Oud 27-02-2020, 23:14
Verwijderd
Als je je zorgen maakt over of je het coronavirus hebt, ga dan NIET NAAR DE HUISARTS TOE!

BEL JE HUISARTS OF DE GGD als je je zorgen maakt! Je krijgt telefonisch instructies over wat te doen.

Waarom?

Anders kun je het alleen maar verder verspreiden.

Mocht je 'gewone griep' hebben, kun je wel besmet worden door iemand anders die in de wachtkamer zit en toevallig de instructies niet goed heeft gevolgd door zomaar naar de huisarts te gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2020, 23:14
Verwijderd
Gejat van reddit btw
Met citaat reageren
Oud 28-02-2020, 10:25
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
Ik wil na mn vakantie best graag Corona krijgen!
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Met citaat reageren
Oud 28-02-2020, 10:56
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik wil alle hoestende mensen om me heen graag naar huis sturen momenteel.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2020, 11:51
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik wil na mn vakantie best graag Corona krijgen!
Dat kan ongetwijfeld geregeld worden.
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 28-02-2020, 11:53
Verwijderd
Er zijn nog wel wat mensen waarvan ik hoop dat ze corona krijgen.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2020, 13:33
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik was in Tilburg vorig weekend.
Ik zal jullie missen xxx
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 28-02-2020, 14:00
Verwijderd
Ik zit momenteel in Luxemburg. Lekkerrrr voor julieee
Met citaat reageren
Oud 28-02-2020, 14:13
Verwijderd
Morgen lunchen, Gordon? Op onze kosten.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2020, 14:17
Verwijderd
Lijkt mij lekker. Ik regel vervoer voor jullie.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2020, 14:17
Verwijderd
Vanaf morgen is OV in Luxemburg gratis dus hebben jullie extra geld voor een toetje
Met citaat reageren
Oud 28-02-2020, 14:21
Verwijderd
Euh ik ga met de auto snoskommer, onderweg naar Zuid-Duitsland. Aanbod is genuine, aap
Met citaat reageren
Oud 28-02-2020, 14:29
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Je hebt mij vergeten!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2020, 15:30
Verwijderd
Gordon, wat kost een pakje L&M van 20 stuks daar?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2020, 15:37
Verwijderd
Voor €20,- heb je er 200
Met citaat reageren
Oud 28-02-2020, 15:52
Verwijderd
Geef eens serieus antwoord, drol.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2020, 16:02
Verwijderd
Ik rook ook niet aardappel. Het enige wat ik rook zijn zalmen.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2020, 16:06
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Je hebt mij vergeten!
mission failed
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-02-2020, 18:44
Verwijderd
En mondneusmaskers hebben ook geen zin, dus poten af van die dingen want die hebben andere mensen harder nodig.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2020, 18:59
Struilhuik
Struilhuik is offline
Nou er zijn prima effectieve kapjes te vinden. Bij correct gebruik heeft het wel zin. Maar ik besef dat ik twee variabelen opnoem waardoor het eerder verkeerd dan goed gaat.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2020, 19:00
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Met citaat reageren
Oud 28-02-2020, 19:04
Struilhuik
Struilhuik is offline
Eén van mijn D&D-karakters is een life oracle en kleedt zich als een plague doctor. Ik zie kansen met zo'n attire in het wild nu, met corona :>
Met citaat reageren
Oud 29-02-2020, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Nou er zijn prima effectieve kapjes te vinden. Bij correct gebruik heeft het wel zin. Maar ik besef dat ik twee variabelen opnoem waardoor het eerder verkeerd dan goed gaat.
Juist. In de (para)medische sector dreigt er een tekort. Dus klauwen af van die dingen graag.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2020, 16:49
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Misschien gaan nu eindelijk alleen chirurgen die dingen dragen en hoef ik ze niet meer op
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 29-02-2020, 21:05
Verwijderd
Wat zouden die anti-vaxxers nu doen? Ook maskers op doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2020, 02:00
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
24x per uur desinfecterende gel opsmeren omdat ze op wikipedia gelezen hebben dat dat helpt.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2020, 02:15
Verwijderd
Zolang de desinfecterende gel maar van kamille en knoflook gemaakt is.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2020, 02:27
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Zonder E-nummers en parabenen en met paardenbloemextract, niet te vergeten!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2020, 02:28
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Zelf gebrouwen van gewassen uit eigen tuin en gerijpt in hun schimmige alcoholvrije wijnkelders
Met citaat reageren
Oud 01-03-2020, 10:53
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Op het werk hebben we ook allemaal instructies gekregen en maatregelen getroffen.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2020, 11:09
Verwijderd
Welke dan? Klinkt alsof er een heel arsenaal aan maatregelen is uitgerukt en dat kan ik me toch slecht voorstellen.

Wij kregen een mail met "geen paniek, we staan in contact met organisaties x en y. Denk aam hamdhygiene. Kusjes."
Met citaat reageren
Oud 01-03-2020, 11:26
Verwijderd
Ik krijg wel eens random koorts, scheelt wel dat ik nu wel eerder geloofd word als ik ziek ben hehe, maar dan heb ik meestal even een nieuw chemootje nodig. Doe ik net alsof ik corona heb, kan ik eindelijk chillen thuis en hoef ik al die untermenschen niet te zien.

Overigens bij ons wel extra maatregelen getroffen, het moet nog even wachten met ons treffen, kan ik eerst alles ff afmaken wat ik nodig heb en dan gewoon verkansie. Sowieso wel wat fossielen die uit de weg geruimd dienen te worden, dus kom maar op corona!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2020, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Zelf gebrouwen van gewassen uit eigen tuin en gerijpt in hun schimmige alcoholvrije wijnkelders
Ik hoop dat ze allemaal doodgaan.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2020, 11:30
Verwijderd
En iedereen die zegt ohhhhhhhh dat mag juh niet segguh oohhhhh dat is goowduh versoekuh kan wat mij betreft ook de corona krijgen. WIE GELOOFT DAAR NU TOCH NOG IN MAN
Met citaat reageren
Oud 01-03-2020, 12:01
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Hier in de supermarkt hebben ze desinfecterende gel staan voor handen en de scanners bij binnenkomst. Hoezo overtrokken allemaal.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2020, 12:53
Verwijderd
Ik had nog niet eens gedacht aan de anti vaxxers
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-03-2020, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Hier in de supermarkt hebben ze desinfecterende gel staan voor handen en de scanners bij binnenkomst. Hoezo overtrokken allemaal.
Lekker van die schijnveiligheid.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2020, 14:07
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Welke dan? Klinkt alsof er een heel arsenaal aan maatregelen is uitgerukt en dat kan ik me toch slecht voorstellen.

Wij kregen een mail met "geen paniek, we staan in contact met organisaties x en y. Denk aam hamdhygiene. Kusjes."
je moet handen wassen voor je dienst met alcohol, elk uur moet je je handen wassen (mag dan wel met water als je maar zeep gebruikt), na je dienst moet je alles 2x dweilen & vegen, en weer je handen met alcohol wassen. Ook moet je voordat je de kantine ingaat (tijdens je pauze bijvoorbeeld) je handen wassen met alcohol. Ook wordt er gevraagd om dagelijks te douchen, tenminste elke dag dat je werkt
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2020, 14:44
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Hebben ze de tubes handcrème ook klaarstaan dan?
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 01-03-2020, 14:46
Verwijderd
Citaat:
je moet handen wassen voor je dienst met alcohol, elk uur moet je je handen wassen (mag dan wel met water als je maar zeep gebruikt), na je dienst moet je alles 2x dweilen & vegen, en weer je handen met alcohol wassen. Ook moet je voordat je de kantine ingaat (tijdens je pauze bijvoorbeeld) je handen wassen met alcohol. Ook wordt er gevraagd om dagelijks te douchen, tenminste elke dag dat je werkt
Werk jij in een supermarkt? Ja he?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2020, 15:14
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Werk jij in een supermarkt? Ja he?
yupp, in de jumbo
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2020, 16:05
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Het coronavirus is een complottheorie van de overheid om angst te zaaien en daarna te heersen xx
Met citaat reageren
Oud 01-03-2020, 16:54
Verwijderd
En wordt verspreid door besmet kraanwater
Met citaat reageren
Oud 01-03-2020, 17:21
Verwijderd
Citaat:
je moet handen wassen voor je dienst met alcohol, elk uur moet je je handen wassen (mag dan wel met water als je maar zeep gebruikt), na je dienst moet je alles 2x dweilen & vegen, en weer je handen met alcohol wassen. Ook moet je voordat je de kantine ingaat (tijdens je pauze bijvoorbeeld) je handen wassen met alcohol. Ook wordt er gevraagd om dagelijks te douchen, tenminste elke dag dat je werkt
Dat met handen wassen eah... blijf dat gewoon altijd doen. Ik ga denk ik ook stoppen met handen schudden in zijn geheel.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2020, 17:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik was vrijdag even in de kamer bij onze microbioloog, die had drie telefoons die allemaal tegelijk afgingen de hele tijd.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2020, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Het coronavirus is een complottheorie van de overheid om angst te zaaien en daarna te heersen xx
Corona is het nieuwe vergassen xxx
Met citaat reageren
Oud 01-03-2020, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Dat met handen wassen eah... blijf dat gewoon altijd doen. Ik ga denk ik ook stoppen met handen schudden in zijn geheel.
Ik weiger altijd mensen aan te raken zonder protectie. En als ik iemand aanraak dan meteen handen wassen en alcohol. Zoenen haat ik ook. Ik heb gebeden tot God of hij ons wilde verlossen. En Hij doet het. God is groot! Hallelujah!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2020, 20:07
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik wil alle hoestende mensen om me heen graag naar huis sturen momenteel.
Ik vandaag bijna de hele dag hoestende mensen om me heen. Vanmorgen bijna alleen 65 en ouder.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 13-03-2020, 01:42
Verwijderd
Citaat:
Ik vandaag bijna de hele dag hoestende mensen om me heen. Vanmorgen bijna alleen 65 en ouder.
Okay bedankt voor je bijdrage, doei.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2020, 22:18
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Okay bedankt voor je bijdrage, doei.
Geen dank. Doe jij aan bridge?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24.