Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2007, 15:51
Verwijderd
Citaat:
rxn schreef op 16-03-2007 @ 15:46 :
Wat snap je niet?
Advertentie
Oud 16-03-2007, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 16-03-2007 @ 16:15 :
oh en mijns, jeetje dat klinkt wel heftig enzo, beterschap is niet op zn plaats maar ik wil iets aardigs zeggen.
ahw dankjewel
het is echt raar om ineens in een ambulance wakker te worden ik had echt zoiets van NOUJÁ doe allemaal even normaal ofzo! haha
Oud 16-03-2007, 16:13
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
moya. schreef op 16-03-2007 @ 16:18 :

(en anders eventueel zondag chillen? )
de kans bestaat dat je dan getuige bent van een transformatie van botulismf in een neogoth-achtig iets want ik moet stereotpen fotograferen en jorge is altijd een gewillig slachtoffer.

@ slootbacterie: ik heb je mayaboek nog niet uit maar wel bijna en op het einde is het vooral veel herhaling maar ik weet nu wel dat de eerste koekoeksklok uit baghdad komt, leuk heee.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 16-03-2007, 16:15
Larry Flint
Larry Flint is offline
kinky koosnaampjes zeg.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 16-03-2007, 16:16
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
tonsillitis is niets meer en niets minder dan amandelontsteking en botulisme hebben eendjes in de sloot
ik weet nog wel een leuke anekdote over mijn nick
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 16-03-2007, 16:18
Larry Flint
Larry Flint is offline
ja zover was ik zelf ook al haha wat een kut smilie.

ohhh nou vandaag heb ik gesport, spreekpta engels gehad (8,5 ), achter de pc gezeten, in bed gelegen om naar een nogal saaie oprah te kijken en net gegeten want ik moet zo werken en vanavond komt mn vriendje yesyesyes.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 16-03-2007, 16:19
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 16-03-2007 @ 17:18 :
ja zover was ik zelf ook al haha wat een kut smilie.

ja ik zit in een klas waarin ik de meest simpele woorden nog moet gaan uitleggen dus het is een vervelende gewoonte van me geworden
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 16-03-2007, 16:28
Verwijderd
Toen ik wakker was bleek mijn huis zo'n zooitje dat ik gelijk de stad invluchtte. Nu ga ik een broodje eten en naar Paradiso want ik ga naar de Sounds vanavond. Heb trouwens het gevoel dat ik vreselijk verliefd ga worden op de zangeres van de Sounds vanavond
Oud 16-03-2007, 16:36
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik heb gister gestudeerd van 1 tot half 5 in de bieb en daarna gegeten met mn beste containermattie en het beste toetje oooooit gemaakt. daarna biertjes gedronken bij veerle en daarna dansen en we kwamen twee vrienden tegen van haar en dat waren de 2 mooiste jongens die ik ooit gezien heb. omg. en ik heb vannacht denk ik wel 2 uur lopen hoesten voordat ik kon slapen en nu ben ik brak.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 16-03-2007, 16:39
pollewop
Avatar van pollewop
pollewop is offline
Vanochtend tentamen en ik was brak dus dat ging brak.
Vanmiddag gewerktttt bij een walrus dus dat was dolle pret.
En nu kijk ik de hele tijd naar clips van Wu Tang.
http://www.youtube.com/watch?v=57athY1a0nU
Check out my graveeeeeeel pit

Maar hé het is weekend.
__________________
Napaku. 'Cause it isn't the rush of remembering, it's just mush
Oud 16-03-2007, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 16-03-2007 @ 17:13 :
de kans bestaat dat je dan getuige bent van een transformatie van botulismf in een neogoth-achtig iets want ik moet stereotpen fotograferen en jorge is altijd een gewillig slachtoffer.

@ slootbacterie: ik heb je mayaboek nog niet uit maar wel bijna en op het einde is het vooral veel herhaling maar ik weet nu wel dat de eerste koekoeksklok uit baghdad komt, leuk heee.
hahaha zondag it is
Oud 16-03-2007, 18:03
wup
wup is offline
Maar weer geshopt, want ik kreeg een brief van Menzis dat ik mijn no-claim terug krijg en dat had ik niet verwacht .
Verder de hele dag that's 70's show gekeken en nu weet ik niet meer of het nou echt leuk of niet. En de honden van de onderburen hebben sinds 4 uur vanacht hun bek niet meer dichtgehad, dus dat is kut.
Oud 16-03-2007, 18:19
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
moya. schreef op 16-03-2007 @ 17:53 :
hahaha zondag it is
hahaha
misschien kun je dan nog goeie adviezen geven het oog van een derde is tenslotte vaak een grote toevoegende waarde.

oja even stoom afblazen:

ik was net op mijn pony aan het rijden en er is zo'n kerel op mijn manege die doet aan imagorijden. dus zeg maar heel verrot rijden maar ach het is toch alleen om een bepaald imago te dragen, in dit geval dat van een midlifecrisislijer die verwoede pogingen doet john wayne te imiteren.
En hij heeft best een leuk paard hoor, maar mijn pony heeft een harde hekel aan het beest, en dat komt allemaal door die baas, met zijn irritante kuthoofd en zijn leeftijd van in de vijftig ofzo.
want die snijdt mijn pony af, rent in volle galop op haar af, en rijdt gewoon continue expres in de weg. als ik in galop zit gaat hij stappen. en als ik in draf zit ook. enzo. echt ik kan nog wel even doorgaan.
en vandaag weer en normaal spreek ik dan mijn pony streng toe maar vandaag was hij zo overduidelijk expres aan het kutten dat ik dat bniet meer deed en mijn pony maar liet bokken enzo, misschien snapt die fred flintstone dan eindelijk eens dat hij een tyfusidioot is die echt geen flikker van paarden snapt. en voor het idee: een ruiter met het syndroom van down snapt nog meer van paarden en rijdt nog beter.

het kan me niet zoveel schelen als andere mensen in de weg rijden, want die doen het veelal niet bewust en mijn pony heeft ook niet zo'n harde hekel aan die beesten. maar die vent is echt een eikel. en oh wee als mijn pony zijn paard raakt he, dan heb ik weer het gezeik. amaaaj amaaaaj.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster

Laatst gewijzigd op 16-03-2007 om 18:28.
Oud 16-03-2007, 18:40
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik bereid me voor op mijn neo-goth-escapade en ik hoop dat Tonsillitis op MSN verschijnt om me gerust te stellen.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 16-03-2007, 18:43
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik zal op msn verschijnen maar niet om je gerust te stellen
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 16-03-2007, 18:49
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
msn doet het bij mij iig niet
__________________
Pardon my French
Oud 16-03-2007, 18:58
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nee bij mij ook niet
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 16-03-2007, 19:40
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
bij mij ook niet
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 16-03-2007, 19:41
Verwijderd
bij mij wel :/
Oud 16-03-2007, 19:42
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ohja, ik moest vandaga werken aan een klote statistiekopdracht en het is een wonder want hij is af!
en daarna ging ik uit eten met een vriend en dat was leuk
maar hij moest naar een vergadering, booooring, dus nu ben ik al thuis en ik ga straks de trein naar amsterdam pakken en misschein daar nog even drinken
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 16-03-2007, 19:47
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 16-03-2007 @ 20:41 :
bij mij wel :/
alleen hotmail opent niet en ik heb 3 nieuwe mails, frustratie ik wil lezen

ik had stage en een van m'n leerlingen vroeg of ik een skater was. tsk tsk. vanavond werken
Oud 16-03-2007, 21:02
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 16-03-2007 @ 20:41 :
bij mij wel :/
maar ik denk bij het merendeel niet want er is maar een ander online
Oud 16-03-2007, 21:06
llell
Avatar van llell
llell is offline
Vandaag is me weer (na heel lang afwachten) een potentiele stage door de neus geboord om echt een kutreden.

Later ging ik een kopje thee drinken met een Duitser die Nederlands sprak/wilde leren. Mega suffe gesprekken gevoerd en de Heimat meermaals moeten verdedigen. Nu ga ik me alleen bezuipen in de stad om deze gebeurtenissen te vergeten, wat een treurig einde.
Oud 16-03-2007, 21:15
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
ik had eigenlijk naar cyberia gewilt, maar niemand wou mee en eh ik ben mijn rechtercontactlens twv 125 euro kwijt terwijl ik echt ZWEERDE dat ik het ding gisteren in het doosje gedaan maar nu ben ik ook weer blij omdat ik ineens een brief kreeg waarin stond dat ik 225,89 euro no claim terug krijg ohohoh en zodadelijk ga ik volver kijken en breezer drinken en nu ruik ik mijn aangebakken lasagne groetjes

oh en ik zacht op flickr op vulnerability en dan krijg je dit soort dingen :')
__________________
sleep is no friend.

Laatst gewijzigd op 16-03-2007 om 21:24.
Oud 16-03-2007, 21:31
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahaha damn wat een rare mensen zijn er toch
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 16-03-2007, 22:18
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Vandaag heb ik de hele dag een ongenadige kater gehad. En Jean-Pierre de garnaal is gestorven.
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 16-03-2007, 23:00
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Jean-Pierre de garnaal.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 17-03-2007, 00:36
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
net NIN in tilburg (hell yeah geniaal); nu nog even rustig thuis zitten en eindelijk uitslapen in mn eigen bed deze avond.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 17-03-2007, 00:38
Verwijderd
Ik ging tot half vijf op school zitten en aan wiskunde werken. Dat was niet heel gaaf maar toen ging ik naar huis, wat wellll gaaf was, en daarna kwam m'n filmhomie m'n Hitchcockbox brengen die hij helemaal had opgehaald bij de FRS aaawhh. Jammer dat hij vervolgens tijdens het films kijken de hele tijd al m'n kussens afpakte en me bruut mishandelde als ik er één aanraakte
Oud 17-03-2007, 01:09
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
botulismf schreef op 17-03-2007 @ 00:00 :
Jean-Pierre de garnaal.
Kom niet fronten jo!

Gisteren onwijs harde avond gehad. Eerst kkdure alcohol weten te scoren bij een avondwinkel, wiet was er nog van het Binnenhof. Daarna stappen in Zwolle met de crew van Di-rect, ontzettend dronken geworden, bij een stel tieners uit Den Haag op een hotelkamer terecht gekomen en daar net zo snel weer weggegaan.

Vandaag uitgebrakt, slechte date gehad en daarna nog naar een show van Di-rect geweest. Blijft toch best leuk.

Nu slapen.
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 17-03-2007, 01:37
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 16-03-2007 @ 16:54 :
ahw dankjewel
het is echt raar om ineens in een ambulance wakker te worden ik had echt zoiets van NOUJÁ doe allemaal even normaal ofzo! haha
ik snap het niet zo... ik wil niet vervelend klinken hoor, maar je vertelt over een behoorlijk schockerende gebeurtenis. dan ga je opeens over op "en nu help ik mn moeder in de keuken" of iets dergelijks, alsof hetgene wat je daarvoor vertelt niets voorstelt, en als iemand medelijden met je toont en je succes wenst met je epilepsie maak je er een grapje over?
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 17-03-2007, 02:56
__
Avatar van __
__ is offline
Incubus geweest errrg tof, leuk, gezellig blabla. daarna nog even de plaatselijke kroeg in geweest alwaar ik getuige was van de ontgroening (wat een woord wat een woord) van een vriend van me. erg spannend allemaal. en nu leek mn avond allemaal heel leuk en geweldig.. hoor ik net dat 3 meisjes die ik ken, die ook bij Incubus waren, brandon fucking boyd ontmoet hebben. nu ben ik jaloers, en heb ik geen zin om te slapen (dat hangt niet samen verder nee).
Oud 17-03-2007, 02:57
__
Avatar van __
__ is offline
wat een wazig verhaal najaa het is laat
Oud 17-03-2007, 03:03
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik was net even in de stad, en daar was Urm ook .
Nu ben ik thuis, omdat ik morgen om 11.30 op de academie moet zijn. Hoera.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 17-03-2007, 08:48
first eror
first eror is offline
Citaat:
Schwarzkopf schreef op 17-03-2007 @ 09:45 :
wtf, ik word net wakker met m'n kleren aan in bed, terwijl ik volgens mij op de bank in slaap viel tijdens de Simpsons. En nu heb ik een foto van twee naakte mensen op een spoor in een ander scherm openstaan .
Dude, dat was het verkeerde account.
Oud 17-03-2007, 09:02
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
geslapen en zometeen ga ik de stad in en de zon schijnt in mijn kamer. Hoezee
__________________
april is the cruellest month
Oud 17-03-2007, 10:38
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
STP schreef op 17-03-2007 @ 02:09 :
Kom niet fronten jo!


Ik heb gewoonweg een allesomvattende sympathie voor al het onderwaterleven, en na het zien van een foto van Jean-Pierre de garnaal - maanden geleden - was ik al om.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 17-03-2007, 10:53
Verwijderd
het is st patricks day en ik wil groen bier maar mn chick doet stom
Oud 17-03-2007, 11:06
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
Citaat:
botulismf schreef op 17-03-2007 @ 11:38 :


Ik heb gewoonweg een allesomvattende sympathie voor al het onderwaterleven, en na het zien van een foto van Jean-Pierre de garnaal - maanden geleden - was ik al om.
nou toen ie dood was, was die ineens roze.
__________________
hoi
Oud 17-03-2007, 11:18
Sooz
Avatar van Sooz
Sooz is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 17-03-2007 @ 02:37 :
ik snap het niet zo... ik wil niet vervelend klinken hoor, maar je vertelt over een behoorlijk schockerende gebeurtenis. dan ga je opeens over op "en nu help ik mn moeder in de keuken" of iets dergelijks, alsof hetgene wat je daarvoor vertelt niets voorstelt, en als iemand medelijden met je toont en je succes wenst met je epilepsie maak je er een grapje over?
ja ze kan beter bij iedere 'ooh wat naar, sterkte' virtueel in huilen uitbarsten

Vandaag.. doe ik geen hol want ik ben lui en depressed en al mijn vriendinnetjes zijn of op wintersport, of ze moeten een concert voorbereiden, of ze wonen in Groningen, of ze zijn aan het werk, of ze zijn met hun vriendje, of ze zitten in Benin.
__________________
You know. It's like.. technology against.. horses.
Oud 17-03-2007, 11:51
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Electriq schreef op 16-03-2007 @ 23:18 :
Vandaag heb ik de hele dag een ongenadige kater gehad. En Jean-Pierre de garnaal is gestorven.
zal je altijd zien dat i over een paar dagen gewoon wer rond zwemt.

het is st. paddys day dus wil ik heel erg lam worden en ik ben brak.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 17-03-2007, 12:07
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 17-03-2007 @ 12:51 :
zal je altijd zien dat i over een paar dagen gewoon wer rond zwemt.
nou hij was dus roze en verdween in de wc.. als ie er straks weer is dan!!!!
__________________
hoi
Oud 17-03-2007, 12:18
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Eergisteravond was de opening van de Blend Store in Groningen, dat was erg leuk, gezellig en bovenal gratis. Gisteren moest ik vanuit Groingen dus weer naar school en dat was vroeg en druk maar ook weer heel gezellig. Toen ging ik onder de zonnebank, toen ging ik pizza eten met mn huisgenoot en toen naar Nijmegen. Vandaag ben ik net wakker en straks ga ik met mn moeder naar Deventer. It's gonna be so much fun.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 17-03-2007, 12:37
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 17-03-2007 @ 02:37 :
ik snap het niet zo... ik wil niet vervelend klinken hoor, maar je vertelt over een behoorlijk schockerende gebeurtenis. dan ga je opeens over op "en nu help ik mn moeder in de keuken" of iets dergelijks, alsof hetgene wat je daarvoor vertelt niets voorstelt, en als iemand medelijden met je toont en je succes wenst met je epilepsie maak je er een grapje over?
ik snap dat t misschien een beetje raar kan overkomen, maar als je een epileptische aanval hebt (wat ik wel vaker heb) en als er mensen zijn die weten wat ze moeten doen, dan hoef ik niet persee met een ambulance naar t ziekenhuis gebracht te worden, want zo ernstig is het niet

ik maakte trouwens geen grapje, maar vertelde hoe verward ik wakker werd uit die aanval en dat ik er helemaal niks van begreep, - wat overigens altijd zo is na eenval, ik schijn een keer aan mijn zus mijn tandenborstel te hebben gevraagd omdat ik wilde gaan surfen - achteraf gezien had ik dat misschien beter anders kunnen verwoorden
Oud 17-03-2007, 12:46
Verwijderd
Mijn oom viert zijn verjaardag en we gaan st. patricksday vieren, en je moet natuurlijk wel iets groens dragen anders wordt je gepest.

Verder ken ik ook iemand die altijd heel droog over haar epilepsieaanvallen deed en eigenlijk kan ik dat best wel waarderen. Alleen lijkt het me super eng als je zoiets meemaakt.
Oud 17-03-2007, 13:32
Verwijderd
Ik ga zo naar het dorp met een vriendin om onze bonnen op te maken. En ik vroeg net aan mn zusje hoe mn haar zat en ze zei het zit lief :/
Het was iig als compliment bedoeld.
Nu ga ik toch maar mn fiets zoeken, want ik ben alweer te laat
Oud 17-03-2007, 14:22
Verwijderd
ik ging gisteravond naar CATS, musical, en ik heb nog nooit zoiets kuts gezien. ik snapte niet waar het over ging, de poezen waren stom etc. eigenlijk was het gewoon helemaal niets aan. ik vond het alleen leuk dat er één poes was die heel goed was in ballet, maarja. dat is dan weer een poes die aan ballet doet

vanmorgen moest ik voor de 1e keer alleen werken, en met die andere mensen erbij was ik steeds tegen 3 uur klaar, en nu om 12 uur. daarna ben ik naar m'n oude stage geweest, want het was open dag, en het was heel gezellig.
Oud 17-03-2007, 15:41
Verwijderd
Ik heb vandaag overdag gewerkt en moet vanavond een showtje spelen. Zin in!
Oud 17-03-2007, 15:57
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Fake schreef op 17-03-2007 @ 16:41 :
Ik heb vandaag overdag gewerkt en heb vanavond een feestje bij een vriendin en daarna gaan we ergens wat drinken. Zin in!
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 17-03-2007, 16:17
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik wil vandaag opnieuw naar La Vie en Rose over Edith Piaf, een van de meest fantastische films ooit in mijn ogen. Ik ga er sophisticated doen met n fles wijn, kom ik nog meer in de stemming. Nu aan school werken zodat ik niet hoef te stressen dit weekend.
__________________
bonnie and clyde
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten De dag van vandaag
Susu
10 23-08-2004 18:11
Verhalen & Gedichten Vandaag ben ik jou
Anne
11 25-10-2003 23:00
Verhalen & Gedichten [Verhaaltje] Verjaardag vandaag.
punkyfish
6 28-10-2002 22:19
Verhalen & Gedichten Songtekst: "Waarom niet vandaag?"
apresskier
1 28-05-2002 18:04
Verhalen & Gedichten Vanaf vandaag
Juliah
6 25-11-2001 17:31
Verhalen & Gedichten Vandaag
Me=Mandy
5 12-11-2001 15:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26.