Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2005, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-05-2005 @ 11:43 :
Wat is dat nou weer voor onzin? De klacht was dat er teveel reacties waren van "dit is de prijs niet waard", daar moet je dan wat aan doen, niet aan wat onschuldig offtopic gedoe. Zeg nou zelf, je zegt dat ik 3 notities heb. 3!! Ik kan ze me niet eens herinneren! Niemand stoort zich eraan en waarom houd je dan überhaupt topics open waarvan de TS z'n antwoord of product al heeft (verkocht) als je niet wil dat er verder gepraat wordt? Dan kun je het jezelf meer aanrekenen dan de leden opzich, lijkt me zo.

Je bent sowieso al inconsequent, dus waarom je nou ineens met deze reactie komt...
Over de inhoud van de waarschuwing ga ik nu verder niet in. Ik heb je erover gemaild, als je dat niet afdoende vind kan je nogmaals mailen of desnoods naar de bemiddelaar gaan.
We sluiten altijd topics waarvan het product al verkocht is, als dat tenminste is aangegeven.
En waar ben ik inconsequent bezig?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2005, 10:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 26-05-2005 @ 11:51 :
Over de inhoud van de waarschuwing ga ik nu verder niet in. Ik heb je erover gemaild, als je dat niet afdoende vind kan je nogmaals mailen of desnoods naar de bemiddelaar gaan.
Als ik in deze context geband word, zal ik dat zeker doen. Ik heb al vaker aangegeven dat ik het hier niet mee eens kàn zijn.
Citaat:
We sluiten altijd topics waarvan het product al verkocht is, als dat tenminste is aangegeven.
Dat is dus niet waar.
Citaat:
En waar ben ik inconsequent bezig?
Ik hoopte toch dat je wel eens op je subforum rondkeek, doe dat dan nu eens wel, voor de verandering. Als al die mensen die ik nu hetzelfde zie doen en wiens posts niet verwijderd zijn een waarschuwing hebben gekregen, lijkt het me duidelijk dat er iets niet klopt aan je beleid, of niet? Mensen moeten zich ook kunnen vinden in regels, anders zijn regels een beetje nutteloos.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-05-2005 @ 11:59 :
Als ik in deze context geband word, zal ik dat zeker doen. Ik heb al vaker aangegeven dat ik het hier niet mee eens kàn zijn.

Dat is dus niet waar.

Ik hoopte toch dat je wel eens op je subforum rondkeek, doe dat dan nu eens wel, voor de verandering. Als al die mensen die ik nu hetzelfde zie doen en wiens posts niet verwijderd zijn een waarschuwing hebben gekregen, lijkt het me duidelijk dat er iets niet klopt aan je beleid, of niet? Mensen moeten zich ook kunnen vinden in regels, anders zijn regels een beetje nutteloos.
voorbeelden?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 11:39
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 26-05-2005 @ 12:03 :
voorbeelden?
Snel gekeken:

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1176011
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1187459
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1156082
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1174286
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1181429
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1140193
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1043304

Onschuldig, dat besef ik me ook wel, maar dat was mijn reactie ook.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 11:47
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Even snel een antwoord, mss later langer:
Ten eerste kan ik vrij weinig met je links. Bepaalde topic's zijn inderdaad op het randje, maar bij andere weet ik niet goed waar je nou precies op doelt. Een link naar de post die je bedoeld is dan misschien handiger.

Daarnaast lees ik altijd, élk topic op V&A. Het is nou eenmaal subjectief naar wat ik nog net vind kunnen en wat niet en dus verwijderd wordt. Daarnaast zien veel leden niet wat er verwijdert wordt.
Topic's als die van de graffiti zijn gewoon nogal lastig. Veel mensen posten hetzelfde en er loopt vanalles door elkaar. We hebben de regel dat je in andermans topic niet je eigen dingen mag aanbieden. Ik weet zo even niet of ik daar al wat van gezegd had, maar het topic is inderdaad niet goed.
__________________
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 08:24
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 26-05-2005 @ 12:49 :
Het geven van tips is niet verboden.
Dus "dit kan je ook op marktplaats wel vinden" of "dit staat ook op speurders.nl" of "die boeken kan je naar de slegte brengen" of "die boeken kan je voor de helft van het geld bij de slegte kopen" of "wel eens rondgekeken in het vondelpark op koninginnedag" is allemaal heel fijn voor degene die iets probeert te verkopen?

Citaat:
Als je problemen hebt met de aard van de waarschuwing, bespreek die dan via pm met de fb of neem het naar de bemiddelaar. Allemaal gaan roepen dat je een 'belachelijke' waarschuwing hebt gehad, daar heeft niemand iets aan. Normaal gezien krijg je een waarschuwing niet zomaar.
Ik vroeg me al af waar je bleef nog bedankt voor je pm he . En in dit geval kreeg ik een waarschuwing dus toch zomaar, vandaar dat ik hier zit
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 09:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Als het geven van een offtopic reactie zoals ik dat heb gedaan al aanleiding kan zijn voor een waarschuwing/ban, dan is dat gewoon belachelijk. Je handelt in het belang van de verkopers/kopers, daar was hier gewoon geen sprake van. Stel dan een beleid op dat beter in lijn is met algemene gedragsregels. Ik heb in de tijd hier nog nooit een waarschuwing gehad, dan is het toch op z'n minst opvallend te noemen dat ik nu ineens zo verbijsterd ben over een waarschuwing als ik blijkbaar altijd de grenzen gekend en gerespecteerd heb?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-05-2005 @ 10:01 :
Als het geven van een offtopic reactie zoals ik dat heb gedaan al aanleiding kan zijn voor een waarschuwing/ban, dan is dat gewoon belachelijk. Je handelt in het belang van de verkopers/kopers, daar was hier gewoon geen sprake van. Stel dan een beleid op dat beter in lijn is met algemene gedragsregels. Ik heb in de tijd hier nog nooit een waarschuwing gehad, dan is het toch op z'n minst opvallend te noemen dat ik nu ineens zo verbijsterd ben over een waarschuwing als ik blijkbaar altijd de grenzen gekend en gerespecteerd heb?
Zoals ik al heb aangegeven bespreek ik je waarschuwing hier niet. Ik adviseer je alleen om je waarschuwing wel op nieuw te lezen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Jules schreef op 27-05-2005 @ 09:24 :
Dus "dit kan je ook op marktplaats wel vinden" of "dit staat ook op speurders.nl" of "die boeken kan je naar de slegte brengen" of "die boeken kan je voor de helft van het geld bij de slegte kopen" of "wel eens rondgekeken in het vondelpark op koninginnedag" is allemaal heel fijn voor degene die iets probeert te verkopen?
Als iemand iets wil kopen/verkopen is het toegestaan andere leden te waarschuwen als de verkoopprijs te hoog is. Als iemand iets wil verkopen is het ook toegestaan om diegene een tip te geven waar die het makkelijk kan verkopen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 09:09
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 27-05-2005 @ 10:06 :
Zoals ik al heb aangegeven bespreek ik je waarschuwing hier niet. Ik adviseer je alleen om je waarschuwing wel op nieuw te lezen.
Het interesseert me niet of jij m'n waarschuwing hier niet wil bespreken, ik stel het hier als beleidszaak en ik wil antwoord! Het gaat niet alleen mij aan, het gaat het hele forum aan. Waar ben je bang voor als je je beleid zo fantastisch vindt?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 09:14
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-05-2005 @ 10:09 :
Het interesseert me niet of jij m'n waarschuwing hier niet wil bespreken, ik stel het hier als beleidszaak en ik wil antwoord! Het gaat niet alleen mij aan, het gaat het hele forum aan. Waar ben je bang voor als je je beleid zo fantastisch vindt?
Het is dan misschien handig om niet elke je waarschuwing erbij te halen.
Je wordt gewaarschuwd als je meerdere keren offtopic reageert of 1 van de andere regels overtreedt.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 09:18
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 27-05-2005 @ 10:14 :
Het is dan misschien handig om niet elke je waarschuwing erbij te halen.
Je wordt gewaarschuwd als je meerdere keren offtopic reageert of 1 van de andere regels overtreedt.
Het énige waar ik het niet mee eens ben ìs die waarschuwing, waarom zou ik het er dan niet bij mogen halen? Is dat weer zo'n leuke lucky luciano regel? Het gaat om een beleidszaak en daar hoort mijn waarschuwing ook bij!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-05-2005 @ 10:18 :
Het énige waar ik het niet mee eens ben ìs die waarschuwing, waarom zou ik het er dan niet bij mogen halen? Is dat weer zo'n leuke lucky luciano regel? Het gaat om een beleidszaak en daar hoort mijn waarschuwing ook bij!
Nee, kennelijk dus niet. Je bent he dus wel eens met het beleid, maar niet met je waarschuwing die daaruit voort vloeit. Als je je waarschuwing wil aankaarten dan kan dat zoals eerder gezegd via mail/pm. Het beleid is een beleidzaak, als jij vind dat mensen wel offtopic mogen posten is dat een beleidzaak. Een sanctie die voorvloeit uit een beleid, waar je het in principe mee eens bent, maar met de aard van de sanctie niet is een persoonlijke zaak.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-05-2005 @ 10:18 :
Het énige waar ik het niet mee eens ben ìs die waarschuwing, waarom zou ik het er dan niet bij mogen halen? Is dat weer zo'n leuke lucky luciano regel? Het gaat om een beleidszaak en daar hoort mijn waarschuwing ook bij!
Hou maar op, het heeft toch geen zin
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 09:46
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Inderdaad, uiteindelijk beginnen we wel een handtekeningenactie om hem van z'n hoge troon te stoten.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 10:35
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-05-2005 @ 10:01 :
Je handelt in het belang van de verkopers/kopers, daar was hier gewoon geen sprake van.
Ik weet niet of ik je goed begrijp, maar ik wil wel even zeggen dat wij modereren met als doel het forum 'schoon' te houden. Ik denk dat je niet kunt spreken over in wiens belang wij handelen.
__________________
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 10:39
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Advies voor de mensen die een waarschuwing hebben gehad: Accepteer hem gewoon en leer ervan. Een waarschuwing is nog geen ban. Als je er nou wat mee doet, kunnen we gezellig verder forummen, in plaats van dit soort achtelijke verwijten maken/aanhoren.
__________________
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 11:24
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Miracle schreef op 27-05-2005 @ 11:35 :
Ik weet niet of ik je goed begrijp, maar ik wil wel even zeggen dat wij modereren met als doel het forum 'schoon' te houden. Ik denk dat je niet kunt spreken over in wiens belang wij handelen.
Uiteindelijk handel je in het belang van de goede orde en dat is op V&A het belang van de kopers/verkopers.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 11:24
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Miracle schreef op 27-05-2005 @ 11:39 :
Advies voor de mensen die een waarschuwing hebben gehad: Accepteer hem gewoon en leer ervan. Een waarschuwing is nog geen ban. Als je er nou wat mee doet, kunnen we gezellig verder forummen, in plaats van dit soort achtelijke verwijten maken/aanhoren.
Wat valt er nou te leren van een waarschuwing waar ik niks mee kan?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 11:51
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-05-2005 @ 12:24 :
Wat valt er nou te leren van een waarschuwing waar ik niks mee kan?
Even checken of je posts ontopic is en nuttig voordat je hem post?
__________________
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 16:12
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Miracle schreef op 27-05-2005 @ 12:51 :
Even checken of je posts ontopic is en nuttig voordat je hem post?
Doe jij dat dan ook?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 18:11
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-05-2005 @ 17:12 :
Doe jij dat dan ook?
Op V&A wel ja.
__________________
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 17:14
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Ik had in dit topic gepost dat ze even op ebay en marktplaats moest kijken, omdat ik daar ook spellen vandaan had gehaald voor niet al te veel geld: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1192911

Nu is mijn post dus weg. Misschien dat iemand me even een verklaring hiervoor kan geven? Ik quote nog even voor de verduidelijking:

Citaat:
Lucky Luciano schreef op 27-05-2005 @ 10:08 :
Als iemand iets wil kopen/verkopen is het toegestaan andere leden te waarschuwen als de verkoopprijs te hoog is. Als iemand iets wil verkopen is het ook toegestaan om diegene een tip te geven waar die het makkelijk kan verkopen.
Het verschil tussen kopen en verkopen lijkt me in deze context niet uitermate relevant, dus dat argument gaat niet op.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 17:43
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik zou het niet weten, ff reactie van LL afwachten (of iemand anders).

Wanneer heb je dat ongeveer gepost?
__________________
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 19:40
Verwijderd
Het topic is door niemand aangepast en er zijn dus ook geen posts verwijderd.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 19:43
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
__________________
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 19:58
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ook nog ontkennen


__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 20:06
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-06-2005 @ 20:58 :
Ook nog ontkennen


Jaja, en bedankt hé. Tis echt waar. Ik neem aan dat we het nog wel horen verder.
__________________
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 20:23
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik zei " "
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 10:51
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline


Ik had het getypt en op verzenden gedrukt, maar dat duurde wat lang dus ik was al naar een andere site gegaan...

excuses
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 11:27
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
tis er nog erger dan lifestyle
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 11:30
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 05-06-2005 @ 12:27 :
tis er nog erger dan lifestyle
Je moet ook geen subforum hebben met vrouwen aan de macht
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 13:39
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-06-2005 @ 12:30 :
Je moet ook geen subforum hebben met vrouwen aan de macht
Wie had en nou zoveel commentaar op LL?

Vinden jullie het nog steeds een wanbeleid?
__________________
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 11:27
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik vind het een klotebeleid ja en of Lucky Luciano of jij me nou mailt, maakt me niet uit, jij bent net zo hard verantwoordelijk voor het beleid. Niets tegen jullie persoonlijk trouwens.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-06-2005 @ 12:27 :
Ik vind het een klotebeleid ja en of Lucky Luciano of jij me nou mailt, maakt me niet uit, jij bent net zo hard verantwoordelijk voor het beleid. Niets tegen jullie persoonlijk trouwens.
Moet ik serieus nog reageren op dat mailtje van 1 regel?
Maar wat vind je nog meer niet goed aan het beleid dan, want aan uitroepen als: "wat een klote beleid", hebben we helaas niet zo veel.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 14:36
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-06-2005 @ 12:27 :
Ik vind het een klotebeleid ja en of Lucky Luciano of jij me nou mailt, maakt me niet uit, jij bent net zo hard verantwoordelijk voor het beleid. Niets tegen jullie persoonlijk trouwens.
Mail? Dat volg ik niet helemaal.
Ik wil best nog kijken naar puntjes qua beleid waar jullie het niet mee eens zijn, maar hier kan ik niet zoveel mee. Wat LL ook al zei.
__________________
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 14:39
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 06-06-2005 @ 13:55 :
Moet ik serieus nog reageren op dat mailtje van 1 regel?
Maar wat vind je nog meer niet goed aan het beleid dan, want aan uitroepen als: "wat een klote beleid", hebben we helaas niet zo veel.
Ik heb niet één mailtje gestuurd, luciano. En ik kan wel door blijven gaan, maar als jullie daar zo weinig aan hebben, kun je beter niet meer op beleidszaken komen. Ik heb je genoeg uitleg gegeven.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-06-2005 @ 15:39 :
Ik heb niet één mailtje gestuurd, luciano. En ik kan wel door blijven gaan, maar als jullie daar zo weinig aan hebben, kun je beter niet meer op beleidszaken komen. Ik heb je genoeg uitleg gegeven.
Jij mailde, ik mailde terug en ik kreeg vervolgens een mail van 1 regel waar ik niets mee kon. Dan heeft het m.i. weinig zin om te reageren.
Daarnaast hebben wij ook aangegeven waarom we daar anders over denken dan kan je daar verder over in discussie gaan. Als je dat toch niet wil blijf dan ook niet met van die loze kreten gooien. Wij geven in principe van alles aan waarom wij er zo over denken, je zal begrijpen dat wij ons beleid niet in 1x bijstellen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 18:15
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 06-06-2005 @ 16:49 :
Jij mailde, ik mailde terug en ik kreeg vervolgens een mail van 1 regel waar ik niets mee kon. Dan heeft het m.i. weinig zin om te reageren.
Daarnaast hebben wij ook aangegeven waarom we daar anders over denken dan kan je daar verder over in discussie gaan. Als je dat toch niet wil blijf dan ook niet met van die loze kreten gooien. Wij geven in principe van alles aan waarom wij er zo over denken, je zal begrijpen dat wij ons beleid niet in 1x bijstellen.
Als je wilt discussiëren, moet je niet met een einde discussie antwoordt komen. Als je dat wel doet, zeg ik dat ik het belachelijk vind en respecteer ik je autoriteit. Dan zit er weinig anders voor me op, lijkt me.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-06-2005 @ 19:15 :
Als je wilt discussiëren, moet je niet met een einde discussie antwoordt komen. Als je dat wel doet, zeg ik dat ik het belachelijk vind en respecteer ik je autoriteit. Dan zit er weinig anders voor me op, lijkt me.
ik kan me niet herinneren dat ik dat zo heb gezegt...
Maar goed mail er anders maar op terug
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 19:16
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 06-06-2005 @ 19:31 :
ik kan me niet herinneren dat ik dat zo heb gezegt...
Maar goed mail er anders maar op terug
Wat moet ik zeggen als jij zegt "anders stap je maar naar de bemiddelaar"? Denk je nou echt dat Koen wat aan jouw beleid wil of kan gaan veranderen?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-06-2005 @ 20:16 :
Wat moet ik zeggen als jij zegt "anders stap je maar naar de bemiddelaar"? Denk je nou echt dat Koen wat aan jouw beleid wil of kan gaan veranderen?
We zitten een beetje met een probleem. Jij haalt mi steeds 2 dingen door elkaar: jouw persoonlijke waarschuwing en het beleid. Als je het niet eens bent met de uitvoering van het beleid (waaruit je waarschuwing voortvloeide) dan kan je daar over terug mailen. Als je het niet eens bent met het beleid is het beter dat je een topic op BZ opent zodat ook anderen hun mening erover kunnen geven en we zo een beter beeld kunnen krijgen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 19:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 06-06-2005 @ 20:20 :
We zitten een beetje met een probleem. Jij haalt mi steeds 2 dingen door elkaar: jouw persoonlijke waarschuwing en het beleid. Als je het niet eens bent met de uitvoering van het beleid (waaruit je waarschuwing voortvloeide) dan kan je daar over terug mailen. Als je het niet eens bent met het beleid is het beter dat je een topic op BZ opent zodat ook anderen hun mening erover kunnen geven en we zo een beter beeld kunnen krijgen.
Ik ben het niet eens met het beleid en dat heb ik in m'n mailtje gezegd. Als ik het dus heb over het mailtje, bedoel ik het beleid. Jij haalt juist steeds die twee dingen door elkaar.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-06-2005 @ 20:52 :
Ik ben het niet eens met het beleid en dat heb ik in m'n mailtje gezegd. Als ik het dus heb over het mailtje, bedoel ik het beleid. Jij haalt juist steeds die twee dingen door elkaar.
Dat komt omdat het mailtje over jouw waarschuwing gaat...Maar goed, dan kan de discussie dus verder gaan. Op welke niet eerder genoemde punten ben je het nog meer niet eens?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht The Money Masters (de waarde van geld)
Verwijderd
48 29-12-2006 14:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09.