Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2004, 22:02
Cootje
Avatar van Cootje
Cootje is offline
Zoals de titel al zegt, ik heb donshaartjes tussen m'n 'borstspieren' zeg maar fftjes haha

en het loopt in donshaartjes naar onderen tot me navel en dan naar mn schaamhaar (maar das meer haar)...

Maar iig, zullen wel meer hebben ... ik wil het weg hebben alleen ik ga daar niet scheren, want dan krijg ik het 2x zo hard terug, komen er stoppeltjes (Want de huid moet wennen) en is het irritant scheren (tussen 'borstspieren' zeg maar).

Nou zei een vriend van me dat je het beste ontharingscreme kon gebruiken voor mn borst en buik.
Dat is erop smeren en uitwassen onder de douche dan ist weg voor een paar weken. Is dit zo? Of is er een makkelijkere manier? En als ik die creme zou gaan gebruiken, moet je dan ook afterschave erop doen (wat me logisch lijkt?)
__________________
Pain is temporary, Glory is forever !
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 22:03
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Veet. Ontharingscreme.

En nee daar hoeft geen after shave op, het is toch niet voor niks after SHAVE ?






















Maar als je er allergisch voor bent dan heb je een leuk probleem met al die rooie plekken hehe
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 22:05
Cootje
Avatar van Cootje
Cootje is offline
eerst maar s een klein stukje proberen dan
__________________
Pain is temporary, Glory is forever !
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 22:13
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Naja, hou er rekening mee dat naast die "lijn van donshaartjes" mogelijk ook je hele borst vol nóg kleinere donshaartjes zit die je zo amper opvallen. Maar als je die lijn dus wegscheert, dan valt het ineens wel op. Denk ik, vraag ik me af...
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 22:47
Verwijderd
kan je beter harsen denk ik. met ontharingscreme blijf je bezig. scheren idd niet doen, komt veel erger terug.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 23:36
-Octavius-
-Octavius- is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 30-09-2004 @ 23:47 :
kan je beter harsen denk ik. met ontharingscreme blijf je bezig. scheren idd niet doen, komt veel erger terug.
Mja, idd, Harsen is beter, klinkt zo niet mannelijk, en ik snap ook wel dat het neit de eerste stap voor je is.. maar Harsen is 100x beter..

(We hebben een eigen schoonheidssalon, dus das makkelijk voor mij )
__________________
*Tomaten zijn onze vrienden!*
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 07:31
Cootje
Avatar van Cootje
Cootje is offline
ja snap ik, maar harsen moet je toch laten doen?

t klinkt idd niet zo mannelijk maar echt borst haar krijg ik niet dat kreeg mn pa ook niet ... ivm vrienden want die hebben al veeeel meer, k denk dat het bij donshaartjes blijft maar k vind het gewoon niet mooi tis 1 mini lijn als je erop let die naar beneden loopt en k wil die gwn weg hebben

maaruh waarom blijf je bezig met ontharingscreme?
__________________
Pain is temporary, Glory is forever !
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 07:38
Melig-Meissiej
Avatar van Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
donshaartjes op borst zijn lieffff!!!
__________________
I Love You Isn't Always The Right Thing To Say
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 10:40
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Zijn het echt donshaartjes of hier en daar een paar van die lange dikke haren (ok dan zijn het geen donshaartjes meer)?
Als het donshaartjes zijn zou ik het laten zitten, vind dat ook wel lief maar ja als je ze kwijt wil, harsen lijkt me de beste methode. Harsen kun je ook wel zelf doen, je hebt er ook strips voor even bij de drogist kijken.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 11:43
Sexiejjj!!
Sexiejjj!! is offline
Je moet het zowiesow niet wegscheren maar ook niet harsen komt altijd dikker terug!!!! Gewoon laten zitten... is veel sexiejjer!!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 18:28
Cootje
Avatar van Cootje
Cootje is offline
op mn borst precies er tussen zit een stukje zwarte haartjes van 0,5 cm ofzo ... en dan echte dons haartjes naar beneden over mn navel lijn zeg maar ...

en die zwarte haartjes erger ik me gewoon dood aan

dus ff bij de drogist kijken voor hars zooi ... nog meer ideeen?
__________________
Pain is temporary, Glory is forever !
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 18:59
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Je kunt ze ook blonderen of oplichten, zie je ze ook minder.
Staat in hetzelfde vak als het harsspul.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 19:26
Verwijderd
Het is onzin dat het harder terugkomt. Het lijkt wel zo, omdat alle haartjes dan ongeveer even lang zijn en doordat ze dan geen mooie spitse 'versleten' punt hebben maar een hoekige, maar het is niet zo. Donkerder ook niet. Langer ook niet.

Stoppels krijg je natuurlijk wel, maar die krijg je altijd, ook als je creme gebruikt, harst of epileert.

Ontharingscreme bevat vaak een haargroeiremmend middel, wat dus de haargroei remt, maar dat werkt niet héél fantastisch. De haartjes doen er hoogstens een dag langer over om terug te komen, heel misschien twee. Je haalt de haartjes nog altijd op het huidoppervlak weg, en niet bij de wortel.

Gewoon scheren dus, of harsen/epileren als je wilt dat het langer wegblijft.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Don't do saai. Saai is bad mmmkay #186
Verwijderd
500 21-04-2008 23:40
Verhalen & Gedichten Don't push it (zonder titel)
Flower_4_u
3 22-03-2006 15:38
Liefde & Relatie They don't really care about us
fruitvliegje
42 08-12-2004 17:47
Verhalen & Gedichten dead brings birds silently singing: fly bird, fly. Sing, but sing, don't be shy
Saeed al-Sahaf
8 30-10-2003 22:13
Lichaam & Gezondheid Waarom nog niet scheren??
Orion2003
20 25-06-2003 09:47
Verhalen & Gedichten Don't Speak/Stop torturing me
AngelLena
18 21-08-2001 16:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34.