Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2005, 11:45
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Vroeger was dat heel anders. Ik heb het nu over vriendjespolitiek. Het toelaten van geschreven forumregels. Het niet volledig verwijderen van gebande mensen. Het sluiten van topiques terwijl een ander topique dat in mijn ogen 'echt niet kan' wel open blijft. Waar gaat dit heen? En wat gaan jullie er aan doen? En noemen jullie dit rechtsgelijkheid of uberhaupt gelijkheid?
__________________
Derp
Advertentie
Oud 07-06-2005, 11:48
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Voorbeelden?
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 07-06-2005, 11:49
.jemoeder
.jemoeder is offline
dat het forum geel is zegt al genoeg over julllie onderbroekgrappen
Oud 07-06-2005, 11:53
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 07-06-2005 @ 12:48 :
Voorbeelden?
ja, duizenden. Ik kan zo tientallen nicks opnoemen die gebanned doorforummen met proxies (wat ik NIET ga doen overigens), voorbeelden van fb's die zitten te stuntelen met hun extra gebruikersrechten. Fb's die lachend topiques dichtgooien, terwijl veel hardere topiques open blijven. Daarbij heb ik ooit bewezen dat het voor bepaalde mensen langer duurt om een ban te krijgen, terwijl anderen dat bij veel minder al hebben. Ik spreek niemand persoonlijk aan, maar jullie beleid is soms zo fuckin waardeloos dat je beter GEEN beleid kan voeren.
__________________
Derp
Oud 07-06-2005, 12:00
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Dat banbeleid is echte onzin. Hoe we bannen is afhankelijk van het toeval. Dat wordt bepaald door wie er online zijn en waar diegenen kijken. Ook is het afhankelijk van wat er wordt gemeld en zo kan ik nog wel veel meer factoren noemen. Dat de ene sneller gebanned is dan een ander, dat gebeurt dus niet bewust. Je kunt er wel onderzoek naar doen, maar met één voorbeeld zegt dat natuurlijk niks.
Daarnaast is het natuurlijk zo dat elk lid apart bekeken wordt. Iemand die veel meer fouten gemaakt heeft, wordt sneller gebanned dan iemand die dat nog nooit gedaan heeft en al lang lid is.

Dus, stop met het bedenken van rare praktijken over forumbazen en ga wat leukers doen.
__________________
Oud 07-06-2005, 12:00
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Maar gebeurt dat allemaal met opzet of is het mogelijk dat forumbazen ook niet alles kunnen zien en weten op het forum?

Maar zonder voorbeelden kunnen we hier niet zoveel mee.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 07-06-2005, 12:05
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Miracle schreef op 07-06-2005 @ 13:00 :
Dat banbeleid is echte onzin. Hoe we bannen is afhankelijk van het toeval. Dat wordt bepaald door wie er online zijn en waar diegenen kijken. Ook is het afhankelijk van wat er wordt gemeld en zo kan ik nog wel veel meer factoren noemen. Dat de ene sneller gebanned is dan een ander, dat gebeurt dus niet bewust. Je kunt er wel onderzoek naar doen, maar met één voorbeeld zegt dat natuurlijk niks.
Daarnaast is het natuurlijk zo dat elk lid apart bekeken wordt. Iemand die veel meer fouten gemaakt heeft, wordt sneller gebanned dan iemand die dat nog nooit gedaan heeft en al lang lid is.

Dus, stop met het bedenken van rare praktijken over forumbazen en ga wat leukers doen.
Ja en als je jaren kont heb gelikt bij een fb gaat het minder snel, dat is gewoon een feit. Ik bedenk geen rare praktijken, maar op het moment dat fb's zich veronschuldigen in topiques over hun wangedrag (wil je de url er ook nog bij?), weet ik al weer hoe het scholieren.com klokje luidt. Ik heb niks tegen fb's, maar soms is jullie beleid zoooooo enorm kansloos, waardeloos en totaal uit de lucht gegrepen. Heb je wel eens van gelijkheid gehoord? De Nederlandse Grondwet zegt daar wat over, maar om een enkele zin uit de wet toe te passen op een forum is zo moeilijk he, ja he?


Als je bepaalde subfora eens wat beter zou volgen zou je overladen worden met voorbeelden van absurd kinderlijk gedrag, alleen omdat de bepaalde gebruiker een paar knopjes meer heeft. Het gaat gewoon nergens over.
__________________
Derp
Oud 07-06-2005, 12:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 07-06-2005 @ 12:45 :
Vroeger was dat heel anders. Ik heb het nu over vriendjespolitiek. Het toelaten van geschreven forumregels. Het niet volledig verwijderen van gebande mensen. Het sluiten van topiques terwijl een ander topique dat in mijn ogen 'echt niet kan' wel open blijft. Waar gaat dit heen? En wat gaan jullie er aan doen? En noemen jullie dit rechtsgelijkheid of uberhaupt gelijkheid?
Dat is geen beleid, dat is uitvoering. Corruptie, daar doel je op.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-06-2005, 12:11
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-06-2005 @ 13:08 :
Dat is geen beleid, dat is uitvoering. Corruptie, daar doel je op.
be·leid (het ~)
1 wijze van behandeling van een zaak met betrekking tot de gevolgde of te volgen beginselen of gedragslijn => politiek

cor·rup·tie (de ~ (v.), ~s)
1 bedrog door oneerlijkheid, omkoping bij de beroepsuitoefening => omkoperij

Nee dus, ik doel op beleid.

Miracle weet er nu meer van en heeft voorbeelden.
__________________
Derp
Oud 07-06-2005, 12:15
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 07-06-2005 @ 13:11 :
be·leid (het ~)
1 wijze van behandeling van een zaak met betrekking tot de gevolgde of te volgen beginselen of gedragslijn => politiek
Beleid is dus niet de uitvoering op zich.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-06-2005, 12:16
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 07-06-2005 @ 13:00 :
Maar gebeurt dat allemaal met opzet of is het mogelijk dat forumbazen ook niet alles kunnen zien en weten op het forum?

Maar zonder voorbeelden kunnen we hier niet zoveel mee.
Op pagina 5 van onzin vind je zoiezo al iets terug. Anders kan ik je wel wat links sturen. En als je onzin van dichtbij volgt kan je er zo veel opnoemen. Dit geldt ook voor andere fora. Soms is volgen van het beleid prima, maar regelmatig druist alles wat de fb doet ertegen in.
__________________
Derp
Oud 07-06-2005, 12:17
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-06-2005 @ 13:15 :
Beleid is dus niet de uitvoering op zich.
Uitvoering van beleid dus en waar zeur je over? Ga eens een nuttige bijdrage bedenken of bier drinken ofzo.
__________________
Derp
Oud 07-06-2005, 12:28
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 07-06-2005 @ 13:16 :
Op pagina 5 van onzin vind je zoiezo al iets terug. Anders kan ik je wel wat links sturen. En als je onzin van dichtbij volgt kan je er zo veel opnoemen. Dit geldt ook voor andere fora. Soms is volgen van het beleid prima, maar regelmatig druist alles wat de fb doet ertegen in.
Maar als je niet over het beleid wilt discussiëren, wat is dan het nut van deze thread? "De forumbazen doen aan vriendjespolitiek, zijn corrupt en kinderlijk, maar ik geef lekker geen voorbeelden!" Zo zal er natuurlijk niets veranderen.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 07-06-2005, 12:30
Verwijderd
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 07-06-2005 @ 13:16 :
Op pagina 5 van onzin vind je zoiezo al iets terug. Anders kan ik je wel wat links sturen. En als je onzin van dichtbij volgt kan je er zo veel opnoemen. Dit geldt ook voor andere fora. Soms is volgen van het beleid prima, maar regelmatig druist alles wat de fb doet ertegen in.
Dat was niet serieus vandaar dat het op onzin staat

Wat de rest betreft.
Heb je voorbeelden van topics op hetzelfde subforum waarvan een hardere versie open blijft en een mindere dichtgaat?
Daarnaast is het voor ons ook niet altijd mogelijk om te zien of iemand op een proxy forumt, we controleren namelijk niet elk ip en ik denk dat die tientallen ook wel meevalt.
Oud 07-06-2005, 12:31
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 07-06-2005 @ 13:28 :
Maar als je niet over het beleid wilt discussiëren, wat is dan het nut van deze thread? "De forumbazen doen aan vriendjespolitiek, zijn corrupt en kinderlijk, maar ik geef lekker geen voorbeelden!" Zo zal er natuurlijk niets veranderen.
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1197210

naar aanleiding van

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1197148

En dit is pas 1 ding die ik zo kan vinden. In de afgelopen 4-5 jaar zijn er enkele 100-en van dit soort dingen gebeurd. Ook andere dingen die je als FB GEWOON NIET KAN DOEN. Echt enorm onprofessioneel en zo kinderachtig als een kind van 4 die z'n ijsje niet krijgt. Ik heb het niet alleen over Onzin, ook andere deelfora worden soms verbazingwekkend SLECHT gemoddereerd.
__________________
Derp
Oud 07-06-2005, 12:33
Verwijderd
Het is misschien een idee dat niet alles voor jou bedoeld is, het staat op een openbaarforum. Je hebt duidelijk niet de gehele achtergrond begrepen dus om nu daar beweringen over te doen vind ik nogal ver gaan. Dat zelfde geldt voor het bannen van leden
Oud 07-06-2005, 12:36
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 07-06-2005 @ 13:33 :
Het is misschien een idee dat niet alles voor jou bedoeld is, het staat op een openbaarforum. Je hebt duidelijk niet de gehele achtergrond begrepen dus om nu daar beweringen over te doen vind ik nogal ver gaan. Dat zelfde geldt voor het bannen van leden
Wat heeft dat er nou mee te maken? Ik zit al lang op het forum en ik zie fb's keer op keer stuntelen. Ik neem je niks kwalijk en ik vind het ook helemaal niet erg. Maar waarom kan die fb taak niet eens serieus worden genomen?
__________________
Derp
Oud 07-06-2005, 12:38
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 07-06-2005 @ 13:17 :
Uitvoering van beleid dus en waar zeur je over? Ga eens een nuttige bijdrage bedenken of bier drinken ofzo.
Excuses, maar ik vond je eerste post een beetje slap. En ik moet nog rijden, dus ik heb weinig te doen

Maar goed, dan nog vind je ze dus blijkbaar corrupt, of dat suggereer je in ieder geval.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Ads door Google
Oud 07-06-2005, 12:39
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-06-2005 @ 13:38 :
Excuses, maar ik vond je eerste post een beetje slap. En ik moet nog rijden, dus ik heb weinig te doen

Maar goed, dan nog vind je ze dus blijkbaar corrupt, of dat suggereer je in ieder geval.
oh

dat vind ik het corrupt, maar doet dat er toe? het gaat om wat anders in dit topique hoor.


rij-se.
__________________
Derp
Oud 07-06-2005, 12:41
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Jon, Tofke, Simon, naamzoek plz.

wat is jullie mening hierover?
__________________
Derp
Oud 07-06-2005, 12:45
Verwijderd
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 07-06-2005 @ 13:36 :
Wat heeft dat er nou mee te maken? Ik zit al lang op het forum en ik zie fb's keer op keer stuntelen. Ik neem je niks kwalijk en ik vind het ook helemaal niet erg. Maar waarom kan die fb taak niet eens serieus worden genomen?
Dus fb's mogen geen lol hebben op onzin? En heb je verder nog links van scheve topicsluitverhoudingen? En dat van die verschillende bansnelheid hangt van erg veel dingen af, daar is vrijwel niet op te testen.
Oud 07-06-2005, 12:48
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 07-06-2005 @ 13:45 :
Dus fb's mogen geen lol hebben op onzin? En heb je verder nog links van scheve topicsluitverhoudingen? En dat van die verschillende bansnelheid hangt van erg veel dingen af, daar is vrijwel niet op te testen.
Tuurlijk mogen fb's lol hebben. Zie je mij niet zeggen dat ze dat niet mogen hebben? Ik weet dat fb's normale gebruikers zijn met wat meer rechten. Maar soms worden die rechten zo misbruikt dat het gewoon simpelweg belachelijk is. Ik ga nu nuttigere dingen doen, kijk hier later wel in terug. Het interesseert me geen hol wat jullie met deze informatie doen, maar realiseer je dat fb's zich regelmatig gedragen als kleine kinderen met extra knopjes. Jon, Simon en Tofke, Enlightment, hebben jullie hier een mening over?
__________________
Derp
Oud 07-06-2005, 12:50
Verwijderd
Maar je hebt dus verder geen links?
Oud 07-06-2005, 12:53
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 07-06-2005 @ 13:50 :
Maar je hebt dus verder geen links?


ik ga het A-Team bellen.

__________________
Derp
Oud 07-06-2005, 12:54
.jemoeder
.jemoeder is offline
omg
Advertentie
Oud 07-06-2005, 12:56
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
.borisiseenbaas schreef op 07-06-2005 @ 13:54 :
omg
zullen we ten strijden trekken tegen dit Nazi-isme?
;x
__________________
Derp
Oud 07-06-2005, 12:57
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 07-06-2005 @ 13:41 :
Jon, Tofke, Simon, naamzoek plz.

wat is jullie mening hierover?
Misschien is het een idee je wat beter te laten informeren!
__________________
Oud 07-06-2005, 13:00
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Miracle schreef op 07-06-2005 @ 13:57 :
Misschien is het een idee je wat beter te laten informeren!
want? het intereseert me geen hol wie hier mee te maken hebben. Ik wil wel eens horen naar wat zij er over te zeggen hebben na hun activiteiten in de afgelopen jaren. Dus kap eens met je loze dingen hiertussen gooien plz.
__________________
Derp
Oud 07-06-2005, 13:03
.jemoeder
.jemoeder is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 07-06-2005 @ 13:56 :
zullen we ten strijden trekken tegen dit Nazi-isme?
;x
jeh ik ga de hooivorken van zolder halen ;x ;x ;x ;x
Oud 07-06-2005, 13:04
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 07-06-2005 @ 14:00 :
want? het intereseert me geen hol wie hier mee te maken hebben. Ik wil wel eens horen naar wat zij er over te zeggen hebben na hun activiteiten in de afgelopen jaren. Dus kap eens met je loze dingen hiertussen gooien plz.
Nou ja. De mensen die jij noemt, hebben hier denk ik niet zoveel mee te maken. Simon werkt hier niet meer, Jon houdt zich hier niet mee bezig en Tofke is plusser en geen beheerder.
__________________
Oud 07-06-2005, 13:04
Verwijderd
Mooi topic, ik ben het eens met TS.

Als Chuck hier was, zou hij jullie boefjes wel eens in elkaar trappen.
Oud 07-06-2005, 13:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Waar is mijn reactie?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-06-2005, 13:05
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Heeft LL daadwerkelijk van die waarschuwingen verstuurd? Zo nee, wat is het probleem dan?
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 07-06-2005, 13:07
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
.borisiseenbaas schreef op 07-06-2005 @ 14:03 :
jeh ik ga de hooivorken van zolder halen ;x ;x ;x ;x
Ik ga de karabijnen poetsen ;x ;x ;x FOR KING AND COUNTRY!
__________________
Derp
Oud 07-06-2005, 13:07
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-06-2005 @ 14:04 :
Waar is mijn reactie?
Ow nee, we krijgen toch niet meer zulk soort dingen?
__________________
Oud 07-06-2005, 13:07
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Miracle schreef op 07-06-2005 @ 14:04 :
Nou ja. De mensen die jij noemt, hebben hier denk ik niet zoveel mee te maken. Simon werkt hier niet meer, Jon houdt zich hier niet mee bezig en Tofke is plusser en geen beheerder.
Tell me something new plz.
__________________
Derp
Ads door Google
Oud 07-06-2005, 13:08
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 07-06-2005 @ 14:07 :
Tell me something new plz.
Waarom roep je dan om Simon.

Sorry hoor, maar verwacht niet dat je met zo'n topic serieus genomen wordt, als je hem zelf vol post met onzin.
__________________
Oud 07-06-2005, 13:09
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 07-06-2005 @ 14:05 :
Heeft LL daadwerkelijk van die waarschuwingen verstuurd? Zo nee, wat is het probleem dan?
Aargh, snap dat dan, dit is maar een VOORBEELD, wat ik regelmatig zie is nog erger dan dit soort 'grapjes'. En nee, daarvan heb ik nu even geen voorbeelden aangezien onzin fuckin gepruned wordt. Ik kan me niet voorstellen dat je nooit een FB hebt zien stunten, terwijl mensen aangeven dat het gewoon WEL zo is.
__________________
Derp
Oud 07-06-2005, 13:09
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Miracle schreef op 07-06-2005 @ 14:07 :
Ow nee, we krijgen toch niet meer zulk soort dingen?
Nee, deze heb ik echt gepost, ik heb er zelfs nog even om gelachen toen hij er eenmaal stond
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-06-2005, 13:10
CD-R
Avatar van CD-R
CD-R is offline
Of je maakt je druk om een internetforum, waar vrijwilligers proberen de boel in goede banen te leiden.
__________________
[img]http://www.clicksmilies.com/s1106/aktion/action-smiley-015.gif[/img]
Oud 07-06-2005, 13:11
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Miracle schreef op 07-06-2005 @ 14:08 :
Waarom roep je dan om Simon.

Sorry hoor, maar verwacht niet dat je met zo'n topic serieus genomen wordt, als je hem zelf vol post met onzin.
Volgens mij zijn jullie wel in staat om het kaf van het koren te scheiden. Ik heb hier grotendeels zeer serieus in gepost en ik eis dat ik serieus wordt genomen. Laf gedrag en kortzichtheid ten top hoor. Ga eens lekker met z'n allen rond de tafel zitten en overleg hoe je een forum WEL goed kan modderen. Fouten maken is menselijk en daar is ruimte voor en ik snap best dat je af en toe een grapje of wat dan ook maakt, maar het moedwillig misbruiken van je fb faciliteiten is zeer zeer zeer dom en kansloos.
__________________
Derp
Oud 07-06-2005, 13:12
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
CD-R schreef op 07-06-2005 @ 14:10 :
Of je maakt je druk om een internetforum, waar vrijwilligers proberen de boel in goede banen te leiden.
of je voegt wat toe aan de discussie. misbruik is misbruik, of het nu vrijwilligers zijn of niet.
__________________
Derp
Oud 07-06-2005, 13:13
CD-R
Avatar van CD-R
CD-R is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 07-06-2005 @ 14:12 :
of je voegt wat toe aan de discussie. misbruik is misbruik, of het nu vrijwilligers zijn of niet.
Oh, hehe, ik zie nu dat ik niet meer op Onzin ben.

Ik ga me niet in deze discussie mengen.
__________________
[img]http://www.clicksmilies.com/s1106/aktion/action-smiley-015.gif[/img]
Oud 07-06-2005, 13:15
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
CD-R schreef op 07-06-2005 @ 14:13 :
Oh, hehe, ik zie nu dat ik niet meer op Onzin ben.

Ik ga me niet in deze discussie mengen.
redelijk verstandig
__________________
Derp
Oud 07-06-2005, 13:20
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Walker schreef op 07-06-2005 @ 14:04 :
Mooi topic, ik ben het eens met TS.

Als Chuck hier was, zou hij jullie boefjes wel eens in elkaar trappen.
Was Chuck hier maar.
;x
__________________
Derp
Oud 07-06-2005, 13:21
Verwijderd
Nu hebben die FB's met hun vuige gespam ons weer van het onderwerp afgedreven.
Oud 07-06-2005, 13:23
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Walker schreef op 07-06-2005 @ 14:21 :
Nu hebben die FB's met hun vuige gespam ons weer van het onderwerp afgedreven.
ja, idd. beetje jammer.
__________________
Derp
Oud 07-06-2005, 13:24
Verwijderd
En dan zeggen ze zometeen 'Jaa je had misschien wel een punt, maar dat had je dan anders moeten brengen'.
Gebeurt bij mij ook altijd.
Oud 07-06-2005, 13:25
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Walker schreef op 07-06-2005 @ 14:24 :
En dan zeggen ze zometeen 'Jaa je had misschien wel een punt, maar dat had je dan anders moeten brengen'.
Gebeurt bij mij ook altijd.
ze zijn zo goed in het verdraaien van de waarheid. Maar een beetje eerlijk modderen is vaak zo moeilijk en dat terwijl het zo simpel is.
__________________
Derp
Oud 07-06-2005, 13:31
Verwijderd
Als ze nou een (nieuw) subforum maken en ons dat laten forumbazen, zouden we eens zien hoe je moet modderen.
Of we merken hoe kut het is.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10.