Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2007, 12:56
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Maar eerst effe post 200 plaatsen
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Advertentie
Oud 31-03-2007, 12:57
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
******** schreef op 31-03-2007 @ 12:10 :
Ik heb het serieus nog nooit iemand horen zeggen
Ik heb er ook nog nooit van gehoord.. vreemd woordje.

OT: kom je thuis, is er weer zo'n rotsfeer. Bah Maar goed, dat bederft mijn humeur niet, ik denk maar aan alle leuke dingen (en mensen ).

Laatst gewijzigd op 31-03-2007 om 13:03.
Oud 31-03-2007, 13:07
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Equinoxe schreef op 31-03-2007 @ 13:54 :
same here

Mja, is dat niet iets zuid-nederlands?
kan zijn.. maar ik woon niet in zuid nederland.
wel in zuid holland maar dat ligt weer niet in zuid nederland
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 31-03-2007, 13:10
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Bah hij heeft zijn nieuwe vriendinnetje in z'n naam staan...

Voel het toch wel, steek in m'n buik... gatver. Ga daar lekker iemand anders mee lastig vallen...

En ik ben moe, ik wil naar bed, slapen, maar ik moet nog spelen zo en dan nog hele avond feest... pff ik kan ff niet meer. Ik wil ff niet meer...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 31-03-2007, 13:12
Verwijderd
Ik kom uit het oosten en daar is boemel ook gewoon een woord.
En ik vroeg het net aan mijn limburgse man, en hij kende het ook als nederlands woord.

Bij 'bommelding' moet ik altijd aan een boemeltrein denken

OT:
Gisteren was het echt super in de bioscoop
Ik deed wel nog iets wat een beeetje raar was, maar ik vond van mezelf dat hij juist lief was. Ik feliciteerde de baas van mijn man met de geboorte van zijn dochter, die inmiddels een maand of 8 oud is. Maar ja, ik had hem niet meer gezien sinds z'n dochtertje geboren is. Dus ik vond 't gepast
En een andere collega zei dat ik er mooi uitzag

Veel collega's altijd op zo'n filmfestival, grappig hoe erg mensen elkaar aansteken (een collega is vrijwilliger bij die bioscoop, en hij steekt mensen enorm aan met z'n liefde voor films).

De films waren echt súper. Ik heb echt genoten, van allebei. Goede keuze

En nu ben ik vrolijk.
Oud 31-03-2007, 13:19
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Nachtmerries zijn kut. Ik durf gewoon niet meer te slapen.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 31-03-2007, 13:23
Verwijderd
Gister naar het concert van de theatertour van spinvis geweest. Het was geweldig leuk en mooi en ik vond het echt super.
Ik heb een poster, of nee hij is zo groot, ik heb behang van spinvis gekocht en die ga ik nu zo ophangen. Ik hang hem zo op dat ik hem zie vanuit mijn bed.
Ik ben blij dat hij deze keer geen 'ik vind je leuk' hints meer gaf. Ik vind hem namelijk niet leuk. Het is de liefste jongen die ik ken maar hij moet gewoon een vriend blijven. Een vriend die ik mee neem naar spinvis.

Op een ochtend in het heelal <3
Oud 31-03-2007, 13:33
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Equinoxe schreef op 31-03-2007 @ 13:54 :
same here

Mja, is dat niet iets zuid-nederlands?
In het oosten zeggen ze het ook hoor.
__________________
Oud 31-03-2007, 14:02
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik ben al 4 uur aan het leren en als ik nog even doorga heb ik straks een complete samenvatting van 1 hoofdstuk biologie af. Maar goed, als het zo langzaam gaat moet ik aan mijn tempo werken. Iig, ik ben lekker bezig . Dan moet ik daarna eigenlijk beginnen aan KCV, maar ik denk dat ik dan eerst even maakwerk doe.
Oud 31-03-2007, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 31-03-2007 @ 14:33 :
In het oosten zeggen ze het ook hoor.
Ja inderdaad, Overijssel iig wel.

Nieuwe kleren! Lekker weer! Verjaardagsfeestje! Vertaling af! *dansje doet*

Oh en ik kan mezelf optrekken als ik eerst gewoon helemaal hang, hoe tof is dat
Oud 31-03-2007, 14:15
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Lang leve de derde jaars
Oud 31-03-2007, 14:20
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
@Sidhe: Wat een ironisch toeval dat je in dezelfde trein zat als ik, zeker als je je bedenkt dat ik mijn laatste smsje naar jou stuurde toen ik al in de trein zat . Heb jij nog iets gezien? Een jongen bij mij uit de coupé was naar voren gelopen om met zijn telefoon filmpjes te maken... het was hem nog gelukt ook.

@Ontopic: Het was fijn hem weer te zien. Het doet me goed dat hij me nodig heeft nu, het is fijn dat ik weer eens kan geven ipv steeds maar weer te vragen om steun en liefde. Nu kan ik er voor hem zijn, nu heeft hij me nodig. Voor hem hoop ik natuurlijk dat het gauw weer beter gaat! Hij verdient het.. mijn lieve lieve vriendje, met zoveel geduld en uithoudingsvermogen. Wat past hij eigenlijk goed bij me, en wat had ik dit in de eerste maanden van onze relatie nóóit kunnen denken..

Ik vind het fijn om even oppervlakkig te zijn. Ik voel geen groot gemis, geen diepe liefde, maar vooral geen wanhoop en pijn. Geen twijfels, weinig zorgen. Ik sta op, leef en ga door. Oppervlakkig, afgevlakt maar even heerlijk rustig. En ik slaap een stuk beter, maar dat is sowieso al wel een paar weekjes zo. Thank God, want ik werd gek van al die uren wakker liggen.

Normaal durf ik het niet, maar vandaag heb ik midden op de dag gewogen. Net na het middageten, dus ik dacht echt hartstikke veel te wegen... bleek ik alsnog 1 kilo kwijt te zijn in verhouding tot afgelopen maandag. Na het douchen zelfs 1.5 . Als ik midden op de dag al 1 kilo kwijt ben, hoeveel zal het in de ochtend dan zijn? Ik vind het wel gek, mijn buik lijkt nog dikker dan eerst... hoe kan ik dan afgevallen zijn? Vanavond gaan we helaas wel hartstikke vet eten (veel kaas). Bah. En toch ook lekker. Hmfz.

Verder ga ik morgen naar de efteling! Ik heb al precies bedacht hoe ik dat ga doen met eten; ik neem lekker stukjes paprika mee en verder wijk ik hooguit 1 bolletje af van het lijstje in mijn hoofd. Per slot van rekening loop ik wel de hele dag in het park...

*En nu ga ik weer leren!*
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 31-03-2007, 14:20
Storm
Storm is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 31-03-2007 @ 13:52 :
als ik hier 't boemeltje roep weet iedereen waar ik t over heb
Normaal bedoel ik het ding dat tussen Gouda/Leiden/Alphen rijdt...maar de nieuwe stoptreinen die nu tussen Rotterdam en Gouda(-Goverwelle) rijden vind ik er ook onder vallen. En ik woon niet in het zuiden...wel (ook ) in Zuid-Holland.
__________________
Leonoor
Oud 31-03-2007, 14:29
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
2,5 uur gewandeld en afgewisseld door te slenteren over de markt. Nu wel zere voeten doch een voldaan gevoel omdat ik mezelf heb weten te mobiliseren.. Althans, vriendin nam mij mee op sleeptouw.
Wat kut is., is dat de IBG mijn bezwaarschrift niet goedkeurt en ik dus 1200 euro moet terug betalen.. Volgens hun was ik voor twee jaar terug niet uitwonend terwijl dit wel het geval was... Erg kut
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 31-03-2007, 14:44
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Mijn moeder zegt ook altijd boemeltrein, en wij wonen in het westen van het land. Ik vind het ook altijd zo'n raar woord en dacht dat alleen mijn moeder het gebruikte

Ik verveel me nu de proefwerk over is. Ik ben bang voor mijn cijfers. Niet dat ik zo'n slecht gevoel heb, maar omdat ik me nu realiseer dat het de laatste proefwerken waren voor de examens en we deze niet mogen herkansen.
Morgen werken, echt geen zin in. Ik verwacht niet dat er veel mensen komen, dus dat wordt me acht uur lang vervelen. Ik wil gewoon rust.

En echt, soms begrijp ik mijn zusjes dus echt niet. Oke, ik weet ook wel dat ik fout zit door de manier hoe ik achter dingen kom. Maar ik kwam er dus net achter dat mijn zusje bijna twee maanden geleden bij de kinderbescherming is geweest, dat er blijkbaar dingen tussen haar en een vriendje gebeurd zijn, dat ze zelfmoord heeft geprobeerd te plegen en dat ze zichzelf gesneden heeft. Zij weet niet dat ik dit weet. Moet ik het laten rusten, naar iemand van school gaan die haar misschien kan helpen (of een vriendin) of het haar zelf maar laten uitzoeken?
Ik durf niks te doen. Ik durf haar niet te zeggen wat ik weet. De laatste keer dat ik zoiets deed was bij mijn andere zus. Vorig jaar. Zo kort geleden nog eigenlijk. Ik wil hem om hulp vragen, hij heeft mij toen ook geholpen. Maar ik durf niet. Ik wil niks verpesten. De band tussen mij en mijn andere zus is al verpest.
En nu ga ik mezelf hier helemaal gek mee maken, net zolang tot ik het weer ben vergeten. Ik raak makkelijk geobsedeerd door dingen.
Ik durf haar niks te vragen, ik weet niet van alles hoe lang het geleden is. Waarom gaat ze in vredesnaam naar de kinderbescherming? Waarom zou ze zelfmoord willen plegen? Hoe gaat het nu met haar, wil ze het nog steeds?
En weer ik voel ik me machteloos. Net als vorig jaar. En weer zal ik niet de juiste beslissing nemen.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 31-03-2007, 15:35
Clumsy*
Avatar van Clumsy*
Clumsy* is offline
Het gaat hier echt niet goed..
Mijn vader en moeder hebben hele erge ruzie. Mijn moeder dreigt met scheiding en mijn vader gooit met pindakaaspotten door het huis
Ik kan het aan niemand vertellen, want niemand is online

Ik voel me zo alleen
Oud 31-03-2007, 15:39
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Clumsy* schreef op 31-03-2007 @ 16:35 :
Het gaat hier echt niet goed..
Mijn vader en moeder hebben hele erge ruzie. Mijn moeder dreigt met scheiding en mijn vader gooit met pindakaaspotten door het huis
Ik kan het aan niemand vertellen, want niemand is online

Ik voel me zo alleen
Bah, wat ongelofelijk vervelend. Waren hebben je ouders ruzie over? Kan je niet naar een vriendinnetje bellen, ofzo?
Oud 31-03-2007, 15:43
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Vandaag met dit prachtige weer lekker nieuwe kleren gekocht. Een heel mooie rok voor het 25 jarig huwelijk van m'n ouders, leuk blousje, een te lief shirtje en een lekker zacht vestje.

Alleen toen ik in de Zara liep werd ik aangesproken door een man van Max Models. Ik had een typisch modellen-lichaam, mooie neutrale uitstraling, goede houding, blabla. En nu heb ik een kaartje daarop staan dat ik met die kerel heb gesproken en ik mag langskomen.
No way!!

Ik ga dat kaartje maar weggooien denk ik.
Oud 31-03-2007, 15:51
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Storm schreef op 31-03-2007 @ 15:20 :
Normaal bedoel ik het ding dat tussen Gouda/Leiden/Alphen rijdt...maar de nieuwe stoptreinen die nu tussen Rotterdam en Gouda(-Goverwelle) rijden vind ik er ook onder vallen. En ik woon niet in het zuiden...wel (ook ) in Zuid-Holland.
ja die boemel bedoel ik ook

leiden - utrecht boemel
maar tegenwoordig zijn dat ook ic's
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 31-03-2007, 15:51
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Clumsy* schreef op 31-03-2007 @ 16:35 :
Het gaat hier echt niet goed..
Mijn vader en moeder hebben hele erge ruzie. Mijn moeder dreigt met scheiding en mijn vader gooit met pindakaaspotten door het huis
Ik kan het aan niemand vertellen, want niemand is online

Ik voel me zo alleen


*knuffelt even*
is er al iemand online ofzo?
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 31-03-2007, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Clumsy* schreef op 31-03-2007 @ 16:35 :
Het gaat hier echt niet goed..
Mijn vader en moeder hebben hele erge ruzie. Mijn moeder dreigt met scheiding en mijn vader gooit met pindakaaspotten door het huis
Ik kan het aan niemand vertellen, want niemand is online

Ik voel me zo alleen
Bel anders een vriendin, of ga er naartoe, als dat kan. Dan ben je ook weg bij die ruzie.
Oud 31-03-2007, 16:00
Clumsy*
Avatar van Clumsy*
Clumsy* is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 31-03-2007 @ 16:55 :
Bel anders een vriendin, of ga er naartoe, als dat kan. Dan ben je ook weg bij die ruzie.
Liev van jullie
Het gaat hier nu wel een beetje beter.
Oud 31-03-2007, 17:16
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 31-03-2007 @ 16:43 :
En nu heb ik een kaartje daarop staan dat ik met die kerel heb gesproken en ik mag langskomen.
No way!!

Ik ga dat kaartje maar weggooien denk ik.
dat zou heel jammer zijn, want die kippen van hollands next topmodel zijn te dom voor woorden, jij zou wat intelligentie toevoegen....
Oud 31-03-2007, 17:18
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 31-03-2007 @ 13:52 :
dan woon jij verkeerd
als ik hier 't boemeltje roep weet iedereen waar ik t over heb
Ja ach, ik ga voortaan wel boemeltje zeggen ipv stoptrein. Kijken wat ik voor reacties krijg in de randstad

Mensen denken toch al dat ik gek ben
Oud 31-03-2007, 17:33
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 31-03-2007 @ 18:18 :
Ja ach, ik ga voortaan wel boemeltje zeggen ipv stoptrein. Kijken wat ik voor reacties krijg in de randstad

Mensen denken toch al dat ik gek ben
boemeltje is ook in de randstad niet onbekend??
Oud 31-03-2007, 17:44
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Ik heb zó'n enorme zin in de zomer. Kan ik de tijd niet even versnellen tot het laatste weekend van juni?
Examens voorbij, schooljaar voorbij (nog één te gaan dan), m'n puppy die dan bijna komt, braderij, kermis, 2 hele maanden vakantie, terrasjes doen, uitgaan, elke dag uitslapen, mmm.

EN ik heb zin in vanavond/vannacht, want ik zie een supergoede vriendin van me terug en met haar is het altijd enorm leuk. En dankzij die kut-knie moet/mag ik niet werken, maar ik ga wel gewoon naar daar natuurlijk kan ik mezelf eens bezatten. En ik ga hem niet kussen, dat mag niet. (Hmm, dat wordt misschien wel moeilijk als ik veel gedronken heb?) Nee, ik ga echt volhouden, even wat karakter tonen ofzo.

En morgenavond naar een discotheek waar zondagavond/nacht blijkbaar altijd keiveel volk zou zijn? Met oa een meisje dat ik helemaal niet goed ken, maar die me wel leuk lijkt. Vrienden maken kan nooit kwaad natuurlijk.

Laatst gewijzigd op 31-03-2007 om 17:52.
Oud 31-03-2007, 17:47
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ave: hoe ging je gesprek gister?
Sagana: veel plezier vannacht

Ik wil schrijven, ik wil huilen, ik wil slapen. Ik wil een beetje rust in mijn hoofd.
Ik val echt in een gat na een hele week leren. Een hele week stressen, en ineens is dat gewoon weg. Nu weet ik niet wat ik mezelf aanmoet.
En morgen werken en ik zie er echt tegen op. Wat als ik niet meer weet hoe het moet? Ik zie er vooral tegenop om daar acht uur te zitten. Om niks te doen te hebben. Ik heb vandaag ook niks uitgevoerd, maar nu kan ik tenminste nog doen wat ik wil. Morgen moet ik verplicht acht uur zitten. Ik kan niet zo goed tegen verplichtingen buitenshuis geloof ik. Op schoolkampen heb ik daar ook last van. Dan mis ik mijn eigen huis en de vrijheid die ik daar heb.

Ik ga maar bio maken ofzo. Dat moet woensdag af volgens de planner, zal wel uitgesteld worden. Maar het leidt me af en dan blijf ik tenminste niet zo piekeren. En morgen is morgen en dat komt vast wel goed. Ik zie iig weer mensen die ik sinds september niet heb gezien. Dus het gaat wel goed komen. Gewoon rustig afwachten.
En nu ga ik huiswerk maken want de proefwerk is net afgelopen. Hoezo ik heb geen (sociaal) leven.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 31-03-2007, 17:48
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Storm schreef op 31-03-2007 @ 15:20 :
Normaal bedoel ik het ding dat tussen Gouda/Leiden/Alphen rijdt...maar de nieuwe stoptreinen die nu tussen Rotterdam en Gouda(-Goverwelle) rijden vind ik er ook onder vallen. En ik woon niet in het zuiden...wel (ook ) in Zuid-Holland.
Ik noem de lightrail ook altijd 'dat boemeltreintje' en nog nooit heeft iemand me gevraagd wat ik daarmee bedoel. Hoor het hier ook vaak zat (= ook Zuid-Holland dus).
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 31-03-2007, 17:55
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 31-03-2007 @ 18:16 :
dat zou heel jammer zijn, want die kippen van hollands next topmodel zijn te dom voor woorden, jij zou wat intelligentie toevoegen....
Modellenwerk lijkt me echt helemaal niets. M'n nicht en tante zijn (catwalk)model geweest en iek. Nee, ik wil niet op m'n eten hoeven letten en tutten en altijd mooi doen.

En volgens mij katten al die modellen elkaar echt af. Arrogantie. Zou me er totaal niet thuisvoelen.
Oud 31-03-2007, 17:57
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Vandaag naar opendag geweest in Utrecht, en nu weet ik helemaal even niet meer waar ik wil gaan studeren enzo Maarja, ik moet me er niet te druk om maken, ik heb nog wel even de tijd. Alleen als ik daar zo loop en al die informatie hoor en er mij gevraagd word of ik al informatie wil over studentenverenigingen krijg ik op een of andere manier het gevoel dat ik het moet weten. Misschien is het ookwel gewoon zo dat ik het wíl weten omdat ik af en toe zo moe word van mijn getwijfel over studeren..

Verder moet ik nu voor donderdag nog het een en ander voor school doen, het wil nog niet echt opschieten, dat komt omdat ik steeds tussendoor andere dingen ga doen en niet echt precies weet hoe ik het allemaal moet formuleren. En ik steeds afdwaal omdat het me aan het denken zet.

Mijn hoofd is vol. Vol met informatie over studeren, vol met twijfels en vragen over mezelf, vol met dingen rondom de thema's waarover ik aan het schrijven ben/moet gaan schrijven, vol met wat er volgende week allemaal gaat gebeuren. En af en toe onzeker over wat er na volgende week gaat gebeuren omdat mijn mentor dan met zwangerschapsverlof gaat. Haar vervangster heb ik al een keer ontmoet afgelopen donderdag, denk dat ze wel aardig is enzo, maar ik zie er wel tegenop dat ik weer een nieuw iemand moet gaan zien te vertrouwen. En ik weet zeker dat ik mijn huidige mentor zal gaan missen. Het is zo dubbel. Ik vind het echt heel leuk dat ze een kindje gaat krijgen maar tegelijkertijd betekend dat ook dat ze tot het einde van het schooljaar niet meer op school is.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 31-03-2007, 18:02
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 31-03-2007 @ 18:55 :
Modellenwerk lijkt me echt helemaal niets. M'n nicht en tante zijn (catwalk)model geweest en iek. Nee, ik wil niet op m'n eten hoeven letten en tutten en altijd mooi doen.

En volgens mij katten al die modellen elkaar echt af. Arrogantie. Zou me er totaal niet thuisvoelen.
Dan houd je het toch gewoon lekker bij de gedachte dat het in principe zou kunnen? Dat is toch goed voor je ego?


OT: Oké. Eerst had ik zo half ruzie met mijn ouders (vader) over dat ik te weinig eet. Ik eet niet te weinig, mijn maag is gewoon heel klein. En dat komt omdat ik eerst steeds te weinig at en als ze er toen iets van gezegd hadden, hadden ze gelijk gehad, maar nu is het veel te laat, nu is alles goed. Dus ik was kwaad want ik kon gewoon echt niet meer eten op en toen ben ik daarnet toch maar op de weegschaal gaan staan in de veronderstelling dat ik zou zijn aangekomen, wat mijn vader dan voor mij in het ongelijk zou stellen. Maar ik ben afgevallen. Hoe. Kan. Dat. Wáárom is het niet zo dat als je meer eet dan normaal, je aankomt, en dat je als je minder eet dan normaal, afvalt? Oké, ik had vorige week last van mijn maag en heb toen niet zoveel gegeten, maar verder eet ik al zolang goed, waarom wordt dat niet beloond?
En ik denk teveel en dan ga ik me druk maken en mezelf verwijten dat ik dingen niet kan of doe die ik zou moeten kunnen of doen.

Misschien klinkt het niet zo, maar eigenlijk ben ik heel optimistisch momenteel.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)

Laatst gewijzigd op 31-03-2007 om 18:32.
Oud 31-03-2007, 18:08
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 31-03-2007 @ 18:55 :
Modellenwerk lijkt me echt helemaal niets. M'n nicht en tante zijn (catwalk)model geweest en iek. Nee, ik wil niet op m'n eten hoeven letten en tutten en altijd mooi doen.

En volgens mij katten al die modellen elkaar echt af. Arrogantie. Zou me er totaal niet thuisvoelen.
Dat siert je

Maar toch een injectie van intelligentie zou die mutsen geen kwaad doen....

Maar goed doe maar niet
Oud 31-03-2007, 18:23
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Haha, dikke pret. Het is lekker weer vandaag, en het gaat goehoed! Vandaag van 12.30 tot 18.00 wezen repeteren en het ging best aardig. Jammer dat sommige mensen nog steeds hun teksten niet kennen, viel me eigenlijk heel erg mee met mijn eigen tekst! Maar goed, het wordt steeds leuker! En heerlijk in de pauzes sigaretjes roken & aardbeien eten in het zonnetje.

Vanavond feest van J., heb haar net gebelt dat ik niet blijf slapen, jammer dan, maar ik ga het anders gewoon niet trekken. Zometeen even eten en dan ga ik er meteen naartoe, heb er wel zin in! En T. heeft gisteren een auto-ongeluk gehad! Ze is aangereden door een auto die 70 km/h reed in een woonwijk en die vent is uitgestapt om naar de schade aan zijn auto te kijken en is toen doorgereden..! Ze heeft een verdraaide knie en haar hele gezicht is blauw en zit onder de schaafwonden. Wat een eikel zeg, zo asociaal daar kan ik echt niet tegen!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 31-03-2007, 18:48
Verwijderd
Tralala ik ben zo moe. M'n planning is helemaal mislukt omdat ik geen concentratie heb. Pfft, het valt me echt tegen hoe weinig concentratie ik heb en hoe snel ik alweer moe ben. Straks nog maar eventjes wat lezen en dan vroeg naar bed.
Oud 31-03-2007, 18:49
Verwijderd
Man, ik heb een dag waarop ik ontdek hoe erg in veranderd ben de afgelopen jaren. En dat is best eens fijn om in te zien, want het is positief
Oud 31-03-2007, 19:28
Verwijderd
pfff lange dag. om half 7 stond ik naast mijn bedje om naar de opendag in Amersfoort te gaan. Lange reis want de ns werkt overal aan het spoor geloof ik. De open dag was wel leuk. Ik heb zomaar wat mensen aangesproken die ook op de open dag waren, dat vond ik wel goed van mezelf . De open dag zat goed in elkaar en ik vind het een hele leuke lokatie. Echt een klein schooltje met een gezellige sfeer. Na de opendag ben ik nog even bij mijn broer en zijn vriendin in Utrecht langsgegaan. Even op de thee en dat was ook wel gezellig . Hoe de terugreis is verlopen kan ik me alleen niet meer zo goed herinneren. Ik weet nog wel dat ik heel moe was en dat ik in het begin moest staan maar daarna heb ik pas weer een herinnering dat ik net op bed wakker werd. Waarschijnlijk weer een dissociatief moment ofzo, hoewel ik dus wel gewoon thuisgekomen ben. Nouja, daar ga ik zo maar eens iets over schrijven voor therapie. Waarschijnlijk was ik gewoon even helemaal overprikkeld ofzo. En natuurlijk te weinig slaap.
Oud 31-03-2007, 19:32
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik heb geen eetstoornis, anders had ik vandaag niet zoveel gegeten en ook nog een toetje genomen. Anders had ik me wel aan mijn eigen planning gehouden. Anders had ik wel meer buikspieroefeningen gedaan, want die kutbuik moet nu onderhand maar eens weg. En als ik echt een stoornis had, dan had ik vast ook niet genoten van het eten.. ook al wist ik dan dat het zwaar hoog in calorieën zou zijn. En anders nam ik vast ook geen genoegen met "bij benadering" uitrekenen hoeveel kcal iets is, omdat je soms gewoon niet wéét hoeveel het precies is. Maar het maakt me wel onrustig. Anders had ik wel beter bijgehouden hoeveel aardappelkaaskoekjes ik nou gegeten heb, want ik weet het niet precies meer Anders had ik wel gezorgd dat ik hier niet hoefde te eten, had ik wel die hele verbrande burger weggelegd, had ik wel meer gedaan om af te vallen, had ik die lax wél gekocht, die weegschaal wél gekocht. Anders was ik wel dun geweest. Anders zou ik altijd weinig eten en niet soms blij zijn dat er mensen zijn, waardoor ik niet te weinig mág eten. Als ik een eetstoornis had, zou ik wel duizend en één smoesjes verzinnen om maar nooit te hoeven eten. Dat doe ik niet. Ik heb geen eetstoornis. Ik heb geen vertekend beeld van mezelf, die buik is echt. Die dikke beentjes zijn echt. Maar het maakt niet uit, want ik ben afgevallen Ik zie het niet, maar dat komt wel. Gewoon even doorzetten. En morgen komt het ook goed, want dan gaan we veel lopen
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 31-03-2007, 19:44
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Balance schreef op 31-03-2007 @ 18:48 :
Ik noem de lightrail ook altijd 'dat boemeltreintje' en nog nooit heeft iemand me gevraagd wat ik daarmee bedoel. Hoor het hier ook vaak zat (= ook Zuid-Holland dus).
lightrail is ook een beetje de boemel alleen sluit dat stomme ding niet echt op een trein aan
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 31-03-2007, 19:46
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Yana schreef op 31-03-2007 @ 20:32 :
Ik heb geen eetstoornis, anders had ik vandaag niet zoveel gegeten en ook nog een toetje genomen. Anders had ik me wel aan mijn eigen planning gehouden. Anders had ik wel meer buikspieroefeningen gedaan, want die kutbuik moet nu onderhand maar eens weg. En als ik echt een stoornis had, dan had ik vast ook niet genoten van het eten.. ook al wist ik dan dat het zwaar hoog in calorieën zou zijn. En anders nam ik vast ook geen genoegen met "bij benadering" uitrekenen hoeveel kcal iets is, omdat je soms gewoon niet wéét hoeveel het precies is. Maar het maakt me wel onrustig. Anders had ik wel beter bijgehouden hoeveel aardappelkaaskoekjes ik nou gegeten heb, want ik weet het niet precies meer Anders had ik wel gezorgd dat ik hier niet hoefde te eten, had ik wel die hele verbrande burger weggelegd, had ik wel meer gedaan om af te vallen, had ik die lax wél gekocht, die weegschaal wél gekocht. Anders was ik wel dun geweest. Anders zou ik altijd weinig eten en niet soms blij zijn dat er mensen zijn, waardoor ik niet te weinig mág eten. Als ik een eetstoornis had, zou ik wel duizend en één smoesjes verzinnen om maar nooit te hoeven eten. Dat doe ik niet. Ik heb geen eetstoornis. Ik heb geen vertekend beeld van mezelf, die buik is echt. Die dikke beentjes zijn echt. Maar het maakt niet uit, want ik ben afgevallen Ik zie het niet, maar dat komt wel. Gewoon even doorzetten. En morgen komt het ook goed, want dan gaan we veel lopen
volhouden in je hardnekkige ontkenningen.. misschien gelooft de rest het dan straks ook
sorry voor de sarcasme..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 31-03-2007, 20:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik heb het gevoel alsof ik door de dagen heen aan het glijden ben, op een positieve manier. Het leven kabbelt voort, doe leuke dingen, laat nare dingen zoveel mogelijk, geniet waar ik kan, probeer het positieve uit dingen te halen. Voelt goed
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 31-03-2007, 20:33
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Chaos. Down. Schuldgevoel.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 31-03-2007, 20:36
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 31-03-2007 @ 20:44 :
lightrail is ook een beetje de boemel alleen sluit dat stomme ding niet echt op een trein aan
Valt wel mee toch?
Ik weet niet van waar jij naar waar moet, maar in de nieuwe dienstregeling vind ik het wel aardig gaan (als ie rijdt dan! )
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 31-03-2007, 20:37
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
WolterB schreef op 31-03-2007 @ 21:12 :
Ik heb het gevoel alsof ik door de dagen heen aan het glijden ben, op een positieve manier. Het leven kabbelt voort, doe leuke dingen, laat nare dingen zoveel mogelijk, geniet waar ik kan, probeer het positieve uit dingen te halen. Voelt goed
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 31-03-2007, 21:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik begin hier in Rotterdam ook steeds meer een eigen leven te krijgen. Ik ben steeds vaker een weekend (alleen) hier in plaats van thuis of bij mijn vriend en ik kan me ook steeds beter zelf vermaken. Dat laatste vind ik echt heel erg positief. Het is nu zaterdagavond en ik heb niet echt het gevoel dat ik me eenzaam voel ofzo terwijl ik dat heel vaak wel had. Ik kan mezelf vermaken en ik geniet ervan om al m'n dingetjes te doen. Ik lig niet meer de halve zaterdag en zondat in m'n bed maar ik ga ook echt iets doen. Ik geniet van alle leuke dingen die ik met m'n vrienden doe ik en kijk uit naar de leuke dingen die ik nog met vrienden ga doen. Ik blijf een sociaal persoon en ben echt blij met de vrienden die ik nu heb, vrienden met wie ik ook echt op regelmatige basis iets kan doen en die er ook echt voor me zijn als ik ze nodig heb. Echt een heel fijn gevoel is dat M'n stage is nog steeds leuk en tof enzo en ik kan echt heel erg lachen met m'n collega's, zo leuk is dat

Ik zit een stuk beter in m'n vel dan ongeveer een jaar terug. Ik sta beter in het leven en heb mezelf beter in de hand. Geen idee hoe het gekomen is. Zou ik dan toch een keer volwassen worden en niet meer zo wisselvallig leven qua stemming? Komt het door de therapie die ik gevolgd heb? Of is het gewoon toeval? Ik weet het echt niet maar het maakt me niet zoveel uit zolang het zo blijft gaan
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 31-03-2007, 21:18
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Balance schreef op 31-03-2007 @ 21:36 :
Valt wel mee toch?
Ik weet niet van waar jij naar waar moet, maar in de nieuwe dienstregeling vind ik het wel aardig gaan (als ie rijdt dan! )

ik kwam vanuit rotterdam en moest met die boemel via alphen naar leiden.. (de ic vanuit vlissingen kwam niet verder dan rotterdam)
dus toen ik op gouda stond ging de boemel naar alphen al weg..
geen aansluiting
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 31-03-2007, 21:37
Verwijderd
Euh, nou, ik heb nog steeds buikpijn (of eigenlijk alweer, soms is het weg) en dat is dus wel balen. Gelukkig heb ik wel vertrouwen in mn toets maandag, al moet ik morgen nog veel werk verzetten om alles gelezen te krijgen. Toch jammer dat ik niet naar huis ben gegaan, nu mis ik mn broertjes verjaardag.
Oud 31-03-2007, 23:23
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Anders gaat je vriend je even heel hard wijzen op wat je in zijn ogen fout doet En vooral mij niet proberen te snappen, maar lekker blijven hangen in wat hij denkt dat het verhaal is. Hij gaat maar tegen z'n zusje zo schreeuwen, maar niet tegen mij. Heb ik ook gezegd, maar het was zo raar wat ik deed en het kon er niet bij hem in en sorry voor het geschreeuw dan. Anders bevestig je mijn gedachten dat ik geen fouten mag maken even en bereik je dat ik straks echt geen auto meer durf te rijden met hem erbij. En dan moet ik niet zo onzeker zijn, ja dat maak je er zelf naar zo. En vanmiddag deed ik ook al iets doms, werd me ook meteen even duidelijk verteld. Thank you.
Oud 31-03-2007, 23:35
Verwijderd
ik haat die hitte
en iedereen word verkouden van wind en kou? nou ik van zon en plakkerige warmte en nu in 2 dagen 2x een bloedneus gehad omdat het gewoon te warm is
dat word nog wat met de zomer *zucht sjacherijnig*
waar een mens zich al niet druk om kan maken. ik word doodmoe van mezelf.
Oud 01-04-2007, 01:31
Verwijderd
Vandaag naar Utrecht geweest om Sidhe te zien optreden met haar band. Helemaal uit Groningen. Ik kan mezelf wel een goede fan noemen nu. Helaas weet ik nog niet hoe ze geëindigd zijn, want moest al vrij vroeg weg omdat ik anders de laatste trein zou missen.

Nu ben ik moe. Zometeen lekker onder de wol.

Laatst gewijzigd op 01-04-2007 om 01:35.
Oud 01-04-2007, 08:51
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Repelsteel schreef op 01-04-2007 @ 00:35 :
ik haat die hitte
en iedereen word verkouden van wind en kou? nou ik van zon en plakkerige warmte en nu in 2 dagen 2x een bloedneus gehad omdat het gewoon te warm is
dat word nog wat met de zomer *zucht sjacherijnig*
waar een mens zich al niet druk om kan maken. ik word doodmoe van mezelf.
Waar zit jij dat je het al over hitte hebt?

Ik hou ook niet van dit weer btw. Hooikoorts. Ik heb gister m'n hele kamer zo ongeveer stof (en pollen) vrij gemaakt en juist vannacht heb ik super slecht geslapen. Vandaag wordt het ook lekker warm, dus dat zal wel niks worden.
__________________
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23.