Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2014, 19:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat vandaag mijn internet is aangesloten op m'n nieuwe adres en dat ik daar ook een bevestigingsmail voor kreeg, maar dat mijn modem nog op de kamer van mijn (ex)huisgenote staat en zij al 2 weken weg is. Handig.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Oud 03-01-2014, 21:59
Verwijderd
Dat het blijkbaar nog steeds een bizar verschijnsel is als 'een meisje van mijn leeftijd' in haar eentje naar de schouwburg gaat. Dat ik verdorie 27 ben, afgestudeerd theatermaker en waarschijnlijk twee keer zo veel weet over theater als de gemiddelde bezoeker, maar nog steeds aangekeken word door al die kouwe kak met een blik van "jij hoort hier niet"
Oud 03-01-2014, 23:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat raar Absinthe. Zeggen ze dat ook letterlijk, een meisje van jouw leeftijd?
Oud 04-01-2014, 00:02
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Dat het blijkbaar nog steeds een bizar verschijnsel is als 'een meisje van mijn leeftijd' in haar eentje naar de schouwburg gaat. Dat ik verdorie 27 ben, afgestudeerd theatermaker en waarschijnlijk twee keer zo veel weet over theater als de gemiddelde bezoeker, maar nog steeds aangekeken word door al die kouwe kak met een blik van "jij hoort hier niet"
Aangekeken? Of hebben mensen dat ook daadwerkelijk tegen je gezegd?
Oud 04-01-2014, 00:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
^
Oud 04-01-2014, 10:48
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik herken 't wel. In de tijd dat ik nog minstens eens per week naar de schouwburg ging werd ik ook altijd raar aangekeken door 50+ snobwijven. Ik was toen ook een uberaltoow, maar toch.
Ik ging voornamelijk naar cabaret en humoristische voorstellingen, dus ik vond 't vrij typisch day er vooral zure oude wijven in de zaal zaten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-01-2014, 10:56
Verwijderd
Ik word nooit aangekeken van "ooh hoort hier niet" in het theater en heb het idee dat ze eerder naar Absinthe kijken omdat die alleen uit gaat (daar judgen mensen wel over schijnt) en dat ze naar Trimm keken ivm opvallend uiterlijk.
Mijn ouders zijn typisch theaterpubliek en veel van hun vrienden ook, en zij vinden echt geen van allen dat twintigers niet naar het theater zouden moeten gaan, integendeel juist.
Oud 04-01-2014, 11:18
Verwijderd
Mijn schoonouders en hun vrienden gaan ook regelmatig naar het theater, en ze vinden ook dat iedereen vooral moet gaan, maar dat je wel een beetje gestoord bent als je alleeen gaat. Maar zij vinden het ook raar dat ik "me laat slaan" op mijn werk en niet terugmep en nog steeds heel gek ben op mijn cliënten. Dus misschien telt hun mening niet zo mee.
Oud 04-01-2014, 11:33
Verwijderd
Ik ga ook alleen naar de bioscoop ^^ Dat vinden veel mensen ook heel erg vreemd/zielig/gek/doejetochniet.
Oud 04-01-2014, 11:47
Hazel
Hazel is offline
Ik ga vaker alleen naar de bioscoop dan met andere mensen en hoe mensen daar naar mij kijken en wat ze er van vinden zal me aan mijn reet roesten.
Oud 04-01-2014, 13:23
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Vroegah werd ik ook wel aangekeken als ik in mijn kapotte alto-kleren naar een klassiek concert ging, maar ik had dan altijd in mijn hoofd dat mensen bewondering hadden dat ik dat leuk vond Mijn ouders zouden ook alleen maar blij zijn als er jongeren naar een concert komen. Tenzij ze met hun telefoon gaan spelen of gaan kletsen natuurlijk, maar dat geldt voor iedereen. Mijn ouders gaan ook wel vaker alleen. Maar goed, ik geloof niet dat mijn ouders zich erg op hun gemak voelen bij de 'kak' die op een concert af komt.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-01-2014, 17:45
Verwijderd
Forumers die denken het beter te weten terwijl ze er zelf niet bij waren
Oud 05-01-2014, 22:15
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Januari.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 06-01-2014, 17:20
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Januari.
Deze januari of januari in het algemeen? Deze januari vind ik tot nu toe wel prima eigenlijk.

ot:
Dat mijn vader weer is komen klussen, en ipv met de belangrijkste dingen te beginnnen (wandplanken en spiegel ophangen) hij eerst een uur stond te kutten met een lamp die alsnog niet goed hangt, en hij daarna moest haasten met de rest. Het enige wat hij hoefde te doen was de lamp aan een haakje ophangen, een geultje over het snoer heendoen en een stekkertje aan het snoer maken.

Maarrr: De lamp hangt lelijk, want hij brak het geultje voor het snoer en het snoer zit nu opgefrommeld en vastgetaped. De lamp hangt er ook voor de kat z'n kut, aangezien hij was vergeten dat er nog een stekker aanmoest, ookal heb ik 'm dat duizent keer verteld, dus dat kan ik nu zelf gaan doen.

Bij het planken ophangen wou hij gewoon random gaan boren zonder wat op te meten, maar gelukkig zat de stekker niet in 't stopcontact en kon ik er wat van zeggen. Ik ging even wat anders doen en zag toen ik terugkwam dat er tóch 4 extra gaten in de muur zaten.

Gisteren zou hij mijn bed aan de muur vastzetten met speciale beugels die hij zogenaamd nog thuis had liggen, maar nee, het is vastgezet met een soort van rubber band en hele lelijke gigantische schroeven. Scheef ook, natuurlijk.

Ik ga 'm denk ik opgeven voor 'Help, mijn vader is klusser!'
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 06-01-2014 om 17:25.
Oud 06-01-2014, 17:50
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Deze januari of januari in het algemeen? Deze januari vind ik tot nu toe wel prima eigenlijk.
Ik heb elk jaar weer een after-december-dip.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 06-01-2014, 18:09
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Forumers die denken het beter te weten terwijl ze er zelf niet bij waren
Je geeft ook geen antwoord op de vraag
Oud 06-01-2014, 18:10
Verwijderd
Ik vond het dan ook een domme vraag.
Oud 06-01-2014, 18:12
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Biochemie. Wat een godallerjezusteringkutvak is dat.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-01-2014, 18:12
Hazel
Hazel is offline
Ah, vandaar.
Oud 06-01-2014, 18:49
Verwijderd
Dat de school de verwarming niet zelf kan regelen en dat een of ander bedrijf in Den Bosch dat doet. Ze waren vergeten de verwarming po school aan te zetten, dus het was maar 11 graden
Oud 06-01-2014, 20:16
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Biochemie. Wat een godallerjezusteringkutvak is dat.


Dat is het zeker!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 06-01-2014, 21:00
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Deze januari of januari in het algemeen? Deze januari vind ik tot nu toe wel prima eigenlijk.

ot:
Dat mijn vader weer is komen klussen, en ipv met de belangrijkste dingen te beginnnen (wandplanken en spiegel ophangen) hij eerst een uur stond te kutten met een lamp die alsnog niet goed hangt, en hij daarna moest haasten met de rest. Het enige wat hij hoefde te doen was de lamp aan een haakje ophangen, een geultje over het snoer heendoen en een stekkertje aan het snoer maken.

Maarrr: De lamp hangt lelijk, want hij brak het geultje voor het snoer en het snoer zit nu opgefrommeld en vastgetaped. De lamp hangt er ook voor de kat z'n kut, aangezien hij was vergeten dat er nog een stekker aanmoest, ookal heb ik 'm dat duizent keer verteld, dus dat kan ik nu zelf gaan doen.

Bij het planken ophangen wou hij gewoon random gaan boren zonder wat op te meten, maar gelukkig zat de stekker niet in 't stopcontact en kon ik er wat van zeggen. Ik ging even wat anders doen en zag toen ik terugkwam dat er tóch 4 extra gaten in de muur zaten.

Gisteren zou hij mijn bed aan de muur vastzetten met speciale beugels die hij zogenaamd nog thuis had liggen, maar nee, het is vastgezet met een soort van rubber band en hele lelijke gigantische schroeven. Scheef ook, natuurlijk.

Ik ga 'm denk ik opgeven voor 'Help, mijn vader is klusser!'
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 07-01-2014, 20:22
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Onze huiskat is met oud en nieuw (niet met nieuwjaarsnacht, toen is ze binnengehouden, maar buiten de toegestane vuurwerktijden) gewond geraakt door vuurwerk. Het valt mee, ze heeft een wond ter grootte van een flinke teennagel in haar nek en heeft er geen last van - hopen dat het niet gaat ontsteken, vooral. Maar ik word er een beetje misselijk van dat mensen zo onvoorzichtig omgaan met explosieven, waar andere mensen en dieren bij zijn.
Oud 07-01-2014, 21:28
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Daarom houd ik mijn buitenkat ook gewoon al vanaf kerst binnen, tot en met 3 januari. Vind ze niet leuk, en soms word ik ook gek van haar maar alles beter dan dat ze niet meer thuis komt.

Neemt trouwens niet weg dat ik het ook verschrikkelijk vind dat het nodig is omdat mensen nou eenmaal debielen zijn.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 07-01-2014, 22:24
Verwijderd
M'n band was lek vanochtend en toen wilde ik m'n tas pakken om naar binnen te gaan en toen ging die ook kapot
Oud 07-01-2014, 23:14
Verwijderd
De vrijwilligster op mijn werk. Er komt een dag dat ik haar hoofd er af bijt.
Oud 08-01-2014, 08:50
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
De vrijwilligster op mijn werk. Er komt een dag dat ik haar hoofd er af bijt.
Waarom, wat doet ze dan?
Oud 08-01-2014, 10:57
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Dat ik mijn band niet opgepompt krijg Gisteren was mijn band slechts een beetje zacht, dus ik wilde m oppompen, maar bij het opendraaien van het ventiel ontsnapte nog meer lucht en vervolgens bleken alle 5 (!!) de fietspompen in het fietsenhok kapot te zijn. Ik heb nog een handpomp in huis dus probeerde ik dat net maar ik heb er de kracht niet voor Mijn band is nu te leeg om erop te kunnen fietsen.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 08-01-2014, 11:10
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Vastlopende programma's terwijl je je werk nog niet opgeslagen hebt.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-01-2014, 11:28
Verwijderd
Gediplomeerde boekhouders die falen in de basis en daar nog grof geld voor vragen ook.
Oud 08-01-2014, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Onze huiskat is met oud en nieuw (niet met nieuwjaarsnacht, toen is ze binnengehouden, maar buiten de toegestane vuurwerktijden) gewond geraakt door vuurwerk. Het valt mee, ze heeft een wond ter grootte van een flinke teennagel in haar nek en heeft er geen last van - hopen dat het niet gaat ontsteken, vooral. Maar ik word er een beetje misselijk van dat mensen zo onvoorzichtig omgaan met explosieven, waar andere mensen en dieren bij zijn.
Dat is vreselijk. Daarom houden wij onze kat binnen en ze mag alleen even naar de achtertuin om haar behoefte te doen. Ze kan niet via de achtertuin ontsnappen en de straat opgaan.


Hier in de buurt hebben ze een aantal jaar geleden een rotje in een kat haar kont gestopt en aangestoken. De kat moest ingeslapen worden
Oud 08-01-2014, 16:57
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Bij ons was het ook de bedoeling dat ze de hele kerstvakantie bij de ouders van een huisgenote zou zitten, maar door ziekte was dat op het laatste moment niet mogelijk en was dit de noodoplossing. En dan meteen dit
Oud 10-01-2014, 21:28
Verwijderd
achterlijk gedoe ja! Ik snap niet waarom ze homo's, bie's en lesbies niet gewoon respecteren, laat ze t zelf toch lekker uitzoeken
Oud 10-01-2014, 21:30
Verwijderd
Overigens was mijn band vandaag alweer lek, maar daarna mocht ik wel op de elektrische fiets van mijn moeder dus toen viel het niet waarderen wel weer mee
Oud 11-01-2014, 13:26
Verwijderd
Ziek zijn bij elke afspraak die wat meer reistijd kost. Ik woon te ver én ik ben te vaak ziek. Bullshit.
Oud 12-01-2014, 01:24
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Regen tijdens het lopen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-01-2014, 13:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat de afgelopen maanden m'n haar is uitgevallen en ik net echt merkte dat ik nog maar de helft heb van wat ik eerst had.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-01-2014, 16:45
Verwijderd
Teringtyfuskankerhard door mijn enkel gaan omdat ik op het kantje van het pad stap, op de grond kletteren en best wel heel erg veel pijn hebben.
Oud 12-01-2014, 19:49
Verwijderd
Een warme föhn tegen mijn wang. Stomme onhandigheid
Oud 12-01-2014, 19:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oeh, ja, ik sla hem meestal keihard tegen mijn kop aan omdat ik een retard ben met spiegelbeeld ik voel je pijn!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-01-2014, 20:21
Verwijderd
Ja, of er blijft een haar aan vasthangen, ook pijnlijk

En dan nog iets: maak ik de verkeerden opdrachten, dus alles opnieuw.
Oud 12-01-2014, 22:19
Verwijderd
Alweer een lekke band terwijl er een nieuwe binnenband en buitenband op zit
Oud 12-01-2014, 23:26
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat de afgelopen maanden m'n haar is uitgevallen en ik net echt merkte dat ik nog maar de helft heb van wat ik eerst had.
Dat is wel heel veel ja
__________________
you're not my demographic
Oud 12-01-2014, 23:30
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gelukkig had ik best veel haar, dus het valt niet heel erg op ofzo, maar voor mij voelt het gewoon zo zielig ineens.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-01-2014, 10:21
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn verstandskiezen die tegelijkertijd aan één kant zitten te kutten en het doet PIJN
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 13-01-2014, 10:42
Verwijderd
Mijn nieuwe computer wil niet aan en ik snap niet waarom
Oud 13-01-2014, 11:02
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mijn nieuwe computer wil niet aan en ik snap niet waarom
Ging hij eerder wel aan?

Anders even de connectors van de kast op mono checken als je m zelf gebouwd hebt en als hij t wel deed eerst even met een andere (oude) voeding testen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 13-01-2014, 12:00
Verwijderd
Nee, verse zelfbouw en de connectors checken was uiteraard het eerste wat ik deed. Het lampje van het mobo gaat wel aan maar verder doet 'ie niks. Het lijkt bijna alsof het aanknopje stuk is maar dat kan ik niet testen en ook niet maken en sowieso lijkt het me een rare reden Maar er komt zo een vriend langs die toevallig ook voor Tweakers schrijft dus het moet goedkomen. Ik ga maar eens koekjes voor 'm bakken.
Oud 13-01-2014, 12:06
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Nee, verse zelfbouw en de connectors checken was uiteraard het eerste wat ik deed. Het lampje van het mobo gaat wel aan maar verder doet 'ie niks. Het lijkt bijna alsof het aanknopje stuk is maar dat kan ik niet testen en ook niet maken en sowieso lijkt het me een rare reden Maar er komt zo een vriend langs die toevallig ook voor Tweakers schrijft dus het moet goedkomen. Ik ga maar eens koekjes voor 'm bakken.
Als de powerknop defect is kan je het testen door kortsluiting te maken tussen beide pinnetjes met een schaar of mes

ik had dat trouwens laatst ook en toen bleek verkeerd in de documentatie te staan hoe alles aangesloten moest worden
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #57
Biertank 52
500 24-03-2009 21:01
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 09:55
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 10:59
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Verhalen & Gedichten Nog geen titel...
CoveredEyes
13 04-10-2003 08:48
Verhalen & Gedichten waargeberud verhaal
karamba
6 19-12-2002 14:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57.