Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2005, 15:18
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 09-03-2005 @ 16:16 :
Ben ik 't mee eens. Weinig, en (behoorlijk) ongezond.
Weinig = hoeveelheden... ongezond = wat hij eet... beide dus.
Oud 09-03-2005, 15:19
Mara
Mara is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 09-03-2005 @ 16:11 :
Begrijp ik. Maar als je het vorige topic leest, wilde hij niet eens erheen luisteren!!!
Precies. En als hij vond dat iets niet goed werd uitgelegd, had hij 't kunnen vragen en niet overboord kunnen gooien omdat er wat hem betreft een onvolledige uitleg bij stond.

Wij weten niet precies wat je wil weten. Als je had gevraagd waarom, had ik 't in grote lijnen uitgelegd. Als je dan specifiekere vragen had gesteld, had ik die kunnen beantwoorden. Maar ik heb niet de tijd, én de zin, om álle aspecten ongelofelijk breed te belichten. En ik weet zeker dat dat ook voor de meeste anderen hier geldt.
Oud 09-03-2005, 15:21
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 09-03-2005 @ 16:14 :
Ik ook, gelukkig Ik heb ook een zwak voor fruit, maar dat is wel !
Ik ook, helaas heb ik dat wat moeten limiteren. Teveel suiker. Vooral druiven zitten vol met suiker. Mandarijntjes ook weet je, maar daar eet ik er wel 1 per dag van. Gelukkig houd ik ook van minder zoete fruit. Grapefruits, aardbeien, appels.. Maar ja, vroeger at ik echt teveeel Ik at zo'n 10 fruitstukken (1 fruitstuk = appel of mandarijntje) per dag. Nu zo'n 3 a 4.
Oud 09-03-2005, 15:24
Mara
Mara is offline
Aaargh!

Is het al een minder dagje, moet ik ook nog verplicht schouderkarbonade eten. Net gekeken, 130 gram is 't kleinste stukje. Toch weer ruim 350kcal

Kom nu incl. avondeten, en vanavond 3 rijstwafels uit op zo'n 2500kcal. Misschien verbrand ik zo'n 400 vanavond, heb ik nog teveel binnen. Ik ga proberen onder dat vlees uit te komen, alhoewel dat wel moeilijk zal worden.

[edit]Dat ging heel makkelijk, ik vroeg 't, "moet jij weten" [/edit]
Oud 09-03-2005, 15:25
-(L)-
Ik zit ook rond de 3 a 4 stuks fruit per dag. Lijkt me goed.
Oud 09-03-2005, 15:27
Mara
Mara is offline
Ok, excl. schouderkarbonade, incl 100g koolvis kom ik op 2157kcal. Stel ik verbrand 400 (volgens mij is 't veel minder, maar ik gok maar wat) dan kom ik op 1757, ongeveer mijn behoefte. Dan is 't al stukken minder 'dramatisch' gelukkig.
Oud 09-03-2005, 15:27
-(L)-
Citaat:
MeelFriek schreef op 09-03-2005 @ 16:24 :
Aaargh!

Is het al een minder dagje, moet ik ook nog verplicht schouderkarbonade eten. Net gekeken, 130 gram is 't kleinste stukje. Toch weer ruim 350kcal

Kom nu incl. avondeten, en vanavond 3 rijstwafels uit op zo'n 2500kcal. Misschien verbrand ik zo'n 400 vanavond, heb ik nog teveel binnen. Ik ga proberen onder dat vlees uit te komen, alhoewel dat wel moeilijk zal worden.

[edit]Dat ging heel makkelijk, ik vroeg 't, "moet jij weten" [/edit]
Mooi zo Nu zit je dus op 2150. Dat 'valt nog mee', tov die 2500.
Oud 09-03-2005, 15:27
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kan het zijn dat mijn spijsvertering op turbostand staat? Ik ben van mezelf niet heel slank, best stevig gebouwd maar niet echt dik. Ik hoef niet af te vallen maar voel mezelf beter als ik wat lichter ben maar ik weet dat ik toch altijd weer terug val op mijn oude (overigens gezonde) gewicht. Daar heb ik me bij neergelegd. De laatste tijd eet ik echter goed, verantwoord maar echt enorm veel en ik heb nog steeds bijna de hele dag honger. Vanaf het moment dat ik opsta heb ik honger en kan ik eten. Dat is toch niet normaal?

Vandaag gegeten:
8.00 uur: twee boterhammen met jam, een boterham zonder beleg, glas melk

10.00 uur: pakje LU petit dejeuner koekjes

12.45 uur: twee boterhammen met tonijnsalade, twee boterhammen met tonijnsalade en komkommer, drie plakjes ontbijtkoek dun met boter, klein beetje brocolli creme soep, mager vruchtenyoghurtje

15.30 uur: liter thee, drie droge biscuitjes

Vanavond ga ik quornburger, brocolli en gebakken aardappeltjes eten, misschien nog een yoghurtje en iets van fruit.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-03-2005, 15:30
Mara
Mara is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 09-03-2005 @ 16:27 :
Mooi zo Nu zit je dus op 2150. Dat 'valt nog mee', tov die 2500.
Ja, scheelt toch wel weer
Misschien dat ik morgen maar weer 's ga joggen, al tijden niet gedaan en de wegen zijn weer begaanbaar
Kan ik meteen kijken of m'n behandeling aanslaat.
Oud 09-03-2005, 15:33
-(L)-
Citaat:
MeelFriek schreef op 09-03-2005 @ 16:30 :
Ja, scheelt toch wel weer
Misschien dat ik morgen maar weer 's ga joggen, al tijden niet gedaan en de wegen zijn weer begaanbaar
Kan ik meteen kijken of m'n behandeling aanslaat.
.
Ik ga vanavond weer zo'n half uur (tot 3 kwartier) intensief fietsen op de hometrainer. Langer kan ik niet, ik heb echt een zeer slechte conditie...
Oud 09-03-2005, 15:36
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 09-03-2005 @ 16:33 :
.
Ik ga vanavond weer zo'n half uur (tot 3 kwartier) intensief fietsen op de hometrainer. Langer kan ik niet, ik heb echt een zeer slechte conditie...
Het is een vooruitgang. Je was toch begonnen met een work-out van 10 minuten ofzo?
Oud 09-03-2005, 15:38
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
SJonge gaat weer hard hier.

Wat DarkSide betreft, een keer overslaan is niet erg uiteraard, maar sla niet van de 15 uren op een dag er 8 over dat schiet niet op. Zoals ikkeleerlinge al zei, even iets in je mond stoppen is de moeite niet.

Verder, fysiologie en endocrinologie laat zich niet aan meningen of ervaringen binden, die zaken zijn feitelijk.

Probeer het, het zal werken zolang je maar rekening houd met de capaciteiten van het lichaam. Jij moet doen wat het lichaam wil, niet andersom.

Je hebt rot ervaringen genoeg gehad te lezen in je PM, dus aan jou de keus je 100% in te zetten en mentaliteit te kweken, of op te geven. (en dan ook je mond houden verder, niet flauw bedoeld overigens).

Think about it
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Oud 09-03-2005, 15:41
-(L)-
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 09-03-2005 @ 16:36 :
Het is een vooruitgang. Je was toch begonnen met een work-out van 10 minuten ofzo?
Nee dat was iemand anders hier. Ik ben ook met ongeveer 20-30 minuten begonnen, maar dan 2x per week. Nu doe ik 1x in de 2 dagen 30 minuten.
Oud 09-03-2005, 15:43
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 09-03-2005 @ 16:33 :
.
Ik ga vanavond weer zo'n half uur (tot 3 kwartier) intensief fietsen op de hometrainer. Langer kan ik niet, ik heb echt een zeer slechte conditie...
ik ga me altijd onwijs vervelen als ik er een kwartiertje opzit

ik ga vanavond yoga-en. was liever gaan combatten, maar ja krijg vandaag weer zo weinig binnen dat ik het beter niet kan doen. (ben me weer aant volstoppen etc maar boven de 1000 uitkomen lijkt niet echt te lukken dan maar vanavond later nog boterhammen proberen ofzo).
__________________
I'm in the forest
Oud 09-03-2005, 15:45
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Hmz ik kon me daarnet in de winkel niet inhoude, had echt zo een zin op iets warm, kaas e.d.. Heb dus 400 gram lagsange gekocht (is 536 cal) en ik heb net een appel gegeten. Samen met de rest kom ik op zo een 1518 caloriën. Eigelijk niet echt teveel denk ik wel jammer dat die lasagna vrij vet is, maar als ik dat allemaal opeet zal ik de rest van de avond echt geen trek meer hebben
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 09-03-2005, 15:45
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
cerys schreef op 09-03-2005 @ 16:43 :
ik ga me altijd onwijs vervelen als ik er een kwartiertje opzit

ik ga vanavond yoga-en. was liever gaan combatten, maar ja krijg vandaag weer zo weinig binnen dat ik het beter niet kan doen. (ben me weer aant volstoppen etc maar boven de 1000 uitkomen lijkt niet echt te lukken dan maar vanavond later nog boterhammen proberen ofzo).
Waarmee prop je jezelf dan vol? Water? Vind je dat echt leuk bodycombat? Ik vind het nogal debiel Beetje de lucht in elkaar gaan slaan op muziek hahah.
Oud 09-03-2005, 15:48
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 09-03-2005 @ 16:36 :
Het is een vooruitgang. Je was toch begonnen met een work-out van 10 minuten ofzo?
dat was ik
maar inmiddels hou ik het ook een half uur vol, hoewel ik soms wel eerder afhaak. maar dat is dan niet omdat ik moe ben, maar omdat ik me dood verveel op zo'n hometrainer.

ik ging me daarstraks trouwens wegen en ik ben nu 1,5 - 2 kilo (hij sprong constant over dus ik zat er duidelijk tussenin) afgevallen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 09-03-2005, 15:49
-(L)-
Citaat:
cerys schreef op 09-03-2005 @ 16:43 :
ik ga me altijd onwijs vervelen als ik er een kwartiertje opzit
Ik weet er alles van. Ik zet altijd m'n MP3-speler op, dan valt het wel mee.
Oud 09-03-2005, 15:49
Mara
Mara is offline
Ik zit nog steeds te wachten tot er een goede digitale keukenweegschaal ergens in de aanbieding is, plus een digitale personenweegschaal. Beide die zijn hebben zijn ongelofelijk oud.
Oud 09-03-2005, 15:50
Mara
Mara is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 09-03-2005 @ 16:49 :
Ik weet er alles van. Ik zet altijd m'n MP3-speler op, dan valt het wel mee.
Bij mijn sportschool staat de tv aan. Als het even kan ga ik om 16u, kan ik ATWT kijken
Oud 09-03-2005, 15:50
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Ik heb een nieuwe weegschaal nodig We hebben nog zo een met een wijzetje , maar het minste dat ik me beweeg komt er een kilo bij/gaat er 1 af.
.
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 09-03-2005, 15:51
-(L)-
Citaat:
Balance schreef op 09-03-2005 @ 16:48 :
ik ging me daarstraks trouwens wegen en ik ben nu 1,5 - 2 kilo (hij sprong constant over dus ik zat er duidelijk tussenin) afgevallen
Gefeliciteerd ermee
Hoelang ben je bezig?
Oud 09-03-2005, 15:52
-(L)-
Citaat:
MeelFriek schreef op 09-03-2005 @ 16:49 :
Ik zit nog steeds te wachten tot er een goede digitale keukenweegschaal ergens in de aanbieding is, plus een digitale personenweegschaal. Beide die zijn hebben zijn ongelofelijk oud.
Hier 't zelfde. En heel onnauwkeurig.
Vooral die personenweegschaal ergert me; als ik me nu weeg, en over 5 minuten weer (zonder tussendoor iets gegeten te hebben), kan 't zo een kilo schelen. Maar goed, meer zal er ook niet inzitten.
Oud 09-03-2005, 15:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 09-03-2005 @ 16:49 :
Ik zit nog steeds te wachten tot er een goede digitale keukenweegschaal ergens in de aanbieding is, plus een digitale personenweegschaal. Beide die zijn hebben zijn ongelofelijk oud.
Houd de aanbiedingen van Aldi en Lidl eens in de gaten. Daar hebben ze die wel vaak in de aanbieding voor niet al te veel geld.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-03-2005, 15:53
-(L)-
Citaat:
MeelFriek schreef op 09-03-2005 @ 16:50 :
Bij mijn sportschool staat de tv aan. Als het even kan ga ik om 16u, kan ik ATWT kijken
Het is toch al 16.50 nu?
Oud 09-03-2005, 15:53
Mara
Mara is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 09-03-2005 @ 16:53 :
Houd de aanbiedingen van Aldi en Lidl eens in de gaten. Daar hebben ze die wel vaak in de aanbieding voor niet al te veel geld.
Ah ok Aldi hebben we hier sinds december pas, Lidl niet, dus op de Aldi focussen
Oud 09-03-2005, 15:55
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 09-03-2005 @ 16:45 :
Waarmee prop je jezelf dan vol? Water? Vind je dat echt leuk bodycombat? Ik vind het nogal debiel Beetje de lucht in elkaar gaan slaan op muziek hahah.
ik vind bodycombat onwijs leuk ja haha. onwijs vermoeiend als je hard stompt enzo. ja het is debiel, daar heb je wel gelijk in, maar wel leuk

eh tja ik heb geluncht met van die light knäckebrot dus dat schiet totaal niet op, 20 kcal per stuk. dus ik probeer de hele middag al boterhammen te eten maar het lukt niet zo erg
en ik eet vanavond heel licht: heel veel bonen en aardappel maar daar zitten natuurlijk niet veel calorieën in. zelfde geldt voor mijn vleesvervangers: neem 3 mini valessjes, dat is bij elkaar hooguit 90 kcal. vandaar dat ik de rest vd dag eigenlijk wat meer moet eten maar eten is erg moeilijk voor mij. ben wel blij met deze topics want die helpen me er telkens aan herinneren dat ik niet te weinig moet eten en dan probeer ik het elke keer maar weer
__________________
I'm in the forest
Oud 09-03-2005, 15:55
-(L)-
Citaat:
kellytje schreef op 09-03-2005 @ 16:50 :
Ik heb een nieuwe weegschaal nodig We hebben nog zo een met een wijzetje , maar het minste dat ik me beweeg komt er een kilo bij/gaat er 1 af.
.
Aangenaam, hier is het 't zelfde zoals ik net al zei. Je moet proberen altijd op dezelfde plaats erop te gaan staan. Bij die van ons 't zelfs zo dat hij meer aangeeft, hoe verder je naar rechts gaat staan
Oud 09-03-2005, 15:55
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 09-03-2005 @ 16:53 :
Het is toch al 16.50 nu?
ik denk dat ze normaal gesproken bedoelt
__________________
I'm in the forest
Oud 09-03-2005, 15:55
Mara
Mara is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 09-03-2005 @ 16:53 :
Het is toch al 16.50 nu?
Ik ga vanmiddag ook niet Ik moest om half 4 bij fysio weg, kwam daar pas om 4 uur vandaan. Ik ga vanavond om 19u naar kickfun.

Daar komt bij dat ik vandaag niet eens tijd heb om te gaan, moet 2 boekverslagen maken voor morgen
Oud 09-03-2005, 15:56
-(L)-
Citaat:
MeelFriek schreef op 09-03-2005 @ 16:53 :
Ah ok Aldi hebben we hier sinds december pas, Lidl niet, dus op de Aldi focussen
Hier zijn ze allebei, ik ga er idd ook op letten. Ik laat 't hier wel weten als ik iets in de folder zie.
Oud 09-03-2005, 15:57
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 09-03-2005 @ 16:52 :
Hier 't zelfde. En heel onnauwkeurig.
Vooral die personenweegschaal ergert me; als ik me nu weeg, en over 5 minuten weer (zonder tussendoor iets gegeten te hebben), kan 't zo een kilo schelen. Maar goed, meer zal er ook niet inzitten.
hm ik heb wel zo'n digitale personenweegschaal met 1 decimaal, maar die verspringt terwijl je er opstaat en niet beweegt soms ook wel tot een kilo
__________________
I'm in the forest
Oud 09-03-2005, 15:57
-(L)-
Citaat:
MeelFriek schreef op 09-03-2005 @ 16:55 :
Ik ga vanmiddag ook niet Ik moest om half 4 bij fysio weg, kwam daar pas om 4 uur vandaan. Ik ga vanavond om 19u naar kickfun.
Oeps, ik ben weer lekker in de war
Oud 09-03-2005, 16:00
-(L)-
Citaat:
cerys schreef op 09-03-2005 @ 16:57 :
hm ik heb wel zo'n digitale personenweegschaal met 1 decimaal, maar die verspringt terwijl je er opstaat en niet beweegt soms ook wel tot een kilo
Wow, dan schiet je daar inderdaad ook niet veel mee op. In onze apotheek staat ook digitale personenweegschaal, en die is best nauwkeurig (ook 1 decimaal en verspringt niet), meestal ga ik daar ff op staan als ik toevallig een recept moet halen, op die manier heb ik tenminste een reeel beeld. Alleen jammer dat de tijd altijd verschilt dat ik daar ben.
Oud 09-03-2005, 16:01
Mara
Mara is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 09-03-2005 @ 16:57 :
Oeps, ik ben weer lekker in de war
Kan gebeuren

Eigenlijk wil ik zo'n weegschaal die ook vetpercentage meet, maar ik weet niet hoe nauwkeurig die dingen zijn. Daar komt bij dat ze ongelofelijk duur zijn.
Oud 09-03-2005, 16:03
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 09-03-2005 @ 16:51 :
Gefeliciteerd ermee
Hoelang ben je bezig?
een maand.
overigens kan het nog wat positiever uitpakken, aangezien ik me 's middags woog ipv 's ochtends en ik ongesteld ben (= meer vocht toch?). Hoe dan ook ben ik er erg blij mee

En ik ga als ik ga fietsen altijd om 20.00 uur: gtst
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 09-03-2005, 16:05
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
kellytje schreef op 09-03-2005 @ 16:50 :
Ik heb een nieuwe weegschaal nodig We hebben nog zo een met een wijzetje , maar het minste dat ik me beweeg komt er een kilo bij/gaat er 1 af.
.
haha, dat hadden we eerst ook. Dan kon je stiekem het wijzertje naar -2 verplaatsen, zodat je lichter leek
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 09-03-2005, 16:05
Mara
Mara is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-03-2005 @ 17:03 :
een maand.
overigens kan het nog wat positiever uitpakken, aangezien ik me 's middags woog ipv 's ochtends en ik ongesteld ben (= meer vocht toch?). Hoe dan ook ben ik er erg blij mee

En ik ga als ik ga fietsen altijd om 20.00 uur: gtst
Ik volg geen gtst

Daar komt bij dat in de sportschool er geen geluid is van de tv, door de muziek. ATWT is dus wel te volgen met de ondertitels, maar nederlandse programma's niet. Best jammer, want er was een keer Baantjer op wat dan nog best te doen is maar dat kon ik dus niet volgen.
Oud 09-03-2005, 16:08
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 09-03-2005 @ 17:05 :
Best jammer, want er was een keer Baantjer op wat dan nog best te doen is maar dat kon ik dus niet volgen.
Ik weet niet of het bij RTL4 ook zo is, maar je kunt iig vragen of ze het ff willen proberen (of je probeert het zelf thuis en vraagt dan of zij dat ook er op willen zetten): teletekst pagina 888 geeft bij een flink aantal (Nederlandstalige) programma's ondertiteling voor doven en slechthorenden.
Oud 09-03-2005, 16:08
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 09-03-2005 @ 17:05 :
Ik volg geen gtst

Daar komt bij dat in de sportschool er geen geluid is van de tv, door de muziek. ATWT is dus wel te volgen met de ondertitels, maar nederlandse programma's niet. Best jammer, want er was een keer Baantjer op wat dan nog best te doen is maar dat kon ik dus niet volgen.
hebben jullie daar geen koptelefoons voor?
__________________
I'm in the forest
Oud 09-03-2005, 16:11
Mara
Mara is offline
Citaat:
cerys schreef op 09-03-2005 @ 17:08 :
hebben jullie daar geen koptelefoons voor?
Nope.

Teletekst kán wel, maar de meesten weten niet hoe dat moet geloof ik
Oud 09-03-2005, 16:13
-(L)-
Citaat:
MeelFriek schreef op 09-03-2005 @ 17:01 :
Kan gebeuren

Eigenlijk wil ik zo'n weegschaal die ook vetpercentage meet, maar ik weet niet hoe nauwkeurig die dingen zijn. Daar komt bij dat ze ongelofelijk duur zijn.
Kan je je vetpercentage niet gewoon (gratis) in je sportschool laten meten? Volgens mij is 1x in de 2 weken (of 1x in de maand) al voldoende. Ik dacht tenminste dat 't niet zo schommelt als gewicht.
Oud 09-03-2005, 16:15
-(L)-
Citaat:
Balance schreef op 09-03-2005 @ 17:03 :
een maand.
overigens kan het nog wat positiever uitpakken, aangezien ik me 's middags woog ipv 's ochtends en ik ongesteld ben (= meer vocht toch?). Hoe dan ook ben ik er erg blij mee
Best netjes dan
Ongesteld zijn kan er inderdaad invloed op hebben, al moet ik zeggen dat ik er zelf totaal geen last van heb; ik ben zelfs lichter als ik ongesteld ben (vreemd, maar dat heb ik dus altijd).
Oud 09-03-2005, 16:17
-(L)-
Citaat:
MeelFriek schreef op 09-03-2005 @ 17:05 :
Ik volg geen gtst

Daar komt bij dat in de sportschool er geen geluid is van de tv, door de muziek. ATWT is dus wel te volgen met de ondertitels, maar nederlandse programma's niet. Best jammer, want er was een keer Baantjer op wat dan nog best te doen is maar dat kon ik dus niet volgen.
Die sportschool waar ik (vorig jaar) altijd heen ging, daar was dat ook zo. Best wel dom eigenlijk. Soms stond zelfs TMF op, en gewoon andere muziek. Dan was je dus naar clips 't kijken terwijl je andere muziek hoorde, best dom.
Oud 09-03-2005, 16:28
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Bij de sportschool waar ik sportte had je 6 fietsen met koptelefoon. 's avonds waren die bijna altijd bezet.
Daarnaast had je nog 6 fietsen en iets van 6 step-dingen die een ingang hadden aan de zijkant waar je je koptelefoon in kon steken (die je ook daar kon kopen).
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 09-03-2005, 16:35
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-03-2005 @ 17:28 :
Bij de sportschool waar ik sportte had je 6 fietsen met koptelefoon. 's avonds waren die bijna altijd bezet.
Daarnaast had je nog 6 fietsen en iets van 6 step-dingen die een ingang hadden aan de zijkant waar je je koptelefoon in kon steken (die je ook daar kon kopen).
Hmm..bij ons heb je in de grote cardio afdeling zo'n 20 crosstrainers, 20 fietsen, 10 treadmills, en nog 4 roeimachines ofzo... 6 tvs boven en je kunt met je koptelefoon luisteren. Best fijn.
Oud 09-03-2005, 16:43
Verwijderd
Ik ben net even met Excel in de weer gegaan en ik snap er niks van. Heb mijn totale aantal cal. uitgerekend, en de hoeveelheid koolhydraten, eiwitten en vetten in grammen.
Daarvan probeerde ik het aantal calorieen te berekenen (K×4 + E×4 + V×9 (toch?)) maar toen kwam ik lager uit dan mijn totale aantal cal. volgens calorietabel.nl. Kan dit omdat er ook nog 'lege' cal in het eten zitten? Dat lijkt me wel een logische verklaring

Ik kom op het volgende uit (in grammen)
Eiwit: 72,81
Koolhydraten: 190,98
Vet: 38,92

Dit is met het avondeten meegerekend (we eten lasagna :r).
Hoeveel gram eiwit heeft een normaal mens nodig om te kunnen functioneren want ik heb het idee dat ik erg, erg laag zit, en juist hoog in koolhydraten. De hoeveelheid vet, hoe zit het daarmee?
Oud 09-03-2005, 16:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 09-03-2005 @ 16:27 :
Kan het zijn dat mijn spijsvertering op turbostand staat? Ik ben van mezelf niet heel slank, best stevig gebouwd maar niet echt dik. Ik hoef niet af te vallen maar voel mezelf beter als ik wat lichter ben maar ik weet dat ik toch altijd weer terug val op mijn oude (overigens gezonde) gewicht. Daar heb ik me bij neergelegd. De laatste tijd eet ik echter goed, verantwoord maar echt enorm veel en ik heb nog steeds bijna de hele dag honger. Vanaf het moment dat ik opsta heb ik honger en kan ik eten. Dat is toch niet normaal?

Vandaag gegeten:
8.00 uur: twee boterhammen met jam, een boterham zonder beleg, glas melk

10.00 uur: pakje LU petit dejeuner koekjes

12.45 uur: twee boterhammen met tonijnsalade, twee boterhammen met tonijnsalade en komkommer, drie plakjes ontbijtkoek dun met boter, klein beetje brocolli creme soep, mager vruchtenyoghurtje

15.30 uur: liter thee, drie droge biscuitjes

Vanavond ga ik quornburger, brocolli en gebakken aardappeltjes eten, misschien nog een yoghurtje en iets van fruit.
Is er niemand die een idee heeft waarom ik, ondanks dat ik zoveel eet, nog zo'n honger heb?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-03-2005, 16:53
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 09-03-2005 @ 17:49 :
Is er niemand die een idee heeft waarom ik, ondanks dat ik zoveel eet, nog zo'n honger heb?
Ik krijg vaak honger van veel eten.
Oud 09-03-2005, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 09-03-2005 @ 17:49 :
Is er niemand die een idee heeft waarom ik, ondanks dat ik zoveel eet, nog zo'n honger heb?
Als ik het wist, zou ik het je vertellen, maar ik weet het helaas niet (heb er zelf ook last van).
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Lichaam & Gezondheid Wat helpt nou... E-C-H-T??!!
Roffachick
79 19-09-2005 12:29
Levensbeschouwing & Filosofie Hoelang heeft de mensheid nog?
Severus
26 16-09-2002 02:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53.