Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2008, 10:22
kroot
kroot is offline
Citaat:
Helemaal geen bus?
Heb je wel goed gekeken. Dat er in een plaats helemaal geen bussen rijden lijkt me sterk.
Anders een taxi, maar daar ben je wel veel geld voor kwijt.
Ja niet te geloven he! Maar het is ook zondag. Ik kan wel met de regiotaxi, maarja dan ga ik maar lopen.
Nou, ik ga maar eens aan mijn reis beginnen!
Advertentie
Oud 21-12-2008, 13:27
Verwijderd
Nee, er kan inderdaad nooit iets goed gaan in mijn leven. Nope, dat kan niet. Donderdag zei ik tegen een vriendinnetje, "oh, zo bijzonder, maar ik voel me gewoon blij!" Ik denk dat dat de goden verzoeken was ofzo, want vannacht kroop ik jankend mijn bed in. Ben ik weer zo blind geweest? Waarom zie ik die hints, subtiele 'rot-op-ik-vind-jou-niet-leuk'-verwijzingen toch niet? Omdat ik positiever ben geworden, verdorie! Omdat ik beter wil doen, probeer ik te geloven dat mensen mij best leuk kunnen vinden. Maar fuck, het kan gewoon niet. Ik ben nooit zo leuk als zij, wie zij dan ook is. Altijd een ander meisje, altijd beter dan ik. Het gaat echt te ver. Vorig jaar op precies dezelfde datum schreef ik ook zoiets, heb ik ook een dag weggehuild. Vandaag weer, huilend Utrecht - Rotterdam treinen. Wat een nachtmerrie, kutleven.
Gelukkig kwam ik een heel aardig kennisje tegen <3 bij wie ik me dus wel groot moest houden, maar waaat, ik vind dit echt niet meer leuk. Echtechtechtniet meer. Ik kan niet alles alleen, grr, waarom, waarom, waarom.
Oud 21-12-2008, 13:39
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Net een uur thuis van 6 uur werken voor 200%. Onregelmatigheidtoeslag.
Ik had trouwens mazzel, want had geen smsje of de dienst doorging en ik stond niet op de lijst, maar ik mocht wel naar binnen (voor hetzelfde geld sturen ze je terug naar huis). Maarja, hun schuld en dan doen ze er wel alles aan om je aan het werk te krijgen ipv, naar huis laten gaan met 3 uur uitbetaling. Maar wat een ongelofelijk domme muts van het uitzendbureau zat daar vanmorgen zeg. En daar ben je dan afhankelijk van. Nouja, ik heb m'n uren en als het goed is straks ook m'n geld en daar gaat het om, maar regel het toch eens een keer fatsoenlijk. Hoe moeilijk is het om iedereen af te bellen/smsen, je hebt toch een rooster waar iedereen opstaat?

Nouja, nu naar de stad, kerstcadeautjes kopen. Heb echt geen zin, moe en pijn in m'n rug, maar ik zou ook niet weten wanneer ik dat anders moet doen.
Oud 21-12-2008, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Ja niet te geloven he! Maar het is ook zondag. Ik kan wel met de regiotaxi, maarja dan ga ik maar lopen.
Nou, ik ga maar eens aan mijn reis beginnen!

wow, dat heb ik nog nooit gehoord
Succes met de lange wandelreis
Oud 21-12-2008, 14:31
Verwijderd
Citaat:
@ Sonho: gefeliciteerd meis, heel erg fijn!
@ Dith: dat is schrikken zeg,, wat ontzettend naar.
@ Roosje: Ik haalde gisteren om 11 uur mijn fiets van het slot naast de Basket op de Uithof en daar stond jij ineens ook aan je slot te rommelen, maar ik durfde je geen gedag te zeggen

OT: De week is afgelopen, en ik heb het gered. Maar net. Vanochtend toen ik weer vroeg op moest voor mijn werk was ik helemaal van slag, ik wist niet meer welke dag het was, wat ik moest doen, helemaal verward. Het werken was leuk maar het was echt 'black saturday' bij ons, zo ontzettend druk. Daardoor ging de dag wel lekker snel voorbij. Maar in mijn lunchpauze knallende ruzie gehad, gewoon omdat ik en m'n ouders allemaal zo moe zijn en dat op elkaar af reageren.. maar ik trok het even niet meer en stortte dus bijna in op m'n werk erna. Gelukkig kon ik mezelf bij elkaar rapen en die laatste uurtjes afmaken. Daarna naar L. gegaan.. ik zou blijven slapen maar we hebben heel lang gepraat en ik heb eindelijk goed mijn hart kunnen luchten en ze was zoo lief! Waarom dacht ik ook alweer dat ik iets niet met haar zou kunnen bespreken? Ze is mijn beste vriendinnetje, en met recht. En ik kan niet wachten tot we naar Buitenkunst gaan deze zomer, en lekker door Europa kunnen gaan croesen. Ben nu dus weer thuis en eindelijk heb ik vakantie. Ik mag lekker in mijn eigen bedje slapen, ik mag uitslapen en ik hoef (eventjes maar) niet te leren. Heerlijk, ga morgen denk ik de stad in voor kerstcadeautjes met mams en ooh, eindelijk rust. En het liefst wil ik gewoon huilen en slapen en meer niet.
Vrienden zijn er niet voor niks
En soms is huilen heel fijn <3
Oud 21-12-2008, 15:21
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Nou, de hockeywedstrijd was echt dramatisch. Enórm verloren (ik durf de uitslag niet eens neer te typen, kan je nagaan ) en alles ging ook gewoon fout.

En ik vind het bijna eng worden, afgelopen nacht is een meisje (19 jaar) uit de straat óók overleden (en wij hebben geen grote straat). Ik weet nog niet precies hoe of wat maar dat maakt ook niet uit, gewoon het feit dat er wéér iemand is overleden die ik ken maakt me bang.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 21-12-2008, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Nou, de hockeywedstrijd was echt dramatisch. Enórm verloren (ik durf de uitslag niet eens neer te typen, kan je nagaan ) en alles ging ook gewoon fout.

En ik vind het bijna eng worden, afgelopen nacht is een meisje (19 jaar) uit de straat óók overleden (en wij hebben geen grote straat). Ik weet nog niet precies hoe of wat maar dat maakt ook niet uit, gewoon het feit dat er wéér iemand is overleden die ik ken maakt me bang.

Damn drie sterfgevallen in een week in je eigen straat.
Sterkte! Ik zou het ook eng vinden..
En eigenlijk best raar, zoveel tegelijk.
Oud 21-12-2008, 17:27
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Daantje: bedankt voor de tip Ik wacht eerst even af hoe het dinsdag bij de fysio gaat, en ik zal met mijn ouders overleggen wat zij verstandiger vinden. Wel stom dat je maar een keer per jaar je verzekering kan wijzigen, ik weet waarschijnlijk pas net na de jaarwisseling wat het plan is.

De high tea was wel gezellig. Mensen gesproken die ik al een tijdje niet heb gezien. Ik kon gelukkig ook met iemand mee heen en terug rijden. Wel vroeg weggegaan, maar dan kon ik meerijden en ik had het zitten niet heel veel langer uitgehouden. Zo'n hele dag weg is gewoon te lang, ik voel het nu aan alles. Het trekt echt heel erg door mijn liezen en benen vandaag.
Grappig (al is grappig niet echt het goede woord, maar ik kom zo ook even niet op een beter woord) hoe erg het wisselt per dag. Gisteren ging het heel goed, ik heb zelfs twee uur (een uur heen en een uur terug) in de auto kunnen zitten zonder erg veel last. Maar vandaag gaat het echt een stuk slechter. Ik dacht gisteren nog dat ik vandaag wel zou kunnen trainen, ik ben blij dat ik het niet heb geprobeerd want dan ging het nu nog slechter. Volgende week ga ik wel trainen, ik wil kijken of dat lukt terwijl ik nog onder behandeling ben bij de fysio.
En alsof mijn lichaam dit nog niet genoeg vindt, heb ik ook veel last van mijn darmen. Ach, dat kan er ook nog wel bij.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 21-12-2008, 19:12
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Bij ons rijdt ook geen bus op zondag hoor

Vandaag gewerkt en nu eindelijk ook vakantie! Nog maar 2 daagjes werken Morgen ofzo eens surpricecadeautjes shoppen!
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 21-12-2008, 20:42
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
@ Nijn*: waarom niet? Vet jammer! Ik had je vast wel herkend, ik heb je toch al wel es eerder gezien. (Ga je nog lid worden van Biton? )

En ot: ik ben net weer terug van m'n werk en het was superleuk. (-: M'n collega's zijn ook heel gaaf, dat is zo fijn! En we hadden een heel leuke klas vandaag, met twee meisjes die alleen maar door mij geholpen wilden worden, en ik had zúlke hoge evaluaties. Wauw, echt. Mijn baas was vet tevreden over m'n evaluaties van gisteren en die van vandaag waren alleen maar beter.
Minpuntjee! - mijn vriendje neemt niet op en sms't niet terug. En ik ging vanaaf bij hem slapen. :boos:
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 21-12-2008, 21:19
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Mijn god, wat een gestress, dan is m'n scriptie af en rol ik weer in de volgende stress. Na een hele dag typen was ik minder moe dan nu. Vanmiddag kerstcadeautjes gekocht, op de heen- en terugreis in de bus in slaap gevallen, op de terugreis zelfs een halte te ver uitgestapt daardoor zodat ik een kwartier terug moest lopen. Nouja, ik heb nu praktisch alles gedaan wat ik moet doen voor vandaag. Morgen weer een dag, weer een lange en hectische. En godver weer geen smsje over m'n dienst van morgenochtend. Dikke kans dat ik daar weer voor niks kom. Grrrrrr.
Oud 21-12-2008, 21:52
Verwijderd
Wat een hysterisch grappige dag op mn werk vandaag. Leuke mensen die op hun vlucht wachtten, leuke collega's, en iedereen maar vast fijne kerst en oud en nieuw geknuffeld. Lekker hoor, die armen om je heen. hihi

en dan morgen: tas inpakken
en dan overmorgen: vliegen!
Oud 22-12-2008, 01:11
Verwijderd
bluh
alles doet pijn
en leuk meisje nr. 2
do want
Oud 22-12-2008, 07:51
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Wel stom dat je maar een keer per jaar je verzekering kan wijzigen, ik weet waarschijnlijk pas net na de jaarwisseling wat het plan is.
Je moet je voor 31 december afmelden bij je 'oude' zorgverzekering, maar kunt dan met terugwerkende kracht tot 1 februari verzekerd worden bij een 'nieuwe' zorgverzekering, volgens mij.

Ik ga me vanochtend eens inlezen en beslissen welke zorgverzekering wij nemen voor dit jaar. En daarna eens proberen om de gegevens voor onze zorgtoeslag te wijzigen. *zucht*

Ik vrees dat de kerstvakantie (die nu nog heel lekker lang lijkt) straks weer veel te kort blijkt te zijn. Ik moet nog zo veel doen. Eerst dit maar, en daarna de toetsen nakijken, dan ben ik daar ook vanaf. En natuurlijk onze tassen inpakken, want vanaf morgen begint onze kerst-logeerpartij. Beetje vroeg, maar ik heb morgen een afspraak bij de orthodontist bij mijn ouders in het dorp, en ik heb geen zin om dan nog een keer een uur terug naar huis te rijden, dan blijf ik die ene dag ook wel vast daar.
Oud 22-12-2008, 10:07
Verwijderd
Heerlijk wakker worden zo. Ik heb echt goed geslapen in mijn eigen bedje. Nu ben ik een lekker kopje koffie aan het drinken want vriendlief en ik hebben een koffiezetapparaat gekocht voor het huis. Heerlijk zo. Vanmiddag nog het ontslag gesprek en dan ben ik helemaal klaar daar. Ik hoop dat ik morgen naar mijn oude groep terug kan. Ik heb mijn groepsgenootjes best wel gemist en ik ben gewoon benieuwd hoe het met iedereen gaat nu. En dan ben ik vanaf woensdag anderhalve week samen met mijn vriend! Ik kijk er echt naar uit. Afgelopen weekend was zo fijn samen.
Oud 22-12-2008, 10:18
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Ik was vanochtend al om 9 uur wakker Weliswaar omdat om half 10 de uitverkoop in m'n favoriete winkel begon, maar nu heb ik tenminste wat daglicht gezien.

Straks om 2 uur werken, even terugverdienen wat ik net uitgegeven heb.

Ben wel goed geslaagd, een jack van Esprit, een leuk vest van Vero Moda en een topje
Oud 22-12-2008, 10:37
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Oké, ik ben/ was gewoon wat chagrijnig omdat iedereen nu naar Thailand is. Maar ik krijg wel net een mailtje van mijn docente met dat ze mijn essayvoorstel goed vindt. En dat is fijn. Zo naar Utrecht.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 22-12-2008, 12:09
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Net terug van werk en wat ben ik blij dat we een half uurtje eerder naar huis konden.
Vanmorgen 6:45 kwam ik daar, stond ik natuurlijk weer niet op de lijst, dus na een half uur wachten mocht ik eindelijk naar de afdeling. Daar was iedereen natuurlijk al ingeroosterd en alle sorteerkasten waren bezet, dus heb ik van 7:15-11u de vakken leeg moeten halen samen met nog 5 mensen, dat is dus enorm veel lopen. Om 11u mocht ik ruilen met iemand die aan het sorteren was, maar wat was ik kapot. Loeiheet en enorm moe. Ook nog geklaagd bij het uitzendbureau dat het steeds zo slecht geregeld is bij hen, Maar nú, nú zou het goed zijn...we will see.

Straks naar Groningen naar de ub en m'n scriptie (hopelijk) printen en laten inbinden. Vervolgens bij zusje eten en dan weer naar huis. Maar eerst sloten met koffie of misschien koop ik wel energiedrank, want moet vanmiddag wel een beetje wakker zijn.
Oud 22-12-2008, 15:22
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Ha, het is eindelijk zeker want het ticket is geboekt & betaald: mijn vriend kom op 26 april aan in Beijing!!

__________________
没有什么不能够面对!
Oud 22-12-2008, 15:35
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Duivelaartje: gefeliciteerd!
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 22-12-2008, 15:55
Sens.
Sens. is offline
Vandaag ben ik echt voor de laatste keer op mijn stageplaats geweest. In principe had ik vrijdag al gedaan, maar ik wou nog eens even gaan kijken. Het voelt eigenlijk wel raar. Het blije gezicht van een aantal bewoners wanneer ze me zagen, deed me veel plezier.

Ik vind het wel heel erg jammer dat het afscheid zo warrig is en dat ik D. niet meer kon zoeken, aangezien men moeder er al was. Hoe is het toch mogelijk dat je je in 8 weken daar zo thuis voelt? Ach na mijn examens heb ik
een aantal dagen vrij en dan spring ik nog eens binnen. En ik mag binnen 2 weken al bellen voor een vakantiejob.
Maar ondanks dat voelt het toch raar.
Oud 22-12-2008, 15:59
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Vandaag was best heel leuk, vrij onverwachts haha.
Ik moest naar Utrecht omdat ik natuurlijk spullen was vergeten voor de vakantie dus toen ging mijn zusje met me mee. Samen nog wat laatste kerstinkopen gedaan en ik heb nog even een irischeque uitgegeven bij Sephora. En toen ik mijn saldo ging bekijken had ik onverwachts een paar honderd euro meer op mijn rekening staan dan ik dacht, hmm, best goed gespaard dan de afgelopen maanden.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 22-12-2008, 16:26
Verwijderd
Het hele huis zit alweer vol met mensen, die afscheid komen nemen. T is net of ik weer zo'n lange tijd wegga. Ik kan echt niet geloven dat ik morgenochtend om 10 uur alweer in het vliegtuig zit. Wieh!
Oud 22-12-2008, 16:37
Verwijderd
oké ik ben echt kapot.
Van half 8 tot 17.15 gewerkt, en pff wat ben ik moe.
Zwaar, en eentonig werk, maar ik heb iig een bijbaantje.
Morgen nog even, en dan deze vakantie mooi uitrusten
Oud 22-12-2008, 17:20
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Hihi, dankje Heksjuh!

Ik vond het erg leuk net te zien dat op m'n verjaardag stufi, zorgtoeslag (12 euro meer dan normaal!) en m'n 'bestuursbeurs' is gestoord, tadaa.

Ik voel me opzich wel jarig, cadeautjes gekregen en net met mams gewinkeld en een net rokje en feestelijk hemdje gekregen van haar, ook nog als cadeau. Maar komt bij ons nooit familie ofzo en alleen een vriendinnetje kwam aan het begin van de middag even langs, dat is wel een beetje jammer. Wel heel lief, een vriendinnetje uit Utrecht belde gister of ze vanochtend langs kon komen, maar dat kwam m'n ouders niet zo goed uit. Het was jammer dat ze alleen 's ochtends kon, want anders was het zo lief geweest! Ik heb ook echt 16 smsjes ofzo gekregen en nog wat mailtjes, krabbels en telefoontjes. Best lief.
Oud 22-12-2008, 17:47
Mono-racer
Avatar van Mono-racer
Mono-racer is offline
Hey duivelaartje,

Gefeliciteerd! Moge het nog een mooie feestavond woroden.

Ik ben pissed-off, omdat mijn assessment onvoldoende beoordeeld is, en ik het daar echt níet mee eens ben, verdomme.
__________________
Experience is what you learn, just after you needed it.
Oud 22-12-2008, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Hihi, dankje Heksjuh!

Ik vond het erg leuk net te zien dat op m'n verjaardag stufi, zorgtoeslag (12 euro meer dan normaal!) en m'n 'bestuursbeurs' is gestoord, tadaa.

Ik voel me opzich wel jarig, cadeautjes gekregen en net met mams gewinkeld en een net rokje en feestelijk hemdje gekregen van haar, ook nog als cadeau. Maar komt bij ons nooit familie ofzo en alleen een vriendinnetje kwam aan het begin van de middag even langs, dat is wel een beetje jammer. Wel heel lief, een vriendinnetje uit Utrecht belde gister of ze vanochtend langs kon komen, maar dat kwam m'n ouders niet zo goed uit. Het was jammer dat ze alleen 's ochtends kon, want anders was het zo lief geweest! Ik heb ook echt 16 smsjes ofzo gekregen en nog wat mailtjes, krabbels en telefoontjes. Best lief.
Gefeliciteerd!!
Maak er nog een leuke avond van
Wat heb je allemaal gekregen?
Oud 22-12-2008, 18:15
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Boxen voor bij m'n computer, eindelijk niet meer dat blikkerige geluid wat normaal uit m'n laptop komt.
Nieuwe boek van Nicci French
Heel mooi strak horloge met een graniet-achtige wijzerplaat en een breed leren bandje en nja, design-ding. <3
Net rokje en feestelijke shirtje

En ik heb met m'n jaarboekcommissie een forum zodat we goed kunnen reageren op alle lay-out-dingen enzo, alleen ik ben geband. De lay-out wil dat ik me niet met het jaarboek bezig ga houden op m'n verjaardag.
Oud 22-12-2008, 19:53
Verwijderd
Citaat:
verjaardag
(even korte samenvatting geciteerd ) Gefeliciteerd! Tof dat het zo'n leuke dag is!

OT: Hmmm, gister lang blijven hangen in sadness and all that.. maar vandaag ga ik weer een beetje leven. Aan dat langverwachte artikel gewerkt, dat is echt een kindje van me! En ik ga ook echt niet de hele vakantie huilen over hem. Ik heb er nu wel uitstekend tijd voor, maar hey, het gaat gewoon niet als ik niet 100% zeker weet dat hij mij niet leuk vind.
Ik wil het niet vragen, want ik wil het niet horen.
Maar ik wil het wel een keer weten, wat het is, en dus ga ik na de vakantie gewoon door met flirten en dan zie ik vanzelf wel hoe dat uitpakt. Alleen iedereen zegt dat hij zo verlegen is... dus dan weet ik het helemaal niet meer. Ooh, troublez.

Anyway, ik (L) mijn vriendinnetje die me hier doorheen sleept!
Oud 22-12-2008, 19:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Afgelopen weekend met m'n vriend naar Antwerpen geweest. Zaterdagochtend heen, nachtje daar geslapen en zondagmiddag weer terug. Eigenlijk waren we er zo maar je bent toch even weg en het weekend leek echt heel lang. Was echt heel gezellig en het is echt een hele leuke stad. Net over de grens maar toch helemaal anders (maar ik houd van ook heel erg van België ) Hij vond het ook leuk en het was gewoon heel fijn om samen te zijn

Vandaag gewerkt en het gaat wel steeds beter en makkelijker alleen. Morgen is een ander verhaal, dat is een lastigere dag. Hopenlijk gaat het goed.

Maarrrr, ik heb wel m'n eerste echte salaris gehad

Volgens mij heeft m'n bankrekening nog nooit zo'n saldo gezien
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-12-2008, 20:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ow

@ duivelaartje: gefeliciteerd Klinkt als een leuke dag Bij mij/ons komt er eigenlijk ook nooit familie langs ondanks dat ik dat wel leuk vind maar ik vier het wel altijd voor m'n vrienden.

@ Hawahaai en Heksjuh: je moet voor 1 januari je oude zorgverzekering opgezegd hebben en volgens mij ook een nieuwe aangevraagd hebben die je dan weer voor 1 februari geaccepteerd moet hebben. Zo staat het in de folders van DSW/IZZ/Zilveren Kruis (weet ff niet meer welke, sorry ) Je kunt natuurlijk ook je aanvullende verzekering aanpassen als je alleen extra fysiotherapie wilt. Dat moet weliswaar ook voor 1 januari maar je hoeft niet perse naar een andere verzekeraar. Als je twijfelt zou ik je wel extra verzekeren want misschien is er ook wel kans dat je later in het jaar alsnog terug moet en dan scheelt het je wel heel veel geld. Zelf ga ik ook altijd makkelijker als ik weet dat het toch vergoed wordt. Ik ben zelf ook geswitcht maar heb nog niets gehoord
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-12-2008, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Ow

@ duivelaartje: gefeliciteerd Klinkt als een leuke dag Bij mij/ons komt er eigenlijk ook nooit familie langs ondanks dat ik dat wel leuk vind maar ik vier het wel altijd voor m'n vrienden.

@ Hawahaai en Heksjuh: je moet voor 1 januari je oude zorgverzekering opgezegd hebben en volgens mij ook een nieuwe aangevraagd hebben die je dan weer voor 1 februari geaccepteerd moet hebben. Zo staat het in de folders van DSW/IZZ/Zilveren Kruis (weet ff niet meer welke, sorry ) Je kunt natuurlijk ook je aanvullende verzekering aanpassen als je alleen extra fysiotherapie wilt. Dat moet weliswaar ook voor 1 januari maar je hoeft niet perse naar een andere verzekeraar. Als je twijfelt zou ik je wel extra verzekeren want misschien is er ook wel kans dat je later in het jaar alsnog terug moet en dan scheelt het je wel heel veel geld. Zelf ga ik ook altijd makkelijker als ik weet dat het toch vergoed wordt. Ik ben zelf ook geswitcht maar heb nog niets gehoord
Wat je zegt over zorgverzekering klopt inderdaad *deskundig*
Voor einde van dit jaar opzeggen, hele maand januari nog om een nieuwe verzekering te zoeken. Dus regel vooral het opzeggen als je nog aan het nadenken bent!
Zelf heb ik takecarenow met CJP korting, en als je daar het derde pakket neemt heb je onbeperkte fysio
Oud 22-12-2008, 20:58
Verwijderd
hoe f*cking dom kan een mens zijn... Nou heb ik mijn telefoon in de auto van mijn ouders laten liggen... argh. Ik zie ze pas overmorgen weer.
Oud 22-12-2008, 21:46
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Wel een fijn dagje gehad maar nu en ik toch behoorlijk moe en ff een dipje. Moet nog steeds zo regelmatig aan A denken. En ik ben teleurgesteld in m'n klasgenoot/samenwerkingspartner. Alweer.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 22-12-2008, 22:16
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Duivelaartje: gefeliciteerd!! Hee en mijn zorgtoeslag is ook met 9 euro omhoog gegaan
@ Nattigheid: ik hoop dat je daar een hele fijne tijd gaat hebben, veel plezier!

OT: Vandaag was laatste keer therapie voor de vakantie. Eigenlijk heb ik nu zoiets van waarom heb ik het niet meer over vorige week gehad, maar was gewoon zo blij dat dat afgelopen was dat ik het wel goed vond zo. En opzich was het wel een fijn gesprek &zo en nou ja, nu even twee weken niets en dat is eigenlijk helemaal niet erg. Toen nog kerstkaarten gepost, laatste cadeautjes gekocht en nou moet ik morgen wéér: met papa mee omdat hij echt zoo onzeker is over het kopen van een cadeautje voor mama, hihi eigenlijk wel lief En ach, moet toch het dorp in. En morgen autorijden, ook wel de laatste keer denk ik, voordat mijn instructeur het ziekenhuis in gaat. Pff, raar idee. Sowieso is de komende tijd echt raar & dubbel.. het komende jaar, ik weet niet wat het gaat brengen en ik ben zo benieuwd naar hoe ik er over een jaar voor sta, dit had ik vorig jaar ook echt niet kunnen vermoeden. Ja, de filosofische en zwaarmoedige gedachten over het afgelopen jaar, mijn leven tot nu toe en de toekomst, dat onbekende grijze rookgordijn komen weer boven. Het jaar loopt op zijn einde en daar moet ik altijd even echt bewust bij stilstaan. En ik ben zo benieuwd hoe bepaalde mensen het hebben dit jaar met kerst.. ik wil weten hoe C. het heeft, hoe M. het heeft, maar daar kom ik nooit meer achter. Verlaten vriendschappen, vergeten tijden. En dan in deze stemming de cd van blof.. ik weet het even niet meer. Weet niet of ik nou blij & tevreden moet zijn, of teleurgesteld als ik naar alle fouten kijk.. Ik weet dat ik veel heb bereikt dit jaar, dat er veel is goed gegaan, maar eris ook zoveel anders gelopen dan ik het hoopte, er is al zoveel mislukt, zoveel fout gegaan. En wat weegt dan zwaarder? Wanneer is een jaar overwegend positief? Is het tijd voor goede voornemens, of moet ik daar maar gewoon mee stoppen omdat ze toch nooit echt goed zijn en gedoemd zijn om te mislukken? .. Tijd om te gaan slapen en mijn hoofd even op pauze te zetten.

Heel kort en bondig,
Ik kan niet meer, ik wil niet meer,
Ik zal ook niet zijn wie jij wilt dat ik ben...
(...)
Ooit ontdooit dit water weer,
Ooit smelten we verder weg..
Maar nu, zijn we kouder dan ijs ooit wordt..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 22-12-2008, 23:56
Verwijderd
Oke, we zijn weer helemaal up to date over hoe verkeerd ik ben, hoe ik niet deug. fijn Enige goede wat uit zo'n gesprek komt is dat mn zusje en ik meer contact gaan zoeken. Verder.. Muh.
Oud 23-12-2008, 09:37
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Volgens mij is het mij net gelukt om een smsje naar Thailand te versturen! Dat hoop ik tenminste. Het was vast erg duur, maar ja.

Misschien wordt mijn kerst nu eigenlijk wel leuker dan normaal, want bij ons thuis is er meestal niet zoveel aan
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 23-12-2008, 10:05
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Mijn telefoon doet zó raar, ik kreeg een smsje van een vriendinnetje stond er, blijkt het een smsje van mijn vriend te zijn maar de tijd van verzenden kan niet kloppen want toen had hij tentamen hmm... Stom.
Vandaag heel de dag lamballen en ik denk dat ik mijn eigen Sephora-cadeautje maar onder de kerstboom vandaan haal en gewoon al ga gebruiken vandaag haha.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 23-12-2008, 12:03
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@lentekriebel fijn dat je er zowat helemaal weg bent.
@dith dat is echt erg en raar ja.
@duivelaartje een late reactie maar nog gefeliciteerd.
en in het weekend was me zusje nog al bezig tegen mij en me moeder.
en me vader was naar me halfbroer toe in rotterdam dus ik heb me vader maar 10 minuten gezien ofzo zaterdag.
ot we hadden hier gisteren kerstviering op de afdeling en me moeder wou niet komen want ze vond het maar niks ik heb het wel een paar keer aan haar gevraagd maarja en dat was niet echt leuk en dat vond ik wel raar want voor sommigge andere was er wel familie en er was een gitaarclubje wezen opreden op de afdeling.
en verder vond het leuk maar ook wel kut en soms moest ik even me tranen in houden.
en met kerst moet ik weer terug denken aan me eetstoornis die ik vorig jaar rond dezelfde tijd nog had.
en die zelfde gedachtes komen nou weer terug okal probeer ik ze te negeren.
en het fitnessen gisteren was fijn maar vanmiddag kan ik het mischien niet doen en daar baal ik van omdat we dadelijk het 'restaurant' hier gaan versieren voor het kerst eten voor vanavond waar ik me ook voor opgegeven heb.
en morgen avond ga ik voor kerst naar huis en zondag weer terug hier naar toe en dat is wel fijn hoop ik.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 23-12-2008, 12:55
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ VV: als je vanuit Nederland naar het buitenland smst, betaal je gewoon wat je altijd betaalt. Als ze van daar naar hier gaan smsen, is het duurder, hoewel het de afgelopen tijd volgens mij goedkoper is geworden. Een paar jaar geleden was internationaal smsen nog 75 ct/sms.

OT: Nou, m'n scriptie is geprint en ingebonden. Toch altijd nog wel een gedoe om dat fatsoenlijk voor elkaar te krijgen, maar gisteravond rond half 9 had ik de ingebonden versie. Vanmorgen weer gewerkt en ik ga nu naar Amsterdam om het in te leveren. Eerst even op de uni kijken of ze er allebei zijn, dat zou echt verreweg het makkelijkst zijn, anders ga ik het bij ze door de brievenbus gooien. En dat gaat me ws. uren kosten, omdat ze niet bepaald bij elkaar in de buurt wonen. Dus m'n kaart van Amsterdam gaat maar mee, want ik heb het wel opgeschreven, maar mij kennende verdwaal ik vast wel een paar keer.
*duimt dat ze op de uni zijn*
Oud 23-12-2008, 15:10
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Gefeliciteerd.
Oud 23-12-2008, 15:24
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ TF gefeliciteerd!
@ Blurred: gaaf!

OT: eentje ingeleverd, die docent was aanwezig. De ander hoop ik ook nog wel, maar nog niet gezien. Ik wacht nog wel even, het zou echt zoveel tijd en energie schelen als ik het hem gewoon persoonlijk kan geven ipv naar zijn huis te treinen/trammen/verdwalen.
Oud 23-12-2008, 15:35
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Nog een half uurtje en dan is het vakantietaim!
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 23-12-2008, 16:47
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Thoughtful gefeliciteerd!

OT: Mens tel tot 10 houd je in en maak niks kappot! 1, 2, 3, 4, 5, 6,.....
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 23-12-2008, 17:00
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Mag ik de kerstdagen overslaan?
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 23-12-2008, 18:00
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Jeetje darkfairy, typ alsjeblieft weer zoals je eerst ook typte, dat was een stuk overzichtelijker

OT: Ik heb kleren gekocht! Twee T-shirts en nog een T-shirt met lange mouwen wat ik overal onder kan dragen. En dat ene T-shirt is al een klein beetje stuk omdat er buttons op zaten, maar dat is dan maar zo, ze waren niet heel duur en wel heel leuk. We hebben alles gewoon zonder te passen gekocht, het was nogal druk en T-shirts passen meestal toch wel. Dus dat was handig. En ik vind het een heel raar idee dat ik morgen naar mijn vriendinnetje ga om kerst en oud en nieuw en zo te vieren en dat als ik dan hier terug kom, ik ineens een andere huisgenoot heb.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 23-12-2008, 18:13
Verwijderd
Vanaf januari ga ik op rantsoen.
Serieus.
Oud 23-12-2008, 19:30
Verwijderd
Gefeli Thoughful, (ofzoiets )
Zo oud is het niet Nog een heel leven voor je.

OT: vandaag gewerkt. Hopelijk zaterdag niet. Ik wil gewoon niet.
Nu vakantie vieren. Kerstmis, oud&nieuw ik hoop dat het leuk wordt.
Iig beter dan vorig jaar.
Oud 23-12-2008, 21:18
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Nou, het is gelukt, ik heb alletwee m'n begeleiders op de universiteit getroffen en ze mijn scriptie persoonlijk overhandigd. Het voelt wel raar dat het nu echt af is, ik heb nu tot aan 8 januari als ik de bespreking heb, gewoon geen studie. En ja, dan is het ook wel vakantie, maar toch, normaal was er altijd wel iets dat ik moest/kon doen. Nu maar eens gaan bedenken wat ik in het nieuwe jaar ga doen
Oud 23-12-2008, 21:28
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Waar blijft de warmte, ik ben dit nu wel weer zat..
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28.