Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2013
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2013, 20:39
Juultjeh
Avatar van Juultjeh
Juultjeh is offline
Hoi,

Hoe hebben jullie deze twee gemaakt?

Ik persoonlijk durf wiskunde A niet eens na te kijken. Ik snapte nul komma nul niks van die vraag met die dobbelstenen en die eerste twee vragen over die mensen boven de 100. Het zit er voor mij dus dik in dat ik deze moet herkansen.
Duits daarentegen ging goed, maar toen ik hem ging nakijken viel dat echt tegen. Waarschijnlijk hebben we niet zo'n hoge n-term want bij mij op school vond iedereen hem makkelijk.
Advertentie
Oud 17-05-2013, 21:06
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
haha klopt, ik heb mininmaal 41 punten van de 49 op duits. Die dobbelstenen vond ik ook een rotvraag, en durf hem ook niet na te kijken omdat ik zo blij was met duits, aangezien ik daar een onv. op stond.
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 17-05-2013, 21:08
LauraJansen
Avatar van LauraJansen
LauraJansen is offline
Ik heb hem nagekeken en ik kwam op 44 punten uit, maar ik vrees dat ik hem iets te soepel heb nagekeken. De vraag met de dobbelstenen was ook abracadabra voor mij, verder snapte ik ook geen kut van die vraag met ontslagvergoedingen. Ik hoop op een 5.5 zo niet lekker huilen in bed.
Oud 17-05-2013, 21:56
blupper
blupper is offline
Die vraag met die dobbelstenen vond ik goed te doen, net zoals de vragen met die oudjes. Alleen de ontslagvergoedingen en de laatste vragen van de huisarts vielen tegen bij mij. Hem hem al wel nagekeken en er moet toch minimaal een zesje vanaf kunnen
Oud 17-05-2013, 22:04
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Ik heb ong 50 punten, net even nagekeken, maar ook best soepel, en bij vraag 17, heb k alleen mijn antwoord opgeschreven, en die lag 4 van het correctie model af, maar je mag er 10 en 2 naast zitten, en ik ahd egen zin meer om helemaal uit te rekenen dus heb mezelf ook gewoon 6 punten gegeven haha. zolang ik maar een 5,5 heb, ben ik blij... wat ik bij vraag 1 heb gedaan is me een raadsel, wss hele domme fout, want ik kom nu steeds op het kloppende antwoord uit, ergg raar.. verder vraag 4,10,11,15,16&21 helemaal fout..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52.