Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2006, 15:16
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Dus ik kan er een etiket opplakken ofzo, niet dat dat boeit maarja. Ik vroeg me af wie dat hier nog heeft en wat jullie ertegen doen?
ja ik heb zoekfunctie gebruikt,maar dat was niet nuttig.

Mijn verhaal. Ik was vroeger veel te licht blabla ben me toen gaan overeten en kwam 20 kilo bij maar was nog steeds aan de dunne kant, ben toen van 32 kilo naar 52 kilo gegaan. Voor dit schooljaar begon woog ik weer en tijdje iets te weinig, had net iets teweinig honger enzo woog maar 48.
Met op kamers te gaan ben ik opeens weer dubbel zoveel gaan eten en ik kreeg weer vaak vreetaanvallen, dat ik hysterisch zocht naar alles wat ik had van snoep en koeken en chips om het in 5 minuten allemaal op te schrokken. Het was echt een moment van zinsverbijstering. Best grappig want daarna zag ik dan het aangerichtte slagveld van snoepverpakking haha.
Natuurlijk voel ik me daarna heel schuldig maar deed ik er niets mee, ging dus niet braken of laxerpillen nemen whatever.
Maar het was niet echt erg toen want ik had nog niet door dat ik fel verdikte. Mja dat was dus wel het geval, 5 kilo in een week enzovoort, nu al 10 kilo in een maand.

Dus dat was effe wennen. Maar ik kan er niet aan wennen.
Als ik nu foto's zie heb ik geen fijne armpjes meer, das BAM een flinke arm. En een kont heb ik nu enzo superleuk want ik had er geen. Dus er zitten ook positieve punten aan.
Maar ik worstel al te lang met die 10 kilo.
Ik heb nu opeens ook striae en cellulitis terwijl ik dat nooit had en was daar best trots op. Ik weet dat bijna elke vrouw dat heeft maar toch er zijn er ook genoeg met en stevige kont zonder cellulitis.

Dus nu wil ik al maanden gaan zwemmen maar er komt steeds iets tussen en ik blijf zeggen" ik wil eten ik wil eten eten !!!"terwijl ik allang genoeg heb.


Dus wat is het punt eigenlijk? geen idee
maar ik ben niet blij ik wil graag een positief beeld van mezelf, ik ben de eeuwige optimist.
Oud 01-03-2006, 15:28
Verwijderd
Dit onderwerp past heel goed in het voedings- en gezondheidstopic.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid omgekeerde eetstoornis
Experium
19 08-06-2005 15:49
Psychologie Binge Eating Disorder (BED).....
evanescence
11 28-12-2004 15:56
Psychologie Help mee aan het psychologische ABC!!!
Miracle
143 23-08-2004 10:00
Psychologie Boulimia?
flowgirl49
29 08-01-2004 14:15
Psychologie Eten als je je slecht voelt
Koning
11 01-04-2003 18:55
Psychologie Binge Eating Disorder
AngelofSilence
14 23-03-2003 17:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19.