Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2015, 21:42
Cupcakemirte
Cupcakemirte is offline
Hey!
Ik heb ong een maand geleden mijn crush (Lorenzo) meegevraagd naar een danscafe met 2 vriendinnen en toen hebben we gezegd dat hij ook wel een vriend mee mocht nemen.. Alleen, door omstandigheden kon hij tot op het laatste moment toch niet mee... Alleen, nu zegt ie dat hij wel met ons mee wil naar de bioscoop! Maar, hij woont 2 dorpen verderop..
Nu is de vraag: Welke film zullen we kijken? We gaan volgende week...
Zou ik naast hem gaan zitten in de bioscoop?
Wat moet ik doen?
Gaan we na de tijd nog ergens heen of is dat raar?

Hij vraagt btw al een paar keer: heb je nog knappe vriendinnen.. En net weer... En dan zegt ie: ja, ik wil gwn weten of er nog knappe meiden zijn in *stad die ik niet noem*
Maar we hebben al super lang geappt enzo en we deden de hele tijd doen durf of waarheid, en nu moet ie me een knuffel geven als tie me ziet!


Iemand tips voor me? PLS HELP

Xoxx Cupcakemirte
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2015, 22:46
otacilio
Avatar van otacilio
otacilio is offline
Citaat:
Hey!
Ik heb ong een maand geleden mijn crush (Lorenzo) meegevraagd naar een danscafe met 2 vriendinnen en toen hebben we gezegd dat hij ook wel een vriend mee mocht nemen.. Alleen, door omstandigheden kon hij tot op het laatste moment toch niet mee... Alleen, nu zegt ie dat hij wel met ons mee wil naar de bioscoop! Maar, hij woont 2 dorpen verderop..
Nu is de vraag: Welke film zullen we kijken? We gaan volgende week...
Zou ik naast hem gaan zitten in de bioscoop?
Wat moet ik doen?
Gaan we na de tijd nog ergens heen of is dat raar?

Hij vraagt btw al een paar keer: heb je nog knappe vriendinnen.. En net weer... En dan zegt ie: ja, ik wil gwn weten of er nog knappe meiden zijn in *stad die ik niet noem*
Maar we hebben al super lang geappt enzo en we deden de hele tijd doen durf of waarheid, en nu moet ie me een knuffel geven als tie me ziet!


Iemand tips voor me? PLS HELP

Xoxx Cupcakemirte
Ik weet je exacte leeftijd niet, maar in ik weet nog dat het akelig serieus begon te worden als 'doen durf of de waarheid' op tafel kwam.

Het is wel zo leuk als jij naast hem gaat zitten in de bios, gezien het feit dat hij de anderen niet kent. Bovendien zal het wel meevallen, want je let waarschijnlijk wel op de film.

Kijk dan zelf of je nog zin hebt om iets anders te doen. Daarover kun je tijdens de 'date' het beste oordelen, lijkt me
__________________
How do you like them apples?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2015, 22:56
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Gezien je omschrijving lijkt hij noet echt specifiek interesse in jou te hebben. Zet je verwachtingen niet te hoog in. Doe niets wat je niet wilt.

Verder zijn alle dingen die je vraagt niet raar. Ga lekker ergens zitten waar jij wil. Na de film kun je gewoon overleggen om nog wat te doen.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2015, 23:15
Cupcakemirte
Cupcakemirte is offline
Citaat:
Ik weet je exacte leeftijd niet, maar in ik weet nog dat het akelig serieus begon te worden als 'doen durf of de waarheid' op tafel kwam.

Het is wel zo leuk als jij naast hem gaat zitten in de bios, gezien het feit dat hij de anderen niet kent. Bovendien zal het wel meevallen, want je let waarschijnlijk wel op de film.

Kijk dan zelf of je nog zin hebt om iets anders te doen. Daarover kun je tijdens de 'date' het beste oordelen, lijkt me
Bedankt voor de snelle reacties ! Als jullie nog een leuke film weten om naar toe te gaan, graag!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Mensen helpen
Verwijderd
19 09-02-2009 01:25
Verhalen & Gedichten [VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende
flyaway
11 22-01-2006 11:43
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] kansberekening
wanhoopje
2 12-11-2004 12:54
Psychologie Helpen
Nomen Est Omen
4 22-06-2004 11:00
Software & Hardware Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!!
Opiate
6 19-01-2002 17:56
Verhalen & Gedichten You need help
A loved one
7 02-12-2001 08:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35.