Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2007, 22:59
EXBO
Avatar van EXBO
EXBO is offline
Ik heb net een relatie van een jaar achter de rug. Ik had het uitgemaakt omdat ik het idee had dat ik hem een stuk minder leuk vond dan vroeger en dat ik hem tekortschoot. Hij was er helemaal kapot van, zag het totaal niet aankomen. We hebben allebei keihard staan janken. Dit was anderhalve week geleden.

Het probleem was dat we echt precies dezelfde vriendengroep hebben buiten school (We zitten op een andere school, maar die is voor ons allebei redelijk ver dus we gaan minder met onze schoolvrienden om), dus probeerden we zo goed mogelijk vrienden te blijven zodat we niet onder elkaar zouden lijden en onze vrienden ook niet (kanten kiezen enzo). Een paar dagen nadat het uit was, waren we bij een gemeenschappelijke vriend met allemaal vrienden, het was vrijdag, en hij ging helemaal los met drank, hardstikke dronken werd ie, heeft ook gekost en is volgens mij zelfs bijna aangereden, hij gaf later toe dat dit was om niet aan mij te denken. Ikzelf was er eigenlijk ook helemaal kapot van, hij zei dat dit kwam doordat een jaar aan met elkaar zijn toch wel iets intiems is en dat het heel normaal was. Ik heb mezelf meerdere nachten in slaap gehuild..

Vervolgens voelde ik me ongelofelijk schuldig omdat hij zo had gedronken en wilde in met hem praten. Wij dat gedaan. Het begin was een beetje stroef maar op een gegeven moment kletsten weer als we altijd al deden, en kwam ik bijna te laat thuis omdat ik de tijd niet in de gaten had. Het was precies hetzelfde als vroeger maar dan zonder het liefdesgedeelte..

Nou dit was de background-info , nu komt het echte probleem. Vanavond waren we weer bij een gemeenschappelijke vriend met vrienden. We hadden behoorlijk veel lol voor ons doen, en hij noemde me steeds 'schat' zoals ie vroeger deed. Onbewust, maar anderen merkten het..'hee, je zei weer schat!'. Op een gegeven moment had ik ook het idee dat hij me naam overdreven zei (ik realiseer me nu dat ik wilde dat ie het zo zei) zoals ie vroeger altijd deed, sensueel bedoeld dan. Dus ik zei: 'hou daar eens mee op..mn naam zo zeggen.' Dus hij: 'wat?' Ik: ja, je zegt mn naam zo expres sensueel!' Vervolgens begon hij het natuurlijk echt expres te doen..en ik werd er gek van. Dus zei ik:'Als je dat nog een keer doet, zoen ik je'. 3x raden wat er gebeurde..jahoor..hij deed het dus ik zoende hem.

Daarna is hij nog mee naar huis gefietst (niet helemaal want dat liet ik niet toe), omdat ik de weg van het huis van deze vriend naar mijn huis totaal niet wist. Nu ben ik ongelofelijk in de war en hij ook..Ik denk dat ik hem terug wil, maar ookal zou ik dat zeker weten, lijkt het me niet eerlijk tegenover hem omdat ik hem ontzettend veel pijn heb gedaan. Ik ben gewoon heel erg bang dat ik het overhaast uit heb gemaakt (dit was zowieso mn eerste relatie) omdat ik zelf gewoon door een rot periode ging (iedereen heeft dat welles toch ) en dat op hem afgereageerd heb..
__________________
Don't take your organs to heaven. Heaven knows we need them here.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2007, 23:11
waves
Avatar van waves
waves is offline
Uit elkaar gaan is meestal rot, voor beide kanten. En de aantrekkingskracht is er dan meestal ook nog wel een tijdje, dat is eigenlijk ook wel logisch als je zo lang zo intiem met elkaar omgegaan bent. Denk maar eens goed na of je nu de persoon terug wil of je vriendje. En wat je ook doet: wees duidelijk tegen hem. Ga hem geen valse hoop geven want dat maakt het alleen maar moeilijker.
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 23:12
EXBO
Avatar van EXBO
EXBO is offline
Eerst dacht ik dat ik het hebben van een vriendje miste, maar het is toch echt hem.. he gatver ik weet echt niet wat ik moet doen..
__________________
Don't take your organs to heaven. Heaven knows we need them here.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 23:56
waves
Avatar van waves
waves is offline
Misschien moet je daar eens met hem over praten? Of is ie nog helemaal hoteldebotel dat ie je sowieso wel terug zou willen?
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 06:46
Verwijderd
Praat er met hem over en leg hem uit hoe je je voelt.

Nu is er nog hoop, het is kort geleden en hij heeft duidelijk nog geen afstand van je genomen
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 16:14
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wat is de reden dat je het hebt uitgemaakt?
Als die overkombaar is, dan is een tweede kans best mogelijk.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 20:02
Verwijderd
Tweede kansen zijn echt zo slecht nog niet.
Ervaring ja
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 20:15
__
Avatar van __
__ is offline
je hebt hem dan misschien wel veel pijn gedaan, maar om het nou om dié reden niet nog een keer te proberen.. dat is nu toch al gebeurd namelijk.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 20:58
Sushii
Avatar van Sushii
Sushii is offline
Citaat:
Tweede kansen zijn echt zo slecht nog niet.
Ervaring ja
__________________
Sushii is better than chocolate
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 21:31
Ynwa
Avatar van Ynwa
Ynwa is offline
Ben je zeker dat je de vertrouwdheid, het zich goed bij elkaar voelen niet mist in plaats van hem?

Ik heb vorige week ook met mijn ex gekust, naderhand had zij er heel erg veel spijt van omdat ze het had gedaan uit vertrouwdheid en ik dacht uit... ja, meer misschien.

Maar als je er zeker van bent dat je nog (genoeg) gevoelens voor hem hebt dan kan ik je maar één ding aanraden: ga ervoor en laat niets je tegenhouden... succes
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 07:47
EXBO
Avatar van EXBO
EXBO is offline
Ik heb het hem gevraagd, of hij het misschien nog een keer wilde proberen. Hij was weg dit weekend dus kon ie er rustig over nadenken. Zelf reken ik er niet op, omdat het lijkt alsof hij 'ons' nu al als een afgesloten deel van zijn leven ziet.

Maar ach, leuk hebben we het gehad (Zolang het duurde)
__________________
Don't take your organs to heaven. Heaven knows we need them here.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 15:12
EXBO
Avatar van EXBO
EXBO is offline
Sorry voor de érg late up! Geen pc gehad, druk met school enzo.. maar hier komt het einde van het verhaal.

Voordat hij naar belgie was geweest was ie toch wel flirterig geweest met een vriendin van ons (ze is 15 ).Vond ik niet echt erg, kon toch geen invloed hebben op zn nieuwe relatie's enzo.
Hij kwam terug uit belgie, bij een gemeenschappelijke vriend begon ie toch wel erg gezellig tegen me te doen, eindigde in zoenen. Ik superblij natuurlijk. Na een paar dagen had had ik wel zoiets van: ik wil geen scharrelrelatie. Dus dat zei ik tegen hem: het is alles of niets. Een dag later kwam ie terug met een enorme hartjeslollie en zei: ik wil alles! Het was weer aan.

De blijdschap bleef niet lang. Ik was heel druk met school 2 weken lang (heb nu examenweek). Dus niet eens een maand later (afgelopen zaterdag) hadden we een feest van een vriend en hij zou me komen ophalen van werk. Hij zei had hij met me moest praten *gezicht als een onweerswolk*. Hij zei dat het toch geen goed idee was geweest om weer bij elkaar te komen (terwijl hij donderdag nog smsjes had gestuurd met hartjes en kusjes enzo ). En eerlijk gezegd vond ik het niet eens zo erg. Want ik had ook niet het idee dat het súper ging. Dus ik naar binnen, ging kletsen met een vriend (kent mn ex ook goed), hadden we het over zijn ex. Dus ik zeg: Nu zijn we allebei single! Vriend zegt: ja zoiets dacht ik al..*wijst naar ex (bijna 21) + dat 15-jarig meisje bezig met heftige flirtacties naar elkaar* En dit gebeurde dus een half uur nadat het uit was. Ik heb later nog aan hem gevraagd wat ie dacht dattie aan het doen was. Hij zei: 'ik lig toch alleen maar naast dr'

Sindsdien hebben ze al heftig gezoend en het zou me niks verbazen als het al aan is.
__________________
Don't take your organs to heaven. Heaven knows we need them here.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 15:19
Verwijderd
Leuk hè, jaloezie.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 15:54
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
lol, 21+15...

Die arme 15-jarige wordt zo gebruikt ;P
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 18:19
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Haha, ik vind mannen ouder dan 20 die met grietjes gaan die nog aan het begin van de pubertijd zijn echt zo fucking euhm triest.Kom op zeg, het is nog maar een kind. Gewoon overheen zetten en lachen mag best
__________________
Speak softly and carry a big stick
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 00:39
waves
Avatar van waves
waves is offline
beter zo meid . Als ie dat zo doet dan verdient ie je niet .
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 07:08
Verwijderd
Citaat:
beter zo meid . Als ie dat zo doet dan verdient ie je niet .
Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 08:04
Alex111
Alex111 is offline
Ja, ik ken het. Als je net uit elkaar bent dan is dat alsof je een stukje van jezelf als het ware kwijt bent. Dit doet erg veel pijn. De meest voor de hand liggende manier om deze pijn te doven, is om weer bij elkaar te gaan. Ik denk dat dit meestal het begin van het einde is.

Dat een 21 jarige zo zielig is om met een meisje van 17 te gaan zegt veel over zijn slappe krakter. Blijkbaar is hij, door een geestelijke achterstand, niet opgewassen tegen de dames van zijn eigen leeftijd en moet ie het daarom hebben van de jongere meisjes.
Door over te stappen naar een 15 jarige maakt hij een karikatuur van zichzelf.
Ik zou niet te veel treuren om zo'n figuur. Je komt over een maand maanden vast wel iemand tegen van je eigen leeftijd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Heb jij je huidige partner alles verteld over je verleden (exen etc)?
niem
58 14-11-2005 07:20
Liefde & Relatie Zou jij vozelen met de ex van vrienden/vriendinnen?
Soezen
55 07-03-2005 16:27
Liefde & Relatie Op vakantie en feest met ex...hints of..?
Gast
11 22-05-2004 12:40
Liefde & Relatie Het is bijna een week uit...en ik denk dat ik morgen ga zoenen met een ander...
alanis
43 16-01-2004 11:44
Liefde & Relatie Omgaan met ex-vriendin gaat moeilijk, wat te doen?
Commondude
6 27-08-2003 12:41
Liefde & Relatie Opnieuw relatie met je ex..
hieperdepiep
23 11-05-2003 22:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04.