Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2003, 19:18
Spydogez
Avatar van Spydogez
Spydogez is offline
Mensen die dit lezen, lees het alsjeblieft helemaal...

Al 4 maanden ben ik verliefd, en ja, ik weet wat verliefdheid is. Geen naïve gevoelens, ik ben er heel zeker van. Deze jongen zit bij me op school, en heeft al een jaar een vriendin. Ik heb contact met hem gekregen, ik was nergens op uit. Ik wil nooit een relatie verknoeien.
We werden eigenlijk best goede maatjes, en hij wist ook wat ik voor hem voelde, we praatten er ook over. En toen kwam het; hij had ook gevoelens voor mij. Zelf wist ie nog niet goed wat het allemaal betekende, maar hij wist er wel goed mee om te gaan. Uitmaken met zn vriendin deed ie niet, en als ie het overwoog, was ik degene die het uit zijn hoofd praatte, terwijl ik helemaal head over heals van m was (ben).
Laatst hadden we een feest van school, en we hebben de hele avond ontzettend veel lol gehad, samen gelachen en gedronken. Slap excuus, ik weet het, een kutstreek van mij, maar ik was zo weg van hem dat ik het ook niet kon weerstaan... we hebben gezoend... We kunnen nog heel goed met elkaar opschieten, er is niets veranderd, maar ik heb me heel lang erg schuldig en klote gevoeld!

Gelukkig is het nu vakantie en zie ik hem even niet, alleen op msn. Maar als ik straks weer naar school ga zie ik hem weer, en dan ben ik bang dat ik weer helemaal terugval. Ik wil niet meer verliefd op hem zijn! En het slijt gewoon niet, wat ik ook heb geprobeerd. En eeuwig wachten kan ik niet, al zou ik dat wel willen! Wat moet ik doen???!!
__________________
The eyes of truth are always watching you...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2003, 19:20
jet
Avatar van jet
jet is offline
uhm.. ik ben geen expert... maar wat heeft hij erover gezegd tegen zijn vriendin? het 'staat' natuurlijk raar als jij hem gaat pushen het te vertellen.. maar hij zou het wel moeten doen. en je meot maar is met hem een gesprek hebben wat hij wil, jou of zijn vriendin. en als hij jou wil meot hij haar dumpen zo niet, zal jij toch over hem heen moeten komen.
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 19:26
Spydogez
Avatar van Spydogez
Spydogez is offline
Hij heeft niets tegen zijn vriendin verteld, überhaupt niets over mij. Hij maakt het sowieso niet uit met haar omdat ie heel veel van haar houdt, maar steeds zegt ie dingen tegen mij waarvan ik heel erg in de war raak. En waar hij ook bij zegt dat ie het echt meent. Complimentjes, en toen bij die zoen dat ie het gewoon niet meer tegen kon houden, en het ook niet meer tegen wilde houden...
__________________
The eyes of truth are always watching you...
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 19:33
jet
Avatar van jet
jet is offline
oeh dit klinkt als een jongen van het type fout! ik zou hem laten gaan.. klinkt als een type dat zn vriendin nooit dumpt.. en al zou hij het doen,wil jij dan net zo behandeld worden als zij nu? dit klinkt allemaal hard, maar deze gast is fout voor je (al ken ik jou niet.. maargoed ik denk dat jij beter bent dan hij) neem afstand, laat hem los
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 00:13
Chosen
Avatar van Chosen
Chosen is offline
Hm.... laat die dude zitten. Ik heb hetzelfde gehad met een meisje.... niet aan beginnen joh.... je kan beter krijgen. Besides, als hij zo met jou omgaat, maar weigert zn vriendin te dumpen, zie je toch zelf ook wel dat ie fout bezig is. Ik weet dat het moeilijk is om van je gevoelens af te komen, maar je moet het echt proberen.... lijkt mij het beste. Sterkte.

Laatst gewijzigd op 26-12-2003 om 00:28.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 02:58
oldt3
oldt3 is offline
Citaat:
jet666 schreef op 25-12-2003 @ 20:33:
oeh dit klinkt als een jongen van het type fout! ik zou hem laten gaan.. klinkt als een type dat zn vriendin nooit dumpt.. en al zou hij het doen,wil jij dan net zo behandeld worden als zij nu? dit klinkt allemaal hard, maar deze gast is fout voor je (al ken ik jou niet.. maargoed ik denk dat jij beter bent dan hij) neem afstand, laat hem los
jah.fout,wat is er fout aan?ik was dat meisje ook,maar ben dan paar keer blijven slapen,ik wou ook dat het nooit uitgeraakte.je kan toch weinig doen tegen gevoelens
Uiteindelijk heeft zij het uitgemaakt(en moest ik weer horen dat ze er spijt van heeft dat t zo gelopen is,ja en ik dan(was ik niets dan)? ).
Soms mag je dingen voor jezelf houden,zoiets bvb.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 14:25
Spydogez
Avatar van Spydogez
Spydogez is offline
Dankjullie wel! Ik heb hier echt al heel veel aan. De ene zegt dat ik hem moet veroveren, en ander zegt dat ik hem moet laten voor wat het is. En ik weet ook dat dat het verstandigst is.

Senk joe all!!!!
__________________
The eyes of truth are always watching you...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 19:27
Margriet
Avatar van Margriet
Margriet is offline
Citaat:
Chosen schreef op 26-12-2003 @ 01:13:
Hm.... laat die dude zitten. Ik heb hetzelfde gehad met een meisje.... niet aan beginnen joh.... je kan beter krijgen. Besides, als hij zo met jou omgaat, maar weigert zn vriendin te dumpen, zie je toch zelf ook wel dat ie fout bezig is. Ik weet dat het moeilijk is om van je gevoelens af te komen, maar je moet het echt proberen.... lijkt mij het beste. Sterkte.
Hier ben ik het helemaal mee eens!!!
Anders moet je misschien maar eens gewoon met hem praten. Een keertje met hem afspreken en het er dan over hebben. Maar ik weet niet of jij je daar fijn bij voelt...

Liefs,
Margriet
__________________
~... Ik heb van je gedroomd vannacht. En we speelden dat we alles deelden...~
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 21:30
infamous
Avatar van infamous
infamous is offline
neem alsjeblieft afstand.....
je verneukt hun relatie op die manier
__________________
www.optech-dnb.com, live dnb+abstract visuals
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 00:00
juno
Avatar van juno
juno is offline
Als hij met je vreemd gaat, zal hij van je vreemd gaan.

En in vredesnaam, draai je om en loop weg.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 00:22
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
infamous schreef op 26-12-2003 @ 22:30:
neem alsjeblieft afstand.....
je verneukt hun relatie op die manier
Hij verneukt hun relatie.

En ik snap niet zoals jij zegt hoe hij zoveel van zijn vriendin kan houden en toch met jouw zoenen en die dingen tegen je zeggen enzo. Blijkbaar houdt hij dus toch niet zo erg veel van zijn vriendin.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 00:23
Verwijderd
Blijf bij hem weg, dat jong klinkt fout.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 00:37
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Als ik van iemand hou, ga ik niet met een ander staan zoenen. Waarom? Omdat degene van wie ik hou veel voor mij betekend, geen verdriet wil doen en bovendien heb ik dan ook geen behoefte aan een ander. Dus naar mijn mening houdt hij niet genoeg van haar of hij denkt over houden van anders dan ik. En wat ik zou doen in deze situatie, is niet met me hem omgaan, omdat ik niet aan het lijntje gehouden wil worden, want zo zie ik de situatie. Hij wil niet weg bij zijn vriendin, maar ondertussen zoent hij jou. Hij speelt naar mijn idee met je gevoelens. Of je laat dat toe of je houdt afstand van hem, hoe moeilijk het ook is..
__________________
....GrEeTz To EvErYbOdY...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 00:45
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Vecht het met die vriendin van hem uit. Dat is wat hij wilt.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 16:09
Spydogez
Avatar van Spydogez
Spydogez is offline
Citaat:
infamous schreef op 26-12-2003 @ 22:30:
neem alsjeblieft afstand.....
je verneukt hun relatie op die manier
Nee dat is echt niet mijn bedoeling. Toen het slecht ging met zijn relatie heb ik hem zelfs geholpen om er weer bovenop te komen, en toen ging t weer goed!

Het lukt al aardig hem te vergeten, ook makkelijk omdat het nu vakantie is...
__________________
The eyes of truth are always watching you...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 18:59
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Zoals de rest al gezegd heeft: Probeer over die jongen heen te komen.

Jij verwacht en wil eigenlijk niet dat hij met haar breekt omdat je dan het gevoel hebt dat jij de breuk veroorzaakt hebt en als het niet gebeurt kan je nooit een echte relatie beginnen. Hij wil liever niet met haar breken, maar als hij dit niet doet kan jullie relatie nooit iets worden. Het is een vrij kromme situatie you see? Ik zou gewoon normaal met hem omgaan maar niet verkeerde signalen afgeven. Maar hou dit in je achterhoofd: Hij heeft nu een vriendin en vindt iemand anders ook heel erg leuk en als jij die vriendin zou worden dan heb je dus de garantie dat hij een verleden heeft om iemand anders leuk te gaan vinden terwijl hij in een relatie is. Stay away en good luck met er over heen komen.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 14:08
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Never ever fall in love with somebody elses lover

Tja, ik vind het moeilijkmoeilijk. Toch denk ik, als hij ook gevoelens voor jou heeft, misschien wordt het dan maar tijd om eens te bekijken voor welk meisje hij meer gevoelens heeft. Als dan blijkt dat hij toch voor zijn huidige vriendin kiest, dan zul je hem toch moeten vergeten. Het is on-ge-loof-lijk cliche en ik schaam me diep dat ik het zeg... maar er zwemmen zooo veel meer vissen in de zee
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 15:04
Spydogez
Avatar van Spydogez
Spydogez is offline
Jullie hebben inderdaad gelijk, ik wist het diep in mn hart ook wel, maar ik zag, of wilde het ook gewoon niet zien. Blind... Het is echt een super jongen, maar ik kom er nu wel makkelijk overheen. Ben benieuwd hoe t gaat als ik hem op school zie!

Stiekem hoop ik eigenlijk dat ik gewoon iemand anders tegenkom die geen vriendin heeft, en mij nog 10 keer meer boeit dan hij...

Super bedankt voor jullie reacties!
__________________
The eyes of truth are always watching you...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ik weet 't niet meer.. :(
LalaGurl
32 01-04-2005 11:21
Psychologie Help, k weet t niet meer......
Ymir
23 06-10-2004 16:17
Liefde & Relatie Ik snap t niet meer....ik snap het ECHT niet meer...
Sjoukie
31 26-02-2004 13:09
Psychologie k haat alles.
Brenda_88
12 27-10-2003 12:21
Psychologie k zie t nie meer zo zitten.....
schatjekar
2 13-12-2002 21:21
Games Final Fantasy VIII voor de playstation
.Mpje Dual
1 23-08-2002 19:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27.