Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2002, 16:24
*shadygirl*
*shadygirl* is offline
Wat vinden jullie erger? Bijvoorbeeld Kate Winslet en Nicole Kidman zijn wel goed, maarbijvoorbeeld Georgina Verbaan en Juan Wells... En andersom dus, Marky Mark, Jennifer Lopez, Britney Spears...
__________________
~De Galerij roelt!!!Grtjz aan CHMD,Signy,flowgirl,Tofke_H,Saskiatje&Nivava.Eminem kicks azz!!!SV Circumflex ROELT!!! Jackass = ademen, leven, bestaan~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2002, 16:31
Rhinus
Rhinus is offline
Acteurs die gaan zingen is nog niet zo erg. Met vervormers kun je een mindere stem ook erg mooi maken. Daar heb ik dus ook geen problemen mee. JLo kan goed acteren en de liedjes zijn ook leuk als je er van houd (ik niet dus).

Maar WAAROM MOETEN ZANGERS GAAN ACTEREN??!! De meeste kunnen dat dus echt voor geen meter!

ZO!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 18:27
Nessie
Avatar van Nessie
Nessie is offline
Als ze het allemaal goed kunnen, heb ik der geen problemen mee.
__________________
**So Fuck You For Existing In The First Place**
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 18:30
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Jlo kan t allebei goed
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 18:30
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
maar waarom zou je dr aan ergeren, gewoon niet naar kijken of luisteren!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 08:59
PrackaH
PrackaH is offline
J Lo kan zingen & acteren, vinnik dan. Over Britney Spears heb ik het niet eens. Maar over het algemeen is het idd belachelijk...ook niet naar kijken dus (zoals al eerder gezegd).
__________________
Wees jezelf...er zijn al genoeg anderen...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 14:33
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Soms gaat het goed, vaak niet.

Aan de andere kant denken mensen vaak in hokjes. Iemand die bekend is als acteur/actrice zingt of maakt misschien al jaren muziek als hobby. Zie bijvoorbeeld Billy Bob Thornton.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 14:57
Piccola
Piccola is offline
Ik heb er geen moeite mee. Als ze het beiden goed kunnen is dat toch alleen maar leuk? En als ze het niet kunnen luister/kijk ik gewoon niet, dan heb ik er ook geen last van! ZO!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 00:41
Diesel
Avatar van Diesel
Diesel is offline
Will Smith rapt en acteert, en ik moet zeggen hij doet het goed.... of neem nou Mark Wahlberg (Marky Mark), rappen (met een vanilla ice imago) kan ie niet echt...maar hij hoort zeker bij de betere acteurs...!

er zijn ook wat minder goede acteur/zangers(rappers)...bijv. Tupac heeft ook de hoofdrol gespeeld in wat films (stuk of 8), rappen kan ie wel maar acteren niet. Of Ice-t, Ice-Cube..hetzelfde als Pac, ze kunnen wel rappen maar niet echt acteren...
__________________
Original sin comes just once in a lifetime.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 14:24
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Tis soms wel irritant...Als je als zanger of acteur eenmaal bekend bent kun je er makkelijk voor zorgen dat je een plaatje uit mag brengen...Veel muziekproducers denken dan aan de centen natuurlijk, niet aan de hoogstaande kwaliteit.
Van de andere kant is het ook zo dat veel mensen die van acteren houden, automatisch ook van dansen en zingen houden. Dat heb ik zelf ook...Ik speel toneel maar vind zingen ook geweldig! Ik zou alleen geen plaatje uit gaan brengen zolang mijn stemgeluid niet heel wat verbeterd is
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 12:19
*shadygirl*
*shadygirl* is offline
Veek mensen gebruiken het ene dan als opstapje voor het ander
__________________
~De Galerij roelt!!!Grtjz aan CHMD,Signy,flowgirl,Tofke_H,Saskiatje&Nivava.Eminem kicks azz!!!SV Circumflex ROELT!!! Jackass = ademen, leven, bestaan~
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 16:40
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Billy Bob Thornton zingt ook een aardig woordje, Bruce Willis, en nog veel meer acteurs -- waar maken we ons druk om? Als ze belabberd zingen zou ik zeggen blijf bij acteren maar als je het kunt en je geniet ervan.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 12:55
*Liesje*
Avatar van *Liesje*
*Liesje* is offline
JLo acteert al een hele tijd...ze doet het ook wel goed...dus ze kan niet onder het rijtje Britney Spears en andere wannabe's...vind ik...
__________________
First of all, I'd like to thank God for blessing me. My mom and dad, I wouldn't made it without you! My friends en fans! I luv u guys!*jank*jank*jank*
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 14:50
Anymalz
Anymalz is offline
Citaat:
*Liesje* schreef:
JLo acteert al een hele tijd...ze doet het ook wel goed...dus ze kan niet onder het rijtje Britney Spears en andere wannabe's...vind ik...
klopt JLo kan dat allemaal wel
maar of ze een tvprog gaat presenteren
dat is echt:
__________________
Als Evolutie Verbetering is ** Waarom zouden we het dan testen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21.