Oud 16-02-2006, 10:55
Verwijderd
Wat weten jij en je partner allemaal van elkaar?

1. Als je niet bij elkaar bent: Weet je van elkaar precies wat je de hele dag aan het doen bent, spreek je elkaar dan ook elke dag, houd je elkaar op de hoogte van waar je allemaal mee bezig bent? Of komt het ook voor dat je elkaar een dagje niet spreekt, of dat je partner allerlei dingen gedaan heeft waar jij niet echt weet van hebt?
En waarom?

2. En als je bij elkaar bent: Zit je continu op elkaars lip of doe je vaak ook dingen voor jezelf? En lees je bijvoorbeeld elkaars mailtjes of smsjes? Vind je dat dat ook mag, of vind je dat je bepaalde dingen voor jezelf moet houden?
En waarom?

3. Weet je veel over het vroegere leven van je partner (exen etc), hebben jullie het daar veel over?
En waarom?

En wat je er verder nog over kunt vertellen?

Kortom, wat voor relatie hebben jullie, weten jullie heel veel van elkaar, of leef je wat meer je eigen leventje? Houden jullie dingen voor elkaar verborgen?
Wat vind je daarvan, zou je er iets aan willen veranderen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2006, 11:00
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 16-02-2006 @ 09:55 :
Wat weten jij en je partner allemaal van elkaar?

1. Als je niet bij elkaar bent: Weet je van elkaar precies wat je de hele dag aan het doen bent, spreek je elkaar dan ook elke dag, houd je elkaar op de hoogte van waar je allemaal mee bezig bent? Of komt het ook voor dat je elkaar een dagje niet spreekt, of dat je partner allerlei dingen gedaan heeft waar jij niet echt weet van hebt?
En waarom?

Meestal weet ik wel waar hij uithangt, als je samenwoont is het handig om te weten wat de ander gaat doen (en vooral hoe lang mbt tot eten enzo) Zo zien we elkaar natuurlijk ook elke dag. En hij doet vast wel dingen die ik niet weet,, hij hoeft me niet iedere sekonde van de dag op de hoogte te houden wat hij doet.

2. En als je bij elkaar bent: Zit je continu op elkaars lip of doe je vaak ook dingen voor jezelf? En lees je bijvoorbeeld elkaars mailtjes of smsjes? Vind je dat dat ook mag, of vind je dat je bepaalde dingen voor jezelf moet houden?
En waarom?

Nee we zitten elkaar niet op de lip ondanks dat we samenwonen. Hij heeft zijn xbox en playstation en ik mijn paard en we hebben natuurlijk elks onze eigen vrienden. We doen wel veel samen, maar niet alles. Tijd voor jezelf ik heerlijk En ik mág zijn mails en sms jes best lezen, maar waarom zou ik?

3. Weet je veel over het vroegere leven van je partner (exen etc), hebben jullie het daar veel over?
En waarom?


Ja ik geloof dat we daarin eigenlijk al het relevante wel weten, wederom zit ik (en hij) niet op alle details te wachten natuurlijk. We hebben het er wel eens over, als het ter sprake komt ofzo.

En wat je er verder nog over kunt vertellen?

Kortom, wat voor relatie hebben jullie, weten jullie heel veel van elkaar, of leef je wat meer je eigen leventje? Houden jullie dingen voor elkaar verborgen?
Wat vind je daarvan, zou je er iets aan willen veranderen?

We weten veel van elkaar, we doen veel dingen samen maar hebben ook onze eigen bezigheden zonder elkaar.[/B]
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 12:10
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
1. Als je niet bij elkaar bent: Weet je van elkaar precies wat je de hele dag aan het doen bent, spreek je elkaar dan ook elke dag, houd je elkaar op de hoogte van waar je allemaal mee bezig bent? Of komt het ook voor dat je elkaar een dagje niet spreekt, of dat je partner allerlei dingen gedaan heeft waar jij niet echt weet van hebt?
En waarom?

niet te zot, als we elkaar spreken vragen we wel es hoe de dag is geweest maar das meer intresse als controle. en tsja kweet redelijk wart zij zoal te doen heeft elke dag maar als ze keer naar stad gaat met vriendinnen ofzo tsja dan weet ik dat niet perse, krijg ik toch wel ene keer te horen, of niet.

2. En als je bij elkaar bent: Zit je continu op elkaars lip of doe je vaak ook dingen voor jezelf? En lees je bijvoorbeeld elkaars mailtjes of smsjes? Vind je dat dat ook mag, of vind je dat je bepaalde dingen voor jezelf moet houden?
En waarom?

Contant op elkaars lip zitten ja redelijk, we zijn redelijk knuffelig dus dat doen we ook contan. ze mag mijn mail lezen als ze wil zit weinig boeiends in. andersom ook wel.
of je perse een geheim voor jezelf moet overhouden, nee

3. Weet je veel over het vroegere leven van je partner (exen etc), hebben jullie het daar veel over?
En waarom?

daarvan weet ik wat vor relaties ze heeft gehafd voor mij en hoe dat uitgin etc, en evt waar ze wonen en hobbies van die gasten, maaar das meer neiuwschierigheid van mij

En wat je er verder nog over kunt vertellen?

Kortom, wat voor relatie hebben jullie, weten jullie heel veel van elkaar, of leef je wat meer je eigen leventje? Houden jullie dingen voor elkaar verborgen?
Wat vind je daarvan, zou je er iets aan willen veranderen?

weten veel van mekaar, doen redelijk wat samen, geen dingen verborgen, nee

kortom beetje relatie zoals wij zijn open, eerlijk,k sontaan, en een beetje chaotisch
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 16-02-2006 @ 10:55 :
Wat weten jij en je partner allemaal van elkaar?

1. Als je niet bij elkaar bent: Weet je van elkaar precies wat je de hele dag aan het doen bent, spreek je elkaar dan ook elke dag, houd je elkaar op de hoogte van waar je allemaal mee bezig bent? Of komt het ook voor dat je elkaar een dagje niet spreekt, of dat je partner allerlei dingen gedaan heeft waar jij niet echt weet van hebt?
En waarom?
Soms komt het voor dat we elkaar een dag niet spreken, maar niet vaak. We weten niet van elkaar alles wat we op een dag doen, want dat is niet boeiend, maar de dingen die wel interessant zijn weten we wel.

Citaat:
2. En als je bij elkaar bent: Zit je continu op elkaars lip of doe je vaak ook dingen voor jezelf? En lees je bijvoorbeeld elkaars mailtjes of smsjes? Vind je dat dat ook mag, of vind je dat je bepaalde dingen voor jezelf moet houden?
En waarom?
Als we bij elkaar zijn doen we wel meestal dingen samen; als we dat niet willen kunnen we niet zo goed niet naar elkaar toe gaan he. Maar we zitten ook wel eens allebei te lezen ofzo, als we daar zin in hebben. Elkaars mailtjes en smsjes lezen we niet, want dat is niet interessant; hij mag mijn mail en smsjes wel lezen maar ik zou het wel vreemd vinden als-ie dat zou doen, want zoals ik al zei, het is niet interessant. Persoonlijke mailtjes die ik van vriendinnen krijg mag hij niet lezen trouwens, want dat kan vertrouwelijk zijn. Maar ik krijg niet zo vaak persoonlijke mailtjes van vriendinnen.

Citaat:
3. Weet je veel over het vroegere leven van je partner (exen etc), hebben jullie het daar veel over?
En waarom?
We kennen elkaar al bijna negen jaar, dus van de laatste helft van onze levens weten we vrij veel. We hebben het er niet vaak over. Soms komt het toevallig ter sprake.

Citaat:
Kortom, wat voor relatie hebben jullie, weten jullie heel veel van elkaar, of leef je wat meer je eigen leventje? Houden jullie dingen voor elkaar verborgen?
Wat vind je daarvan, zou je er iets aan willen veranderen?
Nouja, ondanks mijn antwoorden hierboven weten we wél veel van elkaar. We weten van elkaar precies hoe de ander ergens op zou reageren of wat de ander ergens van zou vinden, enzovoort, gewoon doordat we elkaar erg goed kennen. We lopen elkaar alleen niet de hele dag te controleren (maar houden ook geen dingen verborgen). En ik vind dat wel goed zo.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 13:14
Verwijderd
1. Ik spreek mijn vriend wel elke dag, zie hem alleen in het weekend. Ik weet wel vaak wat hij ongeveer doet op een dag, maar ik hoef niet elke minuur precies te weten. Ik spreek hem eigenlijk wel iedere dag. Of hij dingen gedaan heeft waar ik echt niks vanaf weet, nee volgens mij niet (maar ja ik weet het natuurlijk niet zeker ).
Ik weet denk ik wel meer van mijn vriend dan hij van mij, maar dat komt door mijn (nieuwsgierige) aard.

2. Als wij bij elkaar zijn zijn we ook wel echt samen. Maar ja dat komt mss doordat we elkaar niet zo vaak zien. Op vakantie bijvoorbeeld zitten we niet de hele dag op elkaar's lip, maar doen we ons eigen dingen (vb lezen ofzo).
Ik lees eigenlijk nooit meer echt mijn vriend zijn maitljes of zijn smsje. Vroeger deed ik dat wel iets vaker volgens mij. Het mag van hem (hij heeft niks te verbergen), alleen meestal boeit het me niet zo heel erg veel wat zijn vrienden te vertellen/ te mailen hebben. Mijn vriend mag ook gerust mijn mailtjes/ smsjes lezen hoor, alleen dat komt ook niet echt vaak voor. Het maakt me niet uit, alleen het heeft nooit echt een meerwaarde voor hem.

3. Ja ik weet er wel het een en ander over. Dat hoort toch immers bij mijn vriendje zeg maar. We hebben het er niet dagelijks of wekelijks over, maar gewoon zoals het uitkomt. Als het ter sprake komt dan hebben we het erover, maar we zullen er niet bewust over beginnen zeg maar.


En wat je er verder nog over kunt vertellen?

Nou ja ik woon aan de andere kant van Nederland op kamers, dus in dat opzicht hebben we wel echt ons eigen leventje, en zien elkaar in de weekenden. Maar opzich weten we toch ook wel weer echt veel van elkaar, en houden we (voor zover ik weet) niks bijzonders voor elkaar verborgen.
Wat ik zou willen veranderen is hem wel weer vaker zien, want ik vind het na 2.5 jaar wel genoeg geweest om elkaar zo weinig te zien (daarvoor, toen ik ook nog daar woonde zag ik hem dagelijks). De bedoeling is dan ook dat, wanneer ik in juni klaar ben, te gaan samen wonen (maar dan moet hij wel een beetje "meewerken" anders ben ik bang dat dat niet gaat werken).
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 16-02-2006 @ 10:55 :
Wat weten jij en je partner allemaal van elkaar?
Eigenlijk alles. Ik weet waar hij is, wat hij doet op en dag (dat vertelt hij me meestal) en dat vertel ik ook altijd aan hem, alleen vergeet hij het. Maar goed, omdat we ook samenwonen enzo vind ik dat niet zo gek dat we in principe altijd weten waar de ander is.
Verder weet ik wie zijn exen zijn, mag ik zijn mail lezen, dat maakt hem niet uit, en vice versa.
Oh en als we samen zijn is dat doordeweeks meestal alleen 's avonds na elven, omdat hij stage loopt en daarna moet werken, dus dat heb ik de hele dag al dingen voor mezelf gedaan en dan gaan we lekker tv kijken met zn tweetjes. In het weekend gaan we wat meer onze eigen gang.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 14:19
Verwijderd
We spreken elkaar iedere dag wel, via mail, sms, bellen of elkaar zien en dan hebben we het er over hoe de dag was. Ik weet wanneer hij uitgaat en waar hij is, of nou ja, waar hij was, dat hoor ik achteraf. Niet omdat ik m wil controleren, maar omdat ik t fijn vind om dingen over zijn leven te horen.
Maar ik hoef niet te weten hoe vaak ie naar de wc is geweest ofzo.

Zijn sms mag ik wel lezen, mail geloof ik ook wel. Ik heb liever niet dat hij mijn mail en sms leest, niet zozeer omdat ik zélf geheimen heb, maar hij hoeft niet te weten wat vrienden mij vertellen. het is ook hun privacy.

Wat betreft zijn 'verleden' weet ik alles geloof ik inmiddels wel, en hij ook van mij. Alleen ben ik een beetje jaloers aangelegd, dus soms vraag ik dingen die ik eigenlijk niet wil weten, maar toch ook wel. Ach, hij heeft niets te verbergen en ik moet niet zeuren

Als we bij elkaar zijn, zijn we wel grotendeels samen. Liggen soms hele dagen in bed, en dan ben je wel vrij dicht bij elkaar ja. Maar kan ook voorkomen dat hij lekker aan het xboxen is terwijl ik aan het msn'en ben ofzo. Hij heeft eigen appartementje, dus we hebben de ruimte.

Oftewel: we delen bijna alles met elkaar, maar kunnen elkaar ook vrij laten waar nodig. Maar ik zou wel zeggen dat we vrij close zijn
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 14:26
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Komt ongeveer neer op wat Sarah zegt met een paar kleine dingen die anders zijn. (hoe lang je elkaar kent en zo, niet erg boeiend)
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 14:48
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 16-02-2006 @ 10:55 :
Wat weten jij en je partner allemaal van elkaar?

1. Als je niet bij elkaar bent: Weet je van elkaar precies wat je de hele dag aan het doen bent, spreek je elkaar dan ook elke dag, houd je elkaar op de hoogte van waar je allemaal mee bezig bent? Of komt het ook voor dat je elkaar een dagje niet spreekt, of dat je partner allerlei dingen gedaan heeft waar jij niet echt weet van hebt?
En waarom?
We spreken elkaar iedere dag wel even, meestal even een bezoekje (wonen 7 minuutjes fietsen van elkaar), anders een telefoontje, sms'je of mailtje, dus dan weten we ook van elkaar wat we die dag gedaan hebben, dat vinden we gewoon leuk om aan elkaar te vertellen. Er zijn ook wel dingen die je voor jezelf houdt, maar dat is meestal omdat ze onbelangrijk zijn (verrassingen hou je ook voor je natuurlijk).

Citaat:
2. En als je bij elkaar bent: Zit je continu op elkaars lip of doe je vaak ook dingen voor jezelf? En lees je bijvoorbeeld elkaars mailtjes of smsjes? Vind je dat dat ook mag, of vind je dat je bepaalde dingen voor jezelf moet houden?
En waarom?
We zitten niet continu op elkaars lip, tenzij we daar zin in hebben natuurlijk (dan zitten we voornamelijk op onze slaapkamer ), meestal helpen we haar/mijn ouders met het een of ander, kijken we een beetje tv, doen een spelletje, lezen de krant, gewoon alledaagse dingetjes. Lezen geen mailtjes/sms'jes van elkaar, maar houden ook niets overdreven geheim, dat hoeft namelijk niet. Hebben onze eigen dingetjes, daar bemoeien we ons niet mee, ook nergens voor nodig.

Citaat:
3. Weet je veel over het vroegere leven van je partner (exen etc), hebben jullie het daar veel over?
En waarom?
Weet wel het een en ander, wel eens over gehad, maar voor ons allebei is dat niet bijster veel (voor ons allebei onze eerste echt langdurige relatie; nu 28 maanden en een beetje). Vind het eerlijk gezegd ook niet echt een boeiend onderwerp voor een gesprek. We hebben het wel vaak over onze jeugd, opvoeding, plannen, dromen, ideeën, belevenissen etc.. We delen alles met elkaar, ook minder leuke dingen thuis, op school/universiteit of anderssinds.

Citaat:
Kortom, wat voor relatie hebben jullie, weten jullie heel veel van elkaar, of leef je wat meer je eigen leventje? Houden jullie dingen voor elkaar verborgen?
Wat vind je daarvan, zou je er iets aan willen veranderen?
We hebben onze eigen dingetjes, maar waarom zouden we die voor elkaar verborgen houden. We weten niet alles van elkaar, maar als we iets willen weten, dan vragen we het gewoon aan elkaar, praten we er eens over. We leiden samen ons eigen leventje.
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 15:07
Zeenimf
Avatar van Zeenimf
Zeenimf is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 16-02-2006 @ 10:55 :
Wat weten jij en je partner allemaal van elkaar?

1. Als je niet bij elkaar bent: Weet je van elkaar precies wat je de hele dag aan het doen bent, spreek je elkaar dan ook elke dag, houd je elkaar op de hoogte van waar je allemaal mee bezig bent? Of komt het ook voor dat je elkaar een dagje niet spreekt, of dat je partner allerlei dingen gedaan heeft waar jij niet echt weet van hebt?
En waarom?

hij loopt nu stage dus ik weet waar hij overdag is en 's avonds ben ik eigenlijk bijna altijd bij hem dus dat weet ik dan ook ik vertel hem best veel over wat ik die dag heb meegemaakt op school en waar hij mee bezig is snap ik toch niet dus het heeft niet echt veel nut om het me uit te leggen als ik niet bij hem ben spreek ik hem op msn of bellen we, dus we hebben wel elke dag contact.

2. En als je bij elkaar bent: Zit je continu op elkaars lip of doe je vaak ook dingen voor jezelf? En lees je bijvoorbeeld elkaars mailtjes of smsjes? Vind je dat dat ook mag, of vind je dat je bepaalde dingen voor jezelf moet houden?
En waarom?

hmm, hij speelt vaak een spelletje en de computer en ik een spelletje op de laptop, dus we doen wel dingen voor onszelf. ik hoef zijn smsjes en mailtjes niet te lezen, het kan zijn dat ik in mailtje van hem lees omdat dat scherm nog open staat als ik op de laptop wil, maar eigenlijk boeit dat me niet echt veel. van mij mag hij al mijn smsjes en mailtje lezen als hij dat zou willen, ik heb geen geheimen


3. Weet je veel over het vroegere leven van je partner (exen etc), hebben jullie het daar veel over?
En waarom?

neuh, ik weet wel wat dingen maar ik zou niet weten waarom ik dat moet weten. ik zou er hoogstens jaloers van worden.


En wat je er verder nog over kunt vertellen?

Kortom, wat voor relatie hebben jullie, weten jullie heel veel van elkaar, of leef je wat meer je eigen leventje? Houden jullie dingen voor elkaar verborgen?
Wat vind je daarvan, zou je er iets aan willen veranderen?

ik hou niks voor hem verborgen, hij volgens mij ook niet voor mij. overdag heb ik mijn eigen leventje en 's avonds ben ik bij hem. ik weet niet onder wat voor relatie je dat zou moeten plaatsen, maar ik ben er erg tevreden mee.
__________________
psssttt <3<3
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 15:17
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
1. Als je niet bij elkaar bent: Weet je van elkaar precies wat je de hele dag aan het doen bent, spreek je elkaar dan ook elke dag, houd je elkaar op de hoogte van waar je allemaal mee bezig bent? Of komt het ook voor dat je elkaar een dagje niet spreekt, of dat je partner allerlei dingen gedaan heeft waar jij niet echt weet van hebt?
En waarom?
Hij werkt fulltime, dan vraag ik meestal wel waar hij moet werken, aangezien hij op afwisselende dagen op 2 plekken in Nederland moet werken. Ik kan hem dan op de hoogte houden van files (als ik in de auto het filebericht heb gehoord) en weet hoe laat hij ongeveer thuis is. Als we elkaar in het weekend een dag niet gezien hebben, vertellen we meestal wel aan elkaar wat we gedaan hebben, maar dat wordt geen verhoor of ellenlang verhaal. Als hij zegt dat hij naar zijn vrienden is geweest, hoef ik echt niet te weten wat hij daar heeft gedaan.
Meestal zien we elkaar iedere dag wel even (we wonen 5 minuutjes fietsen bij elkaar vandaan), anders bellen/smssen we. Overdag sturen we ook nog wel ooit een mail. Als we het allebei heel druk hebben, spreken we elkaar niet, dan halen we dat later wel in.

2. En als je bij elkaar bent: Zit je continu op elkaars lip of doe je vaak ook dingen voor jezelf? En lees je bijvoorbeeld elkaars mailtjes of smsjes? Vind je dat dat ook mag, of vind je dat je bepaalde dingen voor jezelf moet houden?
En waarom?
Tegenwoordig zitten we vaak naast elkaar ieder aan een computer te werken: ik voor mijn stage of scriptie, hij voor zijn werk. Dat is wel fijn, dan kun je toch even kletsen, maar je bent wel zelf bezig met wat je wilt/moet doen. Ik lees zijn smsjes en mail nooit, hij de mijne ook niet, behalve als we iets aan elkaar laten lezen. Hij zou dat best mogen van mij, als hij het wel maar even zou zeggen.

3. Weet je veel over het vroegere leven van je partner (exen etc), hebben jullie het daar veel over?
En waarom?
We weten genoeg van elkaar. We hebben er een paar keer een gesprek over gehad, maar tegenwoordig niet meer.

Kortom, wat voor relatie hebben jullie, weten jullie heel veel van elkaar, of leef je wat meer je eigen leventje? Houden jullie dingen voor elkaar verborgen?
Wat vind je daarvan, zou je er iets aan willen veranderen?
Ik hou geen dingen voor mijn vriend verborgen, dat zou ik niet willen en ook niet kunnen. Ik kan mijn mond toch niet houden als ik ergens mee zit. We weten redelijk veel van elkaar, maar dat mag na 3 jaar ook wel, vind ik. Ik vind het prima zo.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 15:26
Nuck
Nuck is offline
We spreken elkaar vrijwel elke dag, we weten ongeveer van elkaar wat we aan het doen zijn maar het is niet zo dat we complete dagprogramma's uitwisselen. Als we bij elkaar zijn doen we wel veel dingen samen, maar dat komt ook doordat we elkaar niet zo heel vaak zien. Maar als iemand zin heeft om even iets alleen te doen is dat ook prima. Mailtjes/smsjes hoef ik niet te lezen en hij ook niet, geen problemen daar dus. Heel soms hebben we het over ex-vriendjes en -vriendinnetjes maar zo interessant zijn die gesprekken niet.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 16:19
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 16-02-2006 @ 10:55 :
Wat weten jij en je partner allemaal van elkaar?

1. Als je niet bij elkaar bent: Weet je van elkaar precies wat je de hele dag aan het doen bent, spreek je elkaar dan ook elke dag, houd je elkaar op de hoogte van waar je allemaal mee bezig bent? Of komt het ook voor dat je elkaar een dagje niet spreekt, of dat je partner allerlei dingen gedaan heeft waar jij niet echt weet van hebt?
En waarom?

2. En als je bij elkaar bent: Zit je continu op elkaars lip of doe je vaak ook dingen voor jezelf? En lees je bijvoorbeeld elkaars mailtjes of smsjes? Vind je dat dat ook mag, of vind je dat je bepaalde dingen voor jezelf moet houden?
En waarom?

3. Weet je veel over het vroegere leven van je partner (exen etc), hebben jullie het daar veel over?
En waarom?

En wat je er verder nog over kunt vertellen?

Kortom, wat voor relatie hebben jullie, weten jullie heel veel van elkaar, of leef je wat meer je eigen leventje? Houden jullie dingen voor elkaar verborgen?
Wat vind je daarvan, zou je er iets aan willen veranderen?
1. Meestal weten we van elkaar waar we zijn die dag, we spreken elkaar elke dag, aangezien we praktisch samenwonen. We zijn maar 1 avond zonder elkaar en dan bellen we. We weten van elkaar wat we doen en dat vinden we beide fijn.

2. We doen heel veel samen, maar dat willen we ook. We voelen ons zo goed als we bij elkaar zijn, dus waarom niet. Ik mag zijn mails en smsjes lezen en hij die van mij ook, maar waarom zou ik dat doen? Ik vetrouw hem en hij mij.

3. Ik weet veel (zo niet alles) over zijn verleden en hij over mijn. We zijn gewooon heel eerlijk tegen elkaar, over alles.

Ik hou niks voor hem verborgen en hij niet voor mij. Ik vind dat je alles tegen elkaar moet kunnen vertellen.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 17:36
Mariekje*
Mariekje* is offline
Wat weten jij en je partner allemaal van elkaar?
Vrij veel, denk ik.

1. Als je niet bij elkaar bent: Weet je van elkaar precies wat je de hele dag aan het doen bent, spreek je elkaar dan ook elke dag, houd je elkaar op de hoogte van waar je allemaal mee bezig bent? Of komt het ook voor dat je elkaar een dagje niet spreekt, of dat je partner allerlei dingen gedaan heeft waar jij niet echt weet van hebt?
En waarom?

Het is in die 15 maanden tijd nog nooit voorgekomen dat we elkaar een keer een dagje niet hebben gesproken. Sterker nog ik denk dat we elkaar gemiddeld zo'n 1,5 á 2 uur per dag spreken.
We weten vrijwel altijd van elkaar waar we uithangen, wanneer de 1 naar school moet of wanneer de ander moet werken en tot hoelaat. Ook vertellen we elkaar van te voren vaak wat voor plannen we voor die avond hebben en bij wie we eventueel langsgaan. Waarom? Omdat we dat beide, gewoon fijn vinden, denk ik.

2. En als je bij elkaar bent: Zit je continu op elkaars lip of doe je vaak ook dingen voor jezelf? En lees je bijvoorbeeld elkaars mailtjes of smsjes? Vind je dat dat ook mag, of vind je dat je bepaalde dingen voor jezelf moet houden?
En waarom?

Als we bij elkaar zijn hangen we continue aan elkaar, hij heeft dat veel meer dan mij, van mij hoeft dat nooit zo. Vind het wel heel fijn om zo met elkaar bezig te zijn, maar ik doe sneller waar ik zelf zin in heb terwijl hij meer is van het 'alles samen' doen zegmaar.

3. Weet je veel over het vroegere leven van je partner (exen etc), hebben jullie het daar veel over?
En waarom?

Redelijk wat, maar het interesseert me eigenlijk niet zoveel. Ik plaag hem nog geregeld met zijn verledentje en bijbehorende exen. Ik heb wat foto's gezien, maar moest elke keer weer lachen... "Mijn vader is een japanner, mijn moeder een chinees" o.a. Als hij het erover hebben wil - prima - maar er naar vragen? Neuh. Hij weet overigens wel redelijk veel over mijn verleden, maar dat was dan ook redelijk onvermijdbaar.

En wat je er verder nog over kunt vertellen?
Geen idee.

Kortom, wat voor relatie hebben jullie, weten jullie heel veel van elkaar, of leef je wat meer je eigen leventje? Houden jullie dingen voor elkaar verborgen?
Wat vind je daarvan, zou je er iets aan willen veranderen?

Ik hou niets voor hem verborgen, hij voor zover ik weet ook niet voor mij. Overdag (en de dagen dat ik hem niet zie) heb ik gewoon een eigen leventje; Hang met vrienden rond, haal pleuresstreken uit, en doe gek als ik daar zin in heb, en verder beoefen ik gewoon een sport die heel veel tijd kost normaal gesproken. Ik vind het (bijna) allemaal wel best zo. Ik denk dat onze relatie heel goed is, al zijn er zeker nog wat verbeterpuntjes.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 18:07
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 16-02-2006 @ 17:36 :
Ik denk dat onze relatie heel goed is, al zijn er zeker nog wat verbeterpuntjes.
Die heb je toch altijd, ik vind dat altijd wel fijn, dan weet je dat je er atijd nog wel wat aan kan doen. (Oké, dat klinkt een beetje wazig )
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 18:09
Experiment
Experiment is offline
1. We weten wel ongeveer elkaars dagindeling. We zien elkaar alleen in het weekend, doordeweeks mailen we + gemiddeld 1 telefoontje per week. Ik ben wat opener en vertel ook wat meer, over mail, alles wat ik die dag heb meegemaakt, niet omdai hij dat zo graag wil weten, maar meer als een soort uitlaatklep. Belangrijke dingen weten we wel van elkaar, bijvoorbeeld als 1 van ons een tentamen heeft. Ook horen we wel eens een dagje niks van elkaar, bijvoorbeeld als ik echt een bijzonder saaie schooldag heb gehad, heb ik niet echt de behoefte om dat allemaal uit de doeken te doen. Het is niet zo dat we allerlei dingen doen waar de ander niks van weet, want bijzondere dingen vertellen we elkaar wel, al is dat niet altijd meteen.

2. We zijn meestal ongeveer het hele weekend bij elkaar, dus dan vind ik het normaal om ook af en toe even je eigen bezigheden te hebben, bijvoorbeeld lezen, iets voor school doen, computeren of met vriendinnen afspreken. Ik ben altijd wel geinteresseerd in zijn leven dus lees soms wel mee met mailtjes of sms'jes. Verder denk ik dat het goed is voor je relatie om dingen apart te blijven doen.

3. Ik was daar best geinteresseerd in, gewoon in zijn hele geschiedenis, wat hij allemaal heeft meegemaakt e.d., dat heeft iemand toch gevormd, dus vind ik wel leuk om te weten.

Kortom: wij weten op zich wel veel van elkaar, maar laten elkaar ook vrij, ik hoef echt niet alles te weten, en wil me ook niet verplicht voelen om constant bij hem te zitten, of als het ware verantwoording af te leggen over mijn bezigheden.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 18:10
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 16-02-2006 @ 18:07 :
Die heb je toch altijd, ik vind dat altijd wel fijn, dan weet je dat je er atijd nog wel wat aan kan doen. (Oké, dat klinkt een beetje wazig )
Daarom.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 18:27
Hagel
Hagel is offline
1. Meestal spreken we elkaar dan elke dag wel even over msn, en we bellen soms. Ik weet niet altijd waar hij is en hij ook niet van mij omdat het niet altijd nuttig is? Ik zeg wel wanneer ik stage heb etc en hij ook wel maar als ik ergens heen ga ofzo ga ik hem niet eerst vertellen wat ik ga doen maar ga ik gewoon. Andersom ook, soms sturen we elkaar dan wel een mailtje als het de hele avond is ofzo.

2. Als we bij elkaar zijn doen we wel gewoon ook onze eigen dingen maar wel ook veel samen omdat we daarom ook bij elkaar zijn. Ik lees zijn email niet, hij de mijne ook niet speciaal maar vaak zit ik erbij of andersom en dan kijken we wel mee, zijn geen geheimen ofzo. Hij leest wel altijd mijn sms'jes maar waarom weet ik eigenlijk niet

3. Ik weet wie en de grote lijnen, de rest niet, hoef ik ook niet te weten. En dat weet hij ook wel bij mij.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties

Laatst gewijzigd op 16-02-2006 om 18:44.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-02-2006, 18:35
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
1. Als je niet bij elkaar bent: Weet je van elkaar precies wat je de hele dag aan het doen bent, spreek je elkaar dan ook elke dag, houd je elkaar op de hoogte van waar je allemaal mee bezig bent? Of komt het ook voor dat je elkaar een dagje niet spreekt, of dat je partner allerlei dingen gedaan heeft waar jij niet echt weet van hebt?
En waarom?


Ik zie mijn vriend elke dag, dus weet wat hij allemaal heeft gedaan of doet.

2. En als je bij elkaar bent: Zit je continu op elkaars lip of doe je vaak ook dingen voor jezelf? En lees je bijvoorbeeld elkaars mailtjes of smsjes? Vind je dat dat ook mag, of vind je dat je bepaalde dingen voor jezelf moet houden?
En waarom?


Nee, soms zit ik op zijn bed tv te kijken en kijkt hij ff op zijn pc. Jaa, wij mogen elkaars smsjes en mailtjes lezen, maar heb er niet zoveel behoefte aan.

3. Weet je veel over het vroegere leven van je partner (exen etc), hebben jullie het daar veel over?
En waarom?


Jaa, hij heeft me weleens verteld over zijn exen, maar eigenlijk boeit mij dat niet veel.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 19:16
Verwijderd
1. Als je niet bij elkaar bent: Weet je van elkaar precies wat je de hele dag aan het doen bent, spreek je elkaar dan ook elke dag, houd je elkaar op de hoogte van waar je allemaal mee bezig bent? Of komt het ook voor dat je elkaar een dagje niet spreekt, of dat je partner allerlei dingen gedaan heeft waar jij niet echt weet van hebt?
En waarom?

Wij zien elkaar bijna elke dag wel, we zitten dan ook bij elkaar op school. Ik weet meestal wel ongeveer wat hij doet, maar niet tot in het zieke. We spreken elkaar soms een dag niet, meestal dan wel een smsje ofzo, anders is het gewoon omdat we het allebei druk hebben en ik geloof dat ik de belangrijkste dingen uit zijn leven wel weet.

2. En als je bij elkaar bent: Zit je continu op elkaars lip of doe je vaak ook dingen voor jezelf? En lees je bijvoorbeeld elkaars mailtjes of smsjes? Vind je dat dat ook mag, of vind je dat je bepaalde dingen voor jezelf moet houden?
En waarom?

We zitten niet continu op elkaars lip, als ik een keer bij hem slaap ofzo zijn we niet de hele dag samen, 't is wel 's dat hij even gaat bassen en dat ik dan ga lezen ofzo. Hij leest m'n smsjes wel, en ik vind het niet zo erg, hij is gewoon beetje jaloers Ik lees de zijne af en toe, als ik me verveel.


3. Weet je veel over het vroegere leven van je partner (exen etc), hebben jullie het daar veel over?
En waarom?

Ik weet best veel van zijn leven en exen enzo, ook omdat er niet zoveel te weten valt. Andersom hetzelfde geval. We hebben het daar af en toe over, niet echt met een reden, meer gewoon voor de lol.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 19:25
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 16-02-2006 @ 10:55 :
Wat weten jij en je partner allemaal van elkaar?

1. Als je niet bij elkaar bent: Weet je van elkaar precies wat je de hele dag aan het doen bent, spreek je elkaar dan ook elke dag, houd je elkaar op de hoogte van waar je allemaal mee bezig bent? Of komt het ook voor dat je elkaar een dagje niet spreekt, of dat je partner allerlei dingen gedaan heeft waar jij niet echt weet van hebt?
En waarom?

2. En als je bij elkaar bent: Zit je continu op elkaars lip of doe je vaak ook dingen voor jezelf? En lees je bijvoorbeeld elkaars mailtjes of smsjes? Vind je dat dat ook mag, of vind je dat je bepaalde dingen voor jezelf moet houden?
En waarom?

3. Weet je veel over het vroegere leven van je partner (exen etc), hebben jullie het daar veel over?
En waarom?

En wat je er verder nog over kunt vertellen?

Kortom, wat voor relatie hebben jullie, weten jullie heel veel van elkaar, of leef je wat meer je eigen leventje? Houden jullie dingen voor elkaar verborgen?
Wat vind je daarvan, zou je er iets aan willen veranderen?
1. Nee, als ik niet bij hem ben, weet ik niet wat hij doet. Hij heeft het erg druk met zijn studie en daarom komt het vaak voor dat ik hem een hele dag niet spreek, soms een hele week niet. Dan zien we elkaar pas weer in het weekend.

2. Nee, ik lees zijn mailtjes niet, misschien lees ik zijn smsjes als ik me verveel, maar dat vraag ik wel eerst. Ook al staan ze helemaal vol met smsjes van mij. Als we bij elkaar zijn doen we meestal wel dingen samen. We zien elkaar al niet zo vaak, dus dan ben je wel graag samen natuurlijk. Alleen gaan we niet zo vaak weg, want met zijn drie studies moet hij vaak huiswerk maken. Maar hij studeert ook Wijsbegeerte en dus kunnen we vaak uren over van alles praten. En als hij zijn mailtjes en smsjes voor zich wil houden, moet hij dat vooral doen.

3. Ja, ik weet wel heel veel van hem, zijn verleden en zijn exen. Daar hebben we wel eens hele lange gesprekken over gehad, over wat hij allemaal heeft meegemaakt en wat ik allemaal heb meegemaakt (een stuk minder). Dat was erg leuk. En hij is daar ook heel eerlijk en open in, net als ik.

Verder.. ja, we weten wel veel van elkaar, omdat we al 2 jaar hebben. Dan ken je elkaar op een gegeven moment wel helemaal. Eerder in onze relatie wilde ik wel wat sneller weten wat hij had gedaan, nu maakt het me eigenlijk niks uit. We hebben gewoon een erg leuke relatie, ondanks dat we elkaar niet zo vaak zien. We kunnen erg leuk praten met elkaar en hebben altijd veel lol. Zelfs zonder vaak weg te gaan, we zitten vaak gewoon thuis. Op het moment gaat het vooral erg goed, dus ik ben wel tevreden over mijn relatie. Geen moeilijkheden en we zijn allebei gelukkig erg makkelijk, geen gezeik over kleine dingetjes.

Dus. Jee
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 00:29
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
We weten eigenlijk alles van elkaar (op alle vragen)

Wat ben ik toch weer lui...
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 00:45
Verwijderd
Wat weten jij en je partner allemaal van elkaar?

1. Als je niet bij elkaar bent: Weet je van elkaar precies wat je de hele dag aan het doen bent, spreek je elkaar dan ook elke dag, houd je elkaar op de hoogte van waar je allemaal mee bezig bent? Of komt het ook voor dat je elkaar een dagje niet spreekt, of dat je partner allerlei dingen gedaan heeft waar jij niet echt weet van hebt?
En waarom?
Nou komt het überhaupt al weinig voor (in verhouding met andere relaties dan) dat we elkaar een dag niet zien. Als we elkaar een dag niet zien, sturen we af en toe een sms'je of bellen we, en ik weet altijd wel wat hij gaat doen, en dat weet hij ook van mij. We bellen elkaar ook altijd voor het slapen gaan, dus dan weet hij nog wat ik gedaan heb als de plannen verandert zijn.
En waarom? Ik vind het fijn om te weten waar hij is, of hij een leuke dag heeft gehad en dergelijke.


2. En als je bij elkaar bent: Zit je continu op elkaars lip of doe je vaak ook dingen voor jezelf? En lees je bijvoorbeeld elkaars mailtjes of smsjes? Vind je dat dat ook mag, of vind je dat je bepaalde dingen voor jezelf moet houden?
En waarom?
We zijn getrouwd, wonen in één huis, zitten bij elkaar in de klas en hebben veel dezelfde vrienden. We doen dus inderdaad veel dingen samen. Is vanaf het begin zo geweest en ik zie dat ook niet zo snel veranderen.
We hebben wel onze eigen dingen. Ik vind het heerlijk om af en toe met mijn vrienden af te spreken, lekker te kletsen en uit te gaan. Hij vind het fijn om met zijn broer en vrienden af te spreken en de hele dag computerspelletjes te spelen of films te kijken. Als ik daar bij ga zitten verveel ik me toch kapot en hij vind de gesprekken met mijn vriendinnen ook niet altijd even intressant
Ik lees zijn sms'jes of mailtjes ook wel eens, heb ook overal zijn wachtwoorden voor, ken zijn pincode uit mijn hoofd en dergelijke. Maar in principe is dat voor als hij even iets moet weten en geen computer tot zijn beschikking heeft ofzo.
In verhouding met andere stellen zijn wij veel bij elkaar en doen wij ook veel dingen samen, maar dat komt alleen maar doordat wij dat allebei erg fijn vinden.


3. Weet je veel over het vroegere leven van je partner (exen etc), hebben jullie het daar veel over?
En waarom?
Ik denk dat er geen dingen zijn die ik niet weet. Wij zijn allebei van die praters, dus dat krijg je dan nogal snel. Bovendien heb ik een goed contact met zijn moeder en zijn broer, waardoor ik ook van hen verhalen heb gehoord. Ik weet hoe hij opgegroeid is, wie zijn vrienden waren, zijn hobby's, hoe hij was enz enz. Ik denk eigenlijk niet dat hij me dingen kan vertellen die me heel erg zouden schokken.
Wat betreft exen valt er voor mij niet zoveel te weten. Ik ben voor zijn gevoel zijn eerste echte relatie en ik weet met welke meisjes hij een keer gezoend heeft enzo, hoe dat was voor hem en dat soort dingen.
Andersom geldt dat ook: Hij weet hoe ik opgegroeid ben, wat ik zo'n beetje heb meegemaakt, met wie ik omging, wat dat met me gedaan heeft dat soort dingen.


En wat je er verder nog over kunt vertellen?
Wij zijn een stel wat je over het algemeen altijd samen ziet. Als mensen hem proberen te bereiken maar dat niet lukt omdat hij zijn telefoon ofzo heeft laten liggen, proberen ze het via mij. Ik kan afspraken voor hem maken en hij voor mij, hij kan over het algemeen voor mij spreken en ik voor hem. Het is volgens mij behoorlijk onmogelijk om met één van ons om te gaan, zonder te weten dat de ander bestaat. Ik ken zijn klasgenoten (dah, dat zijn namelijk ook mijn klasgenoten) zijn familie, zijn vrienden en zijn klasgenoten en andersom.
Ook al hebben we veel dingen gemeen en denken we over veel dingen hetzelfde, toch hebben we dingen waarin we hemelsbreed verschillen. Mij maak je bijvoorbeeld niet blij met een avondje playstation spelen, hij vind dat te gek. Hij kan best een hele dag met mij en mijn vriendinnen optrekken, maar af en toe is het ook heel fijn om met 'de meiden onder elkaar' te zijn. Niet alle films die hij leuk vind, vind ik leuk. Hij trekt heel veel met zijn broer op en zijn broer is ook echt een goede vriend geworden die ik vertrouw, maar ze vinden het ook heel fijn om even zonder mij erbij te zijn.

Wat ik ervan vindt? Ik zou helemaal niets willen veranderen en ik denk ook niet dat dat zou gebeuren. Wij zijn nou eenmaal mensen die het fijn vinden om bij elkaar te zijn, veel contact met elkaar te hebben en te weten wat de ander doet. We kunnen na ruim twee jaar nog steeds een hele dag met elkaar optrekken en elkaar nog steeds veel vertellen. Ik kan onzettend met hem lachen, we doen veel leuke dingen en ik ben gewoon heel blij dat hij een relatie op dezelfde manier invult als dat ik doe.

Laatst gewijzigd op 17-02-2006 om 00:47.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 09:27
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
1. Als je niet bij elkaar bent: Weet je van elkaar precies wat je de hele dag aan het doen bent, spreek je elkaar dan ook elke dag, houd je elkaar op de hoogte van waar je allemaal mee bezig bent? Of komt het ook voor dat je elkaar een dagje niet spreekt, of dat je partner allerlei dingen gedaan heeft waar jij niet echt weet van hebt?
En waarom?
Grotendeels wel, ik interesseer me ervoor waar zij mee bezig is, vind dat leuk om te weten, maar doe dat absoluut niet om te weten waarom ze dingen doet, gewoon omdat ik t fijn vind. Vertel haar ook wel wat ik gedaan heb, als ik wat te melden heb.

2. En als je bij elkaar bent: Zit je continu op elkaars lip of doe je vaak ook dingen voor jezelf? En lees je bijvoorbeeld elkaars mailtjes of smsjes? Vind je dat dat ook mag, of vind je dat je bepaalde dingen voor jezelf moet houden?
En waarom?
We zijn wel veel bi elkaar, maar kunnen ook onze eigen gang gaan. Elkaars mail en sms lezen we niet, tenzij de ander vraagt om het te lezen. Eigen privacy is erg belangrijk en die is er ook absoluut.

3. Weet je veel over het vroegere leven van je partner (exen etc), hebben jullie het daar veel over?
En waarom?
Ja, daardoor weet je hoe je in bepaalde situaties moet handelen en waar je mee uit moet kijken, met wat voor soort opmerkingen je bijvoorbeeld voorizchtig moet zijn, waardoor je niet onnodig kwetst.
Veel praten binnen een relatie over deze dingen is erg belangrijk, vind ik, hierdoor leer je elkaar kennen en begrijpen, waardoor je veel aan elkaar en elkaars steun hebt.


Kortom, wat voor relatie hebben jullie, weten jullie heel veel van elkaar, of leef je wat meer je eigen leventje? Houden jullie dingen voor elkaar verborgen?
Wat vind je daarvan, zou je er iets aan willen veranderen?
Ik ben zeer tevreden met hoe alles nu gaat
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 16-02-2006 @ 10:55 :
Wat weten jij en je partner allemaal van elkaar?

1. Als je niet bij elkaar bent: Weet je van elkaar precies wat je de hele dag aan het doen bent, spreek je elkaar dan ook elke dag, houd je elkaar op de hoogte van waar je allemaal mee bezig bent? Of komt het ook voor dat je elkaar een dagje niet spreekt, of dat je partner allerlei dingen gedaan heeft waar jij niet echt weet van hebt?
En waarom?


We weten vaak wel wat we gedaan hebben, omdat we vaak wel elke dag even bellen, wanneer we elkaar niet zien. Even gewoon babbelen hoe het gaat en dan nog wat onzingelul (vooral van zijn kant ) en dan weer ophangen
Maar éénmaal bellen is vaak ook dat we dan vaker gaan bellen. Maar heel soms komt het ook voor dat ik hem een hele dag niet spreek. Dan merk ik het vanzelf wel of niet natuurlijk

2. En als je bij elkaar bent: Zit je continu op elkaars lip of doe je vaak ook dingen voor jezelf? En lees je bijvoorbeeld elkaars mailtjes of smsjes? Vind je dat dat ook mag, of vind je dat je bepaalde dingen voor jezelf moet houden?
En waarom?


Als we bij elkaar zijn, zijn we vaak ook écht bij elkaar. Dat komt ook omdat we elkaar weinig zien zonder andere mensen. Maar laatst was ik daar bijvoorbeeld blijven slapen en moest hij de volgende dag aan zijn huiswerk. Toen ben ik gewoon de stad in gegaan. Ik heb geen zin om dan de hele dag daar thuis niets te doen.
En toen hij ziek was ging ik ook niet de hele dag aan zijn bedje zitten om zijn handje vast te houden. Ik ben gewoon beneden met zijn ouders en zusje schaatsen gaan kijken

Mails en smsjes lees ik niet. Principieel niet. Heb ik ook geen behoefte aan en geen neiging toe. Dat komt omdat ik ook niet het idee heb dat hij iets achter houdt ofzo. Laatst zag ik dat hij een smsje had, maar ik wilde gewoon een spelletje spelen op zijn mobiel. Dus smsje weggedrukt zeg maar en gewoon een spelletje gaan spelen. Van hem mocht ik het wel lezen, maar dat doe ik niet. Ook naar die ander toe vind ik dat not fair. Misschien wil diegene wel even zijn hart luchten en dan ga ik persoonlijke dingen lezen. Echt niet!

3. Weet je veel over het vroegere leven van je partner (exen etc), hebben jullie het daar veel over?
En waarom?

Dat is een lastige. Ik weet niet of ik veel weet. Hij weet in ieder geval meer van mijn leven. Maar dat maakt niet uit. Als ik vragen heb kan ik ze gewoon stellen en dan vertelt hij gewoon hoe of wat. Dat is wel fijn. Wat dat betreft zijn we gewoon lekker open tegen elkaar.


Kortom, wat voor relatie hebben jullie, weten jullie heel veel van elkaar, of leef je wat meer je eigen leventje? Houden jullie dingen voor elkaar verborgen?
Wat vind je daarvan, zou je er iets aan willen veranderen?


Ik denk niet dat we echt dingen voor elkaar verborgen houden. Er zijn natuurlijk wel dingen die we niet weten. Als ik hem vertel dat ik weer een mailtje heb gehad van een jongen dan weet hij dat gewoon, maar ik zal niet uitgebreid de inhoud aan hem verschaffen. Dat ligt natuurlijk ook aan het mailtje, maar oké. Het is bijvoorbeeld voorgekomen dat ik met die jongen een goed gesprek heb gehad en hij dingen in vertrouwen zei. Dan kan mijn vriend natuurlijk vragen waar we het over gehad hebben, maar ik zal het niet vertellen. Dat is in mijn ogen niet echt achterhouden van dingen, maar gewoon me aan mijn woord houden Ook vind ik het wel fijn dat ik sommige dingen lekker voor mezelf kan houden. Want vaak gaat het dan om dingen die dan even niet lekker zitten, maar als ik het bijvoorbeeld zou vertellen, het probleem groter wordt dat het is en hoort te zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2006, 10:10
&#9834;
&#9834; is offline
Wat weten jij en je partner allemaal van elkaar?

1. Als je niet bij elkaar bent: Weet je van elkaar precies wat je de hele dag aan het doen bent, spreek je elkaar dan ook elke dag, houd je elkaar op de hoogte van waar je allemaal mee bezig bent? Of komt het ook voor dat je elkaar een dagje niet spreekt, of dat je partner allerlei dingen gedaan heeft waar jij niet echt weet van hebt?
En waarom?
Mijn vriend vertel ik vrijwel alles wat ik meegemaakt heb op die dag. Dat is niet zozeer omdat hij dan weet wat ik uitspook en me zo kan controleren, maar meer omdat we het van elkaar leuk vinden om te weten hoe de dag verlopen is. Verder is het ook wel leuk dat als je je dag zo met elkaar bespreekt dat daar dan van tijd tot tijd discussie s uitrollen.

2. En als je bij elkaar bent: Zit je continu op elkaars lip of doe je vaak ook dingen voor jezelf? En lees je bijvoorbeeld elkaars mailtjes of smsjes? Vind je dat dat ook mag, of vind je dat je bepaalde dingen voor jezelf moet houden?
En waarom?
Als we bij elkaar zijn doen we wel veel dingen samen, maarja we zien elkaar ook alleen in het weekend en dan wil je wel zoveel mogelijk van die tijd bij elkaar zijn. Maar het is niet zo dat we geen dingetjes voor onszelf doen als we bij elkaar zijn. Soms zit ik gewoon even wat te lezen en hij doet wat voor school oid.
We lezen elkaars mail/smsjes niet. Dat hoeft ook niet vind ik, niet omdat ik het persee voor mezelf wil houden maar meer omdat het een beetje 'onzin' is ook elk mailtje met elkaar te bespreken (als het ware).


3. Weet je veel over het vroegere leven van je partner (exen etc), hebben jullie het daar veel over?
En waarom?
Redelijk veel. Soms hebben we het er wel eens over, of dan maakt hij/ik een plagende opmerking naar de ander. Het is bij ons geen 'verboden' onderwerp dus daar doen we niet moeilijk over. We hebben het er wel eens over omdat het dan soms makkelijker is om een bepaalde reactie te begrijpen.


Kortom, wat voor relatie hebben jullie, weten jullie heel veel van elkaar, of leef je wat meer je eigen leventje? Houden jullie dingen voor elkaar verborgen?
Wat vind je daarvan, zou je er iets aan willen veranderen?
Naar elkaar toe hebben we een open relatie, we praten veel wat tot gevolg heeft dat je ook snel doorhebt als de ander ergens mee zit. Kleine dingetjes worden hierdoor gemakkelijk opgelost en het zorgt er gewoon voor dat we ons samen goed/veilig/vertrouwd voelen in deze relatie.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 14:51
Nyawa
1. Ik spreek hem bijna elke dag wel. Ik weet niet altijd precies waar hij is en hij ook niet van mij, maar dat vind ik ook niet nodig, ik vertrouw hem volledig. We vertellen elkaar wel altijd wat we gedaan hebben en ik weet ook z'n globale dagindeling wel, maar echt exact niet.

2. Ik denk dat wij wel een vrij zelfstandige relatie hebben in de zin dat we allebei ook echt een leven apart van elkaar hebben. We lezen elkaars mail of smsjes ook niet, maar als hij dat zou willen zou ik het prima vinden, ik heb niets te verbergen. Als we bij elkaar thuis zijn dan zijn we ook wel echt de hele tijd met elkaar.

3. Ja, dat weten we van elkaar.

Ik ben wel echt blij dat hij mij zoveel vertrouwt en ik hem en dat hij totaal niet bezitterig is. Ik zou echt niet 24/7 op elkaars lip kunnen zitten, zo ben ik nu eenmaal niet. Dat we elkaar niet zoveel zien als andere stellen maakt onze relatie absoluut niet minder. Hij is heel open en eerlijk en als er iets mis is merkt hij of andersom ik dat ook meteen; ik heb echt het gevoel dat ik overal met hem over zou kunnen praten. Ja, ik ben zeer tevreden .
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 16:36
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
1. Als je niet bij elkaar bent: Weet je van elkaar precies wat je de hele dag aan het doen bent, spreek je elkaar dan ook elke dag, houd je elkaar op de hoogte van waar je allemaal mee bezig bent? Of komt het ook voor dat je elkaar een dagje niet spreekt, of dat je partner allerlei dingen gedaan heeft waar jij niet echt weet van hebt?
En waarom?

Ik weet altijd wel waar ze is, wat ze doet etc. Elkaar een dag niet spreken gebeurt bijna nooit, en zelfs dan SMS'enen/of bellen we wel.

2. En als je bij elkaar bent: Zit je continu op elkaars lip of doe je vaak ook dingen voor jezelf? En lees je bijvoorbeeld elkaars mailtjes of smsjes? Vind je dat dat ook mag, of vind je dat je bepaalde dingen voor jezelf moet houden?
En waarom?

Ik lees haar mailtjes niet expres, maar als ik toevallig over haar schouder kijk terwijl ze haar mail checkt is dat geen probleem. Wachtwoorden, codes etc zijn ook niet geheim voor elkaar.

3. Weet je veel over het vroegere leven van je partner (exen etc), hebben jullie het daar veel over?
En waarom?
En wat je er verder nog over kunt vertellen?

Ik weet alles wel, denk ik. Exen, familie alles. Als het ter sprake komt hebben we het er wel over.


Kortom, wat voor relatie hebben jullie, weten jullie heel veel van elkaar, of leef je wat meer je eigen leventje? Houden jullie dingen voor elkaar verborgen?
Wat vind je daarvan, zou je er iets aan willen veranderen?

We weten alles van elkaar, doen veel samen, maar hebben pondanks dat echt wel ons eigen leven.
Super toch?
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 16:57
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Mala schreef op 16-02-2006 @ 19:16 :

Hij leest m'n smsjes wel, en ik vind het niet zo erg, hij is gewoon beetje jaloers Ik lees de zijne af en toe, als ik me verveel.
en dat beschouw jij als normaal
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 17:23
Verwijderd
- Ik weet doorgaands wel wat hij doet, want dat is of werken, of iets speciaals en dan vertelt hij het altijd van te voren. We spreken elkaar vrijwel elke dag als we niet samen zijn, maar soms lukt dat niet, en dan dus niet. Maar we wonen samen, dus de dagen waarop we elkaar niet zien of spreken zijn schaars.

- Niet continu op elkaars lip, maar we doen wel sommige dingen samen. We lezen geen mailtjes van elkaar, sms'jes krijgen we nauwelijks. En ik vind dat 't zo ook goed is. Hij mag m'n mail best lezen, maar als hij daar behoefte aan zou hebben, zou ik dat raar vinden.

- Ik weet alles vanaf het begin. Er zijn geen ex-en, en van zijn jeugd etc weet ik de belangrijkste dingen en nog leuke kleine dingen. Gewoon, zoals 't hoort We hebben 't er niet veel over, want dat is niet nodig.

We leven ons eigen leven samen, en dat werkt.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 17:36
Verwijderd
1.
We spreken elkaar bijna elke dag en ik ken zijn dagritme wel een beetje dus ik kan gokken wat hij aan het doen is. Maar als ik iets vraag, is dat uit belangstelling. Ik vraag het niet om een soort van minute to minute account te hebben van zijn dag. (Al vertelt hij dat vanzelf wel. Hij kletst de oren van mijn hoofd af. )

2.
Als we alleen zijn in de vrije tijd, zijn we best klef. Maar als er andere mensen bij zijn, gaan we niet de hele tijd gezamenlijk met hen staan praten. Da's nogal sneu. Mailtjes lees ik nooit zonder zijn toestemming.

3.
We praten er eigenlijk alleen over als het zo uitkomt. Waarom? Omdat wij heel veel praten en dan begin je vanzelf wel een keer over je ex(en).

Wat vind je daarvan, zou je er iets aan willen veranderen?
Wij weten best veel van elkaar, hoewel ik meer van hem weet dan hij van mij (qua verleden). Als hij iets voor mij verborgen zou houden, dan zou ik dat niet weten he.
Ik zou 'm best meer willen vertellen maar zo spannend is/ was mijn levend niet. Wat zou ik willen veranderen? Eigenlijk niets. We kunnen alles bespreken en als er al wat veranderd moet worden, is dat niet moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 17:40
Valentine
Avatar van Valentine
Valentine is offline
1. Als je niet bij elkaar bent: Weet je van elkaar precies wat je de hele dag aan het doen bent, spreek je elkaar dan ook elke dag, houd je elkaar op de hoogte van waar je allemaal mee bezig bent? Of komt het ook voor dat je elkaar een dagje niet spreekt, of dat je partner allerlei dingen gedaan heeft waar jij niet echt weet van hebt?
En waarom?Natuurlijk weet ik niet wat hij de hele dag door doet en doet hij dus dingen waar ik geen weet van hebt dat is toch logisch!! Ik spreek hem ook wel eens een dagje niet. Als ik hem elke dag zou zien en alles zou weten heb je elkaar toch niks te vertellen!!

2. En als je bij elkaar bent: Zit je continu op elkaars lip of doe je vaak ook dingen voor jezelf? En lees je bijvoorbeeld elkaars mailtjes of smsjes? Vind je dat dat ook mag, of vind je dat je bepaalde dingen voor jezelf moet houden?
En waarom?Nee ik zit niet steeds op zn lip, hij ook niet op de mijne. Ik lees zijn mailtjes/smsjes niet hij de mijne ook niet, als hij het zou willen mag het maar waarom zou je daar behoefte aan hebben? Vertrouwen!

3. Weet je veel over het vroegere leven van je partner (exen etc), hebben jullie het daar veel over?
En waarom?Exen hebben we het soms over als je er een tegen komt of als er een herinnering boven komt, nou hebben we beiden exen die we regelmatig zien. Maar het zijn niet voor niets exen. verder weet ik alles wat ik moet weten van zijn verleden en hij van het mijne...

Verder heb ik het idee dat of jij of je vriend(in) heel jaloers is als je dit soort vragen stelt...
__________________
A veces ángel, a veces demonio, pero siempre yo...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Valentine schreef op 17-02-2006 @ 17:40 :

Verder heb ik het idee dat of jij of je vriend(in) heel jaloers is als je dit soort vragen stelt...
Waarom? Kan toch gewoon belangstelling zijn?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2006, 11:26
Valentine
Avatar van Valentine
Valentine is offline
Citaat:
Ave schreef op 17-02-2006 @ 17:43 :
Waarom? Kan toch gewoon belangstelling zijn?
het zijn allemaal typisch jaloerse dingen, elkaar elke dag zien/spreken, alles van elkaar weten, waar je heen gaat, met wie je praat/omgaat, lezen van smsjes/mail, het hebben over exen.
__________________
A veces ángel, a veces demonio, pero siempre yo...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2006, 14:27
Henkje
Avatar van Henkje
Henkje is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 16-02-2006 @ 10:55 :
Wat weten jij en je partner allemaal van elkaar?

1. Als je niet bij elkaar bent: Weet je van elkaar precies wat je de hele dag aan het doen bent, spreek je elkaar dan ook elke dag, houd je elkaar op de hoogte van waar je allemaal mee bezig bent? Of komt het ook voor dat je elkaar een dagje niet spreekt, of dat je partner allerlei dingen gedaan heeft waar jij niet echt weet van hebt?
En waarom?

Meestal weet ik wel ongeveer wat hij doet op een dag, vaak vertelt hij gewoon 's avonds wat hij gedaan heeft (school, ed.) Ik vertel eigenlijk altijd wel wat ik doe, ook al is het absoluut niet boeiend. We wonen ongeveer 5 minuten fietsen van elkaar af en kunnen tegenwoordig 2 keer per week samen met de trein, dat is ook wel gezellig. Tegenwoordig slapen we bijna elke nacht samen, maar overdag zien we elkaar praktisch niet (alleen 's ochtends en 's avonds dan). Mocht het voorkomen dat we elkaar n dag of meer niet spreken, dan stuur ik meestal wel een sms. Hij belt eerder.

2. En als je bij elkaar bent: Zit je continu op elkaars lip of doe je vaak ook dingen voor jezelf? En lees je bijvoorbeeld elkaars mailtjes of smsjes? Vind je dat dat ook mag, of vind je dat je bepaalde dingen voor jezelf moet houden?
En waarom?

Hij heeft wel mn wachtwoorden, maar ik neem aan dat hij er niet in kijkt als ik er niet bij ben. Soms als hij computert en ik tv kijk, vraag ik wel of hij ff mn mail wil checken (ik kan zo lui zijn). Verder zou ik niet echt kunnen inzien waaarom hij er verder in zou kijken.
Mijn ex deed dat altijd (mail en sms), zelfs toen het uit was, hij vertrouwde me niet echt. Ik had daar wel problemen mee, mede daaorm is het ook uit gegaan.
Meestal doen we wel dingen samen, anders had je net zo goed niet bij elkaar kunnen zijn en iets voor je zelf.

3. Weet je veel over het vroegere leven van je partner (exen etc), hebben jullie het daar veel over?
En waarom?

Ik ken mn vriend ongeveer 5 jaar, waarvan we nu een jaar iets hebben. Ik kende hem dus al redelijk goed als vriend. Doordat ik problemen had met mn ex nadat het uitging, ben ik door hem opgevangen en verliefd geworden hij weet dus wel veel over mn ex en mij. Verder hebben we het er eigenlijk niet echt over.

En wat je er verder nog over kunt vertellen?

Kortom, wat voor relatie hebben jullie, weten jullie heel veel van elkaar, of leef je wat meer je eigen leventje? Houden jullie dingen voor elkaar verborgen?
Wat vind je daarvan, zou je er iets aan willen veranderen?

Het enige wat ik voor hem verborgen hield, is zn kado's en wie ik had getrokken met sinterklaas. Ik vertel verder wel alles en ik vind het ook fijn dta ik leuke en minder leuke dingen kwijt kan. Hij is mn beste vriend en mn vriend
Ik vind het wel belangrijk om niet afhankelijk te zijn. Ik wil mn vrienden blijven zien enzo. Ik wil ook dat hij niet echt dingen voor mij opgeeft. Ook vind ik het leuk dat we veel dezelfde interesses hebben en ook veel dingen samen kunnen doen (concerten ed.).
__________________
lava lacht niet lul
Met citaat reageren
Oud 18-02-2006, 19:35
scrooping~paper
Avatar van scrooping~paper
scrooping~paper is offline
1. Als je niet bij elkaar bent: Weet je van elkaar precies wat je de hele dag aan het doen bent, spreek je elkaar dan ook elke dag, houd je elkaar op de hoogte van waar je allemaal mee bezig bent? Of komt het ook voor dat je elkaar een dagje niet spreekt, of dat je partner allerlei dingen gedaan heeft waar jij niet echt weet van hebt?
En waarom?

Ik spreek mijn vriend niet elke dag, maar weet wel bijna altijd waar hij mee bezig is. Hij laat me dat wel weten. Dan en dan heb ik tentamen, dan ga ik uit met die en die vrienden etc. Dus we houden elkaar wel goed op de hoogte.

2. En als je bij elkaar bent: Zit je continu op elkaars lip of doe je vaak ook dingen voor jezelf? En lees je bijvoorbeeld elkaars mailtjes of smsjes? Vind je dat dat ook mag, of vind je dat je bepaalde dingen voor jezelf moet houden?
En waarom?

Als we bij elkaar zijn, doen we meestal wel alles samen, maar zijn smsjes of mailtjes lezen vind ik te ver gaan. Ik vind het wel belangrijk dat je allebei genoeg privacy hebt in een relatie.

3. Weet je veel over het vroegere leven van je partner (exen etc), hebben jullie het daar veel over?
En waarom?

Ik kende mijn vriend eigenlijk al 2 jaar voordat we iets kregen, maar tijdens onze relatie (tot nu toe 5 mnd) ben ik een hoop dingen te weten gekomen over zijn verleden, die ik voorheen niet wist. Ik vind het persoonlijk erg fijn als ik met iemand over dit soort dingen kan praten en vooral als hij ook open is tegen mij.
__________________
~Cordi es~
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-02-2006, 19:25
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
[QUOTE]Thoughtful schreef op 16-02-2006 @ 10:55 :
[B]Wat weten jij en je partner allemaal van elkaar?

1. Als je niet bij elkaar bent: Weet je van elkaar precies wat je de hele dag aan het doen bent, spreek je elkaar dan ook elke dag, houd je elkaar op de hoogte van waar je allemaal mee bezig bent? Of komt het ook voor dat je elkaar een dagje niet spreekt, of dat je partner allerlei dingen gedaan heeft waar jij niet echt weet van hebt?
En waarom?

Ik weet vrijwel alles. Ik weet waar hij werkt, wat het inhoudt, hoe de sfeer is en zijn persoon, en boeiende dingen verteld hij wel, niet boeiende dingen hoef ik ook niet te weten



2. En als je bij elkaar bent: Zit je continu op elkaars lip of doe je vaak ook dingen voor jezelf? En lees je bijvoorbeeld elkaars mailtjes of smsjes? Vind je dat dat ook mag, of vind je dat je bepaalde dingen voor jezelf moet houden?
En waarom?

Ik woon samen met hem, dus we zijn vaak samen We doen ieder ons ding, maar doen ook veel dingen samen. Ik zou z'n meeltjes en smsjes kunnen lezen, maar daar heb ik geen behoefte aan, dus waarom zou ik.



3. Weet je veel over het vroegere leven van je partner (exen etc), hebben jullie het daar veel over?
En waarom?

Ik weet veel van zijn ex, simpelweg omdat dat mijn beste vriendin was. Ik weet dus zelfs meer dan ik zou willen weten, of dat mijn vriend zou willen dat ik wist. Verder was hij mijn beste vriend dus ik weet ook veel van andere vrouwelijk schoon, want meestal was ik degene die hem daarin aanmoedigde


En wat je er verder nog over kunt vertellen?

Ik weet veel van hem en hij ook van mij, we zijn vrij open en hebben veel dingen samen meegemaakt, dus dan bouw je dat ook op. Vrienden verwijten weleens dat we teveel samen zijn, maar ik denk dat meer komt omdat we het eerste stel zijn die zijn gaan samenwonen. Krijg je dat automatisch eigenlijk. IK zou het niet anders willen, het gaat prima zo. Ik kan mijn ding doen en hij ook, maar ook samen.. We vullen elkaars behoeften prima aan in die zin, en dat is het belangrijkste.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2006, 20:47
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
1. Als je niet bij elkaar bent: Weet je van elkaar precies wat je de hele dag aan het doen bent, spreek je elkaar dan ook elke dag, houd je elkaar op de hoogte van waar je allemaal mee bezig bent? Of komt het ook voor dat je elkaar een dagje niet spreekt, of dat je partner allerlei dingen gedaan heeft waar jij niet echt weet van hebt?
En waarom?


Wij weten redelijk van elkaar wat we doen en waar we uithangen, dat lijkt me ook niet heel erg vreemd als als je samenwoond.
Als ik aan het werk ben (hij heeft een eigen bedrijf) bellen we 1x voordat hij naar een klant rijdt.
Gewoon om even bij te kletsen, gezellig.

2. En als je bij elkaar bent: Zit je continu op elkaars lip of doe je vaak ook dingen voor jezelf? En lees je bijvoorbeeld elkaars mailtjes of smsjes? Vind je dat dat ook mag, of vind je dat je bepaalde dingen voor jezelf moet houden?
En waarom?


Wij lezen elkaars mail en SMS niet maar als we het zouden willen zou het geen elkel probleem zijn, we hebben geen geheimen voor elkaar.
We zitten niet constant op elkaars lip en doen, ook thuis, onze eigen dingetjes.

3. Weet je veel over het vroegere leven van je partner (exen etc), hebben jullie het daar veel over?
En waarom?


We hebben het er niet veel over maar weten in principe alles van elkaars verleden.
Hij is mijn eerste vriend en hij is getrouwd geweest en heeft een zoon die bijna dagelijks binnen komt wippen dus daar weet ik uiteraard alles van.

En wat je er verder nog over kunt vertellen?

We doen heel veel samen, praten heel veel over nu en verleden, houden niets voor elkaar verborgen en kunnen overa over praten.
Buiten het enorm close zijn hebben we ook nog een eigen leven.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 20-02-2006, 22:03
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
1. Als je niet bij elkaar bent: Weet je van elkaar precies wat je de hele dag aan het doen bent, spreek je elkaar dan ook elke dag, houd je elkaar op de hoogte van waar je allemaal mee bezig bent? Of komt het ook voor dat je elkaar een dagje niet spreekt, of dat je partner allerlei dingen gedaan heeft waar jij niet echt weet van hebt?
En waarom?


Nee, ik weet niet constant waar hij uithangt, maar meestal vertelt hij het me daarna wel, wat hij allemaal heeft uitgespookt. Soms zijn er dagen dat we elkaar helemaal niet spreken. Dit ligt voornamelijk aan mij, omdat ik niet graag telefoneer...

2. En als je bij elkaar bent: Zit je continu op elkaars lip of doe je vaak ook dingen voor jezelf? En lees je bijvoorbeeld elkaars mailtjes of smsjes? Vind je dat dat ook mag, of vind je dat je bepaalde dingen voor jezelf moet houden?
En waarom?


We zien elkaar maar 1 keer per week, dus als dat gebeurt, proberen we wel zoveel mogelijk samen te doen. We lezen elkaars mailtjes en smsjes niet. Hij wil niet dat ik ze lees (zonder te vragen), maar aangezien ik geen zin heb om elke keer te vragen of ik dit of dat mag lezen...Hij zou mijn mails en smsjes wel mogen lezen zonder vragen, maar hij doet het niet, aangezien hij ook niet wilt dat ik het bij hem doe...

3. Weet je veel over het vroegere leven van je partner (exen etc), hebben jullie het daar veel over?
En waarom?


Ik weet niet zo veel over zijn exen. Ik heb het gevoel dat hij er niet over wilt praten omdat hij denkt dat ik anders jaloers ga worden ofzo. Als ik dingen vraag, antwoordt hij er wel op, maar 't is dus niet dat hij hele verhalen over zijn ex gaat zitten vertellen...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 12:37
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
1. Ik weet meestal wel waar hij is of wat hij gaat doen en hij van mij. Aangezien we samenwonen, is dat ook vrij logisch. Het is echt niet zo dat wel elke minuut van elkaar weten wat we doen, maar hij weet bijvoorbeeld wel dat ik thuis zit en ga studeren en misschien wat boodschappen doen en koffie drinken bij z'n moeder ofzo, en ik weet dat hij op z'n werk zit en meestal weet ik het ook wel als hij een vergadering heeft ofzo ergens.
In het weekend zijn we niet altijd bij elkaar, maar weten we meestal wel van elkaar wat we doen. Als we niet bij elkaar zijn dan smsen of bellen of msnen we meestal elke dag wel eventjes.
Hij zit ook regelmatig met vrienden een weekend in Engeland, en dan smst hij elke dag even als hij in de gelegenheid is. Dat vind ik dan wel fijn, maar ik hoef echt niet uitgebreid met hem te bellen en precies te weten wat hij allemaal aan het doen is. Ik ga ook wel eens mee en als de vrouw van één van zn vrienden dan twee keer per dag uitgebreid belt ben ik echt blij dat ik niet zo ben, wat irritant zeg..

2. We wonen samen maar zitten echt niet constant op elkaars lip. We hebben ieder zo onze eigen dingetjes, en natuurlijk doen we ook allerlei dingen gezellig samen, maar niet zo dat het irritant wordt. Ik lees zijn smsjes niet, maar zijn mailtjes wel. Dit omdat hij het wel fijn vindt als ik overdag als hij op zn werk zit af en toe zn mail check en hem sms als er iets 'belangrijks' is. Ik doe dat dan ook niet om hem te controleren (wat ik overigens, met medeweten van hem, wel een tijdje gedaan heb, omdat hij het daar toen naar gemaakt had door ver over een grens te gaan).

3. We weten vrij veel van elkaars vroegere leven ja. Van zijn vrijgezelle leventje weet ik hoe het in het algemeen ging en hoef ik ook geen details. Van onze vorige relaties weten we zeer veel en ook vrij gedetailleerd van elkaar, omdat we allebei een nogal vervelende relatie hebben gehad en door erover te praten weten hoe we elkaar het beste kunnen benaderen en er over heen helpen.

Ik vind het prima zo en hij ook. We zijn geen van beiden jaloers, wat heel fijn is, en waardoor we juist lekker uit onszelf praten over wat we gedaan hebben en wat ons bezighoudt, in plaats van controlerende vragen of gesprekken.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 17:28
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 16-02-2006 @ 10:55 :
Wat weten jij en je partner allemaal van elkaar?

1. Als je niet bij elkaar bent: Weet je van elkaar precies wat je de hele dag aan het doen bent, spreek je elkaar dan ook elke dag, houd je elkaar op de hoogte van waar je allemaal mee bezig bent? Of komt het ook voor dat je elkaar een dagje niet spreekt, of dat je partner allerlei dingen gedaan heeft waar jij niet echt weet van hebt?
En waarom?

we spreken elkaar bijna elke dag, als t niet zo is, is dat door gebrek aan internet/tijd/beltegoed, meestal is t tog wel iets van ff op msn of n klein belletje oid.
een hoop kunenn we gewoon raden en afleiden wat we doen, we vertellen niet alles in detail, omdat dat gewoon saai wordt t meeste en belangrijkste weten we wel van elkaar

2. En als je bij elkaar bent: Zit je continu op elkaars lip of doe je vaak ook dingen voor jezelf? En lees je bijvoorbeeld elkaars mailtjes of smsjes? Vind je dat dat ook mag, of vind je dat je bepaalde dingen voor jezelf moet houden?
En waarom?

als we samen zijn doen we ook iets samen, behalve ff doesje als hij bij mij slaapt dan we elzen elkaars meel en sms'jes niet, maar dat is niet omdat t niet mag, meer omdat t niet echt intressant is

3. Weet je veel over het vroegere leven van je partner (exen etc), hebben jullie het daar veel over?
En waarom?

we weten t belangrijkste over elkaars vorrige relaties, niet de details, maar meer om die ontwikkeling te snappen zeg maar

En wat je er verder nog over kunt vertellen?

Kortom, wat voor relatie hebben jullie, weten jullie heel veel van elkaar, of leef je wat meer je eigen leventje? Houden jullie dingen voor elkaar verborgen?
Wat vind je daarvan, zou je er iets aan willen veranderen?

we houden nix bewust geheim voor elkaar (behalve verassingen en kadootjes ed) we hebben wel onze eigen dingetjes maar weten wel van t bestaan daarvan zeg maar ik ben erg tevreden over het verloop van onze relatie zou nix willen veranderen
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 20:11
create
Avatar van create
create is offline
1. Als je niet bij elkaar bent: Weet je van elkaar precies wat je de hele dag aan het doen bent, spreek je elkaar dan ook elke dag, houd je elkaar op de hoogte van waar je allemaal mee bezig bent? Of komt het ook voor dat je elkaar een dagje niet spreekt, of dat je partner allerlei dingen gedaan heeft waar jij niet echt weet van hebt? En waarom?
Meestal weten we wel van elkaar wat ieder aan het doen is aangezien we elkaar bijna elke dag spreken. Dat kan een smsje zijn of een telefoongesprek van een uur, noem het maar. Anders komt het de dag erna vaak wel ter sprake. En als dingen niet interessant zijn, tja, ook dan worden ze vaak nog genoemd.

2. En als je bij elkaar bent: Zit je continu op elkaars lip of doe je vaak ook dingen voor jezelf? En lees je bijvoorbeeld elkaars mailtjes of smsjes? Vind je dat dat ook mag, of vind je dat je bepaalde dingen voor jezelf moet houden? En waarom?
We zitten én op elkaars lip, én we doen dingen voor onszelf. Ook lezen we elkaars mailtjes en smsjes, ik vind dat dat moet kunnen. Ik hoef voor hem niks te verbergen en ik denk ook niet dat hij dingen voor mij hoeft achter te houden. We zijn een open boek voor elkaar.

3. Weet je veel over het vroegere leven van je partner (exen etc), hebben jullie het daar veel over? En waarom?
Weet alles, hij ook van mij, maar qua relaties is er voor die van ons ook niet zo veel gebeurd. Ik vind het fijn om veel dingen over hem te weten, ben gewoon nieuwsgierig.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 23:31
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik weet alles wat ik wil weten.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Diepzeechatten: van chatten naar verkenchatten
Waterput
12 02-01-2008 11:01
Liefde & Relatie vraagje; hoe kwamen jullie uit de relatie-dip?
groovy
25 18-12-2005 19:51
Liefde & Relatie Missen
Blackeyed
13 14-06-2005 23:43
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 22:45
Liefde & Relatie Houdt ze nog van mij?
ricardowww
12 17-12-2002 14:45
Liefde & Relatie Kids
chatfreak2002
21 17-04-2002 15:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:13.