Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2005, 18:25
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Om maar eens helemaal het hele punt van deze discussie te missen: Ik vind de naam ronduit lelijk. Een beetje van het niveau dat je krijgt als je iemand op een gigantische oogstmachine vraagt om te dichten.


Maargoed, ik snap nog niet helemaal waarom de poll niet gewoon op muziek was gehouden. Als er een niet serieuze naam uit was gekomen dan kan daar altijd nog een veto over worden uitgeproken, maar ik denk dat het overgrote deel bloedserieus zou stemmen.

Komt er alsnog geklooi in de garage uit, dan is gelijk bewezen dat iedereen in dit topic eigenlijk maar een zeikerd is.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Advertentie
Oud 16-02-2005, 18:29
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
cha0s schreef op 16-02-2005 @ 17:45 :
1. dat gebeurt zelden tot nooit. (iig niet in NL.)
Dat is natuurlijk bullshit, ik ken genoeg bandjes die in garages, schuren en andersoortige "thuisruimtes" oefenen.

Desalniettemin vind ik het een fucking denigrerende kutnaam...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 16-02-2005, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-02-2005 @ 19:29 :
Desalniettemin vind ik het een fucking denigrerende kutnaam...
Zo.. Dat is duidelijk
Oud 16-02-2005, 19:13
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Balance schreef op 16-02-2005 @ 17:21 :
Je moet natuurlijk wel eerst op Muziek klikken voor je daar komt. Dus om nou te zeggen dat je denkt dat je er kan praten over het sleutelen aan auto's...

Overigens zag ik niet eens zoveel verwerpingen in dat topic. Een paar mensen die hetzelfde zeggen als Sjoerd, maar dat argument vind ik dus onzin, aangezien je al op Muziek zit, voordat je naar Geklooi in de Garage kan.
Verder is er wel nog een paar mensen die het niks vindt, maar niet zoveel meer als bij de andere ideeën? In ieder geval zie ik niet het 'bijna alle vaste leden waren tegen' waar Ufke het over heeft.

Ik heb trouwens ook voor deze titel gekozen, juist omdat ik dacht dat de leden niet zaten te wachten op een saaie titel als 'eigen muziek' of 'muzikanten' ofzo.
als je 'spring naar' gebruikt, kan je wel direct naar knutselen in de garage. of hoe het ook heet.
Oud 16-02-2005, 19:13
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 16-02-2005 @ 19:59 :
Zo.. Dat is duidelijk
Maar het is toch zo? Muziek maken is tegenwoordig allang geen geklooi meer. Niet de muziek waar ik naar luister, in ieder geval... Dat een bepaalde groep nog een beetje zit te klooien in de garage, daar heb ik niets mee te maken. Als ik een bandlid zoek, zoek ik iemand die serieus is in z'n werk en met goede ideeën komt, niet iemand die in de "garage" begint te raggen en hoopt dat er uiteindelijk iets uitgerold komt.

Ook leuk natuurlijk, maar doe dat alsjeblieft in je eigen tijd...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 16-02-2005, 19:16
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Balance schreef op 16-02-2005 @ 17:21 :
Ik heb trouwens ook voor deze titel gekozen, juist omdat ik dacht dat de leden niet zaten te wachten op een saaie titel als 'eigen muziek' of 'muzikanten' ofzo.
Saaie titels werken nou eenmaal nog steeds... Mensen die stemmen op "geklooi in de garage" zijn waarschijnlijk nog nooit in een oefenruimte geweest...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 16-02-2005, 19:28
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-02-2005 @ 19:29 :
Dat is natuurlijk bullshit, ik ken genoeg bandjes die in garages, schuren en andersoortige "thuisruimtes" oefenen.
Ik ken er geen. (genoeg bandjes, maar geen die in 'n garage of schuur lopen te kutten.)
maar alsnog is 't een brakke kutnaam.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 16-02-2005, 21:25
Verwijderd
Maar moet het 'Eigen muziek' of iets dergelijks worden omdat jullie graag een duidelijke no-nonsense naam willen, of staan jullie ook wel open voor andere, iets meer literair verantwoorde namen, die misschien iets minder duidelijk zijn? En vinden jullie 'Eigen muziek' gewoon goed omdat er nog geen briljant alternatief is geopperd?

En ik oefen in een garage verbouwd tot muziekkamer. En het bandje van mijn broertje oefent in de garage. Dus.
Oud 16-02-2005, 21:32
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 16-02-2005 @ 22:25 :
Maar moet het 'Eigen muziek' of iets dergelijks worden omdat jullie graag een duidelijke no-nonsense naam willen, of staan jullie ook wel open voor andere, iets meer literair verantwoorde namen, die misschien iets minder duidelijk zijn? En vinden jullie 'Eigen muziek' gewoon goed omdat er nog geen briljant alternatief is geopperd?

En ik oefen in een garage verbouwd tot muziekkamer. En het bandje van mijn broertje oefent in de garage. Dus.


en jullie spelen zeker op feestjes en partijtjes, niet?
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 16-02-2005, 21:38
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
cha0s schreef op 16-02-2005 @ 20:28 :
maar alsnog is 't een brakke kutnaam.
Ik vind dit deel van je argumenatie niet bijzonder sterk.

Verder: Ik geloof dat ik zelf ook op die naam gestemd heb. Ik ben sowieso wel voorstander van creatieve namen en soms laten de wetten van de statistiek toe dat een naam die zeer creatief is door de ballotage komt.

Goed... Dit topic heeft e.e.a. aan discussie op admin uitgelokt. Wat daar uit komt wordt hier wel weer gemeld en dan kan de discussie weer doorgaan.
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Oud 16-02-2005, 23:50
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
cha0s schreef op 16-02-2005 @ 20:28 :
maar alsnog is 't een brakke kutnaam.
Daar waren we het over eens
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 17-02-2005, 08:26
Verwijderd
Citaat:
Blenderhead schreef op 16-02-2005 @ 22:32 :
en jullie spelen zeker op feestjes en partijtjes, niet?
*klik maar*

Maar het was de bedoeling dat je op het bovenste stuk reageerde.
Oud 17-02-2005, 08:38
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-02-2005 @ 20:16 :
Saaie titels werken nou eenmaal nog steeds... Mensen die stemmen op "geklooi in de garage" zijn waarschijnlijk nog nooit in een oefenruimte geweest...
Wat een vooroordeel wat een vooroordeel.

Ik ben van de creatieve namen-kant. Daarentegen weet ik veel te goed waar bandjes oefenen. (al was ik meer voor Creatief met klanken ^^)
Oud 17-02-2005, 08:39
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-02-2005 @ 00:50 :
Daar waren we het over eens
Gefeliciteerd.

Ik vind de naam wel wat hebben, is iets anders dan de normale namen, zoals Eigen muziek, etc. Dat is zo standaard.

Ik vind de naam een beetje raar. Ik heb het namelijk nog nooit ergens gehoord .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 17-02-2005, 08:42
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 17-02-2005 @ 09:38 :
(al was ik meer voor Creatief met klanken ^^)
Die vind ik ook leuker inderdaad
Oud 17-02-2005, 10:54
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mutant schreef op 17-02-2005 @ 09:38 :
Wat een vooroordeel wat een vooroordeel.

Ik ben van de creatieve namen-kant. Daarentegen weet ik veel te goed waar bandjes oefenen. (al was ik meer voor Creatief met klanken ^^)
Waarom zou iemand naar bandleden gaan zoeken op creatief met klanken? Zelfde geldt overigens voor de huidige naam.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 17-02-2005, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-02-2005 @ 11:54 :
Waarom zou iemand naar bandleden gaan zoeken op creatief met klanken? Zelfde geldt overigens voor de huidige naam.
Ik zei dat ik meer voor de creatieve namen was, wat het inhoudt of omvat, dat maakt de omschrijving wel duidelijk.
Oud 17-02-2005, 11:12
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Tampert schreef op 16-02-2005 @ 22:38 :
Ik vind dit deel van je argumenatie niet bijzonder sterk.
True.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 17-02-2005, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 16-02-2005 @ 22:25 :
Maar moet het 'Eigen muziek' of iets dergelijks worden omdat jullie graag een duidelijke no-nonsense naam willen, of staan jullie ook wel open voor andere, iets meer literair verantwoorde namen, die misschien iets minder duidelijk zijn? En vinden jullie 'Eigen muziek' gewoon goed omdat er nog geen briljant alternatief is geopperd?
Ik sta open voor creatieve namen. Alleen lijkt het mij persoonlijk vrij onmogelijk om met een creatieve naam te komen die:
- duidelijk is
- 99% van de inhoud dekt
- niet op een kinderachtig niveau zit
- niet storend is in vergelijking met de andere forumnamen
- niet al te lang is

Maar goed, wie ben ik. Als iemand anders wel in staat is zoiets te bedenken sta ik er uiteraard voor open. Tot die tijd: Muzikanten!
Het enige waar "Geklooi in de garage" aan voldoet is de lengte.
Oud 17-02-2005, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 17-02-2005 @ 12:05 :
Ik zei dat ik meer voor de creatieve namen was, wat het inhoudt of omvat, dat maakt de omschrijving wel duidelijk.
Heel veel forummers forummen via het Spring naar-menu.
Dan heb je geen fuck aan de omschrijving, want die zie je dan niet.
Ik zou zo niet eens weten wat er in de omschrijving van Muziek staat.
Oud 17-02-2005, 11:24
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-02-2005 @ 11:54 :
Waarom zou iemand naar bandleden gaan zoeken op creatief met klanken? Zelfde geldt overigens voor de huidige naam.
Het hoort in ieder geval duidelijk(er) bij muziek dan de huidige naam.

Maargoed, de algehele tendens was dus dat er geen creabea naam gebruikt zou worden.



Is het niet mogelijk om dezelfde poll die op admin gehouden is gewoon weer te houden op Muziek? Bevalt de uitslag niet (omdat-ie niet serieus genomen wordt oid), dan is het duidelijk dat admin maar moet beslissen en zal dus geklooi in de garage aangehouden worden.

[edit] gefeliceerd trouwens
__________________
Johnny Tsunami is drunk

Laatst gewijzigd op 17-02-2005 om 11:34.
Oud 17-02-2005, 15:10
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mutant schreef op 17-02-2005 @ 12:05 :
Ik zei dat ik meer voor de creatieve namen was, wat het inhoudt of omvat, dat maakt de omschrijving wel duidelijk.
Beter lijkt het mij ook dat je op het nieuwe subforum eventjes een kleine poll houdt zoals je die ook op admin gehouden hebt. Ik persoonlijk ben niet zo voor dit soort enigszins denigrerende en wereldvreemde namen. Doe me dan maar een duidelijke, saaie. Maar als de meerderheid van het forum iets anders wil, leg ik me daarbij neer. Dat is in dit geval niet waar, dus. Overigens waren we er in het topic al redelijk uit, leek me zo.

Forumbazen kan het niets schelen, wij moeten er "rondlopen".

EDIT:
Citaat:
Tsasil schreef op 17-02-2005 @ 12:24 :
[edit] gefeliceerd trouwens
Cheers
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 17-02-2005, 15:39
Verwijderd
Inderdaad. Poll lijkt me het beste.
Komt Geklooi In De Garage daar toevallig als winnaar uit de bus leg ik me daar uiteraard bij neer.
Oud 17-02-2005, 15:44
Embryosquasher
Avatar van Embryosquasher
Embryosquasher is offline
D'r moeten sowieso meer polls gehouden worden.
Oud 17-02-2005, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-02-2005 @ 16:10 :
Forumbazen kan het niets schelen, wij moeten er "rondlopen".
Het feit dat we überhaupt de moeite hebben gedaan aan jullie namen te vragen bewijst toch enigszins het tegendeel.
Oud 17-02-2005, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 17-02-2005 @ 18:35 :
Het feit dat we überhaupt de moeite hebben gedaan aan jullie namen te vragen bewijst toch enigszins het tegendeel.
Ik denk dat hij doelt op de Forumbazen van andere subfora, die nooit 'rondlopen' op Muziek.
Als ik Forumbaas zou zijn op bv Muziek zou het me echt een rotzorg zijn wat de naam van een subforum van bv Lichaam & Gezondheid zal worden.
Dat bedoelde hij te zeggen, geloof ik.
Oud 17-02-2005, 18:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mutant schreef op 17-02-2005 @ 18:35 :
Het feit dat we überhaupt de moeite hebben gedaan aan jullie namen te vragen bewijst toch enigszins het tegendeel.
Jou kan het misschien schelen, maar ik kan me niet voorstellen dat een FB als Koen, Tofke, Balance of Chaucus bijvoorbeeld zich echt interesseert in die naam. Het muziek publiek doet dat vanzelfsprekend wel en aan dat oordeel zou je wél waarde moeten hechten...

Waarom je zoiets uberhaupt op admin zou laten beslissen, is me een raadsel.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 17-02-2005, 23:49
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik ben geen voorstander van crea-namen; de naam 'dansen op papier' houdt me vanaf mijn aanmelding hier op veilige afstand van het betreffende forum hoewel ik echt wel van poezie kan genieten. Maar als er een naam uit een poll rolt waar ik het niet mee eens ben dan vind ik dat op zich prima - mits die poll eerlijk verloopt en de naam ook aangeeft wat er op het subforum te vinden is. Zeg nu zelf: bij 'geklooi in de garage' denk je toch eerder aan amateur-automonteurs dan aan muzikanten?

Daar komt nog bij dat ik de naam zoals eerder gezegd ontzettend denigrerend vind. Artistiek heet ook niet 'vingerverven & vakantiekliekjes', maar die naam vind ik wel van hetzelfde kaliber als 'geklooi in de garage'.

De muziek die nu op het nieuwe subforum staat is bovendien in meer dan de helft van de gevallen op een computer gemaakt en daar komt dus noch een garage noch gepiel op instrumenten aan te pas.

En tenslotte: als er binnen zo korte tijd zoveel bij het forum betrokken leden zo fel reageren, dan is dat voor mij reden genoeg om de naam overboord te gooien. En dan maakt het me niet eens zoveel uit hoe er een nieuwe naam wordt gekozen.

Ik heb mijn best gedaan om serieus en niet beledigend te reageren, dus ik hoop dat er ook serieus met goede argumenten wordt geantwoord - tenzij natuurlijk de naam gewijzigd wordt.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 18-02-2005, 01:16
Nanaki
Avatar van Nanaki
Nanaki is offline
Als het "Eigen muziek" had geheten, had je klachten gehad dat de naam niet creatief genoeg was.

wtf boeit het hoe het heet, idereen begrijpt toch waar het voor bedoeld is en dat het een subforum is van muziek. Stelletje mierenneukers.
__________________
I am the pill they use to fill your suicide machine
Oud 18-02-2005, 08:44
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Nanaki schreef op 18-02-2005 @ 02:16 :
Als het "Eigen muziek" had geheten, had je klachten gehad dat de naam niet creatief genoeg was.

wtf boeit het hoe het heet, idereen begrijpt toch waar het voor bedoeld is en dat het een subforum is van muziek. Stelletje mierenneukers.
ik zeg net van niet. ik houd niet van crea-namen. doe mij maar een duidelijke, sobere naam.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 18-02-2005, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Nanaki schreef op 18-02-2005 @ 02:16 :
Als het "Eigen muziek" had geheten, had je klachten gehad dat de naam niet creatief genoeg was.
Dat zou heel goed kunnen inderdaad
Oud 18-02-2005, 11:02
Rhinus
Rhinus is offline
Wat boeit het nu hoe het subform heet. Ga je eens druk maken over belangrijke dingen ofzo. Zo van, wat trek ik aan als ik uit ga!
Oud 18-02-2005, 15:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Nanaki schreef op 18-02-2005 @ 02:16 :
Als het "Eigen muziek" had geheten, had je klachten gehad dat de naam niet creatief genoeg was.
Van mij niet.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 18-02-2005, 15:35
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Nanaki schreef op 18-02-2005 @ 02:16 :
Als het "Eigen muziek" had geheten, had je klachten gehad dat de naam niet creatief genoeg was.
onzin, imho.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 18-02-2005, 16:41
Verwijderd
Zinnen die omringt zijn door 6 smileys moet je sowieso niet serieus nemen.
Oud 18-02-2005, 17:30
one.
one. is offline
Citaat:
Ufke schreef op 18-02-2005 @ 17:41 :
Zinnen die omringt zijn door 6 smileys moet je sowieso niet serieus nemen.
__________________
.
Oud 18-02-2005, 18:04
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
geklooi in de garage.

klooien is wel goed, garage valt nog te bezien.
Oud 18-02-2005, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 18-02-2005 @ 17:41 :
Zinnen die omringt zijn door 6 smileys moet je sowieso niet serieus nemen.
Zinnen met spelfouten erin wel dan? .
Oud 18-02-2005, 20:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mutant schreef op 18-02-2005 @ 21:07 :
Zinnen met spelfouten erin wel dan? .
Als het van Ufke komt: ja
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 19-02-2005, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 18-02-2005 @ 21:07 :
Zinnen met spelfouten erin wel dan? .
Na zeven keer mijn zin gelezen te hebben zie ik het nog steeds niet.
Oud 19-02-2005, 12:38
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Ufke schreef op 19-02-2005 @ 11:53 :
Na zeven keer mijn zin gelezen te hebben zie ik het nog steeds niet.


Waar blijft die poll nou?
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Oud 19-02-2005, 18:27
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ufke schreef op 19-02-2005 @ 11:53 :
Na zeven keer mijn zin gelezen te hebben zie ik het nog steeds niet.
Kerel...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 19-02-2005, 20:09
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
tis gewoon een kutnaam
__________________
up the downstair
Oud 20-02-2005, 22:42
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Ufke schreef op 19-02-2005 @ 11:53 :
Na zeven keer mijn zin gelezen te hebben zie ik het nog steeds niet.
omringd
het is een voltooid deelwoord, geen persoonsvorm
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 21-02-2005, 14:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
botulism schreef op 20-02-2005 @ 23:42 :
omringd
het is een voltooid deelwoord, geen persoonsvorm
Damn, laat hem het nou zelf uitvinden, zo leert hij het nooit
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 23-02-2005, 23:20
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 21-02-2005 @ 15:08 :
Damn, laat hem het nou zelf uitvinden, zo leert hij het nooit
hey hallo wie doet hier nu de pabo? mij hoef je niks te leren over pedagogisch verantwoord

__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 24-02-2005, 11:17
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 19-02-2005 @ 13:38 :

Waar blijft die poll nou?
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Oud 24-02-2005, 12:37
Verwijderd
Ja verdorie
Oud 28-02-2005, 17:38
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Vraagje:

Is dit zo'n eindeloze discussie op Admin waarvan wij de strekking niet mogen weten, of is dit wel gewoon een kwestie van doodzwijgen want dan praat niemand er meer over? Even ter info, want dan weet ik ook hoe men hier met dit soort dingen om gaat.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Oud 28-02-2005, 21:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 28-02-2005 @ 18:38 :
Vraagje:

Is dit zo'n eindeloze discussie op Admin waarvan wij de strekking niet mogen weten, of is dit wel gewoon een kwestie van doodzwijgen want dan praat niemand er meer over? Even ter info, want dan weet ik ook hoe men hier met dit soort dingen om gaat.
Ik denk het laatste, maar goed, ik post er gewoon niet
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ranking the Scholieren #2
Geel
244 08-06-2010 00:59
Beleidszaken [IQVANEENPAD] vertel nou eens waarom die regel er is!
McMotion
122 09-02-2005 20:01
Muziek Nieuw subforum!!!
Roxy
93 09-02-2005 19:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39.