Oud 07-10-2009, 15:04
henk14
henk14 is offline
Hallo,
Ik heb op 29 oktober op school een sportdag.
Ik moet in de ochtend gaat spinnen op van die hometrainer dingen en in de middag ga ik mountainbiken of zo iets...

Maar ik loop nu al 2 maanden rond met een ernstig ontstoken teen. Hij is heel dik en rondom helemaal paars, komt zooi uit en doet veel pijn (ook bij lopen en vooral rennen)
Al bij de dokter geweest.... Die zei van ja... doorgaan met sodabadjes en dan naar pedicure voor nagelrandjes verwijderen.

Echter ben ik nu al een maand bezig met die soda badjes en er veranderd geen donder aan die stomme teen.

ik doe meestal wel gewoon mee met gym maar dan hoef ik gelukkig niet zo vaak iets te doen waarbij me teen pijn doet.

hij gaat echt flink pijn doen als je gaat zweten.... dan gaat de teen ook zweren en dat is soms echt niet om uit te houden.........

wat vinden jullie meedoen met die dag die helaas wel verplicht is behalve met brief van de dokter of niet?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 15:42
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
(...) heel dik en rondom helemaal paars, komt zooi uit en doet veel pijn (ook bij lopen en vooral rennen)

(...)

ik doe meestal wel gewoon mee met gym maar dan hoef ik gelukkig niet zo vaak iets te doen waarbij me teen pijn doet.
Wat doe je dan bij gym, dat je niet hoeft te lopen of rennen? En waarom denk je dat bij fietsen je teen meer zeer doet?

Trouwens, als het na 2 maanden nog steeds zeer doet en ontstoken is, zou ik nog een keer naar de huisarts gaan.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 16:42
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dat een ontstoken teen bij sporten meer pijn doet, is niet zo gek. Als je je inspant gaat er meer bloed naar je huid, en als een ontstoken gebied meer doorbloed raakt, is het pijnlijker.

Ik zou nog eens teruggaan met die teen naar de dokter, want daar moet nu gewoon echt iets aan gedaan worden.

Verder kan je ook gewoon je ouders een briefje laten schrijven, sporten is echt niet leuk als je teen zo heftig ontstoken is als je nu beschrijft.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 17:07
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Jah das pijnlijk, herken het. Langs de dokter gaan. Ik kreeg een antibiotica kuurtje en toen ging het pas over, maar omdat ik er zo lang mee rondgelopen had was m'n nagel gaan ingroeien en dat maakt het allemaal nog rotter. Zeker actie ondernemen dus.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Hallo,
Ik heb op 29 oktober op school een sportdag.
Ik moet in de ochtend gaat spinnen op van die hometrainer dingen en in de middag ga ik mountainbiken of zo iets...

Maar ik loop nu al 2 maanden rond met een ernstig ontstoken teen. Hij is heel dik en rondom helemaal paars, komt zooi uit en doet veel pijn (ook bij lopen en vooral rennen)
Al bij de dokter geweest.... Die zei van ja... doorgaan met sodabadjes en dan naar pedicure voor nagelrandjes verwijderen.

Echter ben ik nu al een maand bezig met die soda badjes en er veranderd geen donder aan die stomme teen.

ik doe meestal wel gewoon mee met gym maar dan hoef ik gelukkig niet zo vaak iets te doen waarbij me teen pijn doet.

hij gaat echt flink pijn doen als je gaat zweten.... dan gaat de teen ook zweren en dat is soms echt niet om uit te houden.........

wat vinden jullie meedoen met die dag die helaas wel verplicht is behalve met brief van de dokter of niet?

Hé lampekap!

Ik zou naar de dokter gaan als ik jou was. Ik heb het ook gehad (en ben zeker geen aansteller) en wist al dat het meteen fout zat toen ik het had! Ik heb een week met soda badjes gezeten en het werd bij mij ook steeds erger.

Hetgeen wat je moet doen is juist NIET in de soda zitten en een antibiotca (pillen) bij de dokter en apotheek halen. (dat zei de dokter tegen mij toen)

DIT gaan NIET ZOMAAR over! Blijf je ermee rondlopen, dan volgt geheid amputatie!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 15:48
patricia15
patricia15 is offline
Ik heb vorig jaar ook een ontstoken teen / ingegroeide nagel gehad.
Ik ben der ook heel vaak mee naar de dokter geweest en die heeft me pas naar 5 of 6 keer dat ik naar hem toe ben geweest en dat ie me een paar keer flink zeer heeft gedaan naar het ziekenhuis gestuurd.
om het open te maken En een deel van mn nagel er af te halen.

als ik jou was zou ik gewoon weer naar de dokter gaan, en vragen wat ze er aan kunnen doen.
ik denk dat ze hem even open moeten maken zodat het rommell er uit kan.
en dan zou het weer snel gaan genezen.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 20:55
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Wat vreemd dat een dokter daar meteen niet wat aan doet.
Mijn vader en een vriendin hebben dit al meerdere malen gehad en ze hebben uit zichzelf het eerst in een sodabadje gedaan, wanneer dit niet hielp na een week gingen ze naar de dokter en werden ze meteen behandeld!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 14:10
patricia15
patricia15 is offline
Tja zo zijn sommige dokters dus die er eerst niets aan doen.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35.