Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2010, 22:06
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Wat is het rustig vanavond.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Advertentie
Oud 09-05-2010, 22:06
Verwijderd
Kazet, als dat klopt wat je zegt.
Zeg je wel eens tegen mensen wat ze daadwerkelijk willen, bedoelen etc of waar ze mee zitten?
Oud 09-05-2010, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Kazet, als dat klopt wat je zegt.
Zeg je wel eens tegen mensen wat ze daadwerkelijk willen, bedoelen etc of waar ze mee zitten?
Ik begrijp niet goed wat je bedoelt.
Oud 09-05-2010, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Ik begrijp niet goed wat je bedoelt.
Citaat:
qua mensenkennis zit ik er zelden naast.
Stel het valt je op dat een persoon ergens mee zit door bepaald gedrag, zeg je het ze wel eens?
Oud 09-05-2010, 22:10
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Even iets heel anders en gezelligs: The Baseballs zijn dus echt geniaal
old news is old
__________________
Yoloswag 420
Oud 09-05-2010, 22:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
jongens ik heb nog een anekdote

mijn beste middelbareschoolvriendin en ik gingen gister samen uit en we waren in de stairway en binnen vijf minuten hadden we drie nieuwe vrienden gemaakt. Ik vond een meisje wel leuk en zij een jongen dus we sloegen natuurlijk aan het jagen en hosselen. En dat meisje was ook zangeres en vandaag gingen we naar een optreden van haar band en dat was heel gaaf en toen stonden we buiten en er was niets aan de gang in de zaal, maar mijn vriendin en haar vriend waren dus nog in de zaal. Dus ik zei dat zij hem aan het versieren was. En toen zei dat meisje dat die jongen mijn vriendin ook leuk vond. En toen riep ze dat ze een ongemakkelijk moment ging creëren. Ging ze ernaartoe riep ze: 'Ooooh! Jij vindt haar leuk! En jij vindt hem leuk! Wat leuk!' en toen rende ze weg.
Vijf minuten later komt mijn vriendin boos naar buiten omdat ze zich heel ongemakkelijk had gevoeld. Ging ze aan dat meisje vragen of ze verkering met me wilde. Jesus wat een basisschooltaferelen

"W, wil jij verkering met E?"

Oud 09-05-2010, 22:10
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik ga slapen morgen weer om kwart voor 7 op later!
__________________
Yoloswag 420
Oud 09-05-2010, 22:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
welterusten jasper!
Oud 09-05-2010, 22:12
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh en nee, ik heb niet weer lopen sletten en zoenen jongens. Ik ben alleen naar haar concert gegaan. En zij komt ook naar mijn operaconcert
En mijn vriendin heeft wel lopen sletten en zoenen. En het was nog een vervelende jongen ook
Oud 09-05-2010, 22:14
Verwijderd
@ Kazet, nee dus Zulke vragen moet je ook niet stellen aan jou
Oud 09-05-2010, 22:14
Verwijderd
Tijd voor bed, slaap lekker allemaal!
Oud 09-05-2010, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Stel het valt je op dat een persoon ergens mee zit door bepaald gedrag, zeg je het ze wel eens?
Als ik denk dat dat iets oplost.
Oud 09-05-2010, 22:15
Verwijderd
Oud 09-05-2010, 22:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vond het best een leuke anekdote anders.
Oud 09-05-2010, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Tijd voor bed, slaap lekker allemaal!
Oud 09-05-2010, 22:16
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Wauw. Ik sta wel een beetje perplex Niet over het relatieadvies, maar over het filosoferen
Hoezo als ik vragen mag?

*stiekem op iPod forumt*
__________________
Yoloswag 420
Oud 09-05-2010, 22:17
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik vond het best een leuke anekdote anders.
Is het ook wel hoor
__________________
Yoloswag 420
Oud 09-05-2010, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Als ik denk dat dat iets oplost.
Doe het wel eens voor de grap, brengt prachtige reacties op.
Oud 09-05-2010, 22:18
Verwijderd
Stelletje vroege vogels die gaan slapen
Oud 09-05-2010, 22:19
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
gelukkig maar.
dan ga ik maar eens een film kijken, ajuu!
Oud 09-05-2010, 22:19
wann
Avatar van wann
wann is offline
Vodka?
Oud 09-05-2010, 22:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
old news is old
ja hallo, ik kom er net achter, ik had alleen umbrella gehoord.
Citaat:
jongens ik heb nog een anekdote

mijn beste middelbareschoolvriendin en ik gingen gister samen uit en we waren in de stairway en binnen vijf minuten hadden we drie nieuwe vrienden gemaakt. Ik vond een meisje wel leuk en zij een jongen dus we sloegen natuurlijk aan het jagen en hosselen. En dat meisje was ook zangeres en vandaag gingen we naar een optreden van haar band en dat was heel gaaf en toen stonden we buiten en er was niets aan de gang in de zaal, maar mijn vriendin en haar vriend waren dus nog in de zaal. Dus ik zei dat zij hem aan het versieren was. En toen zei dat meisje dat die jongen mijn vriendin ook leuk vond. En toen riep ze dat ze een ongemakkelijk moment ging creëren. Ging ze ernaartoe riep ze: 'Ooooh! Jij vindt haar leuk! En jij vindt hem leuk! Wat leuk!' en toen rende ze weg.
Vijf minuten later komt mijn vriendin boos naar buiten omdat ze zich heel ongemakkelijk had gevoeld. Ging ze aan dat meisje vragen of ze verkering met me wilde. Jesus wat een basisschooltaferelen

"W, wil jij verkering met E?"

Serieus, ik heb het 2x gelezen en ik snap er geen reet van
Citaat:
Hoezo als ik vragen mag?

*stiekem op iPod forumt*
Nou, ik wist niet dat mannen zo complex waren of ik wilde het niet, eigenlijk. Het is makkelijker om te denken dat jullie allemaal simpele zielen zijn die 'het toch niet begrijpen'
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-05-2010, 22:21
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn hossel heeft mijn vriendin op een basisscholische manier voor schut gezet en dat vond mijn vriendin mijn schuld en toen ging ze basisscholisch terugdoen door te vragen of mijn hossel "verkering" met me wilde.
Oud 09-05-2010, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Oh en nee, ik heb niet weer lopen sletten en zoenen jongens.
daarom vindt niemand het interessant
Oud 09-05-2010, 22:23
Verwijderd
Citaat:
jongens ik heb nog een anekdote

mijn beste middelbareschoolvriendin en ik gingen gister samen uit en we waren in de stairway en binnen vijf minuten hadden we drie nieuwe vrienden gemaakt. Ik vond een meisje wel leuk en zij een jongen dus we sloegen natuurlijk aan het jagen en hosselen. En dat meisje was ook zangeres en vandaag gingen we naar een optreden van haar band en dat was heel gaaf en toen stonden we buiten en er was niets aan de gang in de zaal, maar mijn vriendin en haar vriend waren dus nog in de zaal. Dus ik zei dat zij hem aan het versieren was. En toen zei dat meisje dat die jongen mijn vriendin ook leuk vond. En toen riep ze dat ze een ongemakkelijk moment ging creëren. Ging ze ernaartoe riep ze: 'Ooooh! Jij vindt haar leuk! En jij vindt hem leuk! Wat leuk!' en toen rende ze weg.
Vijf minuten later komt mijn vriendin boos naar buiten omdat ze zich heel ongemakkelijk had gevoeld. Ging ze aan dat meisje vragen of ze verkering met me wilde. Jesus wat een basisschooltaferelen

"W, wil jij verkering met E?"

damn
allemaal vast al wat drankjes op toen?
Oud 09-05-2010, 22:23
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
daarom vindt niemand het interessant
Ik heb besloten mijn sletterige taferelen eens voor me te houden voorlopig.
Citaat:
damn
allemaal vast al wat drankjes op toen?
Nou, die hossel van mij wel, maar mijn vriendin en ik dus niet
Oud 09-05-2010, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Nou, die hossel van mij wel, maar mijn vriendin en ik dus niet
oh oh auwie
Oud 09-05-2010, 22:25
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ja
oh, en ze deed niet aan verkering, was haar antwoord.
Gelukkig doe ik daar ook niet aan omdat ik niet meer in de liefde geloof dus dat komt goed uit!
Oud 09-05-2010, 22:25
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Weet iemand hoelaat de giro morgen start? Internet spreekt elkaar tegen
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 09-05-2010, 22:26
Verwijderd
situaties waarin n paar mensen lachen om een flauw grapje, en dan zelf ook mee willen lachen maar dat het niet lukt
Oud 09-05-2010, 22:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mijn hossel heeft mijn vriendin op een basisscholische manier voor schut gezet en dat vond mijn vriendin mijn schuld en toen ging ze basisscholisch terugdoen door te vragen of mijn hossel "verkering" met me wilde.
En je 'hossel' was de zangeres van de band? Sorry, maar ik volg het hele verhaal dus gewoon helemaaaaaaal niet
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-05-2010, 22:26
Verwijderd
en ik moet nog avondeten maar ik kom er net achter dat ik geen voedsel heb en nu ok geen motivatie meer en ik heb nog wat wijn en lol
Oud 09-05-2010, 22:27
Verwijderd
Citaat:
En je 'hossel' was de zangeres van de band? Sorry, maar ik volg het hele verhaal dus gewoon helemaaaaaaal niet
wtf het is superduidelijk
Oud 09-05-2010, 22:27
Verwijderd
Zelfs ik snap het, en ik lees alles vluchtig door.
Oud 09-05-2010, 22:27
Verwijderd
SHIT! Morgen naar de tandarts uuaarghhhhhhh
Oud 09-05-2010, 22:27
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Nou, ik wist niet dat mannen zo complex waren of ik wilde het niet, eigenlijk. Het is makkelijker om te denken dat jullie allemaal simpele zielen zijn die 'het toch niet begrijpen'

Dat is wel een hele slechte inschatting
__________________
Yoloswag 420
Oud 09-05-2010, 22:28
Verwijderd
Ow ow ooow ik haat het om daar heen te gaan.
Oud 09-05-2010, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Weet iemand hoelaat de giro morgen start? Internet spreekt elkaar tegen
De etappe of de uitzending?
Oud 09-05-2010, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Zelfs ik snap het, en ik lees alles vluchtig door.
net seks hm?
Oud 09-05-2010, 22:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
wtf het is superduidelijk
Citaat:
Dat is wel een hele slechte inschatting
Ja sorry

KUT ik vergeet de hond uit te laten! Tot zo!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-05-2010, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Ow ow ooow ik haat het om daar heen te gaan.
je maakt het alleen erger nu he!
waarom moet je erheen dan
Oud 09-05-2010, 22:29
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
ja
oh, en ze deed niet aan verkering, was haar antwoord.
Gelukkig doe ik daar ook niet aan omdat ik niet meer in de liefde geloof dus dat komt goed uit!
__________________
Yoloswag 420
Oud 09-05-2010, 22:29
Verwijderd
Citaat:
KUT ik vergeet de hond uit te laten! Tot zo!
Oud 09-05-2010, 22:29
Verwijderd
Citaat:
je maakt het alleen erger nu he!
waarom moet je erheen dan
omdat ik heeeeeeel lang niet geweest ben en m'n kies doet zeer
Oud 09-05-2010, 22:29
Verwijderd
Citaat:
ja
oh, en ze deed niet aan verkering, was haar antwoord.
Gelukkig doe ik daar ook niet aan omdat ik niet meer in de liefde geloof dus dat komt goed uit!
awwwww you should! het is alleen zo overrated!
Oud 09-05-2010, 22:30
Verwijderd
Kazet heeft trouwens gelijk. Als een meisje vraagt: "vind je me dik?" dan is het laatste wat je moet doen een eerlijk antwoord geven.
Oud 09-05-2010, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad zeg. Als ik me ergens aan heb geërgerd op het gebied van mannen de afgelopen jaren is het wel aan hun onvermogen om gewoon te zeggen waar het op staat.
Zo, anders ik wel.
'Ja, er zijn ook wel dingen bij jou waar ik me aan erger'.
'Ja, natuurlijk zijn die er, maar zeg dan ook waar je je aan ergert!'
'Ja, nou ja, als je wat langer met elkaar omgaat dan ga je de ergerlijke eigenschappen van elkaar ontdekken'.
'Ja, dat weet ik, maar vertel dan waar je je aan ergert.'
'Maar uiteindelijk ga je alleen maar meer van elkaar houden.'
'Misschien. Maar ZEG NOU WAAR JE JE AAN ERGERT in plaats van stomme opendeur-theorieën te gaan spuien!'
'Ja, je bent niet zo direct.'
'Nee, dat klopt. Jij trouwens ook niet.'

Waargebeurde dialoog

Citaat:
Ja maar, zo moet je wel denken iemand die jou zo achterlijk behandeld, is het meest vernederende niet eens waard (want dat vind ik van in iemands bek spugen).

Ik blijf erbij dat je gewoon lekker moet gaan! Neem zometeen een bad met een lekker badoliedingetje en kaarsjes enzo, laat alles even van je afglijden, bel een vriendin en ga verdorie een leuke avond hebben!
Welke cabaretier is het eigenlijk?
Hm goed, ik moet iets bekennen. Hij belde net terug, bood zijn excuses aan. En ja hoor, we gaan toch samen morgen (lang gesprek later hebben we besloten dat we echt weer achterlijk bezig zijn, dat we elkaar goed kennen en dat we daar wel wat meer rekening mee mogen houden, dat hij een klootzak is (jaja ) en dat we toch nog wel even in elkaar willen investeren). We konden gelukkig ook weer lachen over onze beide tekortkomingen, maar hij reageerde net gewoon weer zoals hij altijd doet; meteen in zijn defensief, zeggen dat ik een negatief persoon ben en dat ik me aanstel. En gelukkig belde hij nu vrij snel erna terug, had hij erover nagedacht en had ik dus wél gelijk gehad over een aantal dingen. En hij ook wel, over weer andere dingen.

Nou goed, het komt wel weer goed. En zo niet dan toch.
Het blijft een ingewikkelde vriendschap.

En we gaan naar de finalisten van Cameretten. Of Cabaretfestivalwinnaars of zoiets. In elk geval naar Martijn Crins, die bij ons op de academie zat en cameretten heeft gewonnen.

Citaat:
Want kom op als je tegen een vrouw zegt: "soms ben je best wel een irritante zeur''. Ik betwijfel of merendeel van de vrouwen daarop reageert met: "Hee! je hebt eigenlijk wel gelijk!''
Ik over het algemeen wel hoor.

Citaat:
Bel haar? Zussen snappen je meestal beter dan anderen.
Mja. Ze zit in Lyon. Dat wordt voor haar een duur telefoongesprek. En skype oid heb ik niet.
Oud 09-05-2010, 22:30
Verwijderd
Citaat:
omdat ik heeeeeeel lang niet geweest ben en m'n kies doet zeer
ik wilde een grapje over niet kunnen kiezen maken, maar.. crap ;x
Oud 09-05-2010, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Kazet heeft trouwens gelijk. Als een meisje vraagt: "vind je me dik?" dan is het laatste wat je moet doen een eerlijk antwoord geven.
Ligt eraan hoelang je diegene kent.
Oud 09-05-2010, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Kazet heeft trouwens gelijk. Als een meisje vraagt: "vind je me dik?" dan is het laatste wat je moet doen een eerlijk antwoord geven.
Bijvoorbeeld.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17.