Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2004, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 19-09-2004 @ 16:35 :
Uh... Ja!

En eigenlijk willen we jullie gewoon allemaal wegpesten.


Verder, zie post van Duivel, die is duidelijk genoeg.

Grim
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2004, 21:24
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 21-09-2004 @ 20:15 :
Daar heb je idd ook gelijk in. In principe valt afzeiken, dissen en bitchen onder flamen. Hadden veel drastischer kunnen zijn dan we nu zijn.
*heeft door oude feedback topics zitten bladeren*
Maar om ouderwetste 'sport' tafrelen te voorkomen....
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 21:29
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 21-09-2004 @ 22:24 :
*heeft door oude feedback topics zitten bladeren*
Maar om ouderwetste 'sport' tafrelen te voorkomen....
Volgens mij heeft LS dat ook al een keer ondergaan, weet ik niet zeker. Maar zo wel moet het dus duidelijk goed bijgehouden worden daarna, anders heeft het alsnog geen zin

En nee, dat hoeft van mij idd niet weer, is echt uiterste noodoplossing. En dan zou ik eerder de vraag gaan stellen of je niet beter dat hele forum eruit kan gooien zonder opnieuw op te starten. Maar goed, dat ben ik dan weer. Moet zo ook te doen zijn om het doel te halen dacht ik zo.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 08:38
Verwijderd
Als we alle mensen die vel op lifestyle posten bannen zijn we er ook vanaf
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 08:45
Verwijderd
Citaat:
Solero schreef op 22-09-2004 @ 09:38 :
Als we alle mensen die veel op lifestyle posten bannen zijn we er ook vanaf


It's funny because it's true.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 11:28
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 17-09-2004 @ 10:34 :
Iets van drie jaar geleden ofzo.
Jeugdsentiment zeker.

Citaat:
De mensen die klagen zijn vooral de mensen die steeds offtopic gaan en alle topics verpesten. Logisch dat je het niet leuk vind als je niet meer mag chatten, terwijl je daarvoor alleen op Lifestyle kwam. Maar voor onzin hebben we een Onzin forum en voor chatten kan je in de chatbox terecht.
Wat een onzin, ik ben imho niet het voorbeeld dat steeds/vaak offtopic gaat, maar ben wel degene die alsmaar geklaagd heeft. Er wordt veel te veel gechat, en er wordt nu gewoon pas ingegrepen terwijl dat veel te laat is.

Citaat:
En dat is precies het doel wat we willen bereiken. Leden van buiten de vaste clan die weer op LS durven te komen. Is toch van de zotten dat dat niet zou kunnen?
Kom op zeg, wat een onzin, mensen die voor het eerst komen zijn toch alleen maar aan het rellen of maken zulke topic's die je niet serieus kan nemen. Neem CB als voorbeeld, in het begin alleen maar aan het zeiken, ja dan vinden mensen je je ook storend.

Anniemoppie: jij bent een voorbeeld met je vervelende sjaaltjes, ik dacht dat je storende kloon was, zo dik lag het er boven op.

Citaat:
Je merkt al wel dat er genoeg geinteresseerden zijn in Lifestyle maar dat die er domweg niet willen komen omdat ze geen zin hebben om de grond in gestampt te worden.
Grow up, internet doet je niets. Hoeveel posts er wel niet zijn gemaakt over mij en mijn indekastzijnheid. Ik heb een bepaalde 'lifestyle' en sommigen reageren daar nou anders op, prima, maar kritiek moet je wel tegen kunnen.

Ik ben het wel eens met het nieuwe beleid, maar profileer LS nou niet als een groep waar niemand welkom is. Dat er gechat wordt, ja, maar treedt er dan fatsoenlijk tegenop in plaats van immer dreigen en veel later met een waardeloos nieuw beleid.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 12:14
Verwijderd
ik vind t wel gay dat mensen zich daar laten wegpesten... neem t niet serieus ofzo...

en telluriet, je hebt wel gelijk...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Kom op zeg, wat een onzin, mensen die voor het eerst komen zijn toch alleen maar aan het rellen of maken zulke topic's die je niet serieus kan nemen. Neem CB als voorbeeld, in het begin alleen maar aan het zeiken, ja dan vinden mensen je je ook storend.
Als mensen een topic openen dat nergens op slaat moet je ze een waarschuwing geven maar je hebt niet het recht om iemand gelijk af te gaan zijken.


Citaat:
Anniemoppie: jij bent een voorbeeld met je vervelende sjaaltjes, ik dacht dat je storende kloon was, zo dik lag het er boven op.
waha waar heb jij het over? ik heb daar ooit een topic over polo's geopend als ik het met goed kan herinneren. Iemand maakte toen een reactie tegen mij en daar reageerde ik op waarna ik de hele lifestyle clan over me heen kreeg. Ik had toen zoiets, als het hier zo aan toe gaat hoeft het van mij niet. En ik moet zeggen, hoewel de onderwerp leuk zijn op lifestyle trekt het me nog steeds niet.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 15:31
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 21-09-2004 @ 07:46 :
Ik 'durf' nu eindelijk weer op lifesyle te komen. Eerst was de sfeer zo . Nu gelukkig beter.
en bedankt en probeer maar niet op lifestyle te posten, ik zal je vanaf nu goed in de gaten houden
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 16:40
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 22-09-2004 @ 16:31 :
en bedankt en probeer maar niet op lifestyle te posten, ik zal je vanaf nu goed in de gaten houden
Doe maar mij er ook meteen bij.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 17:10
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
En dan mogen jullie allemaal raden wie wij in de gaten gaan houden
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Grim schreef op 22-09-2004 @ 17:40 :
Doe maar mij er ook meteen bij.
sommige mensen vragen er om
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 17:41
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 22-09-2004 @ 18:10 :
En dan mogen jullie allemaal raden wie wij in de gaten gaan houden
bertbart's clones als ie gebanned is?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 18:14
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 22-09-2004 @ 18:41 :
bertbart's clones als ie gebanned is?
Bijvoorbeeld. Maar moet ie eerst gebanned worden, heeft ie nog geen aanleiding voor gegeven. En ik mag hopen dat dat zo blijft...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 19:06
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 22-09-2004 @ 19:14 :
Bijvoorbeeld. Maar moet ie eerst gebanned worden, heeft ie nog geen aanleiding voor gegeven. En ik mag hopen dat dat zo blijft...
leen niet zo chatten! dat mag niet hoor
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 16:41
Verwijderd
Zal ik is op Lifestyle komen
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Solero schreef op 23-09-2004 @ 17:41 :
Zal ik is op Lifestyle komen
nee, blijf je maar vaar je hoort en dat is onzin
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 17:54
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 23-09-2004 @ 18:00 :
nee, blijf je maar vaar je hoort en dat is onzin
Alweer incorrect, ik ben nog steeds volbloed DK'er
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 21:43
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Vroeger was natuurlijk alles beter. Logisch. Gegeven moment ben je gewoon uitgepraat, kan je wel weer een nieuw topic openen, maar wanneer dat voor de 34ste keer langskomt is het ook niet echt vernieuwend meer.
Trap alle leden er af, dan heb je weer genoeg gespreksonderwerpen die de revu nog niet gepasseerd zijn.
Of loop niet zo te mierenneuken over een fototopic waar in gechat wordt. Tis allemaal zo zinloos.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 22:15
Teun
Teun is offline
Citaat:
Ridder schreef op 22-09-2004 @ 12:28 :
Jeugdsentiment zeker.



Wat een onzin, ik ben imho niet het voorbeeld dat steeds/vaak offtopic gaat, maar ben wel degene die alsmaar geklaagd heeft. Er wordt veel te veel gechat, en er wordt nu gewoon pas ingegrepen terwijl dat veel te laat is.



Kom op zeg, wat een onzin, mensen die voor het eerst komen zijn toch alleen maar aan het rellen of maken zulke topic's die je niet serieus kan nemen. Neem CB als voorbeeld, in het begin alleen maar aan het zeiken, ja dan vinden mensen je je ook storend.

Anniemoppie: jij bent een voorbeeld met je vervelende sjaaltjes, ik dacht dat je storende kloon was, zo dik lag het er boven op.


Grow up, internet doet je niets. Hoeveel posts er wel niet zijn gemaakt over mij en mijn indekastzijnheid. Ik heb een bepaalde 'lifestyle' en sommigen reageren daar nou anders op, prima, maar kritiek moet je wel tegen kunnen.

Ik ben het wel eens met het nieuwe beleid, maar profileer LS nou niet als een groep waar niemand welkom is. Dat er gechat wordt, ja, maar treedt er dan fatsoenlijk tegenop in plaats van immer dreigen en veel later met een waardeloos nieuw beleid.
Ik sluit mij volledig aan bij mijn vriendje, de user Ridder. _0_
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 22-09-2004 @ 12:28 :
Wat een onzin, ik ben imho niet het voorbeeld dat steeds/vaak offtopic gaat, maar ben wel degene die alsmaar geklaagd heeft. Er wordt veel te veel gechat, en er wordt nu gewoon pas ingegrepen terwijl dat veel te laat is.
Er zal toch ooit ingegrepen moeten worden? En geef toe, ingrijpen met een steeds veranderende bezetting van forumbazen is ook geen ideale situatie.

Maar ik kom er gewoon niet vaak, dus veel meer heb ik er niet over te melden
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Solero schreef op 23-09-2004 @ 18:54 :
Alweer incorrect, ik ben nog steeds volbloed DK'er
dk en onzin zijn precies hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 15:01
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
bertbart schreef op 24-09-2004 @ 15:30 :
dk en onzin zijn precies hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 15:10
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 23-09-2004 @ 22:43 :
Vroeger was natuurlijk alles beter. Logisch. Gegeven moment ben je gewoon uitgepraat, kan je wel weer een nieuw topic openen, maar wanneer dat voor de 34ste keer langskomt is het ook niet echt vernieuwend meer.
Trap alle leden er af, dan heb je weer genoeg gespreksonderwerpen die de revu nog niet gepasseerd zijn.
Of loop niet zo te mierenneuken over een fototopic waar in gechat wordt. Tis allemaal zo zinloos.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 15:57
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
bertbart schreef op 22-09-2004 @ 16:31 :
en bedankt en probeer maar niet op lifestyle te posten, ik zal je vanaf nu goed in de gaten houden
Hahaha, is best joh.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 19:35
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Hetgeen wat er nu zo vervelend is geworden op het lifestyle-forum is dat mensen die niks met de discussies te maken hebben (en dan heb ik het over zij die zich 'baas' noemen) te pas EN TE ONPAS met hun sleutel langskomen om topics te sluiten, of om in discussies te gaan dreigen. "pas op als je nog off topic durft te reageren, want dan sluit ik dit topic af".

Sommige mensen vinden het misschien vervelend om tegen mensen met een vranke smoel op te moeten boksen, maar wat er nu gebeurt is nog veel vervelender. De bazen verwachten van ons dat we volwassen discussies houden, maar als we niet luisteren we toch gestraft zoals we dat ook met kleine kinderen doen. En als het ons niet aanstaat moeten we maar op een ander gaan? Komaan, zeg, wie is dan kinderachtig bezig?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 15:27
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Life sucks die
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 15:33
Verwijderd
Hetgeen wat mij ervan weerhoudt om regelmatig te posten op lifestyle, is eigenlijk dat ik de regulars daar een beetje vervelend vind. Ook hebben ze allemaal veels te veel van elkaar weg (zowel innerlijk als fysiek) waardoor het nou niet echt een 'interessant' forum is om er te blijven posten.

Nu, zelf ben ik natuurlijk ook gewoon een eikel, maar het gaat om het idee.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 11:12
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 24-09-2004 @ 15:30 :
dk en onzin zijn precies hetzelfde
Je formuleert weer perfect het niveau van Lifestyle
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Teun schreef op 23-09-2004 @ 23:15 :
Ik sluit mij volledig aan bij mijn vriendje, de user Ridder. _0_
De user Ridder, yeah!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 17:13
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 24-09-2004 @ 16:57 :
Hahaha, is best joh.
weet je het zeker?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 16-09-2004 @ 16:33 :
Lang leve de algemene vermutsiging van s.com
mijn steun heb je om er wat tegen te doen
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 13:00
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Citaat:
Solero schreef op 26-09-2004 @ 12:12 :
Je formuleert weer perfect het niveau van Lifestyle
het niveau van de kantine en onzin is stukken hoger zekerr
__________________
All in the name of white trash
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 14:07
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
guess what schreef op 27-09-2004 @ 14:00 :
het niveau van de kantine en onzin is stukken hoger zekerr
Ik zou niet durven te beweren dat het niveau van onzin of De Kantine hoog is maar het niveau van De Kantine is zeer zeker hoger dan dan van LifeStyle.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 14:59
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 27-09-2004 @ 15:07 :
Ik zou niet durven te beweren dat het niveau van onzin of De Kantine hoog is maar het niveau van De Kantine is zeer zeker hoger dan dan van LifeStyle.
en waar baseer je dat op kindje
__________________
All in the name of white trash
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 15:22
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
guess what schreef op 27-09-2004 @ 15:59 :
en waar baseer je dat op kindje
Op de posts, topics en gebruikers van De Kantine en die van Lifestyle. Waar anders op?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 15:44
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 27-09-2004 @ 16:22 :
Op de posts, topics en gebruikers van De Kantine en die van Lifestyle. Waar anders op?
oh gelukkig ben je niet aan het generaliseren nu
en nog kan je het niet met elkaar vergelijken qua niveau omdat het gewoon twee heel verschillende mensen trekt door de onderwerpen.
maar verdedig maar je eigen subfora, ik ga geen energie steken in t verdedigen van een website
__________________
All in the name of white trash
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 16:19
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
guess what schreef op 27-09-2004 @ 16:44 :
oh gelukkig ben je niet aan het generaliseren nu
en nog kan je het niet met elkaar vergelijken qua niveau omdat het gewoon twee heel verschillende mensen trekt door de onderwerpen.
maar verdedig maar je eigen subfora, ik ga geen energie steken in t verdedigen van een website
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 17:12
Verwijderd
Citaat:
guess what schreef op 27-09-2004 @ 15:59 :
en waar baseer je dat op kindje
Jij zit toch op lifestyle, is het niet?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 21:12
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
En nu gaan we dus maar het oude LS verplaatsen naar hier? Sjonge jonge... verslaafden...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 11:25
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 27-09-2004 @ 22:12 :
En nu gaan we dus maar het oude LS verplaatsen naar hier? Sjonge jonge... verslaafden...
We zijn bang dat je anders last van afkickverschijnselen krijgt.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 15:02
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 27-09-2004 @ 22:12 :
En nu gaan we dus maar het oude LS verplaatsen naar hier? Sjonge jonge... verslaafden...
Ja, spammuh!

Maar wat ik me even afvraag tussendoor hè: waarom reageren er allemaal mensen in dit topic die nooit op lifestyle komen en er dus niks mee te maken hebben?

In ieder geval. Lifestyle vind ik nu wel ok. Inderdaad saai maar daar is weinig aan te doen. Ik heb al één waarschuwing binnen terwijl ik nou echt niet veel spam of bitchy doe ofzo. Een beetje overdreven ook dat ik voor zoiets (waar ik dus een waarschuwing voor kreeg) een waarschuwing krijg. Het is lichtelijk te streng dus iets losser mag wel. Overmatig spammen is natuurlijk niet ok maar af en toe een opmerking hier en daar moet kunnen.

De lol gaat er zo vanaf, en ik kom hier voor de lol, niet omdat ik het zo fijn vind om hier serieuze discussies te voeren.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 15:19
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
! am mE schreef op 28-09-2004 @ 16:02 :
Ja, spammuh!

Maar wat ik me even afvraag tussendoor hè: waarom reageren er allemaal mensen in dit topic die nooit op lifestyle komen en er dus niks mee te maken hebben?

Omdat die misschien wel willen komen, maar het nooit aandrufden of wouden ivm het in de grond trap en overmatig spam gedrag van een aantal leden. We hopen erop dat dat nu veranderd is.

Verder heb je idd gelijk, beetje offtopic zo af en toe moest best kunnen, maar gebitch ed echt met mate, liefst helemaal niet. Ik weet zo snel niet meer waar je een waarschuwing voor hebt gehad en dat is verder ook een zaak tussen ons, heeft niemand verder iets mee te maken, je kan me altijd mailen.

Waarschuwingen worden vaak uitgedeeld als een beetje spam uitloopt op een heleboel spam, en dan worden ook alle spammers gewaarschuwd. Niet alleen de laatsten of degenen die begonnen. Een beetje offtopic zo af en toe moet best kunnen, een opmerking tussendoor houdt de sfeer erin, grapje tussendoor moet ook kunnen, maar op LS loopt het helaas vaak uit de hand, eenmaal bezig houdt niet meer op, dus treden we iets eerder op (bv als het langer dan 10 reacties duurt).
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 17:10
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Citaat:
Solero schreef op 27-09-2004 @ 18:12 :
Jij zit toch op lifestyle, is het niet?
wat is je punt?
__________________
All in the name of white trash
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 18:13
CharismaticBass
Avatar van CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 28-09-2004 @ 16:19 :
Omdat die misschien wel willen komen, maar het nooit aandrufden of wouden ivm het in de grond trap en overmatig spam gedrag van een aantal leden. We hopen erop dat dat nu veranderd is.

Verder heb je idd gelijk, beetje offtopic zo af en toe moest best kunnen, maar gebitch ed echt met mate, liefst helemaal niet. Ik weet zo snel niet meer waar je een waarschuwing voor hebt gehad en dat is verder ook een zaak tussen ons, heeft niemand verder iets mee te maken, je kan me altijd mailen.

Waarschuwingen worden vaak uitgedeeld als een beetje spam uitloopt op een heleboel spam, en dan worden ook alle spammers gewaarschuwd. Niet alleen de laatsten of degenen die begonnen. Een beetje offtopic zo af en toe moet best kunnen, een opmerking tussendoor houdt de sfeer erin, grapje tussendoor moet ook kunnen, maar op LS loopt het helaas vaak uit de hand, eenmaal bezig houdt niet meer op, dus treden we iets eerder op (bv als het langer dan 10 reacties duurt).

ik vraag me dan af of internet fobia niet bij dat soort mensen geconstateerd is. serieus, hoe kun je bang zijn om iets op een forum te posten?? dat is geen gezonde zaak.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 18:45
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 28-09-2004 @ 19:13 :
ik vraag me dan af of internet fobia niet bij dat soort mensen geconstateerd is. serieus, hoe kun je bang zijn om iets op een forum te posten?? dat is geen gezonde zaak.
Bang is een groot woord...

Zie de post van duivelaartje:

Citaat:
Daar gaat het niet om.
Je gaat toch niet voor je lol rondhangen op een forum waar iedereen lullige opmerkingen naar je hoofd gooit? Waar huppelkutjes rondlopen die denken dat ze alles zijn en de 'queen' van het forum zijn? Nee sorry... Dat verziekt de sfeer, en waar geen fijne sfeer hangt zullen mensen langzaam weggaan.

Daarom een prima beleid .
Daar gaat het om. Snappie?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 19:49
Verwijderd
angelleen, ben jij vroeger gepest op school?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 22:16
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
2 jaar lang klagen over het beleid op lifestyle is ook saai bart
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 05:36
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
! am mE schreef op 28-09-2004 @ 16:02 :
Ja, spammuh!

Maar wat ik me even afvraag tussendoor hè: waarom reageren er allemaal mensen in dit topic die nooit op lifestyle komen en er dus niks mee te maken hebben?
Misschien omdat die mensen niet kwamen vanwege de ernstig verziekte sfeer op LS en nu misschien besluiten om wel weer te komen omdat de kuttende groep(/groepjes) van LS aan een kort lijntje gehouden worden?
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 10:47
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 28-09-2004 @ 16:19 :
maar het nooit aandrufden of wouden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19.