Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2006
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2006, 18:58
Inga
Avatar van Inga
Inga is offline
Ik had een flesje spa en een flesje extran mee .. die extran is helemaal op gegaan , het water halverwege ( moest 2 keer naar de wc ) en k had sultana hartig maar die durfde ik niet open te maken omdat dat vette herrie maakt niks gegeten dus
__________________
DJ, play this girl a love song
Advertentie
Oud 19-05-2006, 19:01
Verwijderd
Bij ons op school mag je alleen wat drinken meenemen en wat snoepjes aangezien bij de voorgaande jaren gezinszakken chips mee werden gebracht.
Oud 19-05-2006, 19:03
Inga
Avatar van Inga
Inga is offline
Citaat:
White Trash schreef op 19-05-2006 @ 20:01 :
Bij ons op school mag je alleen wat drinken meenemen en wat snoepjes aangezien bij de voorgaande jaren gezinszakken chips mee werden gebracht.
Hahaha dan ben je echt ziek als je dat doet .. Beetje de concentratie van je medeleerlingen verstoren
__________________
DJ, play this girl a love song
Oud 19-05-2006, 19:08
Fides
Fides is offline
Citaat:
Inga schreef op 19-05-2006 @ 19:58 :
Ik had een flesje spa en een flesje extran mee .. die extran is helemaal op gegaan , het water halverwege ( moest 2 keer naar de wc ) en k had sultana hartig maar die durfde ik niet open te maken omdat dat vette herrie maakt niks gegeten dus
Hoe zit dat eigenlijk met naar de wc gaan? Begeleiding ofzo?
Oud 19-05-2006, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Fides schreef op 19-05-2006 @ 20:08 :
Hoe zit dat eigenlijk met naar de wc gaan? Begeleiding ofzo?
Ja, er loopt een surveillant mee. Ik neem tenminste aan dat dat overal zo is dan.
Oud 19-05-2006, 19:14
Inga
Avatar van Inga
Inga is offline
Citaat:
Majel schreef op 19-05-2006 @ 20:11 :
Ja, er loopt een surveillant mee. Ik neem tenminste aan dat dat overal zo is dan.
Nee bij ons kunnen ze op de wc-deur kijken ( is tegenover de ingang van de gymzaal ) dus ze kijken gewoon of je wel rechtstreeks naar de wc loopt .. En ach , wat kan je nou helemaal opzoeken ? Ik heb iig bijna niks gezien wat ik letterlijk uit het boek kon halen
__________________
DJ, play this girl a love song
Oud 19-05-2006, 19:26
Lindekh
Lindekh is offline
Citaat:
Inga schreef op 19-05-2006 @ 20:14 :
Nee bij ons kunnen ze op de wc-deur kijken ( is tegenover de ingang van de gymzaal ) dus ze kijken gewoon of je wel rechtstreeks naar de wc loopt .. En ach , wat kan je nou helemaal opzoeken ? Ik heb iig bijna niks gezien wat ik letterlijk uit het boek kon halen
Je kan ook antwoorden op de muur schrijven en daarna iemand anders die naar de wc gaat antwoorden doorgeven, dat was mijn logica.

Bij ons loopt er ook even iemand mee.
Oud 19-05-2006, 20:27
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Inga schreef op 19-05-2006 @ 20:14 :
Nee bij ons kunnen ze op de wc-deur kijken ( is tegenover de ingang van de gymzaal ) dus ze kijken gewoon of je wel rechtstreeks naar de wc loopt .. En ach , wat kan je nou helemaal opzoeken ? Ik heb iig bijna niks gezien wat ik letterlijk uit het boek kon halen
Al had ik al mijn bioboeken op tafel liggen, had nog een laag cijfer gehaald
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 19-05-2006, 22:13
Marticek
Marticek is offline
Ik weet nog niet wat ik meeneem, ik denk in ieder geval wat drinken, water dus. En in ieder geval moet ik wel Dextro bij me hebben ivm mn suikerziekte, anders ga ik tegen de vlakte en das niet zo handig tijdens CSE . Maar ja, tussen 2 en 5 eet ik eigenlijk nooit en als een examen in de ochtend is dan ontbijt ik van te voren goed. (Een stevig ontbijt is trouwens erg belangrijk, dus ik raad aan echt niet te weinig te eten tijdens het ontbijt!).
Oud 20-05-2006, 07:54
bbyn
bbyn is offline
k had water mee.... maar ik kreeg cola.. dus heb alleen dat gedronken... als ik egt ga 'lunchen' daar ben ik zo uit mn concentratie
__________________
"Once I asked Jesus : How much do you love me? He said: this much. He stretched His arms and died for me!"
Oud 20-05-2006, 08:12
Cheenna
Avatar van Cheenna
Cheenna is offline
Ik heb nog geen examens gehad maar van klasgenoten hoorde ik dat wij helemaal niks mee mogen nemen Niet eens een flesje water . En we krijgen één keer in de drie uur bekertje water, thee of koffie.
__________________
Everybody makes mistakes!
Oud 20-05-2006, 08:43
Verwijderd
Citaat:
Inga schreef op 19-05-2006 @ 20:14 :
Nee bij ons kunnen ze op de wc-deur kijken ( is tegenover de ingang van de gymzaal ) dus ze kijken gewoon of je wel rechtstreeks naar de wc loopt .. En ach , wat kan je nou helemaal opzoeken ? Ik heb iig bijna niks gezien wat ik letterlijk uit het boek kon halen
Ah oke.. Ja dat is bij ons niet het geval dus
Oud 20-05-2006, 08:59
bbyn
bbyn is offline
bij ons moet je je hand opsteken en dan komt leraar en die loopt mee tot de gang
__________________
"Once I asked Jesus : How much do you love me? He said: this much. He stretched His arms and died for me!"
Oud 20-05-2006, 11:46
Verwijderd
ik zou er eerlijk gezegd echt niet mee akkoord gaan als wij mochten eten tijdens het examen. Daar word ik veel te veel door afgeleid en ik denk niet dat ik de enige ben. Ik vond het ook al zo raar bij de cito-toets in groep 8 dat we mochten eten. En drinken vind ik eigenlijk ook onzin, maargoed.
Oud 21-05-2006, 12:47
Dzjun
Dzjun is offline
Wij krijgen koffie/thee/appelsap/sinaasappelsap van school
Zelf neem ik water mee en van die droge koekjes
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Oud 21-05-2006, 13:01
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Wij moesten van te voren een bekertje pakken en een papiertje waarop thee of koffie stond, halverwege gingen leraren langs met de koffie en de thee. Ik had zelf nog water mee en een bounty, want die kun je nog wel een beetje zacht openmaken (ik had ook melkkoeken, maar die kraken zo)
Bij het naar de wc gaan liep er ook een docent mee, maar gelukkig moest ik pas op het einde en heb ik dus eerst het examen afkunnen maken.
Normaal gesproken ontbijt ik nooit, maar mn maag gaat wel altijd knorren, dus vrijdag wijselijk maak wel ontbeten en morgen ook maar weer (maar dan moet ik gelukkig pas om half 2)
Oud 21-05-2006, 13:38
Juda[NL]
Avatar van Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Ik ga me gezeik zo lang mogelijk ophouden.

Waarom? Omdat ik niet meer goed in me concentratie zit, als ik tussendoor moet gaan zeiken. Dan ben ik "van slag af"
__________________
- the owl asks, but never answers -
Oud 21-05-2006, 13:40
Verwijderd
Ik vraag me eigenlijk af, waarom iedereen uberhaupt eten/drinken meeneemt. Kan hier niemand 2 a 3 uur zonder eten?!
Oud 21-05-2006, 13:42
brands
Avatar van brands
brands is offline
Citaat:
Neeske schreef op 21-05-2006 @ 14:40 :
Ik vraag me eigenlijk af, waarom iedereen uberhaupt eten/drinken meeneemt. Kan hier niemand 2 a 3 uur zonder eten?!
niet zonder drinken krijg je een hele droge mond van
Oud 21-05-2006, 13:43
Verwijderd
Citaat:
brands schreef op 21-05-2006 @ 14:42 :
niet zonder drinken krijg je een hele droge mond van
ALs je twee/drie uur niet drinkt krijg je een droge mond? Volgens mij is dat echt onzin.
Oud 21-05-2006, 13:45
Verwijderd
Verder moet je alleen maar eerder naar de wc als je tussendoor drinkt, en dat is vervelend.
Oud 21-05-2006, 13:54
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Neeske schreef op 21-05-2006 @ 14:43 :
ALs je twee/drie uur niet drinkt krijg je een droge mond? Volgens mij is dat echt onzin.
dat is toch echt per persoon verschillend
Oud 21-05-2006, 14:20
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Neeske schreef op 21-05-2006 @ 14:43 :
ALs je twee/drie uur niet drinkt krijg je een droge mond? Volgens mij is dat echt onzin.
Nou, ik wel hoor. Ik drink zoveel water, dat heb ik tijdens mn ce's ook nodig! +het zal maar net gebeuren dat ik opeens vreselijke dorst of een kriebel in mn keel krijg en niks bij me heb..
Oud 21-05-2006, 14:21
Verwijderd
Ik had altijd standaard Hero Fruit Ontbijt en Breakers. En ook van die Napoleon zure ballendingen (citroen, en dan uit de papiertjes en in een bakje).
Oud 21-05-2006, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 21-05-2006 @ 14:54 :
dat is toch echt per persoon verschillend
Oke, misschien heb je daar wel gelijk in. Maar ik vind het wel overdreven.
Oud 21-05-2006, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Toet0r schreef op 21-05-2006 @ 15:20 :
Nou, ik wel hoor. Ik drink zoveel water, dat heb ik tijdens mn ce's ook nodig! +het zal maar net gebeuren dat ik opeens vreselijke dorst of een kriebel in mn keel krijg en niks bij me heb..
Ja stel je voor
Nou, mensen zoals ik zouden niet zo moeten zeuren over mensen zoals jij die echt water NODIG hebben om drie uurtjes te kunnen overleven

Pffff, er bestaat ook nog zoiets als speeksel hoor.
Oud 21-05-2006, 14:38
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Neeske schreef op 21-05-2006 @ 15:33 :
Oke, misschien heb je daar wel gelijk in. Maar ik vind het wel overdreven.
omdat je er zelf geen last van hebt
Oud 21-05-2006, 14:38
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Neeske schreef op 21-05-2006 @ 15:36 :
Ja stel je voor
Nou, mensen zoals ik zouden niet zo moeten zeuren over mensen zoals jij die echt water NODIG hebben om drie uurtjes te kunnen overleven

Pffff, er bestaat ook nog zoiets als speeksel hoor.
Doe is niet zo kinderachtig, met je geroloog.
Het is nu eenmaal niet eerlijk verdeeld in de wereld en wij kunnen er verder ook niet zoveel aan doen of er op de rest van de wereld water is. Daar en tegen kunnen wij het ons zelf wel zo gunstig mogelijk maken tijdens de examens.

Nou, ik ben heel blij voor je dat jij nooit een droge bek hebt, helaas heeft niet iedereen het zo getroffen als jij.
Oud 21-05-2006, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Toet0r schreef op 21-05-2006 @ 15:38 :
Doe is niet zo kinderachtig, met je geroloog.
Het is nu eenmaal niet eerlijk verdeeld in de wereld en wij kunnen er verder ook niet zoveel aan doen of er op de rest van de wereld water is. Daar en tegen kunnen wij het ons zelf wel zo gunstig mogelijk maken tijdens de examens.

Nou, ik ben heel blij voor je dat jij nooit een droge bek hebt, helaas heeft niet iedereen het zo getroffen als jij.
Ik heb het niet over of het eerlijk verdeeld is in de wereld. Alleen dat ik het een beetje overdreven vind hoe jij doet over je grote behoefte aan water.
Oud 21-05-2006, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 21-05-2006 @ 15:38 :
omdat je er zelf geen last van hebt
Klopt.
Oud 21-05-2006, 14:53
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Neeske schreef op 21-05-2006 @ 15:40 :
Ik heb het niet over of het eerlijk verdeeld is in de wereld. Alleen dat ik het een beetje overdreven vind hoe jij doet over je grote behoefte aan water.
OMG ik met mn grote behoefte aan water. Ik reageerde alleen toen jij zei dat het onzin is als je 2/3 uur niet drinkt. Ik zei dat ik dat gewoon wel heb en jij begon over mensen die water nodig hebben, je hebt mn reactie gewoon uit zn verband gerukt want je snapt heus zelf ook wel dat er mensen zijn die het veel harder nodig hebben, maar dat het bij mij gewoon iets is wat ik gewent ben en dus ook tijdens mijn examens graag wil.
Gelukkig zei je zelf al dat 'mensen zoals jij' er niet over zouden moeten zeuren, dus doe dat dan ook niet
Oud 21-05-2006, 14:54
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Damnit zeik niet zo mensen, wat boeit het nou of je water meeneemt of niet.

En ik heb me aan mijn idee gehouden van een breaker per examen (plus gewoon een flesje water op tafel), en dat werkte echt IDEAAL. Het hielp tegen honger, dorst en het kraakt niet en je hoeft het ook niet in 1x op te maken. Power to the breakers!
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 21-05-2006, 14:57
Verwijderd
Ligt het aan de examenspanning dat er nogal wat irritaties op dit forum ontstaan?
Oud 21-05-2006, 14:58
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Sylph schreef op 21-05-2006 @ 15:57 :
Ligt het aan de examenspanning dat er nogal wat irritaties op dit forum ontstaan?
geen spanning hier hoor, ik snap gewoon niet waarom ze opeens zo aangevallen reageert als ik mijn mening geef
Oud 21-05-2006, 14:59
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Leeuwtje schreef op 21-05-2006 @ 15:54 :
Damnit zeik niet zo mensen, wat boeit het nou of je water meeneemt of niet.

En ik heb me aan mijn idee gehouden van een breaker per examen (plus gewoon een flesje water op tafel), en dat werkte echt IDEAAL. Het hielp tegen honger, dorst en het kraakt niet en je hoeft het ook niet in 1x op te maken. Power to the breakers!
Oh dat is best een handig idee! Verkopen zie die nog? Ik dacht dat daar glas in zat ofzo?
Oud 21-05-2006, 15:06
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 21-05-2006 @ 15:59 :
Oh dat is best een handig idee! Verkopen zie die nog? Ik dacht dat daar glas in zat ofzo?
Jahoor Uhm nee, iig, ik hoo phet niet Maar ze verkopen ze gewoon nog dus ik neem aan van niet.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 21-05-2006, 15:07
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Leeuwtje schreef op 21-05-2006 @ 16:06 :
Jahoor Uhm nee, iig, ik hoo phet niet Maar ze verkopen ze gewoon nog dus ik neem aan van niet.
dan hebben ze die versie met glas vast alleen uit de schappen gehaald Ik ga morgen even kijken in de winkel
Oud 21-05-2006, 15:13
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 21-05-2006 @ 16:07 :
dan hebben ze die versie met glas vast alleen uit de schappen gehaald Ik ga morgen even kijken in de winkel
Ja, goed plan. Ik zweer er echt bij nu.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 21-05-2006, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Toet0r schreef op 21-05-2006 @ 15:53 :
Ik reageerde alleen toen jij zei dat het onzin is als je 2/3 uur niet drinkt. Ik zei dat ik dat gewoon wel heb.
Ok, sommige mensen willen graag wat drinken, sommige mensen willen zich graag kunnen concentreren. Het verschil is dat je met drinken wel mensen 'lastigvalt' en met je proberen te concentreren niet.

Ik snap wel, dat als het toch mag, mensen drinken mee gaan nemen naar hun examen. Mijn mening is dat ik het onzin vind.
Oud 21-05-2006, 15:39
Verwijderd
En nu we toch allebei onze mening hebben mogen vertellen is het wel weer welletjes geweest.
Oud 21-05-2006, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Neeske schreef op 21-05-2006 @ 16:38 :
Ok, sommige mensen willen graag wat drinken, sommige mensen willen zich graag kunnen concentreren. Het verschil is dat je met drinken wel mensen 'lastigvalt' en met je proberen te concentreren niet.

Ik snap wel, dat als het toch mag, mensen drinken mee gaan nemen naar hun examen. Mijn mening is dat ik het onzin vind.
drink jij zo luidruchtig
Oud 21-05-2006, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Kristaco schreef op 21-05-2006 @ 16:40 :
drink jij zo luidruchtig
Nee, maar ik stoor me er wel aan. En misschien is dat dan mijn probleem, maar ik vind dat het gewoon stil moet zijn.
Oud 21-05-2006, 15:47
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
Neeske schreef op 21-05-2006 @ 16:41 :
Nee, maar ik stoor me er wel aan. En misschien is dat dan mijn probleem, maar ik vind dat het gewoon stil moet zijn.
Gelukkig kan ik in ieder geval heel stil drinken dan!
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 21-05-2006, 15:48
Verwijderd
Bravo
Oud 21-05-2006, 16:00
Verwijderd
Bij ons maakt de wind en de ventilatieluiken meer lawaai dan etende/drinkende mensen dus ach
Oud 21-05-2006, 16:02
Verwijderd
Bij Frans ook een raam dat klapperde, dat was echt zwaar irritant.
Oud 21-05-2006, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Neeske schreef op 21-05-2006 @ 16:38 :
Ok, sommige mensen willen graag wat drinken, sommige mensen willen zich graag kunnen concentreren. Het verschil is dat je met drinken wel mensen 'lastigvalt' en met je proberen te concentreren niet.

Ik snap wel, dat als het toch mag, mensen drinken mee gaan nemen naar hun examen. Mijn mening is dat ik het onzin vind.
Ik snap niet hoe je mensen lastig zou vallen met drinken. Daarnaast is het wel eens lekker om tijdens je examen even wat anders te doen. Heel even een korte pauze, wat drinken en even om je heen kijken. Daarna weer lekker doorwerken
Daarnaast: als je heel geconcentreerd bezig bent merk je dat allemaal niet eens. Zo merkte ik niet tijdens mijn examen dat het klasgenootje voor me al weg was gegaan.
Oud 21-05-2006, 17:47
Verwijderd
Je kan je op het laatst wel aan alles ergeren. Van drinken heb je toch geen last als de blikjes gewoon geopend zijn . Eten ok, kan kraken en knisperen, maar dat duurt ook geen eeuwen.
Oud 21-05-2006, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 21-05-2006 @ 18:32 :
Ik snap niet hoe je mensen lastig zou vallen met drinken. Daarnaast is het wel eens lekker om tijdens je examen even wat anders te doen. Heel even een korte pauze, wat drinken en even om je heen kijken. Daarna weer lekker doorwerken
Daarnaast: als je heel geconcentreerd bezig bent merk je dat allemaal niet eens. Zo merkte ik niet tijdens mijn examen dat het klasgenootje voor me al weg was gegaan.
- Ik ben dus wel afgeleid als mensen een beetje gaan rommelen enzo.
- Zelf hoef ik geen pauze, niks te drinken en even om me heen te kijken.
- Ik ben nooit geconcentreerd bezig, waar ik in principe niks aan kan doen, ik merk dat dus wel .
- Ik vind: een examen is een examen, en daar draait het dus om. Als je graag even wilt praten mag dat toch ook niet?

Ik snap opzich best dat mensen wat willen drinken hoor, om de redenen die je hierboven noemt, maar ik vind niet dat dat ten koste moet gaan van iemand.
Oud 21-05-2006, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 21-05-2006 @ 18:47 :
Je kan je op het laatst wel aan alles ergeren. Van drinken heb je toch geen last als de blikjes gewoon geopend zijn . Eten ok, kan kraken en knisperen, maar dat duurt ook geen eeuwen.
Wel dus. Maar dat schijnt niemand hier te snappen, en daarom vind iedereen mijn mening raar .
Ik laat jullie toch ook jullie mening vertellen? Jullie komen met argumenten, die ik best wel begrijp, maar de mijne kloppen zogenaamd niet? Kom op zeg, heeft niemand hier ook maar een greintje inlevingsvermogen?
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Loslaten... hoe ?
Ingenieurtje
10 26-02-2014 06:40
Eindexamens 2008 Eten/drinken tijdens examens
MW
40 08-06-2008 13:37
Eindexamens 2007 Wat ga je eten tijdens je examen?
Verwijderd
51 16-05-2007 16:44
Eindexamens 2005 Eten & Drinken
Verwijderd
52 31-05-2005 18:31
Eindexamens 2005 Examentips
Fantôme
97 30-05-2005 21:59
Eindexamens 2003 Wat drink/eet jij tijdens je examens?
*Sneeuwmuts*
85 19-05-2003 10:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18.