Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2013, 10:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hallo lezers,

ik heb sinds een paar weken een iphone 4 en hij doet een beetje vreemd. Alles werkt naar behoren, maar zo eens in de zoveel tijd besluit Apple dat mijn ID niet klopt en dat ik die moet resetten. Ik dacht dat ik gewoon een domme mongool was die elke keer het wachtwoord vergat, maar nee, zelfs een aantal minuten nadat ik hem had aangepast, zei Apple dat ik pech had.
Toen heb ik Google geraadpleegd en bleek het aan iCloud te liggen, daar had ik mijn oude wachtwoord laten staan en daarom vroeg het kreng er steeds om.

Nou goed, ik heb nu 2 weken ongeveer dit wachtwoord, ik heb er gisteren nog een app mee gedownload en nog geen 2 minuten nadat die app binnen was, moest ik weer mijn wachtwoord invullen, die natuurlijk incorrect is. Wtf doe ik fout? Ik heb braaf alles netjes getypt, hoofdletters en cijfers waar ze hoorden, geen tikfouten, niks.

Wie heeft dit probleem ook en/of kan me ermee helpen?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2013, 07:54
Verwijderd
Contact opnemen met Apple?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2013, 17:57
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Als je op je telefoon op de store uit- en dan weer inlogt?
(zie iphone > instellingen > store> appleid > logout)
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2013, 22:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Contact opnemen met Apple?
Dat was plan B, ik hoopte dat iemand me kon helpen
Citaat:
Als je op je telefoon op de store uit- en dan weer inlogt?
(zie iphone > instellingen > store> appleid > logout)
Ja, dat deed ik vorige keer en toen kreeg ik elke 2 minuten een pop up (omdat mijn wachtwoord er niet correcter op werd volgens Apple). Nu krijg ik alleen een pop up als ik whatsapp open. Ligt dat er misschien aan dat ik daarvoor heb betaald?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2013, 18:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb mijn wachtwoord maar gewoon weer aangepast, ik werd er gek van. Heb nu icloud uitgezet, misschien helpt dat.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 12:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Even een update voor mensen die hier misschien ook last van hebben: nu de iCloud uit staat (helemaal uitgelogd), heb ik nergens meer last van en werkt alles als een zonnetje.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2013, 12:37
Verwijderd
Behalve dan dat het een Apple is.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2013, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Behalve dan dat het een Apple is.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2013, 23:06
Verwijderd
Ik vind het best grappig dat je een vrij belangrijke feature moet uitzetten om iets goed te laten functioneren
Met citaat reageren
Oud 11-09-2013, 07:06
Verwijderd
Alles voor de shine
Met citaat reageren
Oud 12-09-2013, 11:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er is vast wel een manier om het te laten werken, bij mijn pa gaat het wel, maar ik heb geen zin om het uit te zoeken. Gebruikte de iCloud toch ook al niet, dus het is geen drama.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2013, 14:17
gele pompoen
gele pompoen is offline
Citaat:
Hallo lezers,

ik heb sinds een paar weken een iphone 4 en hij doet een beetje vreemd. Alles werkt naar behoren, maar zo eens in de zoveel tijd besluit Apple dat mijn ID niet klopt en dat ik die moet resetten. Ik dacht dat ik gewoon een domme mongool was die elke keer het wachtwoord vergat, maar nee, zelfs een aantal minuten nadat ik hem had aangepast, zei Apple dat ik pech had.
Toen heb ik Google geraadpleegd en bleek het aan iCloud te liggen, daar had ik mijn oude wachtwoord laten staan en daarom vroeg het kreng er steeds om.

Nou goed, ik heb nu 2 weken ongeveer dit wachtwoord, ik heb er gisteren nog een app mee gedownload en nog geen 2 minuten nadat die app binnen was, moest ik weer mijn wachtwoord invullen, die natuurlijk incorrect is. Wtf doe ik fout? Ik heb braaf alles netjes getypt, hoofdletters en cijfers waar ze hoorden, geen tikfouten, niks.

Wie heeft dit probleem ook en/of kan me ermee helpen?
Hangt ervan af of je jailbreaker hebt gebruikt. Zo ja, direct verwijderen. Normaal zou het dan wel lukken.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2013, 14:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb geen jailbreak. Op mijn vorige telefoon wel, en daar heb ik dit probleem nog nooit gehad, dus het lijkt me niet dat het daaraan ligt.
Hij deed het laatst weer, maar wel minder vaak sinds mijn cloud uit staat.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2015, 20:16
ihulp.net
Avatar van ihulp.net
ihulp.net is offline
Hey ik heb een how to filmpje gemaakt voor als je appleid blijft hangen in het oude email adres dit kan ook de oorzaak zijn. Oplossing - Apple ID blijft hangen op oud email adres
__________________
Stel mij gerust al je Computer/Apple/Mac/iPhone/iPad/iPod vragen
www.ihulp.net
Met citaat reageren
Oud 20-06-2015, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Hey ik heb een how to filmpje gemaakt voor als je appleid blijft hangen in het oude email adres dit kan ook de oorzaak zijn. Oplossing - Apple ID blijft hangen op oud email adres
Leuk voor jou, laatste post is van 2 jaar terug.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17.