelaten) zíjn ook domme racisten, dus waar wil je heen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2004, 09:53
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 18-12-2004 @ 09:59 :
99% van de mensen die met WP-tekens of Nederlandse vlaggen op hun kleding (militairen daar gelaten) zíjn ook domme racisten, dus waar wil je heen?
en mensen met Black Power en Jamaicaanse vlaggen?

Dat zijn natuurlijk slecht geintegreerde allochtonen met een moeilijke jeugd.. Misschien gaat het over als we ze een uitkering geven, huursubsidie.. misschien.. of als we ze hun eigen nationaliteit laten houden.. en kinderbijslag geven..
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 18-12-2004 @ 10:53 :
en mensen met Black Power en Jamaicaanse vlaggen?

Dat zijn natuurlijk slecht geintegreerde allochtonen met een moeilijke jeugd.. Misschien gaat het over als we ze een uitkering geven, huursubsidie.. misschien.. of als we ze hun eigen nationaliteit laten houden.. en kinderbijslag geven..
Zij willen laten zien dat zij ook trots op hun afkomst zijn, zonder dat zij autochtonen ervoor in elkaar meppen
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 18-12-2004 @ 10:53 :
en mensen met Black Power en Jamaicaanse vlaggen?

Dat zijn natuurlijk slecht geintegreerde allochtonen met een moeilijke jeugd.. Misschien gaat het over als we ze een uitkering geven, huursubsidie.. misschien.. of als we ze hun eigen nationaliteit laten houden.. en kinderbijslag geven..
Het vereist maar weinig inlevingsvermogen om in te zien dat wanneer je als meerderheid in een samenleving waar zich ook een minderheid in bevindt, gaat lopen met vlaggen 'Meerderheid Power', dan de minderheid als reactie ook gaat lopen met 'Minderheid Power'. Dat is gewoon reactionair en geheel verklaarbaar.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 10:55
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 18-12-2004 @ 10:53 :
en mensen met Black Power en Jamaicaanse vlaggen?
rare wannabees. leek me logisch toch?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 10:59
Verwijderd
ja
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 18:07
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 13-12-2004 @ 20:05 :
barst los
het is m'n lot nou eenmaal he .
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 18:21
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 18-12-2004 @ 01:58 :
Tja, ik wil geen minister in het Nederlands kabinet die niet voor ons land staat.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 19:19
Verwijderd
Citaat:
PGWR schreef op 18-12-2004 @ 19:21 :
Tja, ik wil geen minister in het Nederlands kabinet die niet voor ons land staat.
Waarom, europa is goed, het probleem in europa is juist dat iedereen zoveel mogelijk voordeel zijn eigen land wil binnenslepen ipv voor het europese geheel te gaan. En daar moeten we vanaf.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 19:56
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 18-12-2004 @ 20:19 :
Waarom, europa is goed, het probleem in europa is juist dat iedereen zoveel mogelijk voordeel zijn eigen land wil binnenslepen ipv voor het europese geheel te gaan. En daar moeten we vanaf.
Waarom is Europa goed? Een federaal Europa is in strijd met het subsidiariteitsbeginsel. De taken en verantwoordelijkheden van de overheid moeten zoveel mogelijk gedecentraliseerd worden.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 21:42
Slobber
Slobber is offline
Nederland scoort in mijn favoriete landen top 5 een goede 3e plek. (nrs 1 en 2 gaan naar Denemarken en Zweden).

Wat ik vind van onze cultuur is niet echt belangrijk: ik geloof dat iedereen zijn eigen cultuur de beste cultuur van de heeeeeeele wereld vindt.

Wat ik wel vaak hoor is dat mensen onze maatschappij kut vinden. Het mooie is alleen dat meer dan 90 % van de mensen dat vindt, dus dat is gewoon irrationele angst. Daar komen we met zn allen wel uit.
__________________
Shit happens = Poep gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 10:37
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Ik zou graag een trotse Liechtensteiner willen zijn.

Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 14:34
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Slobber schreef op 18-12-2004 @ 22:42 :
Wat ik vind van onze cultuur is niet echt belangrijk: ik geloof dat iedereen zijn eigen cultuur de beste cultuur van de heeeeeeele wereld vindt.
ik vind 'm 1 van de slechtste, maar toch. ach ik snap niet waar je trots op zou moeten zijn, ik bedoel, nederland, leuk land, veel bereikt misschien als je kijkt naar de economie en plekje in de wereld als klein land, mooi landschap, wel leuke cultuur in de zin van cultuurhistorische monumenten ed, maar op het volk of op het nederlander zijn, ben ik niet trots ofzo.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 14:35
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
RanC schreef op 19-12-2004 @ 11:37 :
Ik zou graag een trotse Liechtensteiner willen zijn.

daar kan ik me iets bij voorstellen

Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 17:09
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Ik ben nooit zo trots als ik hier in Nederland ben, of tussen de Nederlanders op een Franse camping. Toen ik op uitwisseling was vond ik Nederland wel helemaal top, vertelde met trots over 'onze' gebruiken.

.... en als er in oranje (of witte..) shirtjes tegen een balletje getrapt wordt en 't gaat wel aardig, ben ik ook nog wel 'ns trots.
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Ff een vraagje
DJLAD
35 16-06-2013 21:31
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Anti amerikaans...
iceball
452 02-02-2006 17:21
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Werk, Geld & Recht Waar spaar je voor?
Shitonya
87 10-09-2004 19:24
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Antisemitisme in Nederland: enkele verhalen
Rabbi Daniel
179 13-08-2003 13:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54.