Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2005, 10:56
Verwijderd
De link is

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1127524
Advertentie
Oud 14-03-2005, 12:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-03-2005 @ 11:49 :
Ik heb het idee dat jullie vinden dat er enkel naar jullie geluisterd is zodat we jullie standpunt hebben aangenomen. In dit topic is ruimschoots gereageerd door forumbazen, dus we hebben wél naar jullie geluisterd. Maar soms blijf je bij je eigen standpunt. Dat is waar Beleidszaken voor is: je luistert naar de meningen, ideeën ed. van anderen en beslist uiteindelijk of er dingen moeten worden teruggedraaid of veranderd, of dat je het bij het oude wil laten. Nee, zodra we dan een beslissing maken die tegen jullie zin is worden wij betiteld als 'ze vinden altijd dat ze maar gelijk hebben'. Als je dan zo graag een discussie over onze reacties op Beleidszaken wil voeren, onthoud dan wel dat het niet zo is dat een discussie alleen geslaagd is op het moment dat jij je zin hebt.
Nee, ik hoef niet per sé mijn zin te hebben, dat heb ik nergens gezegd, maar feit blijft dat onze stem niet of heel weinig telt en ik blijf van mening dat juist onze stem redelijk belangrijk is als het gaat om bepaalde beleidszaken. Zeker als het gaat om een subforum dat er speciaal op verzoek van de leden gekomen is. Dus verwacht ik dat er op z'n minst naar ons geluisterd wordt in plaats van dat jullie zeggen "wat zeiken jullie nou?" of "nee, dat gaat niet gebeuren"... Luister op z'n minst en kom met inhoudelijk overtuigende argumenten. Dat is niet gebeurd, dan neem ik aan dat jullie gewoon per definitie onze mening naast je neer leggen. Wat kan ik anders doen?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-03-2005, 18:07
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-03-2005 @ 13:14 :
Nee, ik hoef niet per sé mijn zin te hebben, dat heb ik nergens gezegd, maar feit blijft dat onze stem niet of heel weinig telt en ik blijf van mening dat juist onze stem redelijk belangrijk is als het gaat om bepaalde beleidszaken. Zeker als het gaat om een subforum dat er speciaal op verzoek van de leden gekomen is. Dus verwacht ik dat er op z'n minst naar ons geluisterd wordt in plaats van dat jullie zeggen "wat zeiken jullie nou?" of "nee, dat gaat niet gebeuren"... Luister op z'n minst en kom met inhoudelijk overtuigende argumenten. Dat is niet gebeurd, dan neem ik aan dat jullie gewoon per definitie onze mening naast je neer leggen. Wat kan ik anders doen?
Nou ja, zo kwam het op mij dus over. Vandaar mijn post.

Mijn argument over waarom de beslissing over namen van subfora aan fb's moet worden overgelaten: ik denk niet dat het verzinnen en beslissen van een naam van een subforum altijd goed gaat als je dat door leden laat doen. Want als we het bij jullie toestaan, dan moeten we dat natuurlijk ook bij andere fora toestaan.
Blijkbaar kunnen jullie daar goed mee overweg, aangezien jullie een degelijke naam in gedachten hadden. Maar stel je eens voor dat we bijvoorbeeld mensen op LS laten kiezen hoe zij hun subforum willen zien. Ik durf er niet op te vertrouwen dat daar een normale naam uitkomt, gezien alleen al de titels die zij hun topics geven. Normaal zijn leden uberhaupt niet betrokken bij het verzinnen van forumnamen, dus op zich vind ik het al behoorlijk redelijk dat we jullie om ideeën vroegen.
Dat we in onze uiteindelijke beslissing wel meer naar jullie hadden mogen luisteren door dat andere topic door te lezen, ben ik het achteraf met je eens. We moeten dat ook gewoon onthouden voor een volgende keer. Toch ben ik zelf wel van mening dat deze 'ramp' tamelijk overdreven wordt en dat een aantal (ik zeg niet iedereen!) mensen hier enkel post om wat te zeuren te hebben en dus niet omdat zij de naam vervelend vinden.

Dan de vraag: wat gaan we er nu aan doen? Ik zag dat Mutant en Roxy hier inmiddels al actie op hebben ondernomen, dus we luisteren weldegelijk naar wat jullie zeggen op Beleidszaken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 14-03-2005, 19:20
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-03-2005 @ 19:07 :
Dan de vraag: wat gaan we er nu aan doen? Ik zag dat Mutant en Roxy hier inmiddels al actie op hebben ondernomen, dus we luisteren weldegelijk naar wat jullie zeggen op Beleidszaken.
Nouja 'al' .... Hier is dat na veel wikken en wegen gebeurd, en ik heb het vage gevoel dat dat niet aan de twee forumbazen in questie lag. Dat er nu pas geluisterd wordt dat is min of meer afgedwongen, en dan ook nog bij de gratie en de vrije tijd van slechts 2 fb's die wel willen luisteren. En ik denk dat dat een beetje het punt van deze hele discussie aan het worden is.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Oud 14-03-2005, 20:08
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 14-03-2005 @ 20:20 :
Nouja 'al' .... Hier is dat na veel wikken en wegen gebeurd, en ik heb het vage gevoel dat dat niet aan de twee forumbazen in questie lag. Dat er nu pas geluisterd wordt dat is min of meer afgedwongen, en dan ook nog bij de gratie en de vrije tijd van slechts 2 fb's die wel willen luisteren. En ik denk dat dat een beetje het punt van deze hele discussie aan het worden is.
tja, het zal ook eens gewoon goed zijn he?

sorry maar ik zie echt niet wat je dan nu nog meer wil.
ja, we hebben een groot fb-team en dan kan je niet zomaar even je eigen beslissingen nemen. dan moet je idd wikken en wegen en dat kost tijd. Je kan niet zomaar iets gaan doen waar de rest niet achter staat.
En wat betreft 'en dan nog bij de gratie en de vrije tijd van slechts 2 fb's die wel willen luisteren. En ik denk dat het een beetje het punt van deze hele discussie aan het worden is.': volgens mij is er behoorlijk veel gereageerd door fb's in dit topic. Dat niet alle fb's het met jullie eens zijn is een ander verhaal; je kan moeilijk verwachten dat elke fb meteen omgepraat is. Bovendien kan ik me voorstellen dat een groot deel van de fb's halverwege is afgehaakt, aangezien ik (zoals ik eerder al zei) het idee kreeg dat dit topic puur was bedoeld om ons af te zeiken en niet eens omdat het nou zo verschrikkelijk is dat er een forum Geklooi in de Garage heet.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 14-03-2005, 20:21
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Mijn god, ik post dat ik blij ben dat 2 fb's een initiatief nemen om er iets aan te doen, en er wordt gelijk weer in de verdedigingsmodus gesprongen... Wat nou, het is ook nooit goed? Probeer je wel eens na te denken bij wat je leest?

Wat jij hierboven post is de belichaming van hoe het er in dit topic aan toe is gegaan. Er wordt vrij normaal gesuggereerd dat de meeste posters op muziek de naam kut vindt, en gelijk springt iedereen van het admin-team met de machinegeweren in de aanslag om tot de laatste tand hun beslissing te verdedigen. Leuk hoor, zo. Dit is dus precies wat Gimme more beer bedoelt.

Dat iedereen het idee kreeg dat dit topic bedoelt was om te zeiken dat ligt gewoon aan jullie, want het grootste deel van de posters hier vroeg of men niet kon peilen wat de leden zelf wilden. Dat heeft niks met zeiken te maken, dat is een normale suggestie om het forum te verbeteren. En waar zijn we hier voor? Brrrrrrrrr.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Oud 14-03-2005, 20:21
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-03-2005 @ 19:07 :
Nou ja, zo kwam het op mij dus over. Vandaar mijn post.

Mijn argument over waarom de beslissing over namen van subfora aan fb's moet worden overgelaten: ik denk niet dat het verzinnen en beslissen van een naam van een subforum altijd goed gaat als je dat door leden laat doen. Want als we het bij jullie toestaan, dan moeten we dat natuurlijk ook bij andere fora toestaan.
Blijkbaar kunnen jullie daar goed mee overweg, aangezien jullie een degelijke naam in gedachten hadden. Maar stel je eens voor dat we bijvoorbeeld mensen op LS laten kiezen hoe zij hun subforum willen zien. Ik durf er niet op te vertrouwen dat daar een normale naam uitkomt, gezien alleen al de titels die zij hun topics geven. Normaal zijn leden uberhaupt niet betrokken bij het verzinnen van forumnamen, dus op zich vind ik het al behoorlijk redelijk dat we jullie om ideeën vroegen.
Dat we in onze uiteindelijke beslissing wel meer naar jullie hadden mogen luisteren door dat andere topic door te lezen, ben ik het achteraf met je eens. We moeten dat ook gewoon onthouden voor een volgende keer. Toch ben ik zelf wel van mening dat deze 'ramp' tamelijk overdreven wordt en dat een aantal (ik zeg niet iedereen!) mensen hier enkel post om wat te zeuren te hebben en dus niet omdat zij de naam vervelend vinden.

Dan de vraag: wat gaan we er nu aan doen? Ik zag dat Mutant en Roxy hier inmiddels al actie op hebben ondernomen, dus we luisteren weldegelijk naar wat jullie zeggen op Beleidszaken.
Nu pas jah.

Maar goed, het moge dus duidelijk zijn dat ik me vooral druk maak om het gebrek aan inspraak dat we tot nu toe lijken te hebben. En ik snap je bezwaar opzich niet zo. Doe het zo: Eerst laat je de mensen op muziek wat namen bedenken. Daaruit selecteer je 5 of 10 namen en haal je dus de "natte kut" en "dit forum is gay" varianten eruit, zodat je bij voorbaat al vrede kunt hebben met de keuze. Mensen laat je dan stemmen op die selectie en daar rolt een naam uit. Klaar, geen gezeik en veel forumplezier!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-03-2005, 20:51
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 14-03-2005 @ 21:21 :
Mijn god, ik post dat ik blij ben dat 2 fb's een initiatief nemen om er iets aan te doen, en er wordt gelijk weer in de verdedigingsmodus gesprongen... Wat nou, het is ook nooit goed? Probeer je wel eens na te denken bij wat je leest?

Wat jij hierboven post is de belichaming van hoe het er in dit topic aan toe is gegaan. Er wordt vrij normaal gesuggereerd dat de meeste posters op muziek de naam kut vindt, en gelijk springt iedereen van het admin-team met de machinegeweren in de aanslag om tot de laatste tand hun beslissing te verdedigen. Leuk hoor, zo. Dit is dus precies wat Gimme more beer bedoelt.

Dat iedereen het idee kreeg dat dit topic bedoelt was om te zeiken dat ligt gewoon aan jullie, want het grootste deel van de posters hier vroeg of men niet kon peilen wat de leden zelf wilden. Dat heeft niks met zeiken te maken, dat is een normale suggestie om het forum te verbeteren. En waar zijn we hier voor? Brrrrrrrrr.
Ja tuurlijk, je post was enkel positief. Prima.

Beetje jammer dat je nu begint over of ik wel eens nadenk bij wat ik lees. Ik ga hier uitgebreid en serieus in op hetgeen waar jullie klachten over hebben: wordt echt beloond. Vind je het gek dat we in de verdediging schieten. Overigens mag ik jou dan ook vragen of je wel eens nadenkt bij hoe iets overkomt? Ik geloof best dat jullie bedoeling dan niet is om ons af te zeiken, maar zo komt het dus wél over. Je zegt dat dit bij het hele admin-team gebeurt (die verdediging) dus misschien ben ik niet eens de enige die de posts zo opvat.

Maar goed, ik ben blij met de suggestie van Gimme more beer. Uiteindelijk hebben we daar een stuk meer aan. Dit lost idd het gene op waar ik bang voor ben dat er gaat gebeuren op fora waar men meer moeite heeft met serieus blijven. We kunnen dit overwegen wanneer er in de toekomst nog een naam moet worden bedacht.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 14-03-2005, 21:05
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Dat laatste gedeelte is een grapje hoop ik, gezien dat de oorspronkelijke insteek van dit gehele topic was?

Zucht
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Oud 14-03-2005, 22:06
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 14-03-2005 @ 22:05 :
Dat laatste gedeelte is een grapje hoop ik, gezien dat de oorspronkelijke insteek van dit gehele topic was?

Zucht
zucht jij maar lekker.

als het je niet ontgaan was: ik ben niet de enige fb. Ik geef enkel blijk van hetgeen waar IK bang voor was. Gimme more beer gaf een goede manier om dat te omzeilen en daar geef ik hem gelijk in. Dat is toch waar commentaar op was? Dat wij niet luisteren? Dat wij niet openstaan voor wat mensen op Beleidszaken zeggen? Dat wij direct in de verdediging springen? Nou, ik heb geluisterd en in plaats van jullie argumenten te negeren geef ik hem nu gelijk. Wat wil je nog meer?
Damn, hoe kwaad kun je me krijgen zeg. Ik doe hier m'n fucking best om zowel naar de admin-kant te kijken als naar jullie kant en dit is de dank die ik krijg?
Nou snap ik waarom ik me ook al weer uit dit soort discussies hield..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 14-03-2005, 22:23
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Goed, ik ben blij dat we in de toekomst misschien betere communicatie en samenwerking mogen verwachten en ik ben ook blij dat er eindelijk geluisterd is, hoeveel moeite dat ook gekost heeft. Nu maar hopen dat we volgende week een goed beeld hebben van de naam die de leden willen en dat de naam dan ook veranderd wordt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 15-03-2005, 12:06
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-03-2005 @ 23:06 :
zucht jij maar lekker.

als het je niet ontgaan was: ik ben niet de enige fb. Ik geef enkel blijk van hetgeen waar IK bang voor was. Gimme more beer gaf een goede manier om dat te omzeilen en daar geef ik hem gelijk in. Dat is toch waar commentaar op was? Dat wij niet luisteren? Dat wij niet openstaan voor wat mensen op Beleidszaken zeggen? Dat wij direct in de verdediging springen? Nou, ik heb geluisterd en in plaats van jullie argumenten te negeren geef ik hem nu gelijk. Wat wil je nog meer?
Damn, hoe kwaad kun je me krijgen zeg. Ik doe hier m'n fucking best om zowel naar de admin-kant te kijken als naar jullie kant en dit is de dank die ik krijg?
Nou snap ik waarom ik me ook al weer uit dit soort discussies hield..
Ik zucht niet omdat ik niet blij ben dat er eindelijk geluisterd wordt, ik zucht omdat dat pas na 4 pagina's door schijnt de dringen. Het voorstel dat jij zo 'hartelijk' accepteerde en als 'coulant' voorbeeld van wel luisteren neemt is al 10x voorgesteld in dit topic en van de hand gedaan als 'de hele hand willen' e.d.. Het spreekwoordelijke water komt nu als de wijn al op is. Hartelijk bedankt
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Oud 15-03-2005, 12:12
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 15-03-2005 @ 13:06 :
Ik zucht niet omdat ik niet blij ben dat er eindelijk geluisterd wordt, ik zucht omdat dat pas na 4 pagina's door schijnt de dringen.
Ik ben al op de 9e pagina
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 15-03-2005, 23:56
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-03-2005 @ 23:23 :
Goed, ik ben blij dat we in de toekomst misschien betere communicatie en samenwerking mogen verwachten en ik ben ook blij dat er eindelijk geluisterd is, hoeveel moeite dat ook gekost heeft. Nu maar hopen dat we volgende week een goed beeld hebben van de naam die de leden willen en dat de naam dan ook veranderd wordt.
ho ho, verwacht niet dat dat binnen een week gebeurd allemaal hoor. je moet bij alles wat te maken heeft met veranderingen de tijd erg ruim inschatten.
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 16-03-2005, 08:02
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Roxy schreef op 16-03-2005 @ 00:56 :
ho ho, verwacht niet dat dat binnen een week gebeurd allemaal hoor. je moet bij alles wat te maken heeft met veranderingen de tijd erg ruim inschatten.
Ik denk niet dat je meer dan een week nodig hebt om te zien dat 90% van de forumbezoekers kotst van de huidige naam, of wel?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 16-03-2005, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-03-2005 @ 09:02 :
Ik denk niet dat je meer dan een week nodig hebt om te zien dat 90% van de forumbezoekers kotst van de huidige naam, of wel?
Ik denk niet dat een week meer of minder ook nog uitmaakt? We willen het wel fatsoenlijk doen, en niet in stukjes en brokjes bij elkaar schrapen.
Oud 16-03-2005, 14:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 15-03-2005 @ 13:06 :
Ik zucht niet omdat ik niet blij ben dat er eindelijk geluisterd wordt, ik zucht omdat dat pas na 4 pagina's door schijnt de dringen. Het voorstel dat jij zo 'hartelijk' accepteerde en als 'coulant' voorbeeld van wel luisteren neemt is al 10x voorgesteld in dit topic en van de hand gedaan als 'de hele hand willen' e.d.. Het spreekwoordelijke water komt nu als de wijn al op is. Hartelijk bedankt
oke
ik reageerde ook wel wat dingen op je af waar jij niks aan kon doen, dus mijn reactie was misschien ook wat overdreven. sorry daarvoor. Maar soms zijn dingen niet zo makkelijk als ze lijken en soms pakken beslissingen die je neemt en die goed bedoeld zijn anders uit dan je dacht.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 16-03-2005, 16:42
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mutant schreef op 16-03-2005 @ 13:45 :
Ik denk niet dat een week meer of minder ook nog uitmaakt? We willen het wel fatsoenlijk doen, en niet in stukjes en brokjes bij elkaar schrapen.
Nee, maar je kunt je conclusies toch inmiddels wel trekken uit het gemaakte topic? Als je goed gelezen had, had je gezien dat ik niet zei dat de naam volgende week veranderd zou zijn, maar wel dat duidelijk zou zijn dat déze naam kut is en een verandering naar "eigen muziek" oid door de meeste mensen wel op prijs gesteld wordt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 16-03-2005, 16:56
Verwijderd
Als jij goed gelezen had, dan had je ook begrepen dat ik het ook niet had over de naam meteen veranderen, maar dat we heb topic goed willen bekijken en bespreken. En dat dan die week meer of minder niet uitmaakt.
Oud 17-03-2005, 09:17
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mutant schreef op 16-03-2005 @ 17:56 :
Als jij goed gelezen had, dan had je ook begrepen dat ik het ook niet had over de naam meteen veranderen, maar dat we heb topic goed willen bekijken en bespreken. En dat dan die week meer of minder niet uitmaakt.
Als je goed gelezen had, had je gezien dat ik dat begrepen had.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 17-03-2005, 17:50
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
We willen ook de bezoekers die niet iedere dag komen de kans geven om te reageren.
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 05-04-2005, 10:46
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Zeg, een kleine twee weken terug werd het topic op muziek gesloten met de mededeling dat de stemmen geteld waren. Nu ben ik toch wel nieuwsgierig wat er allemaal uit is gekomen. De uitkomst van die poll lijkt mij vrij duidelijk.


Of wordt het maar weer doodgezwegen?
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Oud 05-04-2005, 12:08
Verwijderd
We weten eigenlijk niet goed wat we er mee moeten. De polluitkomst is duidelijk over de naam, maar wat betreft een overvloed aan mensen die zich eraan storen valt het flink tegen. Muziek is een druk forum en het aantal stemmers is echt beperkt. Dan denk ik dat het toch de meerderheid geen ene fuck interesseert.
We hadden 3 mogelijkheden, opnieuw de poll, maar opvallender zodat iedereen het in de gaten heeft en bij kan stemmen, maar dat vind ik ook nogal van... tja, als je het de 1e keer niet hebt gezien, hoe ver gaat je interesse dan in muziek?
2e optie: naam veranderen, zijn we van het gezeik af, maar het moet niet zo zijn dat er elke keer als jullie het niet eens zijn met een beslissing dat we na tig gezeik de boel maar veranderen om ervan af te zijn.
3e optie: We laten het zo. Uit de poll bleek dat niet iedereen het even belangrijk vond dat de naam daadwerkelijk veranderd werd, + de uiteindelijke interesse in het gedoe van deze naam heeft niet de grote opkomst geleverd zodat wij van onze stoel vielen en riepen dat die arme muziekers echt niet meer met die naam verder konden. Dus waarom veranderen als de meerderheid het toch niet interesseert en de rest er wel aan kan wennen.

Intussen is de beheerderskwestie ook er nog even tussengekomen en nog wat andere problemen die toch even voorrang kregen en uiteindelijk zijn we nu dus weer vrij, maar hebben we elkaar nog niet gesproken.

Zelf neig ik toch het meest naar optie 3, omdat ik het sowieso beu ben.
Oud 05-04-2005, 15:58
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Tja, en gelijk heb je eigenlijk. Stelletje nep revolutionairisten bij muziek zeg. De ene helft zijn een stel apaten en de andere helft vergeet na twee weken stilte zijn principes.

Maar hoe langer die naam aangehouden blijft hoe denigrerender ik hem begin te vinden
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Oud 05-04-2005, 17:09
Verwijderd
^^.

Tja, stiekem had ik daarom ook hier niets meer gepost, ik wou wel eens kijken hoe lang het duurde voor de interesse nog eens opwakkerde. Maar ik zal het er nog eens met Rox en de rest over hebben, alleen denk ik dat er weinig hoop meer voor je is. Ach als het je kan troosten, krijg je een knuffel van me. Zoniet, volg dan de raad op om het over een half jaartje nog eens te proberen .
Oud 05-04-2005, 17:19
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Stil maar Tsasil, ik vind ook nog altijd dat het anders moet hoor
Geklooi in de garage blijft

maar ja, den massa heeft gesproken (naja niet dus in dit geval) en aangezien dit forum een democratie of sorts is (toch?)....

jammer maar helaas.
Oud 06-04-2005, 17:43
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
mjah ik ben het met cat eens. Ik had ena dit topic echt veel meer stemmers verwacht. De mensen die stemden waren ook wel tegen, maar vonden eigenlijk alle opties die we gaven stom, ook 'muzikanten' en 'eigen muziek' vonden veel mensen stom. Dus ik denk dat als we het daarin veranderen er weer een aantal zijn die dat stom vinden en hier gaan zeuren...
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 06-04-2005, 18:41
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Wat een onzin, niemand zal zeiken over een gewone naam. Ik open toch ook geen topic "ik vind eten & drinken maar een saaie naam, laten we er 'koekhappen met spijkers in je anus' van maken"... Kortom, eigen muziek o.i.d. is beter dan geklooi in de garage, het kost je 20 seconden om het te veranderen, er zijn geen argumenten meer om het niet te doen. Verander het.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-04-2005, 19:09
Verwijderd
"Iedereen die gepost heeft vindt het een kut naam maar omdat bijna niemand in het rijtje van de belangrijke topics kijkt en daardoor dus maar weinig mensen hebben gereageerd laten we de naam lekker zoals hij is."

Oud 06-04-2005, 19:13
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
We respecteren je net zoveel als je een keertje iets fout hebt gedaan hoor...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-04-2005, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-04-2005 @ 19:41 :
Wat een onzin, niemand zal zeiken over een gewone naam. Ik open toch ook geen topic "ik vind eten & drinken maar een saaie naam, laten we er 'koekhappen met spijkers in je anus' van maken"... Kortom, eigen muziek o.i.d. is beter dan geklooi in de garage, het kost je 20 seconden om het te veranderen, er zijn geen argumenten meer om het niet te doen. Verander het.
!!!!!!!!!!!
Oud 06-04-2005, 21:01
Verwijderd
Ik weet niet, ik vind de naam niet echt superduidelijk wijzen op het feit dat er een 'eigen muziek' deel achter zit en verder is het redelijk lullig als je voor het eerst een CD opneemt in een redelijk professionele studio waar je best trots op bent om hem dan in een subforum genaamd 'geklooi in de garage' te posten.
Oud 06-04-2005, 23:25
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mortification schreef op 06-04-2005 @ 22:01 :
Ik weet niet, ik vind de naam niet echt superduidelijk wijzen op het feit dat er een 'eigen muziek' deel achter zit en verder is het redelijk lullig als je voor het eerst een CD opneemt in een redelijk professionele studio waar je best trots op bent om hem dan in een subforum genaamd 'geklooi in de garage' te posten.
Voor iemand die het niet weet, heb je het goed begrepen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-04-2005, 09:07
Verwijderd
En opeens komen ze weer en masse klagen.

En Gimme More Beer, we zijn je hondjes niet. We veranderen het niet! We hebben reden gegeven, we hebben moeite gedaan om het een kans te geven, Roxy en ik hebben er zat gesprekken over gevoerd, Ieke is er bijgehaald, Rieno heeft erover moeten horen. Roxy heeft een vragenlijst opgesteld, ik heb kloterige kustreepjes getrokken voor de antwoorden en na scheelkijken 3x moeten hertellen om de resultaten te vinden... En dan komt er eigenlijk uit dat amper iemand zijn mond heeft opengedaan en dat er ook bitter weinig interesse is om de naam veranderd te willen zien.
Verder blijft het hier ook stil, op Tsasil uiteindelijk na en die ziet ook dat het teleurstellend stil is op de barricaden. En dan opeens komen jullie allemaal weer een grote mond opzetten en moeten we hoppa maar naar jullie luisteren en het veranderen? Had je medemuziekers aangespoord tot stemmen als het zo diep zat.

Wat mij betreft stopt het hier, ik doe geen moeite er meer voor, het topic blijft zoals het heet. Als mijn medefbers iets anders vinden, dan zal ik ze daar gerust in steunen, maar ik heb er geen zin meer in. Ik zeg het een laatste keer, probeer het over een tijd opnieuw.
Oud 07-04-2005, 16:46
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Mutant schreef op 05-04-2005 @ 13:08 :
Dan denk ik dat het toch de meerderheid geen ene fuck interesseert.
Dat is dezelfde meerderheid die je vrijwel nooit op het subforum ('gek*ugh*looi') van muziek zal vinden en er dus eigenlijk weinig mee te maken hadden.

Het subforum is dacht ik in 't leven geroepen om artistiek te ontlasten van de muziek topics en omdat diezelfde topics 'gewoon op muziek' te snel zouden wegzakken door de 'standaard' muziek topics... wat opzich ook aangeeft dat het leeuwendeel van de muziekleden zich er om te beginnen niet enorm voor interesseert.

Dan is 't toch best logisch dat er geen 300+ replies waren en dat een heleboel muziekleden het aan zijn/haar kont zal roesten wat voor naam er bovenaan staat, ze zullen er toch niet kijken...
voor degenen die er wel mee bezig zijn is het een ander verhaal, maar vanwege de stilte van de leden die er toch vrijwel niets mee te maken hebben blijft het bij de naam die ongewenst is... jammer.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.

Laatst gewijzigd op 07-04-2005 om 16:54.
Oud 07-04-2005, 16:51
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 07-04-2005 @ 17:46 :
Dat is dezelfde meerderheid die je vrijwel nooit op het subforum van muziek zal vinden en er dus eigenlijk weinig mee te maken hadden.
Je denkt toch niet dat Roxy en ik het onderscheid niet kunnen maken tussen de meerderheid van het forum en de vaste of vele bezoekers van muziek?
Tuurlijk hebben we het over de meerderheid van muziek en dat viel tegen.
Oud 07-04-2005, 16:53
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
wow ik had helemaal niet door dat dit topic weer leefde, maar ik vroeg me alweer een tijd af wat er nu ging gebeuren met de naam.
Je argument dat mensen de andere opties ook niet geweldig vonden vind ik erg terecht, en als jullie aan de hand daarvan besluiten het zo te laten dan kan ik dat zeker begrijpen. Toch vind ik het jammer dat deze hele discussie vanaf het begin zo lastig gaat, ik vind dat jullie beslissingen tot nu toe niet heel hanidg zijn geweest, want jullie hebben er nu erg veel tijd en moeite aan moeten besteden en jullie hadden je volgens mij een hoop daarvan kunnen besparen.
Ik zou zeggen stel een proefperiode in met de naam 'Muzikanten' en kijk of er dan nog klachten komen, maar goed ik neem aan dat dat nu ook te laat is.

Wat betreft de vragenlijst op muziek ben ik ook teleurgesteld door het aantal reacties, enige kanttekeningen die ik daarbij wil plaatsen is dat de mensen die geantwoord hebben en die het belangrijk vonden dat de naam veranderde wel nét de mensen zijn die vaak op het subforum komen. De andere muziekforummers die het niet zo belangrijk vonden komen ook eigenlijk niet of nauwelijks op het subforum; logisch dus dat het ze niet zoveel uitmaakt.

Ik snap nog steeds niet waarom wij er vanaf het begin zoveel moeite voor moeten doen om een mogelijkheid te creeëren de naam te veranderen. Jullie hebben wel minstens net zoveel moeite gedaan maar ik blijf van mening dat dit allemaal voorkomen had kunnen worden door een proefperiode met de nieuwe naam in te voeren.

Ik hou er voorlopig over op, want het heeft nu toch weinig nut er over door te gaan als er toch niets over verandert. Maar over een half jaartje begin ik er dan wel weer over. Mutant, ik neem graag je knuffel in ontvangst om het wachten in de tussentijd wat draagbaarder te maken
Over 6 maanden begin ik wel weer opnieuw de discussie als niemand anders me dan voor is. Tot september/oktober dan maar

en nog even dit:
Citaat:
Mutant schreef op 07-04-2005 @ 17:51 :
Je denkt toch niet dat Roxy en ik het onderscheid niet kunnen maken tussen de meerderheid van het forum en de vaste of vele bezoekers van muziek?
Tuurlijk hebben we het over de meerderheid van muziek en dat viel tegen.
Volgens mij heeft cha0s het nu over de meerderheid van het subforum, niet van het forum muziek. De meerderheid van de vaste forummers op het subforum heeft wel aangegeven dat ze het belangrijk vonden dat de naam verandert, de meerderheid van de vaste forummers op 'muziek' die niet in het subforum komen kon het uiteraard wat minder schelen.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.

Laatst gewijzigd op 07-04-2005 om 16:56.
Oud 07-04-2005, 16:54
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Mutant schreef op 07-04-2005 @ 17:51 :
Je denkt toch niet dat Roxy en ik het onderscheid niet kunnen maken tussen de meerderheid van het forum en de vaste of vele bezoekers van muziek?
Tuurlijk hebben we het over de meerderheid van muziek en dat viel tegen.
ik was nog aan 't editten.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 07-04-2005, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 07-04-2005 @ 10:07 :
En opeens komen ze weer en masse klagen.

En Gimme More Beer, we zijn je hondjes niet. We veranderen het niet! We hebben reden gegeven, we hebben moeite gedaan om het een kans te geven, Roxy en ik hebben er zat gesprekken over gevoerd, Ieke is er bijgehaald, Rieno heeft erover moeten horen. Roxy heeft een vragenlijst opgesteld, ik heb kloterige kustreepjes getrokken voor de antwoorden en na scheelkijken 3x moeten hertellen om de resultaten te vinden... En dan komt er eigenlijk uit dat amper iemand zijn mond heeft opengedaan en dat er ook bitter weinig interesse is om de naam veranderd te willen zien.
Verder blijft het hier ook stil, op Tsasil uiteindelijk na en die ziet ook dat het teleurstellend stil is op de barricaden. En dan opeens komen jullie allemaal weer een grote mond opzetten en moeten we hoppa maar naar jullie luisteren en het veranderen? Had je medemuziekers aangespoord tot stemmen als het zo diep zat.

Wat mij betreft stopt het hier, ik doe geen moeite er meer voor, het topic blijft zoals het heet. Als mijn medefbers iets anders vinden, dan zal ik ze daar gerust in steunen, maar ik heb er geen zin meer in. Ik zeg het een laatste keer, probeer het over een tijd opnieuw.
wtf zeg , wat is nu jullie probleem man!
WILLEN jullie niet ofzo? Waarom die achterlijke tegenwerking hier vanuit je ivoren torentje....?

Het is zo simpel als wat, het feit dat iedereen er nu weer over begint is alleen maar een aanwijzing dat men er wel dégelijk om geeft.
Maar nee, ik ga me er niet 24/7 mee bezig houden nee, om de uitermate simpele reden dat het dat niet waard is. EN DAT BEDOEL IK DAN ZO: HET IS HET NIET WAARD OM ER OVER TE BITCHEN, VERANDER HET GEWOON!
Hóe duidelijk wil je het hebben dat dit kut is, zo'n enquete is imho zwaar overtrokken en over the top, doe er gewoon niet zo moeilijk over, je wéét dat praktisch iedereen die een beetje een regular is erover eens in dat het zuigt.

Ik verkeerde in de veronderstelling dat het nu wel duidelijk was, en dat er aan gewerkt werd!, maar nu opeens zijn we weer niet fanatiek genoeg.
Waarom die onwil??


'Geklooi in de Garage'

Laatst gewijzigd op 07-04-2005 om 18:32.
Oud 07-04-2005, 18:20
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mutant schreef op 07-04-2005 @ 10:07 :
En opeens komen ze weer en masse klagen.

En Gimme More Beer, we zijn je hondjes niet. We veranderen het niet! We hebben reden gegeven, we hebben moeite gedaan om het een kans te geven, Roxy en ik hebben er zat gesprekken over gevoerd, Ieke is er bijgehaald, Rieno heeft erover moeten horen. Roxy heeft een vragenlijst opgesteld, ik heb kloterige kustreepjes getrokken voor de antwoorden en na scheelkijken 3x moeten hertellen om de resultaten te vinden... En dan komt er eigenlijk uit dat amper iemand zijn mond heeft opengedaan en dat er ook bitter weinig interesse is om de naam veranderd te willen zien.
Verder blijft het hier ook stil, op Tsasil uiteindelijk na en die ziet ook dat het teleurstellend stil is op de barricaden. En dan opeens komen jullie allemaal weer een grote mond opzetten en moeten we hoppa maar naar jullie luisteren en het veranderen? Had je medemuziekers aangespoord tot stemmen als het zo diep zat.

Wat mij betreft stopt het hier, ik doe geen moeite er meer voor, het topic blijft zoals het heet. Als mijn medefbers iets anders vinden, dan zal ik ze daar gerust in steunen, maar ik heb er geen zin meer in. Ik zeg het een laatste keer, probeer het over een tijd opnieuw.
God god god, wat zijn we weer heerlijk triest bezig, zoals ik het van jullie gewend ben. Allemaal van die zeikredentjes bedenken om niet toe te hoeven geven dat je een foutje hebt gemaakt.

Waarom komen we nu pas weer en niet eerder? Omdat we geduldig wachtten, omdat jullie aangaven veel tijd nodig te hebben. Dan doen we dat netjes en dan kom jij weer aanzetten met je "we horen niks van je".

Ja, kom op, bedenk eens een keer wat je wilt en begin mij dan niet aan te vallen omdat je toevallig vandaag ongesteld en strontchagrijnig bent.

Je hebt moeite gedaan om het een kans te geven? Doe toch niet alsof je zo fantastisch veel geeft om je leden. Blijkbaar stel je je eigen gelijk boven alles. Het is niet te veel moeite om zo'n royaal gebaar naar je leden te maken en een topic op te stellen waaruit duidelijk blijkt dat vrijwel elke stemmer het een kutnaam vindt, maar het is ineens wel teveel moeite om dan die naam te veranderen?

Jullie hebben niets, maar dan ook niets gedaan om ons tegemoet te komen en je hangt hier wel de lidlievende FB uit en dan kom je ook nog eens aanzetten met van die verhalen over "jullie met je grote mond", terwijl wij precies doen wat ons gevraagd is.

Blijkbaar wist je bij voorbaat al dat je blije mussen zou gaan doodmaken en aangezien dat zo is, moge het duidelijk zijn dat je jezelf een heel stuk ongeloofwaardiger hebt gemaakt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-04-2005, 18:44
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Dit gaat nergens over.

1. Ik neem aan dat Mutant & Roxy niet beslissen over de naam, dat zal een van de beheerders of een FB+ doen. Zij zijn de enige forumbazen in dit hele topic geweest die de leden tegemoet kwamen, en niet begonnen te kankeren over 'gewone leden' die weer eens teveel inspraak wilden. Zij waren de enige die ook maar enigzins moeite hebben gedaan om te luisteren wat nu de algehele tendens was in de vorm van die enquete.

2. In die enquete heeft het merendeel van de leden ingevuld dat het wel een kutnaam was, maar dat het ze eigenlijk geen reet kon schelen hoe het subforum heet. Lekker is dat. Dan geef ik Mutant groot gelijk dat ze er nu geen zin meer in heeft.

3. Feitelijk ging het mij persoonlijk vanaf het begin niet eens om de naam, maar om de inspraak van de leden. Als er dan na lang gezeik (wat ik ook geen fucking doen vind, maar dat kun je Mutant niet aanrekenen) eindelijk iets ondernomen wordt, maar hier wordt verder niets mee gedaan, dan hebben we het toch echt zelf verneukt



My 2 cents.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Oud 07-04-2005, 21:38
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 07-04-2005 @ 19:44 :
Dit gaat nergens over.

1. Ik neem aan dat Mutant & Roxy niet beslissen over de naam, dat zal een van de beheerders of een FB+ doen. Zij zijn de enige forumbazen in dit hele topic geweest die de leden tegemoet kwamen, en niet begonnen te kankeren over 'gewone leden' die weer eens teveel inspraak wilden. Zij waren de enige die ook maar enigzins moeite hebben gedaan om te luisteren wat nu de algehele tendens was in de vorm van die enquete.
In principe ben ik dat omdat ik de fb+ van de groep ben. Maar goed, ik heb meegedacht, overlegt en uiteindelijk de beslissing aan hen gelaten omdat ik geen zin heb om het van bovenaf op te leggen.
Wel heb ik het hele topic gelezen en eerlijk gezegt vind ik dat jullie je wel erg druk maken.

Citaat:
3. Feitelijk ging het mij persoonlijk vanaf het begin niet eens om de naam, maar om de inspraak van de leden. Als er dan na lang gezeik (wat ik ook geen fucking doen vind, maar dat kun je Mutant niet aanrekenen) eindelijk iets ondernomen wordt, maar hier wordt verder niets mee gedaan, dan hebben we het toch echt zelf verneukt
Normaal gesproken wordt nooit met leden overlegt over namen van een (sub)forum. Enigste keer dat het eerder gebeurt is was met de splitsing van Kunst & Literatuur in ARTistiek en Letteren. Ging toen op dezelfde manier.
Maar nu willen jullie meteen de beslissing mogen maken. Krijg een beetje het idee van je geeft ze een vinger en meteen willen ze de hele hand.

Naja, wat mij betreft mogen Mutant/Roxy en de andere muziekfb's zelf beslissen wat ze willen. Maar blijf alsjeblieft niet zo zeuren als er een beslissing gemaakt is.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 08-04-2005, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Tsasil schreef op 07-04-2005 @ 19:44 :
Dit gaat nergens over.

1. Ik neem aan dat Mutant & Roxy niet beslissen over de naam, dat zal een van de beheerders of een FB+ doen. Zij zijn de enige forumbazen in dit hele topic geweest die de leden tegemoet kwamen, en niet begonnen te kankeren over 'gewone leden' die weer eens teveel inspraak wilden. Zij waren de enige die ook maar enigzins moeite hebben gedaan om te luisteren wat nu de algehele tendens was in de vorm van die enquete.

2. In die enquete heeft het merendeel van de leden ingevuld dat het wel een kutnaam was, maar dat het ze eigenlijk geen reet kon schelen hoe het subforum heet. Lekker is dat. Dan geef ik Mutant groot gelijk dat ze er nu geen zin meer in heeft.

3. Feitelijk ging het mij persoonlijk vanaf het begin niet eens om de naam, maar om de inspraak van de leden. Als er dan na lang gezeik (wat ik ook geen fucking doen vind, maar dat kun je Mutant niet aanrekenen) eindelijk iets ondernomen wordt, maar hier wordt verder niets mee gedaan, dan hebben we het toch echt zelf verneukt



My 2 cents.
Dank Tsasil.

cHa0s, idd, dat had ik verkeerd begrepen, daar zit misschien nog iets, maar dat bespreek ik dan nog wel even met Roxy, maar je begrijpt dat we weinig zin hebben?

MetalliCat, ik ben jouw opmerkingen een beetje beu, als iemand niet is of doet zoals jij dat wil, begin je meteen te schelden en je nogal sneu te gedragen. Leer ermee leven dat niet iedereen naar je pijpen danst, in het echte leven zul je daar ook tegenaan lopen. Verder heb ik geen zin om in te gaan op een dergelijke post.

Gimme More Beer. Ik had jullie ook in de stront kunnen laten zakken en geen woord meer zeggen in dit topic. Wat zeikredenen betreft, ik heb van het begin gezegd dat de gang van zaken mij ook vreemd leek, verwijt mij geen dingen die gewoon niet waar zijn.
Wat betreft reacties, die kregen we niet in dat enqueteding, en hier hoorde je ook mooi niemand meer, tot Tsasil zich kwam melden.

En omdat je het toch fijntjes aanhaalt, ik wordt niet meer ongesteld door de prachtige uitvinding de prikpil, dus je belachelijke opmerking is naast te zielig voor woorden ook nog eens volledig flauwekul in mijn geval.

Ook denk ik niet dat Roxy erg blij zal zijn met het feit dat je ons aanrekent dat we van te voren al niet van plan waren de naam te veranderen, ik kan je tig msngesprekken geven waar het duidelijk is dat we echt er wel mee bezig zijn. Ik kan zelfs mijn turfpagina's van het tellen der stemmen gaan opzoeken en inscannen, de resultatenpagina die ik mooi heb opgesteld in word doorsturen, denk je dat ik de moeite had gedáán om überhaupt te tellen als ik van te voren al van plan was hier niets aan te doen? En denk je dat Roxy en Rieno me daarmee hadden laten wegkomen? Ik heb een pessimistische kijk op de wereld, maar jouw wantrouwen verslaat mij ruimschoots!

En verder heb ik ook geen behoefte om op je insinuaties in te gaan. Tsasil heeft het mooi verwoord, Botulism kan normaal reageren, Ymir begint niet aan te vallen. Zegt meer over jou dan over mij.
Oud 08-04-2005, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 08-04-2005 @ 09:56 : [/B]
1. Dat argument over dat niemand meer reageerd in dit topic is zó ontstellend slecht... Iedereen verkeerde gewoon in de veronderstelling dat het 'nu toch wel duidelijk was' en dat er aan gewerkt werd... hoe vaak moet men iets herhalen voordat men 'er echt om geeft'.
Ik snap werkelijk niet waarom jullie de hint niet begrijpen, wíllen begrijpen. Is er dan maar ook één post geweest die zei : 'ja man, Geklooi in de Garage is echt een toffe naam'. Nee, maar een tiental man die z'n tijd verpest aan posts als dit aan een onderwerp als een NAAM voor een forum, dat zegt natuurlijk helemaal niets over de aversie tegen deze keuze. Is er ooit zo'n heibel geweest over iets dergelijks? Waarom niet gewoon begrijpen dat dit ff mis gegaan is, en het corrigeren?!
Of zijn jullie nu echt zo op je pik getrapt dat jullie niet iets terug willen draaien wat je gedaan hebt, of weet ik veel....?
Ik kan er werkelijk niet bij wat in die beheerdershoofden omgaat.

2. Ik scheld niet, ik uit mijn onbegrip.
Ik heb gewoon het donkerbruine vermoeden dat je niet zo goed tegen kritiek kunt.
Lees toch eens over een 'wtf' heen. En stel je niet zo aan. Erg zwak om zo te reageren.
Ik snap gewoon niet waarom jullie er zo'n punt van maken, en gewoon niet in staat schijnen te zijn een signaal op te vangen.

Laatst gewijzigd op 08-04-2005 om 10:54.
Oud 08-04-2005, 14:11
Verwijderd
Oh MetalliCat, wees gerust, ik heb meer posts van je gezien waar je uithaalt naar mensen die niet hetzelfde denken/doen.

Maar dat terzijde.
Wanneer dringt het bij júllie door dat het momenteel, nú, óver is en dat dat blijven hameren echt niet tot een verandering zal komen?

Het blijft. Voorlopig. Over een tijd zien we wel weer. Einde van mijn verhaal.
Oud 08-04-2005, 14:25
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik geloof niet dat het nog zin heeft om erover door te gaan. Gesloten dus.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ranking the Scholieren #2
Geel
244 08-06-2010 00:59
Beleidszaken [IQVANEENPAD] vertel nou eens waarom die regel er is!
McMotion
122 09-02-2005 20:01
Muziek Nieuw subforum!!!
Roxy
93 09-02-2005 19:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37.