Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2004, 17:02
lollol
lollol is offline
Ik ga misschien volgend jaar in Engeland studeren, maar daarvoor wil ik eerst mijn Engels op een hoog niveau brengen. Mijn vraag is hoe ik dit het best kan doen? Ik denk met een cursus, maar welke cursus en waar? Kan iem. dat mij vertellen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2004, 18:30
sexylexy
Avatar van sexylexy
sexylexy is offline
Je kan eerst in nederland engels studeren en daarna naar engeland.
__________________
ik heb een heel orgineel onderschrift
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 19:06
Emilia
Emilia is offline
Ik weet dat er aan heel wat universiteiten intensieve taaltrainingen worden gegeven ter voorbereiding van een opleiding in die taal, maar ik denk dat ze niet toegankelijk zijn voor mensen die daarna toch niet aan die universiteit studeren...
Ik denk dat je nogal laat bent met deze vraag.
Je had beter dit jaar avondlessen Engels gevolgd, dan stond je nu al op het gewenste niveau.
__________________
Ernst ist das Leben, heiter ist die Kunst.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 20:56
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
www.ef.com

Ik heb een van deze cursussen gevolgd. Kijk eens op de site hoe jouw engels nu is. Ze werken daar met verschillende niveau's (1-8) en de kampen zijn erg leuk. De bedoeling is dat je halve dagen op school zit, met andere scholieren van de hele wereld. De andere helft van de dag, zijn er meestal wel activiteiten, maar je mag zelf bepalen of je daar wel of niet naartoe gaat.
Ik ben zelf 6 weken naar Santa Barbara, Californie geweest, in de USA. Daar zat ik in de hoogste groep, groep 7. Huh, maar ik zei net toch dat er 8 groepen waren?? Die zijn er stiekem niet. Ook de beste mensen plannen ze in groep 7. Als je in groep 8 zit, lijkt het alsof je de beste bent en niks meer kan leren.
De eerste dag dat je daar bent, krijg je een toets. Daarmee kijken ze op welk niveau je ingedeeld wordt. Daarna kun je aan de slag. De ene dag heb je de ochtend les, de dag daarna heb je in de middag les, daarna weer in de ochtend enz. Op vrijdag hadden we altijd een een groepsles, oftwel, een soort van culturele les, met alle leerlingen, van niveau 1 t/m 8(7 dus).
Als je weggaat, krijg je weer een toets. Het is overigens precies dezelfde als je ''entry test''. Hier kijken ze dan op welk niveau je nu zit. Ik ben dus van 7 naar 8 gegaan, maar voor mij was het niet echt moeilijk. Mensen vroegen zelfs uit welke staat ik kwam in de USA dusss....
Dit is natuurlijk wel het programma van deze specifieke school. Het was echt super chill. Je hebt de ene avond een feestje, dag daarna kan je uitslapen omdat je s'middags pas hoeft te beginnen, vervolgens ga je naar je host familiy terug, eet je, slapen, volgende dag begin je vroeg en de rest van de dag breng je door op een heerlijk strand, 35-40 graden, onder de palmbomen, terwijl je af en toe een dolfijn het water uit ziet springen. Heerlijk
Als je nog meer info wil, moet je maar gewoon even op de site kijken, of stuur me een PM, ik vertel graag hoe alles in elkaar zit. Het is iig een aanrader!! Trouwens, laat sowieso even weten als je naar de VS gaat, het is nogal een probleem geval als het gaat om een visum en dergelijke.

Veel plezier alvast!!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 22:45
Emilia
Emilia is offline
Citaat:
Ernst schreef op 21-06-2004 @ 21:56 :
www.ef.com

Ik heb een van deze cursussen gevolgd. Kijk eens op de site hoe jouw engels nu is. Ze werken daar met verschillende niveau's (1-8) en de kampen zijn erg leuk. De bedoeling is dat je halve dagen op school zit, met andere scholieren van de hele wereld. De andere helft van de dag, zijn er meestal wel activiteiten, maar je mag zelf bepalen of je daar wel of niet naartoe gaat.
Ik ben zelf 6 weken naar Santa Barbara, Californie geweest, in de USA. Daar zat ik in de hoogste groep, groep 7. Huh, maar ik zei net toch dat er 8 groepen waren?? Die zijn er stiekem niet. Ook de beste mensen plannen ze in groep 7. Als je in groep 8 zit, lijkt het alsof je de beste bent en niks meer kan leren.
De eerste dag dat je daar bent, krijg je een toets. Daarmee kijken ze op welk niveau je ingedeeld wordt. Daarna kun je aan de slag. De ene dag heb je de ochtend les, de dag daarna heb je in de middag les, daarna weer in de ochtend enz. Op vrijdag hadden we altijd een een groepsles, oftwel, een soort van culturele les, met alle leerlingen, van niveau 1 t/m 8(7 dus).
Als je weggaat, krijg je weer een toets. Het is overigens precies dezelfde als je ''entry test''. Hier kijken ze dan op welk niveau je nu zit. Ik ben dus van 7 naar 8 gegaan, maar voor mij was het niet echt moeilijk. Mensen vroegen zelfs uit welke staat ik kwam in de USA dusss....
Dit is natuurlijk wel het programma van deze specifieke school. Het was echt super chill. Je hebt de ene avond een feestje, dag daarna kan je uitslapen omdat je s'middags pas hoeft te beginnen, vervolgens ga je naar je host familiy terug, eet je, slapen, volgende dag begin je vroeg en de rest van de dag breng je door op een heerlijk strand, 35-40 graden, onder de palmbomen, terwijl je af en toe een dolfijn het water uit ziet springen. Heerlijk
Als je nog meer info wil, moet je maar gewoon even op de site kijken, of stuur me een PM, ik vertel graag hoe alles in elkaar zit. Het is iig een aanrader!! Trouwens, laat sowieso even weten als je naar de VS gaat, het is nogal een probleem geval als het gaat om een visum en dergelijke.

Veel plezier alvast!!
Zo interessant!
__________________
Ernst ist das Leben, heiter ist die Kunst.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 13:05
lollol
lollol is offline
Kan iem. mij vertellen waarom een cursus via de LOI oid niet goed is????? Want ik d8 dat ik daar reacties over zou krijgen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 19:57
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
lollol schreef op 23-06-2004 @ 14:05 :
Kan iem. mij vertellen waarom een cursus via de LOI oid niet goed is????? Want ik d8 dat ik daar reacties over zou krijgen.
Een cursus via de LOI of het NTI is inderdaad ook een optie, maar blijkbaar is die door de anderen over het hoofd gezien. Overigens wil dat niet zeggen dat dergelijke cursussen daarom niet goed zouden zijn, integendeel zelfs.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 16:31
lollol
lollol is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 23-06-2004 @ 20:57 :
Een cursus via de LOI of het NTI is inderdaad ook een optie, maar blijkbaar is die door de anderen over het hoofd gezien. Overigens wil dat niet zeggen dat dergelijke cursussen daarom niet goed zouden zijn, integendeel zelfs.
Heb jij/iem. anders er ervaring mee?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 16:44
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
LOI cursussen zijn toch schriftelijk? Dan oefen je dus alleen het lezen en schrijven en niet het praten en luisteren.

Ik ben van mening dat je geen speciale cursus nodig hebt. Zodra je in Engeland woont en alle communicatie in het Engels is leer je het ontzettend snel. Zonde om nu veel geld uit te geven aan een cursus waar je dingen leert die je anders ook wel leert. Maar dat is mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 17:14
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 26-06-2004 @ 17:44 :
LOI cursussen zijn toch schriftelijk? Dan oefen je dus alleen het lezen en schrijven en niet het praten en luisteren.
Toch wel. Er zit ook altijd geluidsmateriaal bij zo'n cursus, zodat je meteen kunt horen hoe de uitspraak is.

@lollol: Ik heb zelf indertijd een conversatiecursus Frans bij Scheidegger gevolgd waar ook geluidsmateriaal (12 cassettes) bij zat. Je zou eventueel eens op de site van de LOI of het NTI kunnen kijken of er een cursus Engels bij zit die voor jou interessant genoeg zou kunnen zijn.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Ik wil in romenie werken maar moet engels leren en het liefst bussines of accountant
nienie1995
3 09-01-2013 19:21
Studeren Ik wil in romenie werken maar moet engels leren en het liefst bussines of accountant
nienie1995
1 06-01-2013 22:03
Werk, Geld & Recht Ik wil in romenie werken maar moet engels leren en het liefst bussines of accountant
nienie1995
1 06-01-2013 20:27
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Engels leren
Verwijderd
41 12-09-2012 18:53
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Beter Engels leren, Hoe?
joept
12 02-11-2009 08:12
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen engels leren
Hanneke
19 04-01-2006 13:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21.