Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2003, 14:05
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Dat was sarcastisch natuurlijk en sloeg op de discussie over sigs en nsbm. Als je dat niet doorhad....man man man.
__________________
The death toll is rising
Advertentie
Oud 02-07-2003, 14:06
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 02-07-2003 @ 15:04:
Hahaha lach maar. Ik word duidelijk niet serieus genomen. Niets wat ik zeg word serieus genomen. En dat zijn de forumbaasjes. Duidelijk een incompetente ook.
je wordt best serieus genomen maar als je met opmerkingen komt als:

"ja, dat bewijs... daar kom ik nog wel mee" wordt je niet serieus genomen. Dat is toch geen argument man. De andere dingen die je zegt slaan weldegelijk ergens op. Daar kunnen we best goed over discussieren, maar dat laatste is natuurlijk totale onzin.
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Oud 02-07-2003, 14:06
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 02-07-2003 @ 14:51:
ik ben net een week FB, en ik ben zowel soepel as consequent maar je krijgt dan van iedereen weer gezeik dat je mensen al dan niet voortrekt, en als je de reden geeft van het sluiten van het topic, dan krijg je meteen weer 30 andere topics voorgeschoteld die volgens hen dan ook dicht moeten. Het is voor veel mensen blijkbaar moeilijk een nuance te zien wanneer ze zich op hun pik getrapt voelen als hun topic gesloten is.
Er is natuurlijk een verschil tussen echt inconsequent zijn en er van beschuldigd worden om inconsequent te zijn. Mijn enige doel in deze discussie is om te vermijden dat straks alles wordt verwijderd wat ook maar enigzins off-topic ruikt.

Overgens zou men ook gewoon even een post kunnen neerzetten dat men on-topic moet gaan lullen, voordat men aan het deleten slaat. Die heb ik hier nog nooit van een forumbaas gezien. Het kan natuurlijk zijn omdat ik ze altijd mis...

Waar ik me overgens wel aan stoor is de houding van Nieuwelaar en Masterofpuppetz in dit topic. Ze gedragen zich alsof ze keihard op hun pik gestampt zijn
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Oud 02-07-2003, 14:08
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Tampert schreef op 02-07-2003 @ 15:06:
je wordt best serieus genomen maar als je met opmerkingen komt als:

"ja, dat bewijs... daar kom ik nog wel mee" wordt je niet serieus genomen. Dat is toch geen argument man. De andere dingen die je zegt slaan weldegelijk ergens op. Daar kunnen we best goed over discussieren, maar dat laatste is natuurlijk totale onzin.
Hoe kan ik dat bewijs leveren? Ik zit hier te werken(naja ik ben aanwezig hehe). Friso is niet online en de desbetreffende txt(aka het bewijs staat thuis).
__________________
The death toll is rising
Oud 02-07-2003, 14:09
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 02-07-2003 @ 15:06:
Waar ik me overgens wel aan stoor is de houding van Nieuwelaar en Masterofpuppetz in dit topic. Ze gedragen zich alsof ze keihard op hun pik gestampt zijn
ehm?
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Oud 02-07-2003, 14:10
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 02-07-2003 @ 15:08:
Hoe kan ik dat bewijs leveren? Ik zit hier te werken(naja ik ben aanwezig hehe). Friso is niet online en de desbetreffende txt(aka het bewijs staat thuis).
dat is niet in dat msn gesprek van gisteren gezegd, dat weet jij net zo goed als ik.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Oud 02-07-2003, 14:12
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Hoe weet jij dat dat het enigste msn gesprek was? Anyway ik heb t zwart op wit. Geloof t of niet. Ik verwacht ook helemaal niet dat ik in t gelijk gesteld word, maargoed....
__________________
The death toll is rising
Oud 02-07-2003, 14:12
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 02-07-2003 @ 15:08:
Hoe kan ik dat bewijs leveren? Ik zit hier te werken(naja ik ben aanwezig hehe). Friso is niet online en de desbetreffende txt(aka het bewijs staat thuis).
kun je beter even wachten tot je het bewijs hebt. Het staat nogal...tsja... raar. Toegegeven misscien weas mijn lol nogal bot. Maarja het zou helemaal laf zijn om hem later weg te halen.

Als er geen reden is om je niet redelijk te bejegenen is dat natuurlijk niet goed. Als die er wel is kun je natuurlijk de reden betwijfelen. Dus ik ben wel benieuwd naar je stuk bewijs.

EDIT: Aanhalingstekens om "bewijs" weggehaald omdat dat misschien niet suggereerde wat ik ermee bedoelde.
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen

Laatst gewijzigd op 02-07-2003 om 14:16.
Oud 02-07-2003, 14:13
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Ik wil trouwens nieuwelaar niet weghebben ofzoiets. Ik wil gewoon dat iedereen weer gelijk behandelt word en dat we dit gejank achter ons kunnen laten.
__________________
The death toll is rising
Oud 02-07-2003, 14:17
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
masterofpuppetz schreef op 02-07-2003 @ 15:09:
ehm?
Ik zie jullie 2 alleen rancuneuze opmerkingen maken in dit topic eigelijk. Jullie werken imho HIER nou niet echt mee aan een geschikte oplossing.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Oud 02-07-2003, 14:24
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Jij wel dan? In hoeverre moet je alles toelaten volgens jou zodat het ook nog gezellig blijft en de nieuwelingen niet meteen bang worden van muziek omdat telkens als zij een discussie starten het binnen 5 minuten ergens anders over gaat?

Kom maar met de grenzen...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 02-07-2003, 14:34
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 02-07-2003 @ 15:24:
Jij wel dan? In hoeverre moet je alles toelaten volgens jou zodat het ook nog gezellig blijft en de nieuwelingen niet meteen bang worden van muziek omdat telkens als zij een discussie starten het binnen 5 minuten ergens anders over gaat?

Kom maar met de grenzen...
Ik beweer niet dat ik wel meehelp aan een oplossing, en dat is mijn taak ook helemaal niet, want ik heb verder helemaal niets te maken met het hele probleem en ik ben geen Forumbaas.
Ik doe alleen aan deze discussie mee om te zorgen dat ik nog een beetje lol kan hebben op muziek, en als het echt meezit ook nog iets nuttigs aan de discussie toe te voegen. Aan mij vragen wat mijn grenzen zouden zijn is niet nuttig, want die worden toch nooit door het regime geaccepteerd.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Oud 02-07-2003, 14:40
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 02-07-2003 @ 15:34:
Ik beweer niet dat ik wel meehelp aan een oplossing, en dat is mijn taak ook helemaal niet, want ik heb verder helemaal niets te maken met het hele probleem en ik ben geen Forumbaas.
Ik doe alleen aan deze discussie mee om te zorgen dat ik nog een beetje lol kan hebben op muziek, en als het echt meezit ook nog iets nuttigs aan de discussie toe te voegen. Aan mij vragen wat mijn grenzen zouden zijn is niet nuttig, want die worden toch nooit door het regime geaccepteerd.
"het regime"...
__________________
Richtiger Manner
Oud 02-07-2003, 16:09
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 02-07-2003 @ 14:54:
Ben nooit gebanned. Geneens een waarschuwing. Ik vraag me af wtf eraan gedaan word dat ik gewoon de lul ben, omdat een of andere fb me niet mag?
je hebt een waarschuwing gekregen in deze topic. Zie pagina 2 in een post van angellena en van tampert.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Oud 02-07-2003, 16:13
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 02-07-2003 @ 15:06:
Waar ik me overgens wel aan stoor is de houding van Nieuwelaar en Masterofpuppetz in dit topic. Ze gedragen zich alsof ze keihard op hun pik gestampt zijn
Ik vind het inderdaad nogal wat ja. Maar misschien dat jij dat niet inziet.

Verder heb ik tot nu toe nog van niemand iets fatsoenlijks met betrekking tot beleid gezien. Ja dat we consequent moeten zijn. Maar dat is logisch.

Ben nu een beleid aan het schrijven. Als die groen licht krijgt van admin is dat het laatste wat ik doe voor ik op vakantie ga.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Oud 02-07-2003, 16:23
harrie84
Avatar van harrie84
harrie84 is offline
hmmm
wat ik laatst al zei: je moet iets aan je textbegrip gaan doen
ipv de hele dag in de gymzaal rondjes rennen


er is toch duidelijk gezegd dat er consequenter opgetreden moet worden, dat is toch een aanval op het beleid

en dat er met 2 maten gemeten wordt

ik vind het zowiezo fout dat er lijstjes zijn, waarop mensen staan die zich niet goed gedragen volgens jullie

beetje jammer dit
__________________
secreet is fakking blurgh
Oud 02-07-2003, 16:25
harrie84
Avatar van harrie84
harrie84 is offline
en over dat beleid wat je aan het maken bent, ik vind dat de vaste muziekforummers daar hun mening ook over moeten kunnen geven
__________________
secreet is fakking blurgh
Oud 02-07-2003, 16:32
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
harrie84 schreef op 02-07-2003 @ 17:25:
en over dat beleid wat je aan het maken bent, ik vind dat de vaste muziekforummers daar hun mening ook over moeten kunnen geven
Waar denk je dat deze topic voor is slimmerd. Lees de titel dan ook.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Oud 02-07-2003, 16:38
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
harrie84 schreef op 02-07-2003 @ 17:23:

ik vind het zowiezo fout dat er lijstjes zijn, waarop mensen staan die zich niet goed gedragen volgens jullie

beetje jammer dit
Ik vind het een stuk jammerder dat er mensen zijn die zich zo gedragen en andere bezoekers zowel als forumbazen in nare posities dwingen.

Die lijstjes zijn d'r nochtans niet voor de lol he..
Oud 02-07-2003, 16:50
harrie84
Avatar van harrie84
harrie84 is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 02-07-2003 @ 17:32:
Waar denk je dat deze topic voor is slimmerd. Lees de titel dan ook.
ik zei net dat je wat aan je text begrip moet gaan doen, in de titel staat niets over de inspraak van de forummers in het beleid wat jij aan het schrijven bent hoor baasje
__________________
secreet is fakking blurgh
Oud 02-07-2003, 16:53
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
harrie84 schreef op 02-07-2003 @ 17:50:
ik zei net dat je wat aan je text begrip moet gaan doen, in de titel staat niets over de inspraak van de forummers in het beleid wat jij aan het schrijven bent hoor baasje
Beleidszaken
Dit forum is een extra waarop leden mee kunnen denken over de toekomst van de site en het forum, stoute leden wordt de toegang hiertoe ontzegd.

Wie is er hier nou tekstbegriploos?

l e z e n
Oud 02-07-2003, 16:53
86dagreed
Avatar van 86dagreed
86dagreed is offline
Jeroen.

Kap eens met je' ik heb nog niets constructiefs gezien' enz.

Dat is zooo zwak. Daar irriteer ik me mateloos aan. Als ik iets aangeef, is dat altijd je antwoord. Op msn altijd. Je moet luisteren en niet zeggen 'niet belangrijk'. Dat is te makkelijk.
Daarmee zeg je "ik weet het niet, ik kan geen fatsoenlijk antwoord geven en anders lul je me er misschien uit'.

Zo komt het over. te zwak om te discussieren.
maar voor rest geef ik tsasil gelijk. Alleen ik bewoord het misschien niet goed genoeg

en er zijn nu wel duidelijke kritiek op het beleid. toch word dat genegeerd hier. Wordt er wel geluisterd? Er wordt alleen maar verdedigt en niet goed beantwoord.


goed.

stukje uit msn.


sjizz=masterofpupptz
water is een mooi woord=86dagreed
alleen voor een beschuit=jnieuwelaar



Water is een mooi woord. zegt:
jullie bepalen dus ook bij wie
Water is een mooi woord. zegt:
en david en ik zijn nu toevallig op een zwart blaadje bij jullie
Water is een mooi woord. zegt:
en dus wordt er bij ons minder getolereerd?
Alleen voor beschuit haal ik 'm eruit (5 weken, 6 weekenden....) zegt:
klopt
Sjizzl || zegt:
ja
Water is een mooi woord. zegt:
dat is toch nit te geloven?
Water is een mooi woord. zegt:
net zeg je dat je niemand individueel behandeld
Alleen voor beschuit haal ik 'm eruit (5 weken, 6 weekenden....) zegt:
ik geloof het best
__________________
Never judge a book by its movie.

Laatst gewijzigd op 02-07-2003 om 16:55.
Oud 02-07-2003, 16:56
harrie84
Avatar van harrie84
harrie84 is offline
Citaat:
GiFkOnIJn schreef op 02-07-2003 @ 17:53:
Beleidszaken
Dit forum is een extra waarop leden mee kunnen denken over de toekomst van de site en het forum, stoute leden wordt de toegang hiertoe ontzegd.

Wie is er hier nou tekstbegriploos?

l e z e n
WTF

in de titel van dit topic staat toch fakking helemaal nix over inspraak in het nieuwe beleidsplan wat jeroen aan het schrijven is

er staat zelfs niet eens iets over een mogelijk nieuw beleid
__________________
secreet is fakking blurgh
Oud 02-07-2003, 17:01
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
harrie84 schreef op 02-07-2003 @ 17:56:
WTF

in de titel van dit topic staat toch fakking helemaal nix over inspraak in het nieuwe beleidsplan wat jeroen aan het schrijven is

er staat zelfs niet eens iets over een mogelijk nieuw beleid
*zucht*

Dit forum (beleidszaken) is een forum waarin leden constructief kunnen meedenken over toekomst van het forum en de site.
Dit geld voor alle topics op het forum

Dit topic heet tegenwoordig: beleid muziek.

ergo: denk eens slim mee over het muziekbeleid, draag hadige bruikbare oplossingen aan of ga je gal ergens anders spugen ofzo.

[edit] kannietiepen
Oud 02-07-2003, 17:03
harrie84
Avatar van harrie84
harrie84 is offline
Citaat:
GiFkOnIJn schreef op 02-07-2003 @ 18:01:
*zucht*

Dit forum (beleidszaken) is een forum waarin leden constructief kunnen meedenken over toekomst van het forum en de site.
Dit geld voor alle topics op het forum

Dit topic heet tegenwoordig: beleid muziek.

ergo: denk eens slim mee over het muziekbeleid, draag hadige bruikbare oplossingen aan of ga je gal ergens anders spugen ofzo.

[edit] kannietiepen
maar het feit blijft dat je reply van zojuist ongegrond was en dat je niet moet doen alsof ik dom ben
__________________
secreet is fakking blurgh
Oud 02-07-2003, 17:04
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
*..*

Citaat:
hmmm
wat ik laatst al zei: je moet iets aan je textbegrip gaan doen
ipv de hele dag in de gymzaal rondjes rennen
ik begonnie (kinderachtig he?)

jij geeft je mening, en dan kun je er een terug verwachten das logisch he.

Laatst gewijzigd op 02-07-2003 om 17:07.
Oud 02-07-2003, 17:04
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
harrie84 schreef op 02-07-2003 @ 17:56:
WTF

in de titel van dit topic staat toch fakking helemaal nix over inspraak in het nieuwe beleidsplan wat jeroen aan het schrijven is

er staat zelfs niet eens iets over een mogelijk nieuw beleid
dat is gaande de discussie hier en de daaruit onstane discussie op admin gebeurd..
er is altijd nieuw beleid mogelijk, jullie geven aan daar behoefte aan te hebben, en behoefte te hebben om dit duidelijk te zien. Daarom word er momenteel een annoucement geschreven waarin het allemaal duidelijk omschreven word. Maar er is altijd nog ruimte om erover te praten. Dus als je nu alvast zoiets hebt van ow dit moet je er echt inzetten, meld het maar dan kunnen we bekijken ofdat mogelijk is, als we dat nog niet gedaan hebben.. Maar ook als de annoucement er is dan is er natuurlijk nog altijd de mogelijkheid om details daarin te wijzigen om dat te bespreken kun je hier terecht of op msn.. Dus kom maar op met je ideeen
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 02-07-2003, 17:07
harrie84
Avatar van harrie84
harrie84 is offline
laat maar

jullie zijn allemaal gay
__________________
secreet is fakking blurgh
Oud 02-07-2003, 17:08
harrie84
Avatar van harrie84
harrie84 is offline
is het zooo ontzettend fakking moeilijk voor jullie domme forumbazen om een keer je fouten te erkennen en toe te geven dat je scheef zit

blijkbaar wel
__________________
secreet is fakking blurgh
Oud 02-07-2003, 17:08
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 02-07-2003 @ 13:38:
Als je de regels niet voldoende in acht neemt, komt die waarschuwing vanzelf wel...Tot die tijd ben je geen "problemchild" zoals je hetzelf noemt maar ik zou het daar ook niet op uit laten draaien als ik jou was...
Waarschuwing?? Waar dan? Ook geen mail. Geen pm gehad. Moet ik het ontcijferen uit wat vage spreuken van 1 van jullie? Wel laten weten he. Anders telt het niet. Voor de rest verwijs ik naar dat stukje msn. That says it all. Ik heb geprobeerd fatsoenlijk met de heer nieuwelaar te discussieren op msn, maar dat bleek niet mogelijk. I tried.
__________________
The death toll is rising
Oud 02-07-2003, 17:18
86dagreed
Avatar van 86dagreed
86dagreed is offline
voor het ondersneeuwd nog een keer;
Dit mag volgens de regels ABSOLUUT niet.

voila:

sjizz=masterofpupptz
water is een mooi woord=86dagreed
alleen voor een beschuit=jnieuwelaar



Water is een mooi woord. zegt:
jullie bepalen dus ook bij wie
Water is een mooi woord. zegt:
en david en ik zijn nu toevallig op een zwart blaadje bij jullie
Water is een mooi woord. zegt:
en dus wordt er bij ons minder getolereerd?
Alleen voor beschuit haal ik 'm eruit (5 weken, 6 weekenden....) zegt:
klopt
Sjizzl || zegt:
ja
Water is een mooi woord. zegt:
dat is toch nit te geloven?
Water is een mooi woord. zegt:
net zeg je dat je niemand individueel behandeld
Alleen voor beschuit haal ik 'm eruit (5 weken, 6 weekenden....) zegt:
ik geloof het best


en, over offopic gaan, dat nieuwelaar aangaf, dat offtopic niet goed is, maar wel getolereerd word, maar gister opeens niet.

forget about=deadnation

Forget about the ones that have it all zegt:
Ok. Ga je een post maken waarin staat dat t offtopicgedoe afgelopen is?
Alleen voor beschuit haal ik 'm eruit (5 weken, 6 weekenden....) zegt:
nee
Alleen voor beschuit haal ik 'm eruit (5 weken, 6 weekenden....) zegt:
ik ga niks maken
Forget about the ones that have it all zegt:
Waarom niet???
Alleen voor beschuit haal ik 'm eruit (5 weken, 6 weekenden....) zegt:
ik ga een pilsje halen, lekker achterover zitten en genieten


serieus neemt ie het.
__________________
Never judge a book by its movie.
Oud 02-07-2003, 17:40
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 02-07-2003 @ 18:18:
voor het ondersneeuwd nog een keer;
Dit mag volgens de regels ABSOLUUT niet.

voila:

sjizz=masterofpupptz
water is een mooi woord=86dagreed
alleen voor een beschuit=jnieuwelaar

Water is een mooi woord. zegt:
jullie bepalen dus ook bij wie
Water is een mooi woord. zegt:
en david en ik zijn nu toevallig op een zwart blaadje bij jullie
Water is een mooi woord. zegt:
en dus wordt er bij ons minder getolereerd?
Alleen voor beschuit haal ik 'm eruit (5 weken, 6 weekenden....) zegt:
klopt
Sjizzl || zegt:
ja
Water is een mooi woord. zegt:
dat is toch nit te geloven?
Water is een mooi woord. zegt:
net zeg je dat je niemand individueel behandeld
Alleen voor beschuit haal ik 'm eruit (5 weken, 6 weekenden....) zegt:
ik geloof het best
ik zie nergens staan dat we jullie zouden benadelen omdat we jullie niet mogen.

en ja, tuurlijk wordt er minder getolereerd omdat je al eens een ban hebt gehad, lijkt me vrij logisch. en dan heb ik het nog niet eens over dat jullie de afgelopen dagen hebbn lopen kloten op muziek.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Oud 02-07-2003, 17:46
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Ik heb geen ban gehad. En geen waarschuwing. Dus is de statement van nieuwelaar compleet onterecht. En ik heb net zo min lopen kloten op muziek als de rest van de muziekbezoekers.
__________________
The death toll is rising
Oud 02-07-2003, 17:48
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
harrie84 schreef op 02-07-2003 @ 18:08:
is het zooo ontzettend fakking moeilijk voor jullie domme forumbazen om een keer je fouten te erkennen en toe te geven dat je scheef zit

blijkbaar wel
lieverd (angezien we toch samen met jou gay zijn...), we maken een nieuw beleid. Dus ja we geven toe dat er wat fout aan was.

En nou niet mauwen, maar nuttige dingen posten.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Oud 02-07-2003, 17:49
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 02-07-2003 @ 18:46:
En ik heb net zo min lopen kloten op muziek als de rest van de muziekbezoekers.
onzin.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Oud 02-07-2003, 17:50
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
harrie84 schreef op 02-07-2003 @ 18:07:
laat maar

jullie zijn allemaal gay
gezellig kom je lekker meedoen?
Oud 02-07-2003, 17:53
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Friso en David, post dan ook effe het hele gesprek als je daar de ballen voor hebt. Beiden ja. Die tweede ook.

eerste gesprek: jullie zitten beiden ontzettend door te drammen en zeurderig te reageren op ieder klein kutdetailtje en jullie verwachten dat ik daar niet helemaal gek van wordt en dus maar niet meer reageer.

tweede gesprek: nu omgekeerd. Ik riep mijn medeforumbazen er even bij, omdat we het dan gelijk goed konden bespreken, maar toen kwam er ineens niks bijzonders meer uit.

Beide gesprekken neem ik niet serieus.

"Angela, sorry dat ik op MSN zei dat je Jeroen hebt gepijpt om het forumbaasschap. Dat had ik niet mogen zeggen"



Denk dan na voor je wat zegt.

Nou verder nog iemand iets voor het nieuwe beleid?
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Oud 02-07-2003, 17:56
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 02-07-2003 @ 18:53:

tweede gesprek: nu omgekeerd. Ik riep mijn medeforumbazen er even bij, omdat we het dan gelijk goed konden bespreken, maar toen kwam er ineens niks bijzonders meer uit.
"Daan hou je bek, dit is iets tussen ons en Jeroen"

__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Oud 02-07-2003, 17:59
Verwijderd
Ik heb geen behoefte om me te mengen in een discussie die ik maar half gevolgd heb. Ik ga niet beweren welke partij gelijk heeft, wat ik van dit topic heb gezien, boeit me erg weinig om ook met modder te gaan gooien en met beschuldigingen te gaan komen.
Wil alleen zeggen dat het best kan zijn dat bepaalde personen andere personen niet mogen en of die dat daar nou naar hebben gemaakt, doet nix ter zake. Da's gewoon een heel menselijk trekje (en ik zeg niet dat jnieuwelaar zich daaraan schuldig maar of 86, dat maakt allemaal nix uit.). Het gebeurt gewoon en heus niet alleen van FBs naar leden, zeker ook andersom (hoe vaak ik al naar mijn kop heb gekregen dat ik alleen maar op onzin kom omdat mijn FC is opgeheven of dat ze mij niet moeten omdat zij meer posts hebben dan ik en zij geen FB zijn). Als ik me daarom druk moet maken. Praat met die persoon, probeer er uit te komen onder elkaar en als dat niet lukt, negeer elkaar. Helpt best wel hoor . Maar hou op met heen en weer gegooi met beschuldigingen want niemand zal toegeven en op die manier wordt het hele forum meegesleept terwijl er nix wordt opgelost.

(en nu heb ik me stiekem toch bemoeid... sigh )
Oud 02-07-2003, 18:01
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Ik heb angela m'n excuses aangeboden, omdat het idd geen correcte grap was. Ook zal ik jou m'n excuses aanbieden voor wat ik op t laatst zei.

Neemt niet weg dat je t wel weer als niet serieus te nemen af kunt doen. Van mij mag t hele gesprek gepost worden. Ik heb vast wel dingen daarin gezegt die niet cool zijn of whatever.

Feit blijft dat je dat gezegd hebt en dat dat zeker niet eerlijk is. Maargoed ik denk dat ik t hierbij maar laat aangezien inspraak toch een illusie is en jullie je in allerlei bochten blijven wringen om me maar geen gelijk te geven( and i'm not asking for alot fuck fuck fuck...ow shit dat was een Some girls quote ). Ik wil gewoon horen. Ja deadnation het was niet correct van mij om zoiets te zeggen aangezien je geen ban of waarschuwing hebt gehad en ik zal je niet meer benadelen, omdat ik je eigenlijk een klootzak vind en ook zal ik duidelijkheid scheppen over de regels.

Dat is alles. Dan is voor mij de kous af.
__________________
The death toll is rising
Oud 02-07-2003, 18:05
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 02-07-2003 @ 19:01:
omdat ik je eigenlijk een klootzak vind en ook zal ik duidelijkheid scheppen over de regels.

zo dan?

Heb ik van jou al iets gehoord voor het beleid?
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Oud 02-07-2003, 18:10
meem
Avatar van meem
meem is offline
jezoes! nog bezig?nooit gedacht dat t zover zou komen.

my 2 cents:

dat van die ban is al opgelost. daar gaat t nu niet meer om. jeroen nieuwelaar: dat je posts weghaalt, ok, maar doe dat dan van iedereen die offtopic gaat, ok? en niet alleen van de mensen waarmee je in de clinch ligt. dan is voor mij de zaak geslote. want zo kunnen we eeuwig doorgaan.
__________________
how I learned to stop worrying and love the bomb
Oud 02-07-2003, 18:12
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 02-07-2003 @ 19:05:
zo dan?

Heb ik van jou al iets gehoord voor het beleid?
Dude waarom quote je precies dat stukje. Zeg gewoon ja ik zat fout en er word aan gewerkt.

Ik heb ook foute dingen gezegd. Ik geef t eerlijk toe. Maar komop zeg.

En volgens mij heb ik genoeg gezegd over beleid. Duidelijkheid en objectiviteit(wie het ook is). Meer verlang ik niet.
__________________
The death toll is rising
Oud 02-07-2003, 18:17
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 02-07-2003 @ 19:12:
Dude waarom quote je precies dat stukje. Zeg gewoon ja ik zat fout en er word aan gewerkt.

Ik heb ook foute dingen gezegd. Ik geef t eerlijk toe. Maar komop zeg.

En volgens mij heb ik genoeg gezegd over beleid. Duidelijkheid en objectiviteit(wie het ook is). Meer verlang ik niet.
Ja er zat van alles fout en er komt een beleid aan.

duidelijk en objectief zal het wel zijn ja.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Oud 02-07-2003, 18:19
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Een zeer minimale excuses , maargoed voor mij is t afgelopen. Ik ga weer normaal forummen. De mazzel. Suc6 met t beleid.
__________________
The death toll is rising
Oud 02-07-2003, 18:23
86dagreed
Avatar van 86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
masterofpuppetz schreef op 02-07-2003 @ 18:56:
"Daan hou je bek, dit is iets tussen ons en Jeroen"


daantje, knul.

quote dan iets goed.

dat zei ik niet.

ik gaf aan dat het tussen mij en nieuwelaar was.

Ik zei:

Daan. Nu niet.
dit is niet jouw discussie.
__________________
Never judge a book by its movie.
Oud 02-07-2003, 18:25
86dagreed
Avatar van 86dagreed
86dagreed is offline
Maar ok.

Jeroen:

Hahhahaaha wat probeer jij je wat david zegt 'in bochten te wringen'.

wij waren niet aan drammen, jij wou niet eens luisteren.
Wij wouden normale discussie, en voor die begon zei je al
'hebben jullie iets belangrijks?' en nu doe je het af als detail, nee, het ging precies over dit onderwerp, geen detail, maar een geheel.

Ik zal het gesprek binnenkort posten.
Maar loop nu niet te huilen, nu het gepost is.
Dank je .

Nou, deze discussie begint zijn eind te naderen

Ik ben benieuwd, suc6 idd.
__________________
Never judge a book by its movie.
Oud 02-07-2003, 18:31
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 02-07-2003 @ 19:25:
Maar ok.

Jeroen:

Hahhahaaha wat probeer jij je wat david zegt 'in bochten te wringen'.

wij waren niet aan drammen, jij wou niet eens luisteren.
Wij wouden normale discussie, en voor die begon zei je al
'hebben jullie iets belangrijks?' en nu doe je het af als detail, nee, het ging precies over dit onderwerp, geen detail, maar een geheel.

Ik zal het gesprek binnenkort posten.
Maar loop nu niet te huilen, nu het gepost is.
Dank je .

Nou, deze discussie begint zijn eind te naderen

Ik ben benieuwd, suc6 idd.
en dan nu: komop met die verbeteringen! constructief en reël graag!

er wordt naar gevraagd dus geef antwoord

het gezeik voorbij en werk aan een goed werkend en gezellig forum

(let wel: verberpunten voor de FB's EN de forummers graag)
Oud 02-07-2003, 18:33
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 02-07-2003 @ 19:23:
daantje, knul.

quote dan iets goed.

dat zei ik niet.

ik gaf aan dat het tussen mij en nieuwelaar was.

Ik zei:

Daan. Nu niet.
dit is niet jouw discussie.
friso, knaap.

je zei iets van "daan, hou je bek. dit is iets tussen david, mij en jeroen".

ik weet het niet precies meer, ik sla al die gesprekken niet op.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Oud 02-07-2003, 18:34
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Ik heb dat al gezegd en daar lijken ze mee bezig te zijn. Prima dus. Verder heb ik niks.
__________________
The death toll is rising
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38.