Oud 12-12-2013, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Ik had al lang mijn meubels moeten verschuiven en mijn nieuwe kast moeten inruimen, maar dat moet dan zometeen maar
Dus je hebt gecontroleerd of je geen onderburen met kleine (nu al slapende) kinderen hebt?
Advertentie
Oud 12-12-2013, 19:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Kinderen
Oud 12-12-2013, 19:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dus je hebt gecontroleerd of je geen onderburen met kleine (nu al slapende) kinderen hebt?
Ik heb geen onderburen mijn buurman heeft zijn zoon vanavond niet en mijn buurvrouw heeft sowieso /care.
Dus ik ga nu lekker schuiven met een kerstmuziekje aan!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-12-2013, 19:59
Verwijderd
Falalala, lalalala


Keek je GTST vandaag?
Oud 12-12-2013, 20:06
Verwijderd
Sjalalie, sjalala.
Oud 12-12-2013, 20:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Falalala, lalalala


Keek je GTST vandaag?
Nee, nog niet. Ik spaar meestal een paar dagen op
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-12-2013, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Nee, nog niet. Ik spaar meestal een paar dagen op
Nou de autist in je gaat het kut vinden

Als incidentele kijker trok ik het al niet
Oud 12-12-2013, 21:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nou de autist in je gaat het kut vinden

Als incidentele kijker trok ik het al niet
Oh, die nieuwe Bianca? Ja, die heb ik al gezien. Vind het maar niks, ze lijkt te veel op Julia. En die oude Bianca was zo lekker hysterisch, ik vond het tof als zij ging schreeuwen

Ik zie trouwens wat opbloeien tussen Noud en Aysen, is een vaste kijker dat met me eens, of zijn ze gewoon vriendelijk tegen elkaar?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-12-2013, 21:14
Verwijderd
Klasgenoot op FB had haar achternaam afgekort daar. Kreeg ik ineens een vriendschapsverzoek van dezelfde persoon maar dan met de achternaam voluit, profiel tjokvol met haar eigen foto's. Ik dacht oh ze heeft een nieuw account gemaakt blijbaar, verzoek geaccepteerd. Bleek dat ze dat helemaal niet had gedaan. Is toch fucking creepy wie doet zoiets. En waarom
het is echt een superbraaf meisje dus lijkt me sterk dat iemand haar een hak wil zetten.
Oud 12-12-2013, 21:15
Verwijderd
tussen noud en aysen is al aan de gang toen ze de moord aan het oplossen was. Toen gooide ik Wopkes quote er al in

en waar is bianca ja de enige persoon die echt kon acteren. En tim, maar die speelt een stomme rol.
Oud 12-12-2013, 21:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Klasgenoot op FB had haar achternaam afgekort daar. Kreeg ik ineens een vriendschapsverzoek van dezelfde persoon maar dan met de achternaam voluit, profiel tjokvol met haar eigen foto's. Ik dacht oh ze heeft een nieuw account gemaakt blijbaar, verzoek geaccepteerd. Bleek dat ze dat helemaal niet had gedaan. Is toch fucking creepy wie doet zoiets. En waarom
het is echt een superbraaf meisje dus lijkt me sterk dat iemand haar een hak wil zetten.
Catfishen?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-12-2013, 21:18
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
tussen noud en aysen is al aan de gang toen ze de moord aan het oplossen was. Toen gooide ik Wopkes quote er al in

en waar is bianca ja de enige persoon die echt kon acteren. En tim, maar die speelt een stomme rol.
Dat viel mij dus ook al op, maar tijdens het Sinterklaasfeest zag ik een blik die het allemaal bevestigde!

Tim is tergend ja, met zijn eeuwige gezeik. JA NU WETEN WE WEL DAT JE ZIELIG BENT maar goed, hij wordt toch verliefd op Sjors en dan komen Rikki en Sjoerd weer bij elkaar.
Nieuwe Bianca wordt even wennen, maar hoeveel Charlies hebben we niet gehad, om maar iemand te noemen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-12-2013, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Catfishen?
en dan??
Citaat:
Dat viel mij dus ook al op, maar tijdens het Sinterklaasfeest zag ik een blik die het allemaal bevestigde!

Tim is tergend ja, met zijn eeuwige gezeik. JA NU WETEN WE WEL DAT JE ZIELIG BENT maar goed, hij wordt toch verliefd op Sjors en dan komen Rikki en Sjoerd weer bij elkaar.
Nieuwe Bianca wordt even wennen, maar hoeveel Charlies hebben we niet gehad, om maar iemand te noemen.
ja rikki en sjoerd, bij hen heb ik een soort ludo en janine gevoel. Die gaan ook nog wel een keer trouwen denk ik

Maar, is die bianca definitief? Waarom??
Oud 12-12-2013, 21:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
en dan??


ja rikki en sjoerd, bij hen heb ik een soort ludo en janine gevoel. Die gaan ook nog wel een keer trouwen denk ik

Maar, is die bianca definitief? Waarom??
Denk ik ook ja speaking of, wat vind jij van die Frank?

Ja, ze is naar SBS nu.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-12-2013, 21:25
Verwijderd
frank: mwah.

ja, ik las het net op een roddelding.
Oud 12-12-2013, 21:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Van wiki: Op 24 september 2013 maakte Abma bekend te stoppen met de rol van Bianca. In plaats daarvan werd ze presentatrice van ShowVandaag op SBS6.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-12-2013, 21:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
frank: mwah.

ja, ik las het net op een roddelding.
Ik vind hem wel leuk, maar een beetje.. raar. Met zijn liefdesverklaring na 2 weken waar Sjors bij zat

Oeh, en heb je gehoord dat Stefano terug komt?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-12-2013, 21:26
Verwijderd
ik snap sommige mensen van mijn klas echt niet. Zijn ze 20+, wonen in een of ander dorp waarvoor ze 5 kwartier moeten reizen om op school te komen. Vraag ik of ze niet op zichzelf willen wonen, krijg ik het antwoord 'nee ik heb het goed bij m'n ouders'. Ja..dat snap ik ook wel, natuurlijk heb je het goed bij je ouders. Maar je wil toch wel eens wat anders?
Maar nee, de meesten willen dan ook nog in hun boerengat blijven wonen als ze op zichzelf gaan. Sommige zijn zo erg dat ze pas uit huis willen als ze gaan samenwonen. Ik wist echt niet dat dat nog bestond!!
Oud 12-12-2013, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Dat viel mij dus ook al op, maar tijdens het Sinterklaasfeest zag ik een blik die het allemaal bevestigde!

Tim is tergend ja, met zijn eeuwige gezeik. JA NU WETEN WE WEL DAT JE ZIELIG BENT maar goed, hij wordt toch verliefd op Sjors en dan komen Rikki en Sjoerd weer bij elkaar.
Nieuwe Bianca wordt even wennen, maar hoeveel Charlies hebben we niet gehad, om maar iemand te noemen.
Dit klinkt echt als Chinees voor mij, zoals je vrijdag bezig was: herken je die nog, die zit er sinds het begin in... Ik was 7 en ik heb like 5 afleveringen gezien... JAMAAR DIE IS ZO OUD en die is die en die heeft met die en die heeft een kind met die maar die en die weet dan niet en...

*knipper*


Enige dat ik nog weet van GTST is een beetje dit beeld:


En dat zij daar Miriam heette en dat zij daarbuiten Isa Hoes heet
Oud 12-12-2013, 21:31
Verwijderd
Citaat:
ik snap sommige mensen van mijn klas echt niet. Zijn ze 20+, wonen in een of ander dorp waarvoor ze 5 kwartier moeten reizen om op school te komen. Vraag ik of ze niet op zichzelf willen wonen, krijg ik het antwoord 'nee ik heb het goed bij m'n ouders'. Ja..dat snap ik ook wel, natuurlijk heb je het goed bij je ouders. Maar je wil toch wel eens wat anders?
Maar nee, de meesten willen dan ook nog in hun boerengat blijven wonen als ze op zichzelf gaan. Sommige zijn zo erg dat ze pas uit huis willen als ze gaan samenwonen. Ik wist echt niet dat dat nog bestond!!
Ken er genoeg. Niet dat ik niet weg wou, maar het hele dorp zat vol met dit soort mensen. Niet direct foute mensen voor de rest, maar andere verlangens en wensen en perspectief. Ander ritme.
Oud 12-12-2013, 21:33
Verwijderd
Ik herinner me nog iets! http://nl.wikipedia.org/wiki/Linda,_Roos_%26_Jessica

Maar dat was al ver daarna.
Oud 12-12-2013, 21:33
Verwijderd
Nieuwe bianca lijkt toch niet op die ander? Die waar hij mee vreemdging (ik zeg altijd Paul want ik ken hem nog van onm, en maxime ook van onm als Joyce daar juist de eerste actrice) bedoel ik, die vind ik wel mooi. De nieuwe bianca kan niet acteren en is net zo droog seksloos als die heks Susan visser ofzo. Vies type.
Oud 12-12-2013, 21:36
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik herinner me nog iets! http://nl.wikipedia.org/wiki/Linda,_Roos_%26_Jessica

Maar dat was al ver daarna.
Ademnood Toen ik nog een kleiner Miekje was, hadden wij daar een cd van.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-12-2013, 21:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik herinner me nog iets! http://nl.wikipedia.org/wiki/Linda,_Roos_%26_Jessica

Maar dat was al ver daarna.
Ja eh, je kende Arnie niet en volgens mij hebben ze het alledrie met hem gedaan, dus wtf
Citaat:
Nieuwe bianca lijkt toch niet op die ander? Die waar hij mee vreemdging (ik zeg altijd Paul want ik ken hem nog van onm, en maxime ook van onm als Joyce daar juist de eerste actrice) bedoel ik, die vind ik wel mooi. De nieuwe bianca kan niet acteren en is net zo droog seksloos als die heks Susan visser ofzo. Vies type.
Ja, vind ik wel een beetje.

Ik vind Julia maar een saaie kut. Ik vind dat Anton (Paul) wel heel stalkerig en sexoffenderig deed naar haar hoor ik werd er helemaal naar van.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-12-2013, 21:40
Verwijderd
mirjam was al uit gtst toen ademnood uitkwam

ik heb ademnood gedaan tijdens de playbackshow in groep 7. Ik was Roos
Oud 12-12-2013, 21:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zeker toen ze erop in ging, wat in mijn ogen de verkeerde boodschap uitzendt, namelijk dat als je maar creepy genoeg iemand blijft stalken met 'ik weet dat je me wil blabla' dat een vrouw dan met je naar bed gaat, zelfs als ze een relatie heeft met iemand anders.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-12-2013, 21:40
Verwijderd
oh ja, maxime sanders was vroegah joyce kouwenberg.
En Eefje Winkel natuurlijk
Oud 12-12-2013, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Ik herinner me nog iets! http://nl.wikipedia.org/wiki/Linda,_Roos_%26_Jessica

Maar dat was al ver daarna.
Oud 12-12-2013, 22:01
Verwijderd
Citaat:
oh ja, maxime sanders was vroegah joyce kouwenberg.
En Eefje Winkel natuurlijk
Ik heb het net opgezocht en was opgelucht dat ik het niet had kunnen weten
Oud 12-12-2013, 22:02
Verwijderd
Citaat:
mirjam was al uit gtst toen ademnood uitkwam

ik heb ademnood gedaan tijdens de playbackshow in groep 7. Ik was Roos
Ja, ik heb het echt in de beginjaren gezien. Op het schoolplein werd het nagespeeld, het was 1990, dus ik moet 8 geweest zijn en ik weet dat we echt niet veel later verhuisd kunnen zijn. Minieme hoeveelheid heb ik meegekregen, Miriam heb ik waarschijnlijk zo goed onthouden omdat iedereen haar wilde zijn met haar gekke oorbellen en staarten.

Ademnood herinner ik me ook niet meer in combi met de serie, enkel dat het daaraan gelinkt was, maar toen keek ik niet meer.
Oud 12-12-2013, 22:02
Verwijderd
Ze is ook gewoon 51, ffs
Oud 13-12-2013, 00:02
Verwijderd
ik heb zo'n fucking mooi cv gemaakt met een kanten achtergrond. Wel gister de hele avond en deze avond mee bezig geweest maar het resultaat mag er zijn.
Oud 13-12-2013, 06:08
Verwijderd
Net keek ik op mijn betaaloverzicht, en ik heb er dertig euro bijgekregen van iemand die ik niet ken. Bij 'opmerkingen' staat 'geld feessiiieee'. Ik geef geen feest en heb er niet onlangs een gehad. Ik denk dus dat iemand het verkeerde rekeningnummer heeft ingevoerd. Wat moet ik doen?
Oud 13-12-2013, 07:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Bij de ing melden is het handigst denk ik. Die weten bij wie het geld hoort. Of terugboeken en in de beschrijving zeggen ' verkeerde rekeningnummer' ofzo
Oud 13-12-2013, 07:14
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vul bij ing je bank naar keuze in, natuurlijk
Oud 13-12-2013, 07:43
Verwijderd
Wat Fizzle zegt!

Bwugh, vandaag crematie. Zo stom.
Oud 13-12-2013, 07:45
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Sterkte ingegerd, ook voor je vriend
Oud 13-12-2013, 08:10
Verwijderd
Citaat:
Net keek ik op mijn betaaloverzicht, en ik heb er dertig euro bijgekregen van iemand die ik niet ken. Bij 'opmerkingen' staat 'geld feessiiieee'. Ik geef geen feest en heb er niet onlangs een gehad. Ik denk dus dat iemand het verkeerde rekeningnummer heeft ingevoerd. Wat moet ik doen?
Een cent terugsturen met de mededeling "dit is 10 euro te weinig"
Oud 13-12-2013, 08:11
Verwijderd
Gewoon terugboeken
Oud 13-12-2013, 08:13
Verwijderd
ugh m'n jong z'n nieuwe fiets die hij in september voor z'n verjaardag heeft gekregen is hier vannacht voor de deur gejat
Oud 13-12-2013, 08:35
Verwijderd
Wat stom. Oproepje op fb ofzo in een vraag/aanbodgroep met dat ie voor z'n verjaardag was en je krijgt vast een lief aanbod.
Oud 13-12-2013, 09:07
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoi.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 13-12-2013, 09:11
Verwijderd
Citaat:
ugh m'n jong z'n nieuwe fiets die hij in september voor z'n verjaardag heeft gekregen is hier vannacht voor de deur gejat
Rotzakken
Oud 13-12-2013, 09:27
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Weten jullie nog vroeger dat je als kind ziek was dat je dacht 'nu kan ik allemaal hele gave dingen doen omdat ik niet naar school hoef', en dat je je dan realiseerde dat er niks te doen was omdat er niks leuks op de televisie was voor kinderen en al je vrienden wél op school waren?

Zo voel ik me nu een beetje, er is echt niks leuks te doen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 13-12-2013, 09:29
Verwijderd
Ik mocht pas thuisblijven als ik te ziek was voor leuke dingen
Oud 13-12-2013, 09:31
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ja nouja, relatief leuke dingen. Als kind dacht je heus weleens 'ooooh de hele dag tv kijken'. Denk ik.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 13-12-2013, 09:41
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Een hele dag tv kijken was vroeger al gaaf, en nog steeds is dat het enige leuke aan ziek zijn. Helaas heb ik het probleem wat DP ook heeft; ik ben ziek, er is geen klote op tv en ik krijg koppijn als ik te lang achter de laptop/telefoon/boek/puzzel hang. Dus ik hang vooral op de bank met een beetje muziek in de hoop dat als ik in slaap val, ik heus wel weer helemaal beter wakker word.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 13-12-2013, 09:49
Verwijderd
als ik ziek was hoopte ik dat mijn moeder thuis bleef en niet mijn vader. Van mijn moeder mocht ik de hele dag p de bank liggen met de tv aan. Van mijn vader moest ik bed blijven liggen.
Oud 13-12-2013, 10:11
Verwijderd
Terecht van je pa.
Oud 13-12-2013, 10:22
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oh my wishboan, oh my shooting star, walk with me!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31.