Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2008, 15:43
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
MAAR DAN IS HET NOG STEEDS! EEN HELE! RARE! POST!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Advertentie
Oud 31-03-2008, 15:44
Lethe
Lethe is offline
Marloes zegt:
logisch toch?
patrick zegt:
jazeker
patrick zegt:
vrouwen kunnen logisch denken
patrick zegt:
wij mannen niet

__________________
Nice
Oud 31-03-2008, 15:44
Verwijderd
Sorry, ongesteld.

Oh nee, niet meer. Shit.
Oud 31-03-2008, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Marloes zegt:
logisch toch?
patrick zegt:
jazeker
patrick zegt:
vrouwen kunnen logisch denken
patrick zegt:
wij mannen niet

Oud 31-03-2008, 15:45
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Marloes zegt:
logisch toch?
patrick zegt:
jazeker
patrick zegt:
vrouwen kunnen logisch denken
patrick zegt:
wij mannen niet



Citaat:
Sorry, ongesteld.

Oh nee, niet meer. Shit.
En dan zeg je dat vrouwen het moeilijk hebben. Maar je kunt wel alles afschuiven op 'ooh, nee, ja, ik ben ongesteld, dus nu mag ik raar doen'.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-03-2008, 15:46
Verwijderd
Citaat:
En dan zeg je dat vrouwen het moeilijk hebben. Maar je kunt wel alles afschuiven op 'ooh, nee, ja, ik ben ongesteld, dus nu mag ik raar doen'.
Ja, nou, nee, ja, niet dus! Want ik ben het helemaal niet EN DAT GEEF IK OOK EERLIJK TOOOOEEE!! Sorry, PoMS (post-MS)
Oud 31-03-2008, 15:46
Lethe
Lethe is offline
Ik doe dat nooit. Ik hou het altijd voor me.
__________________
Nice
Oud 31-03-2008, 15:48
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja, nou, nee, ja, niet dus! Want ik ben het helemaal niet EN DAT GEEF IK OOK EERLIJK TOOOOEEE!! Sorry, PoMS (post-MS)


Citaat:
Ik doe dat nooit. Ik hou het altijd voor me.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-03-2008, 15:48
Verwijderd
Ik over het algemeen ook, hoor.
Maar ik vind het soms gewoon even leuk om mijn vrouw-zijn te cultiveren en alle vooroordelen gruwelijk te bevestigen.
Oud 31-03-2008, 15:49
Verwijderd
Dus.
*nu weer dansje doet*
Oud 31-03-2008, 15:49
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Ik over het algemeen ook, hoor.
Maar ik vind het soms gewoon even leuk om mijn vrouw-zijn te cultiveren en alle vooroordelen gruwelijk te bevestigen.
Dat ga ik ook maar eens doen.
__________________
Nice
Oud 31-03-2008, 15:50
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik over het algemeen ook, hoor.
Maar ik vind het soms gewoon even leuk om mijn vrouw-zijn te cultiveren en alle vooroordelen gruwelijk te bevestigen.
Oh. Maar waarom is dat zo leuk dan?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-03-2008, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Oh. Maar waarom is dat zo leuk dan?
Dan heb je een excuus om onredelijk te zijn.
Oud 31-03-2008, 15:52
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dan heb je een excuus om onredelijk te zijn.
Maar als vervolgens iemand aan ze vraagt of ze ongesteld zijn als ze zo gek doen, dan zijn ze opeens weer chagrijnig
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-03-2008, 15:54
Verwijderd
Je kunt er maar beter zelf grapjes over maken dan dat iemand anders dat doet.
Oud 31-03-2008, 15:54
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Je kunt er maar beter zelf grapjes over maken dan dat iemand anders dat doet.
Vrouwenlogica
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-03-2008, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Maar als vervolgens iemand aan ze vraagt of ze ongesteld zijn als ze zo gek doen, dan zijn ze opeens weer chagrijnig
Ja, en de volgende dag bieden ze dan hun excuses aan omdat ze zo onredelijk waren.
Oud 31-03-2008, 15:57
Verwijderd
Ja, maar het is wel echt waar.

Is er nog iemand die niets/niet veel te doen heeft en zin heeft om mijn script te lezen, van de voorstelling die ik ga maken? Ik ben zo benieuwd wat men ervan vindt!
Oud 31-03-2008, 15:57
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Waarom is Dittrich eigenlijk fb+ van lichaam en geest terwijl hij daar niet eens fb is van een subforum?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-03-2008, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Ja, en de volgende dag bieden ze dan hun excuses aan omdat ze zo onredelijk waren.
Ja, en dan komen ze met een bosje bloemen aanzetten, maar gek genoeg werkt dat niet.
Oud 31-03-2008, 15:58
Lethe
Lethe is offline
Ik heb besloten dat de eerste auto die ik ga kopen een ford ka wordt. Want die zijn goedkoop. Want iedereen vindt ze lelijk.
__________________
Nice
Oud 31-03-2008, 15:58
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja, maar het is wel echt waar.

Is er nog iemand die niets/niet veel te doen heeft en zin heeft om mijn script te lezen, van de voorstelling die ik ga maken? Ik ben zo benieuwd wat men ervan vindt!
Hoelang is het? Anders wil ik het wel lezen
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-03-2008, 15:58
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik heb besloten dat de eerste auto die ik ga kopen een ford ka wordt. Want die zijn goedkoop. Want iedereen vindt ze lelijk.
Ga je een auto kopen?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-03-2008, 15:59
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Ga je een auto kopen?
Over een jaar of 4.
__________________
Nice
Oud 31-03-2008, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Hoelang is het? Anders wil ik het wel lezen
Het is 30 pagina's, maar er staat weinig op een pagina hoor, want het is een theaterscript en dat zijn vooral witregels.
Zal ik hem mailen? Dan kun je het zelf zien. Je hebt het in een klein half uurtje uit.
Oud 31-03-2008, 16:00
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Over een jaar of 4.
Oooooooow...
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-03-2008, 16:00
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Het is 30 pagina's, maar er staat weinig op een pagina hoor, want het is een theaterscript en dat zijn vooral witregels.
Zal ik hem mailen? Dan kun je het zelf zien. Je hebt het in een klein half uurtje uit.
Ok
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-03-2008, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Ok
Jeuj
Oud 31-03-2008, 16:01
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Oooooooow...
Misschien al wel eerder met m'n moeder samen. Maar eerst maar eens m'n rijbewijs.
__________________
Nice
Oud 31-03-2008, 16:01
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Maar als vervolgens iemand aan ze vraagt of ze ongesteld zijn als ze zo gek doen, dan zijn ze opeens weer chagrijnig
Dat is niet eens zo erg. Maar als iemand eens gewoon chagrijnig is dan gaat het gelijk van 'ben je ongesteld ofzo'. Alsof dat per se moet om chagrijnig te zijn. Plus als je dan nee zegt gaan ze doorzeiken van wel, wie weet het nou beter.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 31-03-2008, 16:02
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Misschien al wel eerder met m'n moeder samen. Maar eerst maar eens m'n rijbewijs.
Het is wel jammer dat mijn moeder geen autorijdt
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-03-2008, 16:02
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dat is niet eens zo erg. Maar als iemand eens gewoon chagrijnig is dan gaat het gelijk van 'ben je ongesteld ofzo'. Alsof dat per se moet om chagrijnig te zijn. Plus als je dan nee zegt gaan ze doorzeiken van wel, wie weet het nou beter.
Nee ok, das waar Zelfs ik ben weleens chagrijnig zonder reden
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-03-2008, 16:02
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Het is wel jammer dat mijn moeder geen autorijdt
Heeft ze geen rijbewijs? Of vindt ze het gewoon eng om te rijden?
__________________
Nice
Oud 31-03-2008, 16:04
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Nee ok, das waar Zelfs ik ben weleens chagrijnig zonder reden
Moet je nagaan, zelfs jij!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 31-03-2008, 16:04
Verwijderd
Verzonden! Ik verstuurde eerst een leeg mailtje, hotmail doet vaag, maar uitleg staat dus nog in het tweede mailtje.
Oud 31-03-2008, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Nee ok, das waar Zelfs ik ben weleens chagrijnig zonder reden
Ja? Ook wel eens als je niet ongesteld bent?
Oud 31-03-2008, 16:05
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Heeft ze geen rijbewijs? Of vindt ze het gewoon eng om te rijden?
Ze heeft wel een rijbewijs. Ze heeft het zelfs in 1x gehaald toen. Maar ze vindt het gewoon eng ja

Een vriendin van mij heeft ook dr rijbewijs, en ik dacht ook in 1x gehaald, maar ze vindt rijden gewoon stom, en ook wel eng. En ze probeert er altijd onderuit te komen enzo. Ze vindt het ook eng om te parkeren, en als ze ergens heen moet waarvan ze niet precies weet waar het is, dan is ze bang dat er geen parkeerplek is enzo. Het is wel jammer opzich, maarja, niet iedereen is er even geschikt voor kennelijk
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-03-2008, 16:07
Lethe
Lethe is offline
Hm. Ik hoop niet dat ik dat ook ga krijgen. Want het lijkt me ook best wel eng om allen te rijden en zo.
__________________
Nice
Oud 31-03-2008, 16:07
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Moet je nagaan, zelfs jij!


Citaat:
Verzonden! Ik verstuurde eerst een leeg mailtje, hotmail doet vaag, maar uitleg staat dus nog in het tweede mailtje.

Even kijken zo.
Citaat:
Ja? Ook wel eens als je niet ongesteld bent?
Dan toch juist? Anders heb je wél een reden om chagrijnig te zijn.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-03-2008, 16:08
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Hm. Ik hoop niet dat ik dat ook ga krijgen. Want het lijkt me ook best wel eng om allen te rijden en zo.
Dat dacht ik ook eerst, maar dat is het juist niet!! Ik vond het in het begin zo irritant dat er steeds iemand naast me zat om op me te letten. De eerste paar keren dat ik reed zat mn vader naast me. En dan ben je bang dat je dingen verkeerd doet enzo. Maar toen hij er niet meer bij zat, toen was ik veel rustiger, en toen reed ik ook veel rustiger, en toen ging het juist beter!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-03-2008, 16:08
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Waarom hebben jullie nu weer een gemeenschappelijke rekening als je vriend werkt en jij studeert?
Omdat we samenwonen, en dat het dan handig is als je een rekening hebt waar je alle samendingen van betaalt.
__________________
you're not my demographic
Oud 31-03-2008, 16:09
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Dat dacht ik ook eerst, maar dat is het juist niet!! Ik vond het in het begin zo irritant dat er steeds iemand naast me zat om op me te letten. De eerste paar keren dat ik reed zat mn vader naast me. En dan ben je bang dat je dingen verkeerd doet enzo. Maar toen hij er niet meer bij zat, toen was ik veel rustiger, en toen reed ik ook veel rustiger, en toen ging het juist beter!
Oke!
__________________
Nice
Oud 31-03-2008, 16:09
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, maar het is wel echt waar.

Is er nog iemand die niets/niet veel te doen heeft en zin heeft om mijn script te lezen, van de voorstelling die ik ga maken? Ik ben zo benieuwd wat men ervan vindt!
Hallo? Martino naamzoek?
__________________
you're not my demographic
Oud 31-03-2008, 16:10
Lethe
Lethe is offline
Wat is dat naamzoek eigenlijk?
__________________
Nice
Oud 31-03-2008, 16:10
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Oke!
Mijn instructrice zei ook dat je gewoon meteen als je je rijbewijs hebt gehaald lekker moet gaan rijden, en vooral ook alleen. Want dan leer je het het beste. Als je eraan went dat er steeds iemand naast je zit, en je moet een keer alleen ergens heen, dan is dat niet zo handig
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-03-2008, 16:11
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Mijn instructrice zei ook dat je gewoon meteen als je je rijbewijs hebt gehaald lekker moet gaan rijden, en vooral ook alleen. Want dan leer je het het beste. Als je eraan went dat er steeds iemand naast je zit, en je moet een keer alleen ergens heen, dan is dat niet zo handig
Ik hoop echt dat ik 8 april ga slagen! Maar ik denk het niet aangezien ik dat nieuwe rijden niet kan. En ik ken geen routes uit m'n hoofd.
__________________
Nice
Oud 31-03-2008, 16:12
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wat is dat naamzoek eigenlijk?
Dat betekent dat als je iets ziet of typt waarvan je wilt dat een bepaalde forumer het ook leest, je zijn naam plus naamzoek in dat topic zet. Het idee erachter is dat je dan af en toe je eigen naam in de zoekfunctie invoert om te kijken of je nog ergens een naamzoek in een topic hebt.
__________________
you're not my demographic
Oud 31-03-2008, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Hallo? Martino naamzoek?
Ja, ik wil hem jou natuurlijk ook wel mailen, maar het script heb ik je al eens verstuurd, toch? Via MSN. Verschil is wel nu dat de teksten van de man en de vrouw over de zes verschillende spelers verdeeld zijn.
Oud 31-03-2008, 16:13
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, ik wil hem jou natuurlijk ook wel mailen, maar het script heb ik je al eens verstuurd, toch? Via MSN. Verschil is wel nu dat de teksten van de man en de vrouw over de zes verschillende spelers verdeeld zijn.
Ja, maar je had er al duizend veranderingen in gemaakt toch?
__________________
you're not my demographic
Oud 31-03-2008, 16:15
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Dat betekent dat als je iets ziet of typt waarvan je wilt dat een bepaalde forumer het ook leest, je zijn naam plus naamzoek in dat topic zet. Het idee erachter is dat je dan af en toe je eigen naam in de zoekfunctie invoert om te kijken of je nog ergens een naamzoek in een topic hebt.
Ok, dank u.
__________________
Nice
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Want wie niet sterk is, moet saai zijn! #258
TopDrop
500 28-06-2008 19:33
De Kantine Saai Sacrifice #253
Verwijderd
501 24-06-2008 21:18
De Kantine Ready to Saai #252
Verwijderd
500 24-06-2008 10:58
De Kantine Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251
Verwijderd
500 23-06-2008 12:45
De Kantine So they saai #248
Neko*
500 20-06-2008 16:43
De Kantine Lucky Lusaaiano #221
Uice
500 28-05-2008 23:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25.