Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2003, 13:39
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Als Van der Sar stopt als international/ met voetbal, wie moet hem dan opvolgen?

waterreus, zoetebier, wapenaar, moens, Van Duijnhoven, boschker... bijna allemaal hebben ze de 30 al bereikt...

Westerveld en Gentenaar zijn de enige keepers van niveau met een redelijke leeftijd...

En stekelenburg, Ten Rouwelaar en Coutinho zijn dan nog jonger...

anyway, wie vind jij dat Van der Sar moet opvolgen?
Redenen erbij graag..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2003, 14:45
Ace Ventura
Ace Ventura is offline
dat een keeper de dertig heeft bereikt wil nie veel zeggen. Een keeper kan gemiddeld veel langer mee dan een normale speler, sommige zelfs tot hun veertigste. Vd Sar moet worden opgevolgd door westerveld: heeft bij liverpool 5 prijzen gewonnen ging weg via achterdeur en hun hebben nix meer gepresteerd, Bij sociedad behoedde hij 2 seizoenen geleden samen met kovacevic zijn ploeg van degradatie en werd het seizoen daarop werd sociedad sensationeel tweede, o.a. dankzij de uitstekende reddingen van hem. Dus hij is de ideale keeper. Bovendien heeft ervaring (europese wedstrijden, en wedstrijden bij ek 2000) en hijs pas 30 jaar, vrij jong voor een keeper. Waterreus als reserve-doelman, pakt geen onmogelijke ballen, maar pakt wat ie pakken moet, weinig tegengoals bij psv. Van de rest komt er geen keeper in aanmerking. Wapenaar is een lor, bosker speelt nie, gentenaar is een typische clubkeeper, zoetebier komt nivo te kort etc etc.
Op lange termijn moet coutinho of stekelenburg de plaatse innemen, maar dat hangt van hun ontwikkeling af, en of hun een basisplaats weten af te dwingen. De kwaliteit hebben ze in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 14:48
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Zwarthoed kun je ook noemen als eventueel kandidaat voor de toekomst... Die heeft vorig seizoen toch wel laten zien goed te kunnen keepen. Denk wel dat ie nog een aantal jaartjes nodig heeft.
Verder is Stekelenburg wel het grootste talent. Ik verwacht dat die het ver gaat schoppen en automatisch vaste keeper an het NL11tal wordt...

En dat je Moens ook noemt in je rijtje is een beetje lullig... Hij gaat worden ontslagen bij AZ en ik ben bang dat zijn carriere (iig op het hoogste niveau) erop zit. Das erg jammer want het was een fantastische keeper.

Ik weet trouwens niet hoe oud Westerveld is... Maar ik zie hem het Oranje doel nog wel een aantal jaartjes verdedigen.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 15:02
Verwijderd
Ik ben het met 'bloedgroep ajax' eens wat betreft de leeftijd van keepers. Wanneer een keeper 30 jaar is, hoeft deze nog lang niet over zijn top te zijn. Neem bijvoorbeeld Lodewijks, die keepte vorig seizoen 'gewoon' de sterren van de hemel.

Na v/d Sar verwacht ik dat Westerveld plaats zal nemen onder de lat, om binnen een paar jaartjes opgevolgt te worden door Stekelenburg. Maar als een ander talent doorbreekt die wčl speeltijd krijgt van zijn trainer, zal deze meer kans maken op een plaats in het Nederlands elftal dan Stekelenburg, aangezien hij derde (toch?) doelman is.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 18:00
Verwijderd
westerveld.

Weet verder geen keeper die echt goed genoeg is.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 18:30
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
WESTERVELD. sterker nog, die mag er van mij part meteen in. Zoals gisteren in Studio Voetbal al gezegd werd, de bezem moet door oranje heen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:09
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Voornaamste kandidaten:
- Westerveld
- Gentenaar
- Wapenaar
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 21:51
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Stekelenburg
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 09:47
$hady-Record$
$hady-Record$ is offline
van de sar moet nu al oprotten, Westerveld mag er meteen in van mij, over een jaar of 5 stekelenburg of gentenaar misschien
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 09:58
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
Stekelenburg, Wapenaar, John Roox
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 10:21
Verwijderd
Stekelenburg Couthino die moeten allemaal nog wat groeien.. ik denk dat Westerveld een goeie is... Gentenaar toch niet... hij had vorig seizoen een uitstekend seizoen, maar hij zal dit seizoen moeten laten zien dat het geen vorm was maar constantheid en ik ben bang voor hem dat dat niet het geval is..

offtopic:
wat ik trouwens nog steeds niet begrijp is dat Babos nou derde keeper is bij Hongarije
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 10:48
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
Die eerste keeper Kiraly heeft best goed gekeept in de nationale ploeg, dus die heeft wel krediet..
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 10:51
Verwijderd
Ik denk dat de opvolger van Van der Sar nu nog bij niemand in beeld is. Hij speelt nog ergens in de A1 of zoiets en over een paar jaar komt hij wel op het toneel.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 10:53
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Van mij mag van der Sar zo snel mogelijk uit het doel vandaan wie er in komt maakt mij weinig uit, maar ook weeer niet te jonge keepers zoals Stekelenburg, Ten Rouwelaar en Coutinho, Zwarthoed, die zijn veel te onervaren
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 11:02
houn
Avatar van houn
houn is offline
waarom Sar er uit? maakt die zoveel fouten dan?!? nee toch..
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 11:34
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 25-08-2003 @ 21:09:
Voornaamste kandidaten:
- Westerveld
- Gentenaar
- Wapenaar
Lijkt me ook. Goed en toch nog behoorlijk goede leeftijd zodat ze nog een tijdje door kunnen gaan. Vooral aan Gentenaar kan Nederland nog behoorlijk wat plezier beleven IMHO.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 15:46
Verwijderd
Ik hoop dat Van der Sar nog voorlopig lekker blijft hoor! Maar anders vind ik dat Stekelenburg een goede kandidaat zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 15:49
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
Maja, stekeltje is verdrongen door een rare roemeen. dus die keept niet wekelijks. ja, in het tweede..
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-08-2003, 16:04
Verwijderd
voorlopig is Sar nog wel keeper tot zeker 2006 denk ik of dat in die tijd afgewisseld wordt met waterreus en westerveld. maar daarna ga ik er vanuit dat stekelenburg het toch wel overneemt.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 16:08
Verwijderd
Moens is nog maar 25
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Pibbo schreef op 26-08-2003 @ 17:08:
Moens is nog maar 25
hij staat al veel te lang naast ipv op het veld...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Supermach schreef op 26-08-2003 @ 17:10:
hij staat al veel te lang naast ipv op het veld...
maar toch is het een goede doelman en bij de graafschap hebben ze er nog 1 nodig
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 16:34
Verwijderd
Wapenaar = 33
van der Sar = 32
Dus Wapenaar hoeft niet.

En Stekelenburg heeft zoich echt nog niet bewezen. Ik begrijp niet waarom zoveel mensen hem toch noemen. Oke, jonge keeper bij Ajax en heeft een aantal belangrijke wedstrijden gekeept. Maar tot nu toe is hij wel 2e keeper gewoon en in de wedstrijden die hij keepte was hij zeker niet altijd foutloos.


Offtopic: Moens is trouwens al 30 en niet 25.

Laatst gewijzigd op 26-08-2003 om 16:37.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 18:06
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 26-08-2003 @ 17:08:
Moens is nog maar 25
Moens is van 01-04-1973 dus is ie 30 jaar oud op dit moment. Maar hij zit zonder club en mentaal zit het allang niet meer zo best dus dat wordt nix meer met hem... Hoogstens een 1e divisie clubje.

Toch jammer dat AZ het verneuken van de cariere van zo'n goeie keeper op hun naam hebben staan... Hoe zijn ze op het idee gekomen om een 11 jarig image-contract te sluiten!? Eigenlijk te triest voor woorden.
Voor de problemen keepte hij wekelijks de sterren van de hemel, en werd uiteindelijk 2 voudig international...
Blijft toch jammer.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 19:23
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 26-08-2003 @ 17:34:

En Stekelenburg heeft zoich echt nog niet bewezen. Ik begrijp niet waarom zoveel mensen hem toch noemen. Oke, jonge keeper bij Ajax en heeft een aantal belangrijke wedstrijden gekeept. Maar tot nu toe is hij wel 2e keeper gewoon en in de wedstrijden die hij keepte was hij zeker niet altijd foutloos.


Offtopic: Moens is trouwens al 30 en niet 25. [/B]
Die heb ik puur genoemd omdat dat toch het grootste keepers-talent is van Nederland...
Er zijn dus gewoon geen betere keepers van een jaar of 26 of jonger...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2003, 19:49
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
Jelle Ten Rouwelaar!
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 22:58
number9
number9 is offline
op korte termijn Westerveld, en ze moeten Stekelenburg kleine wedstrijdjes al laten pakken zoals Moldavie thuis.

Dus op de duur Stekelenburg
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 23:19
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Hangt ervanaf wanneer Flappie zou stoppen.. Als hij per direct/tot over 2 jaar stopt moet eerst Gentenaar erin en daarna Stekelenburg! Als hij over 2jaar/later stopt dan moet Stekelenburg er meteen in.. Oranje blijft natuurlijk voornamelijk iets voor (ex)-ajaxcieden .. Vind het allemaal een beetje krom worden bij Nederlands elftal.. Persie had toch redelijk gepresteerd en kwam niet in Oranje en Sneijder doet het 2 maanden (heel) goed en hij zit er meteen bij.. En hij blijft bij Oranje terwijl hij bij Ajax (nu even) geslachtofferd word.. Weird??

Hoeveel zou Ajax eigenlijk voor Raffie krijgen bij het vermeende "Raffie the Devil"-verhaal?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 23:30
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
FC Groningen schijnt ook een gróót keeperstalent te hebben, Mike Römer, ik ken hem zelf niet ofzo maar mensen die er verstand van hebben denken dat hij later misschien wel net zo goed kan gaan worden (of beter) dan v/d Sar/Westerveld ed.
Maar hij is nog maar 15jaar dus er kan nog vanalles gebeuren.
Hij heeft nog wel 10jaar voordat hij echt op z'n top kan zijn.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 10:55
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 27-08-2003 @ 00:30:
FC Groningen schijnt ook een gróót keeperstalent te hebben, Mike Römer, ik ken hem zelf niet ofzo maar mensen die er verstand van hebben denken dat hij later misschien wel net zo goed kan gaan worden (of beter) dan v/d Sar/Westerveld ed.
Maar hij is nog maar 15jaar dus er kan nog vanalles gebeuren.
Hij heeft nog wel 10jaar voordat hij echt op z'n top kan zijn.
dat zijn altijd mooie verhalen om te horen

Jaren later hoor je er niks meer van
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 11:43
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 27-08-2003 @ 11:55:
dat zijn altijd mooie verhalen om te horen

Jaren later hoor je er niks meer van

We zullen zien.
De jeugdopleiding is op dit moment aardig goed (Robben, Hoogstraate, Kruiswijk)
Dus ik heb wel goede hoop eigenlijk.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 13:17
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 27-08-2003 @ 12:43:
We zullen zien.
De jeugdopleiding is op dit moment aardig goed (Robben, Hoogstraate, Kruiswijk)
Dus ik heb wel goede hoop eigenlijk.
Ja, ik moet Groningen nageven dat ze de laatste tijd veel profiteren van een uitstekende jeugd. Robben kan een wereld-topper worden en als Hoogstraate uit zijn dipje komt kan ook hij een vaste waarde worden bij PSV...
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Transfers en geruchten deel III
Verwijderd
500 30-06-2004 19:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45.