Advertentie | |
|
![]() |
|
ja.
ik ga de hele dag alleen maar luisteren naar mooie liedjes die voorbijkomen. En dan ga ik meeneurien. En zwijmelen. En nadenken, bij die mooie liedjes over het leven van het afgelopen half jaar. Met een warme kop chocomelk. Voor de verwarming. En de hond voor de open haard. Ik heb er nu al zin in.
|
dit is het radio evenement van het jaar: tussen kerst en nieuwjaar de beste platen allertijden.
vind je van niet: dan had je maar moeten stemmen hier is mijn top 10 (jammer dat een paar liederen niet in de top voorkomen) 1. cranbarries - zombie 2. queen - bohemian rapsody 3. nirvana - smels like teen spirit 4. boudewijn de groot - testament 5. acda & de munnick - niet of nooit geweest 6. blof - liefs uit londen 7. billy joel - piano man 8. boomtown rats - I don't like monday's 9. europe - the final countdown 10. bots - wat zullen we drinken en ik blijf maar luisteren naar die betoverende muziek van de top 2000
|
1. Quicksilver Messenger Service- How You Love
2. Led Zeppelin- That's The Way 3. New Order- Blue Monday 4. Big Brother & The Holding Company- Combination of The Two 5. Ted Nugent/ Amboy Dukes- Journey To The Center of The Mind 6. Neil Young- Old Man 7. Led Zeppelin- Heartbreaker 8. Cream- I Feel Free 9. George Gershwin- Rhapsody in Blue 10. Steppenwolf- Magic Carpet Ride ...moeilijk
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Top2000 kicks ass! 'k vind het wel jammer dat ze 's nachts doorgaan, hierdoor hoor ik maximaal 50% van de lijst, errrrg zonde. Er staan helaas wel een aantal onzin-baggerliedjes in. Zo kwam net Shania Twain met "Man, I feel like a woman" Langs
![]() De liedjes waarop ik gestemd heb kom ik hoog in de lijst tegen (Bryan Adams - Heaven, Procol Harum - Whiter shade of pale, Marillion - Kayleigh enz.) Wel ERG jammer dat m'n voorkeuzeplaatje niet in de lijst is gekomen...Green Day - Basket Case ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
K denk ik zeg het even.
||
Citaat:
SA-TI-RE |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |