Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2012, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Dyslexie is geen excuus om slordigheidsfouten te maken. Als je dat allemaal op dyslexie gaat gooien, dan benadeel je de mensen die echt taalfouten maken vanwege hun dyslexie.
Jaaaaa wat jij wilt kap er nou maar mee -.-
als je het niet snapt hoef je niet er op reageren
Advertentie
Oud 23-12-2012, 10:49
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@-Winter-: dat geldt dan toch ook voor jou? Het is een forum, je hoeft niet overal op te reageren. En dat zou ik ook zeker niet doen als je merkt dat de reacties van anderen op jouw posts er voor zorgen dat je boos wordt. Laat zo'n topic dan gewoon links liggen of klik het forum weg.

OT: lazy sunday <3
Oud 23-12-2012, 12:12
Verwijderd
Niksen en me serie kijken

Laatst gewijzigd op 23-12-2012 om 12:35.
Oud 24-12-2012, 13:23
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
omg dat is nasty
reageer niet!
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 24-12-2012, 17:47
Takkeling
Takkeling is offline
Meh. Deze dag wil niet zo.
Oud 24-12-2012, 18:22
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Ik ben zo vaak, erg snel zo ontzettend kwaad.. En ik weet maar niet hoe dat komt. Zo jammer, zo wil ik helemaal niet zijn!
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Oud 25-12-2012, 11:09
Verwijderd
Gisteren avond bij mijn zus en zwager en de kinderen surprise avond gehad.
Dat was erg gezellig maar ook wel druk.
Vooral mijn neefjes waren super druk.
Ik heb een nichtje van 11 en 2 neefjes, een van 9 en een van 5 jaar, dus die kunnen erg druk en rumoerig zijn.
Vannacht ben ik sinds lange tijd weer eens bij mijn ouders blijven slapen, wat toch ook wel wennen was, maar ik heb goed en lekker geslapen .
Vanmorgen heb ik heerlijk tot 10.00 uur uitgeslapen en heb ik eerst met mijn moeder gezellig koffie gedronken.
Daarna ben ik me eigen op mijn gemak gaan doeuchen en gaan aankleden.
Aan het eind van de ochtend hebben mijn ouders en ik gezellig zitten te brunchen en nu zit ik achter de computer.
Even rond kijken op forums en site`s en evt. een spelletje doen.
Straks ga ik nog even gezellig met mijn moeder samen hobby-en en aan het eind van de middag komen mijn zus en zwager met mijn nichtje en 2 neefjes bij mijn ouders en gaan we gezellig spelletjes doen. Vanavond gaan we gezellig met z`n allen gourmetten en aan het eind van de avond ga ik met de taxi weer terug naar de woongroep.
Oud 26-12-2012, 13:56
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Ik weet het op het moment niet meer
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 26-12-2012, 14:28
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
De gedachte's worden steeds gekker klotezooi
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 26-12-2012, 19:16
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
klote am!.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 26-12-2012, 19:19
Verwijderd
Gister gegeten bij me zus en me schoonbroer , met me vader en broer en zijn ouders en broer (jonger dan hem)
soep als voor gerecht , gourmetten en als laatste ijs was allemaal lekker .. nog op de bank gezeten met zijn alle bij de tv fotos van me zus en schoonbroer kijken die ze gemaakt hadden in buitenland ... en nog gepraat film was op tv toen gingen ze weg (gezin schoonbroer) en wij ook later...

En vandaag zijn we bij me opa geweest me vader en ik me neefjes en oom tante waren er ook me zus kwam later , me opa kwam bij ons thuis in de middag..

Voel me echt goed sinds ik gestopt ben met praten met me lodgenoten , zo kan ik me ook niet buiten gesloten voelen of me gek maken met dingen die niet waar zijn , stemmingwisselingen blijven altijd maar gaat wel tja niet slecht

natuurlijk ook door de feestdagen! vind dat je dan ook happy moet voelen
Oud 26-12-2012, 19:35
Verwijderd
Citaat:
klote am!.
Wat is am? At this moment?
Oud 26-12-2012, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Wat is am? At this moment?
Automulatie
Oud 26-12-2012, 19:53
Verwijderd
Aha.

Nog steeds geen idee wat automulatie is
Oud 26-12-2012, 19:58
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Automutulatie. @Winter: leuk voor je dat je een fijn Kerst hebt gehad.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 26-12-2012, 20:13
Verwijderd
Ik word nu bijna boos haha, leg ff uit wat het is dan!;-)
Oud 26-12-2012, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Ik word nu bijna boos haha, leg ff uit wat het is dan!;-)
Ik stuur wel pb ;p
Oud 26-12-2012, 20:28
Verwijderd
Aha, had ik kunnen weten Thanks.
Oud 26-12-2012, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Aha.

Nog steeds geen idee wat automulatie is
Citaat:
Automutulatie. @Winter: leuk voor je dat je een fijn Kerst hebt gehad.
Automutilatie.
Oud 27-12-2012, 19:10
Verwijderd
En vanaf nu gaan we gewoon allemaal weer normaal doen.
Oud 28-12-2012, 16:22
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
De kerst viel mee, maar de dip daarna
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 30-12-2012, 00:28
Verwijderd
ik haat de liefde soms echt stomme romans en hekel aan valentijnsdag met al die hartjes ughh en dan sta je op de 2e plaats ik haat hetttt
Oud 31-12-2012, 11:01
Takkeling
Takkeling is offline
Omg, wat gaat soortenherkenning bij vogels een drama worden. :') Ik moet (voor mijn staatsexamen) alle soorten van Europa kunnen herkennen + de dwaalgasten. Dat zijn er, like, 700 in totaal, en dan zien de mannetjes en vrouwtjes en de jongen er ook vaak nog verschillend uit. Het is maar goed dat ik vogels zo leuk vind, maar jezus waar ben ik aan begonnen.

Oh en ik haat vuurwerk en het kutkind van de buren dat loopt te nephuilen.
Oud 01-01-2013, 10:21
Verwijderd
Oh Poedeliewoeps, doe je ornithologie ofzo? Lijkt me gaaf, ik hou ook zo ontzettend veel van vogels, maar ik kan me er niet toe zetten me er echt in te verdiepen. Bompa had voor Kerst dit boek gekregen en het is echt heel erg gaaf, dus ik ga het ook voor mezelf aanschaffen ^^


Ontopic: eerste alcoholvrije OoN in tijden en ik heb me toch geamuseerd ^^
Oud 01-01-2013, 10:55
Verwijderd
buuh, mijn baas heeft mij geen kerstpakket gegeven, tegen mijn verwachtingen in.
Oud 01-01-2013, 14:27
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
buuh, mijn baas heeft mij geen kerstpakket gegeven, tegen mijn verwachtingen in.
en de andere werknemers wel of?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 01-01-2013, 16:23
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Omg, wat gaat soortenherkenning bij vogels een drama worden. :') Ik moet (voor mijn staatsexamen) alle soorten van Europa kunnen herkennen + de dwaalgasten. Dat zijn er, like, 700 in totaal, en dan zien de mannetjes en vrouwtjes en de jongen er ook vaak nog verschillend uit. Het is maar goed dat ik vogels zo leuk vind, maar jezus waar ben ik aan begonnen.

Oh en ik haat vuurwerk en het kutkind van de buren dat loopt te nephuilen.
Pfoe, mijn mamma vogelt al tientallen jaren, maar ook zij pakt nog regelmatig het vogelboek erbij. 700 soorten is echt ongelooflijk veel!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 01-01-2013, 18:32
Takkeling
Takkeling is offline
Citaat:
Oh Poedeliewoeps, doe je ornithologie ofzo? Lijkt me gaaf, ik hou ook zo ontzettend veel van vogels, maar ik kan me er niet toe zetten me er echt in te verdiepen. Bompa had voor Kerst dit boek gekregen en het is echt heel erg gaaf, dus ik ga het ook voor mezelf aanschaffen ^^
Prepareren. Ik moet al die vogels kennen, in verband met allerlei wetten met betrekking tot beschermde diersoorten. Ik ben ook best vogelgek, maar heb me er ook nooit toe kunnen zetten, dus eigenlijk is dit wel een goede aanleiding om me erin te verdiepen. Als ik niet een of ander examen hoefde te doen zou ik me er ook niet voor kunnen motiveren, denk ik.
Dat boek lijkt me heel erg tof! Ik ga zelf nu Petersons vogelgids aanschaffen. Daar worden alle Europese soorten in besproken en het schijnt de Bijbel voor vogelliefhebbers te zijn, heb ik begrepen.


Citaat:
Pfoe, mijn mamma vogelt al tientallen jaren, maar ook zij pakt nog regelmatig het vogelboek erbij. 700 soorten is echt ongelooflijk veel!
Ja het lijkt mij ook vet moeilijk.. Gelukkig hoef ik ze wel alleen van dichtbij te kunnen herkennen en niet vanuit de lucht oid. Het gaat er immers om dat als er straks iemand met een dooie vogel naar me toekomt ik 'm kan determineren.

OT: Lekker ge(vrijwilligers)werkt vandaag! Toch blij dat ik me voor vandaag had opgegeven, er waren verder maar vier mensen en er viel best een hoop te doen. En nu ga ik lekker de rest van de dag niks nuttigs meer doen en gewoon bankhangen en thee drinken.
Oud 01-01-2013, 19:08
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hmm, maar waarom moet je het dan uit je hoofd kennen? Als er iemand met een dode vogel naar je toe komt kun je toch ook je gids erbij pakken? Als je foutloos kunt determineren mét gids lijkt me dat voldoende toch?

Ik heb zelf helemaal niets met vogeltjes Als ik ga 'wandelen' met mijn moeder staan we elke 5 minuten stil om een beestje te bekijken en daar word ik soms best chagrijnig van Eén keer echt ruzie met mijn mamma gehad daarover, sindsdien vraagt ze me of ze haar kijker mee mag nemen en dan zeg ik eigenlijk altijd wel ja, als we niet voor elke mus stil gaan staan Maar goed, mijn mamma houdt vooral van levende vogeltjes
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 01-01-2013, 19:42
Takkeling
Takkeling is offline
De noodzaak ervan ontgaat me ook een beetje, ja. Misschien kom ik er verderop in mijn studieboek nog achter, waarom ik al die soorten moet kennen.


Citaat:
Ik heb zelf helemaal niets met vogeltjes Als ik ga 'wandelen' met mijn moeder staan we elke 5 minuten stil om een beestje te bekijken en daar word ik soms best chagrijnig van Eén keer echt ruzie met mijn mamma gehad daarover, sindsdien vraagt ze me of ze haar kijker mee mag nemen en dan zeg ik eigenlijk altijd wel ja, als we niet voor elke mus stil gaan staan Maar goed, mijn mamma houdt vooral van levende vogeltjes
*Herkenning, maar dan andersom*
Oud 02-01-2013, 16:22
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Ik red me steeds beter, weet beter om te gaan met depressieve gevoelens.
Kies ook vaker voor mezelf en laat anderen dan maar voor wat ze zijn.
Maar ik mis vaak de motivatie en de positieve energie om door te gaan.
Zeker met de feest/familiedagen en in vakanties die voor mij altijd te lang duren.
Ik ben ook hard opzoek naar een andere psychiater.
En heb ondertussen allerlei gekke trucs uitgehaald om mijn ouders eens achter hun kont aan te zitten als het over emdr gaat maar dat werkt dan even en na twee dagen vergeten ze het weer volkomen.
Ik mis gewoon echt de motivatie en mensen die me wel steunen ipv die me uitlachen.
Oud 04-01-2013, 10:15
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Dag kerstboom! Jammer dat je zoveel jeuk/branderigheid veroorzaakt op mijn armen bij t opruimen.
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 04-01-2013, 15:21
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Dag kerstboom! Jammer dat je zoveel jeuk/branderigheid veroorzaakt op mijn armen bij t opruimen.
Lang leve mijn kunstboompje, die nu weer keurig in doos op zolder staat!

En nu een schop onder m'n kont, ik moet nog twee sollicitatiebrieven fabriceren voor etenstijd!
Edit: vooruit, een voor het eten en een na het eten geschreven. Vanavond nog een keer doorkijken en morgen op de mail!

Laatst gewijzigd op 04-01-2013 om 20:01.
Oud 04-01-2013, 19:18
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik woon nou een half jaar begeleid.
en nou begin ik me ouders en me zusje te missen...
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 05-01-2013, 00:42
Verwijderd
ik woon thuis maar het is thuis helemaal niet meer leuk en ik heb elke keer ruzie...
Oud 05-01-2013, 14:31
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Omg, wat gaat soortenherkenning bij vogels een drama worden. :') Ik moet (voor mijn staatsexamen) alle soorten van Europa kunnen herkennen + de dwaalgasten. Dat zijn er, like, 700 in totaal, en dan zien de mannetjes en vrouwtjes en de jongen er ook vaak nog verschillend uit. Het is maar goed dat ik vogels zo leuk vind, maar jezus waar ben ik aan begonnen.
700 Wow, dat is wel heel heftig, maar wat ontzettend cool dat je die straks gaat kennen! Ik houd het gewoonlijk maar bij webcamvogelen en dan staat heel keurig de naam van de vogel onder de webcam

Ik zag vandaag weer een aalscholver, mijn dag is weer goed
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 05-01-2013, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Prepareren. Ik moet al die vogels kennen, in verband met allerlei wetten met betrekking tot beschermde diersoorten. Ik ben ook best vogelgek, maar heb me er ook nooit toe kunnen zetten, dus eigenlijk is dit wel een goede aanleiding om me erin te verdiepen. Als ik niet een of ander examen hoefde te doen zou ik me er ook niet voor kunnen motiveren, denk ik.
Dat boek lijkt me heel erg tof! Ik ga zelf nu Petersons vogelgids aanschaffen. Daar worden alle Europese soorten in besproken en het schijnt de Bijbel voor vogelliefhebbers te zijn, heb ik begrepen.
Ik snap niet helemaal waarom je ze allemaal zou moeten kennen, maar ik snap wel dat je de belangrijkste zou moeten kennen die niet zomaar behandeld mogen worden. Wij hebben ooit een dode kerkuil gevonden, helemaal gaaf en onbeschadigd, die hebben we moeten laten registreren en ringen voordat hij opgezet mocht worden (en we wilden hem laten opzetten omdat het zo'n prachtig beest was en niemand er iets aan kon doen dat die dood is neergevallen ofzo. Zo hebben we ook een sperwer die waarschijnlijk tegen een schrikdraad is gevlogen ofzo).
Petersons vogelgids ken ik, maar niet omdat ik hem zelf ooit in handen heb gehad Mijn favoriete stukje van Bert Visscher gaat daar over ^^


Citaat:
Ik heb zelf helemaal niets met vogeltjes Als ik ga 'wandelen' met mijn moeder staan we elke 5 minuten stil om een beestje te bekijken en daar word ik soms best chagrijnig van Eén keer echt ruzie met mijn mamma gehad daarover, sindsdien vraagt ze me of ze haar kijker mee mag nemen en dan zeg ik eigenlijk altijd wel ja, als we niet voor elke mus stil gaan staan Maar goed, mijn mamma houdt vooral van levende vogeltjes
Soms ben ik ook wel zo maar ik blijf niet om de 5 minuten stilstaan voor elke mus zo erg is het nu ook weer niet!


Gisteren gaan winkelen en waar ik dacht dat een heel nieuwe wereld zou opengaan, wist ik niet hoe ik het had. Niet alleen heeft het een halfuur geduurd voordat ik uit mijn hoofd kreeg gezet dat echt niemand stiekem was aan het gniffelen omdat ik bij de normale maten stond te kijken terwijl ik daar nevernooit in zou kunnen, ik wist ook niet waar ik moest zijn, ik zag totaal geen leuke dingen, veel te veel pastelkleuren en af en toe had ik echt iets van 'I have no idea what I'm doing'.
Maar goed, intussen heb ik wel wat basics bij een van mijn standaard winkels die normale en grote maten heeft gevonden en 2 rokjes in de solden. Volgende week ga ik naar wat andere standaard winkels die ook een breed gamma aan maten hebben waar ik meestal kan slagen. Ik moet in ieder geval basics aanschaffen, want eigenlijk heb ik bijna niks meer nu. Alleen heel veel hoodies, maar waar iedereen riep dat ik het ijskoud zou krijgen, hoef ik nu zelfs geen hoodie te dragen, want het is me gewoon veel te warm. Al heeft het nog niet echt gevroren deze winter, als het -10 is, denk ik dat een hoodie van pas komt ^^
Oud 05-01-2013, 16:15
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Soms is het beter even te blijven staan waar je staat, en achterom te kijken naar waar je vandaan komt en waar je nu bent, en je dan te realiseren dat er al meer veranderd is dan je denkt, dat je meer hebt aangekund dan je dacht, en dat je de kracht ook wel kunt vinden om andere dingen aan te gaan.
Oud 05-01-2013, 18:21
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:


Ik vraag me af of ik dit nu naar mijn moeder moet sturen. Ik weet niet of ze er om zou moeten lachen, of dat ze me een hele mail zou terugsturen met uitleg waarom het niet belachelijk is.. Mijn moeder heeft uiteraard ook een petersons.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-01-2013, 21:07
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Citaat:
Lang leve mijn kunstboompje, die nu weer keurig in doos op zolder staat!
Voor het eerst sinds jaren de ruimte voor een echte, dus das dat vond ik (+huisgenoot) tof. Maar wist niet dat ik er niet meer tegen kon...maar ach, na een dag is het weer weg.

Lamme, vervelende dag. Als bonus morgen op tijd opstaan om de dingen waarin ik nu faalde alsnog te doen..
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 05-01-2013, 23:16
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Instortmomentje. Het gaat al een tijdje wat minder. Nou ja, overdag gaat het gewoon goed, maar 's avonds voelde ik me slechter, wat rare gedachtes. Vanochtend één van mijn ratjes laten inslapen en dat is even de druppel geloof ik. Ik heb het grootste deel van de dag in bed gelegen. Als ik slaap voel ik niet, voel ik niet hoe rot ik me voel. Mijn huisje is echt een teringzooi maar ik kan even geen moed vinden er iets aan te doen. Morgen zou een vriendin langskomen, maar dat heb ik afgezegd. Ik trek de dekens over mijn hoofd om de wereld niet te zien. Ik durf het niemand irl te zeggen, dat zou als verschrikkelijk falen voelen. Nou ja... Misschien kan ik morgen de draad weer oppakken. Ik maak het nu waarschijnlijk veel rampzaliger dan het is. Dramatische kutbui.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 06-01-2013, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me af of ik dit nu naar mijn moeder moet sturen. Ik weet niet of ze er om zou moeten lachen, of dat ze me een hele mail zou terugsturen met uitleg waarom het niet belachelijk is.. Mijn moeder heeft uiteraard ook een petersons.
Gewoon doen en als ze begint uit te leggen, zeggen dat ze niet alles zo serieus moet nemen ^^
Ik heb ook de vervelende gewoonte om als iemand 'Whisky' zegt 'Papa! Taigagaai!' te roepen Heel leuk in België waar ze sowieso nog nooit van Bert Visscher gehoord hebben.

Sterkte overigens.


Mijn intolerantie begint steeds erger te worden. Het lijkt alsof er een mist van 'het boeit me niet' is opgetrokken. Zelfs domme opmerkingen van mijn familie beginnen me nu te storen en ik heb het steeds moeilijker met op mijn tong bijten.
Oud 07-01-2013, 10:51
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Gisteren voelde ik me nog steeds heel slecht. Uiteindelijk heb ik vannacht naar de nachtdienst gebeld. Even uitgehuild en verteld dat ik me zo rot voelde. Dat luchtte wel op moet ik zeggen. Zometeen een afspraak om te kijken hoe we dit aan gaan pakken. Ik dacht dat ik me alleen maar slechter zou voelen als ik het aan zou geven, omdat dat als falen voelt, maar eigenlijk lucht het me op. Even wat extra steun, iemand die met me mee kan denken hoe dit aan te pakken, waar ik moet beginnen om de boel weer op de rails te krijgen. Ik ben niet terug bij af, het komt vast gauw weer goed.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 09-01-2013, 16:26
Verwijderd
Het is dat k me hand niet gebroken wil hebben maar anders had ik nu vol op tegen de muur aangeslagen .. HET IS JOU SCHULD @ PERSOON WEET HET ZELF AL

Laatst gewijzigd op 09-01-2013 om 16:37.
Oud 09-01-2013, 16:35
Verwijderd
Als je tegen een muur aan slaat met je hand is dat toch echt je eigen schuld.
Oud 09-01-2013, 16:36
Verwijderd
Nit als het komt door iemand .. en wie zijn schuld het is .. die weet het zelf al
Oud 09-01-2013, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Als je tegen een muur aan slaat met je hand is dat toch echt je eigen schuld.
Mee eens. Maar Winter haat mij dus denkt ze dat.
Oud 09-01-2013, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Mee eens. Maar Winter haat mij dus denkt ze dat.
Ja nu helemaal he T_T

en het is gwn zo
Oud 09-01-2013, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Nit als het komt door iemand
Ja nouja, als het goed is bestuur je je eigen hand.
Citaat:
.. en wie zijn schuld het is .. die weet het zelf al
En wat voegt jezelf bezeren daar precies aan toe?
Oud 09-01-2013, 17:02
Verwijderd
wat zou ik anders moeten doen dan -,-
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37.