Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2011, 20:19
Verwijderd
Hoooiii allemaal

Ik ben nu 14
en heb nog geen vriendje gehad.
ik zit daar wel een beetje mee

Thanks
x


Ps. tips zijn altijd welkom

Laatst gewijzigd op 19-05-2011 om 19:02.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2011, 21:00
something..
something.. is offline
dat is niet erg hoor ik ben 16 en heb ook nog geen vriendin gehad
laat de tijd zijn gang gaan.eenleuke jongen meisje tegekomen kan overal gebeuren .en vind je er een ga eropaf. natuurlijk niet te direct zijn.
1tip ga niet teveel geïsoleerd leven.
dus alleen of alleen of met meiden maar ga ook met een paar jongens om zodat je een beetje weet hoe ze zijn.
klinkt achterlijk klopt. maar omdat al sinds groep 5 met meisjes omga ook jongens weet ik wel hoe of wat ik moet doen bij meisjes aangezien ik nu al zo'n beetje 10jaar met ze omga, problemen kunnen altijd voorkomen maar het is altijd mooi meegenomen en het doet wat met je zelfverzekerdheid. en als je eenmaal een leuk jongen tegenkomt heb je iig geen moeite contact te zoeken. iig minder last
__________________
safe your anger for the future, and change it in power.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2011, 21:18
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mensen van 13 die al 3 exen hebben hebben weinig serieuze relaties gehad. Ten eerste omdat je pas rond je 13 in staat bent echt verliefd op iemand te zijn met hormonen en al die zooi dus alle relaties daarvoor zijn meer voor de schijn, en recente relaties duurden dan waarschijnlijk hooguit een week ofzoiets.
Ik zou dat soort claims niet al te serieus nemen als ik jou was. Bovendien is het helemaal niet belangrijk om zo snel mogelijk zo veel mogelijk exen op te sparen of relaties te hebben. Het is veel fijner als je gewoon uiteindelijk iemand tegenkomt waar je echt om geeft in plaats van dat je hard op zoek gaat naar een jongen die je misschien wel oké vindt en dan maar mee gaat zoenen om het gedaan te hebben. Er zijn heel veel mensen die ouder dan 13 zijn, 16, 17, 18 of zelfs ouder die nog geen vriend(innet)je hebben gehad en dat is ook niet meteen sneu ofzo. Zolang je er maar tevreden mee kunt zijn.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 13-02-2011, 21:19
surimeid
Avatar van surimeid
surimeid is offline
jij moet gewoon lekker wachten tot je de juiste jongen tegenkomt. Want hoe eerder je begint des te meer je er gehad hebt en dat wil je natuurlijk niet.

Die ene leuke jongen zal jou zien zitten en dan word het een leuke eerste relatie
__________________
You're everything I thought you never where and nothing like I thought you could have been.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2011, 21:39
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Ik heb vrienden van 18 en 19 jaar en die hebben ook nog geen vriendin gehad, het hoort ook niet uit te maken, want je ontmoet op een dag wel iemand die je leuk vind en die bij je past. Gewoon geduld hebben en al helemaal als je 13 bent. Ik durf bijna met 100% zekerheid te zeggen dat die gene met 3 ex'en nog nooit een serieuze relatie hebben gehad, wat ik ook betwijfel aangezien ze nog maar 13 zijn. Dus gewoon geduld hebben en dat komt er vast wel iemand!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 00:49
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Kinderen van 13 met 'exen'?
Ik denk dat dat niet heel erg serieus te nemen is, om redenen die oa Cherry Springs al heeft genoemd + dat ik uit ervaring nog wel weet dat er op die leeftijd aardig wat word verzonnen.

13 is echt nog wel jong, dus wacht gewoon af en dan kom je vanzelf wel iemand tegen die je leuk vind en die hetzelfde vind van jou.
Ik was zelf bijna 20 toen ik m'n eerste vriendje had en ik ken zat mensen van rond mijn leeftijd die nog nooit een vriendje/vriendinnetje hebben gehad. Het maakt allemaal niets uit. Beter wachten en echt een leuk persoon tegenkomen dan zomaar iets met iemand hebben omdat je denkt dat dat zo hoort.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 08:27
Sofiieee
Sofiieee is offline
Citaat:


ik kom nu vast wanhoping over,
Maar jaah xD

het is pas wanhopig om een vriendje te willen hebben om het 'hebben van een vriendje' en niet omdat je verliefd op hem bent of omdat je van m houdt..
en al helemaal als je 13 bent, de meeste mensen die ik ken 'beginnen' pas met vriendjes/vriendinnetjes rond hun 16e of later.
en 3 exen op je dertiende is ook niet echt serieus te nemen, als je het zo gaat zien kan je al die 'vriendjes' die je had op de basisschool ook wel meetellen terwijl dat toch echt niet in vergelijking staat tot vriendjes als je in de puberteit zit.
nou ja, in ieder geval succes met zoeken ;p
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 20:47
Verwijderd
Gewoon geduld hebben komt vanzelf.

Ik was trouwens op mijn 13de nog lang niet geïnteresseerd in vriendjes :')
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Gewoon geduld hebben komt vanzelf.

Ik was trouwens op mijn 13de nog lang niet geïnteresseerd in vriendjes :')
xD
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 16:49
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Het leven is geen race.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 18:51
Verwijderd
Is 16 te oud?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 16:50
immortelle
immortelle is offline
ik ben 18 en heb nog nooit een vriendin gehad (ik moet wel zeggen dat ik me daar niet echt goed bij voel)
op je dertiende moet je daar zeker nog niet mee in zitten
ik zou nu nog niet zitten wachten op de prins op het witte paard, als ik jou was
maar als je echt een vriendje wil zou ik zeggen dat je gewoon sociaal moet zijn en mss nu en dan een klein beetje flirten bij iemand die je wel leuk vindt (geen total slut style natuurlijk )
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 18:10
Verwijderd
Ik ben 19 en ik heb ook nooit een vriend gehad .

Je moet geen vriendje zoeken. Vriendjes komen wel .
Met citaat reageren
Oud 08-03-2011, 18:52
-Max-
Avatar van -Max-
-Max- is offline
Ik ben 14 en ik heb hetzelfde (ik ben dan wel jongen). ik heb deze tips gehad : je bent pas 13 (in jouw geval) dus maak je niet druk dat komt nog wel. Je komt vanzelf wel iemand tegen die je leuk vindt, en omgekeerd. dus probeer er geen probleem van te maken door je er druk over te maken
__________________
Not today, than maybe tomorrow...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 19:17
jongenopzoek
jongenopzoek is offline
Citaat:
Hoooiii allemaal

Ik ben nu 13
en heb nog geen vriendje gehad.

Hebben jullie misschien wat tips.
Om een leuke jongen te ontmoeten.

Thanks
x


Ps. elke tip is welkom
ge kunt is naar tsm komen daar zijn veel schoone jongens en ja belgen bedoel ik
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 19:35
Verwijderd
Wat is tsm?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 17:41
jongenopzoek
jongenopzoek is offline
technische scholen mechelen ]
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 18:47
men123
men123 is offline
ook al ben je 20, who cares?

ware liefde telt, niet van, oah ik heb al 10 vriendjes gehad ik ben knap.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-03-2011, 17:44
Verwijderd
deze kan worden gesloten
Met citaat reageren
Oud 19-03-2011, 22:30
idemdaad
idemdaad is offline
.

Laatst gewijzigd op 22-03-2011 om 18:33.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 01:12
Verwijderd
Citaat:
ahaha, ik zie een wachtend.meisje en een jongenopzoek.
match?
Die tekstkleur is zo vervelend.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 08:19
idemdaad
idemdaad is offline
.

Laatst gewijzigd op 22-03-2011 om 18:33.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 09:47
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik ben 15 en single sinds groep 3.
Maak je geen zorgen, zou ik zeggen, maar dat is al vrij vaak gezegd
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 12:32
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Ik denk dat het cliché is als ik nu zeg 'maak je geen zorgen'.. Maar toch is het stiekem zo! Je kunt beter lang single zijn en dan de perfecte guy voor jou tegenkomen, dan oneindig veel vriendjes hebben die je hart weer breken of die je toch zo leuk niet vindt!

xxx
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 18:12
sunny-boy
Avatar van sunny-boy
sunny-boy is offline
just wait. ga je niet arrogant gedragen later want dan komt er echt geen jongen op je af. doe open maar niet irritant. ik was een tijdje op zoek naar een vriendin, lukte niet, gaf de hoop op en nou ben ik laatst een meisje tegen gekomen die het gaat worden.. dus het kan raar lopen
__________________
Jij maakt jezelf.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2011, 18:05
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Citaat:
just wait. ga je niet arrogant gedragen later want dan komt er echt geen jongen op je af. doe open maar niet irritant. ik was een tijdje op zoek naar een vriendin, lukte niet, gaf de hoop op en nou ben ik laatst een meisje tegen gekomen die het gaat worden.. dus het kan raar lopen
Agreee! Soms komen ze wanneer je het niet verwacht. En als je wanhopig opzoek gaat, 100x minder kans. En ja dat is gesproken uit ervaring!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 21:04
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
Citaat:
dat is niet erg hoor ik ben 16 en heb ook nog geen vriendin gehad
laat de tijd zijn gang gaan.eenleuke jongen meisje tegekomen kan overal gebeuren .en vind je er een ga eropaf. natuurlijk niet te direct zijn.
1tip ga niet teveel geïsoleerd leven.
dus alleen of alleen of met meiden maar ga ook met een paar jongens om zodat je een beetje weet hoe ze zijn.
klinkt achterlijk klopt. maar omdat al sinds groep 5 met meisjes omga ook jongens weet ik wel hoe of wat ik moet doen bij meisjes aangezien ik nu al zo'n beetje 10jaar met ze omga, problemen kunnen altijd voorkomen maar het is altijd mooi meegenomen en het doet wat met je zelfverzekerdheid. en als je eenmaal een leuk jongen tegenkomt heb je iig geen moeite contact te zoeken. iig minder last
ik heb precies hetzelfde
gwn jezelf zijn.
er is geen schaamte om nog nooit een vriend(in) gehad te hebben.
sommigen mensen hebben daar zelfs respect voor.
dus wacht gwn af totdat je die leuke jongen ontmoet en dan gaat alles vanzelf
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 12:56
Emmsaaaa
Emmsaaaa is offline
dude, je bent 13, dan hoef je echt nog geen vriendje te hebben, als je maar geen slet wordt
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 16:41
Balpen
Balpen is offline
Ik was 19 toenk mn eerste liefje had...en daarvoor wat meisjes leren kennen waar ik iets voor voelde maar werd altijd gekwetst...en toen kwam mn lief^^
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 21:58
gangbang
gangbang is offline
ik ben ook 13. nog nooit lief gehad
iedereen op sgool zegt wel ik heb er al ... gehad maar vraag es n naam en ze wordn rood
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 10:01
Verwijderd
blijven wachten.
als je geforceerd een liefje krijgt, is de lol er snel af en zit je weer zonder.
Gewoon geduld hebben, jezelf zijn en ga anders eens een keer lekker met vriendinnen naar een feest of iets anders waar veel jongens/meisjes komen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 18:36
Gary Brown
Avatar van Gary Brown
Gary Brown is offline
Als je een foto stuurt kunnen we misschien wat regelen
__________________
''A gun isn't deadly without someone firing it.''
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 20:36
FrankB93
Avatar van FrankB93
FrankB93 is offline
De beste tip: Ware liefde kom je tegen, die moet je niet gaan zoeken.
Bij mij was het ook zo.
__________________
~ Sociaal economisch ingesteld, ik ben een ieders vriend!
~ Neem contact op via PM! En zie wat ik voor jou kan betekenen!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2011, 08:22
Verwijderd
ik al single sionds groep 7 maar daar komt snel verandering in denk ik.
wat maakt het uit ik heb ook mensen inmn klas die nog nooit een vriendje/vriendin hebben gehad.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 00:34
Rachelll
Rachelll is offline
Heee,
Je hoeft je ten eerste helemaal geen zorgen daarom te maken!
Je bent nog maar 13 jaar hoor. Ik had mijn eerste vriendje op mijn 15e,
en daar ben ik achteraf heel erg blij om, ander had ik nu al veel te veel
vriendje gehad haha. Maar als je natuurlijk echt behoefte eraan hebt.
Als je tips wil zou ik zeggen... Het zwembad, de bioscoop en
tienerdisco's enzo. Dat werkte voor mij ook altijd.
Succes ermee!
x
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 17:24
ramster
ramster is offline
Citaat:
Hoooiii allemaal

Ik ben nu 13
en heb nog geen vriendje gehad.

Hebben jullie misschien wat tips.
Om een leuke jongen te ontmoeten.

Thanks
x


Ps. elke tip is welkom
Jij hoort nog in de zandbak te spelen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-05-2011, 17:08
dorcha
Avatar van dorcha
dorcha is offline
Ik ben 15, word 16 in juni en ben nog nooit verliefd geweest.
Verliefd zijn moet niet zomaar iets zijn, en moet gebeuren en je moet het niet dwingen
__________________
Pig farts, pig farts here i come.
Pig fart, pig farts, yum yum yum - Draco Malfoy, AVPM
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 21:58
Verwijderd
ben ook 15 nog niet verliefd mail ronaldvanwijk@live.nl
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 17:47
MarcA
MarcA is offline
Ik ben zelf 17 en heb op dit moment mijn eerste vriendje
Zelf dacht ik altijd dat ik hopeloos was in de liefde, maar thank god ik voel me nu zo goed!!
En zo zal dat ook met jou gebeuren, je komt vanzelf iemand tegen, op ieder potje past een dekseltje
Maar in ieder geval je vroeg om tips:
Ga gezellig met vrienden naar feestjes, meestal kun je daar ook wel iemand ontmoeten. Pak in ieder geval alles aan om erop uit te gaan als je echt iemand zoekt op dit moment. Als je thuis zit ontmoet je niemand, tenzij je gaat chatten enzo maar de vraag is of je dat moet willen. (Heeft voor mij wel heel positief uitgepakt want daar heb ik nu mijn vriendje aan overgehouden. Maar ik ben een jongen en was nog niet uit de kast dus kon ze ook nergens anders ontmoeten.) Als je de kans hebt moet je proberen zo veel mogelijk mensen in het echt te ontmoeten, ik heb er nu spijt van dat ik dat niet veel eerder heb gedaan...
En verder ja, je bent nog een beetje te jong om uit te gaan.
Maar op school zullen vast ook wel een paar leuke jongens rondlopen toch? Wordt vrienden met zijn vrienden, echt waar zijn vrienden zullen je met hem in contact brengen en dan gaat alles vast wel redelijk vanzelf
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 18:08
Mr.Manson
Mr.Manson is offline
Misschien wat mannelijk advies: maak je geen zorgen. ik ben 18, en heb precies hetzelfde als jij. (behalve het feit dat ik op meisjes val) Maak je geen zorgen, het komt heus wel. Bij de een heeft het meer tijd nodig als bij de ander.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 18:50
nerveus
Avatar van nerveus
nerveus is offline
Ik ben 15 en heb ook nog nooit een vriendje gehad. Dat is normaal hoor. Komt vanzelf wel. Uit ervaring weet ik dat je er niet te veel achteraan moet huppelen. Dat breekt je hart. Dat heb ik drie keer gehad. Laat ze naar jou toe komen!
__________________
And the worst part is, before it gets any better. We're headed for a cliff. Then in the free fall I will realize, I'm better off when I hit the bottom
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 20:16
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Ik ben ook 13, en heb nog geen vriendje gehad .

Gwn niets van aantrekken als meiden zeggen "wtf? heb je nog nooit een vriendje gehad?" (dat zeiden ze tegen mij), ze snappen zelf niet eens hoe dom ze dan overkomen.

Je komt vanzelf wel een leuk iemand tegen hoor , niet zomaar, wel wat moeite doen, maar er komt vast wel een leuke jongen op je pad.

Verder heeft nerveus gelijk met;
Citaat:
Ik ben 15 en heb ook nog nooit een vriendje gehad. Dat is normaal hoor. Komt vanzelf wel.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 20:24
MarcA
MarcA is offline
Waar je ook aan moet denken:
Al die meisjes van jou leeftijd hebben waarschijnlijk alleen nog maar een relatie gehad omdat ze het stoer vonden en niet eens echt verliefd waren. Deze relaties duren nooit zo lang, ga maar eens kijken bij je vriendinnen wat hun langste relatie was, zal me niks verbazen als dat hooguit 2 maand was ofzo. Liefde komt vanzelf en het is juist veel fijner als je echt wacht totdat je echt verliefd bent
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 20:42
Gary Brown
Avatar van Gary Brown
Gary Brown is offline
Ik val echt voor een lieve lach, dus dat zou je kunnen proberen
__________________
''A gun isn't deadly without someone firing it.''

Laatst gewijzigd op 18-05-2011 om 20:42. Reden: SPELFOUT XD
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 00:38
Verwijderd
Citaat:
ook al ben je 20, who cares?

ware liefde telt, niet van, oah ik heb al 10 vriendjes gehad ik ben knap.
ja ik ken zoveel mensen die ik verre van aantrekkelijk vind en die hebben wat afgezoend tjonge :') en mensen die ik veel aantrekkelijker vind die een heel bescheiden aantal gezoend hebben
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 22:21
romeej12
romeej12 is offline
ik ben 15 en heb ook nog geen echt vriendje gehad
je moet hem tegenkomen
je komt hem wel tegen
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 22:22
romeej12
romeej12 is offline
Citaat:
ja ik ken zoveel mensen die ik verre van aantrekkelijk vind en die hebben wat afgezoend tjonge :') en mensen die ik veel aantrekkelijker vind die een heel bescheiden aantal gezoend hebben
sommige liegen er ook veel over
Met citaat reageren
Oud 24-05-2011, 09:46
Verwijderd
Ha. Ik tel alle 'verkering' van voor m'n negentiende niet eens mee bij de 'officiële telling'. Maar als ik dat wel zou doen, dan had ik op m'n 16e m'n eerste vriendjes. En ik wilde ook héél graag een vriendje voor die tijd, maar toen ik er een paar had gehad, kwam ik tot de conclusie dat het geen klap aan is als je niet smoorverliefd bent Dus toen moest ik alsnog wachten tot ik eindelijk echt verliefd werd op iemand, i.p.v. die oppervlakkige middelbare-schoolcrushes.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2011, 09:56
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik kreeg mijn eerste vriendje op mijn 15de. Maar ik was helemaal niet op zoek naar een vriendje, het gebeurde gewoon. En juist omdat ik niet op zoek was en ik kieskeurig en geduldig was het een goeie relatie. Helaas is het uit gegaan en ben ik nu bij mijn tweede vriendje. Ik krijg ook vaak te horen "Ben je pas bij je tweede? je bent al boven de twintig!" Maar ach, ik heb wel 2 goeie, volwaardige relaties zonder gedoe of moeilijkheden. Ik denk dat dat zwaarder weegt dan op je 20ste al 10 man over je heen hebben gehad.

Dus met geduld en kieskeurigheid kom je er uiteindelijk wel. Maar dan moet je dus wel geduld hebben. Een vriend om een vriend te hebben is niks aan. Je kunt beter een vriend hebben omdat jullie allebei stapelverliefd zijn op elkaar en samen oud willen worden.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2011, 11:27
Verwijderd
Ik ben bijna 25 en ik heb er maar ééntje gehad dus volgens mij zit je goed op schema!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie door uitgaan van relatie wil ik geen liefde meer
Anoniiem
6 12-03-2011 16:16
De Kantine Weerwolfspel # 65
Tink*
500 13-01-2010 21:00
Verhalen & Gedichten [verhaal] heeft nog geen titel...
duivelaartje
32 19-05-2004 19:35
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Verhalen & Gedichten [verhaal] Diamant
Maresa
8 27-03-2003 21:55
Liefde & Relatie ben op iemand, maar hij heeft al een lief
girlke
14 01-05-2002 08:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03.