Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2006, 22:42
Ikkuuuuuh
Avatar van Ikkuuuuuh
Ikkuuuuuh is offline
Ik stootte vrijdag mn neus heel hard tegen de deur aan; beetje verkeerd ingeschat!
Dat deed tot vanochtend heel erg zeer nu valt het wel mee, maar lijkt het of het botje onder mn neusbrug een beetje uitsteekt aan de linkerkant... Het is niet gebroken maar ik vraag me af of het wel vanzelf gewoon word...
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 23:43
Verwijderd
Tsjaa dat zal afwachten worden denk ik. Wanneer het een lange tijd zo blijft is het wellicht iets om even mee naar de huisarts te gaan.
Als het verder momenteel niet echt pijn doet, zou ik het gewoon laten rusten en afwachten.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 13:55
Rambo
Avatar van Rambo
Rambo is offline
Ik zou zo snel mogelijk gaan, als het gebroken is ook al zeg je zelf van niet, dan kan de huisarts het weer recht zetten.
Als je wacht dan is alles weer aan elkaar gehecht en kan dat niet meer, ja het kan natuurlijk nog wel maar doet belachelijk veel pijn.
__________________
Het gaat er niet om dat je storm overleeft maar dat je in de regen kan dansen.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 14:13
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Ik heb een keer een terugverende ijzeren stang van een fitnessaparaat (ja vraag me niet hoe) op dat botje gekregen. Het bloedde als een rund maar het was niet gebroken. Ik heb er wel een mooie bobbel op m'n neus aan overgehouden. Nu heb ik een nog ergere haakneus
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 14:26
Verwijderd
Niet twijfelen en naar de huisarts gaan, er zit duidelijk iets niet goed. Als je niet gaat loop je alleen maar het risico dat je er blijvende schade aan over houd. En een huisarts heb je niet voor niets he.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.