Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2003, 21:11
Kastanje
Avatar van Kastanje
Kastanje is offline
whaha jah wou het net zeggen.....zitten veel mensen te w88 op msn ...maar het lijkt alsof we de enige zijn met dit probleem....waar kom je vandaan?
Advertentie
Oud 20-08-2003, 21:13
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Rotterdam, maar alle microsoftwebsites zijn down dus het zal niet aan ons/onze regio liggen ben ik bang...
Oud 20-08-2003, 21:15
Kastanje
Avatar van Kastanje
Kastanje is offline
mmh keej minder....
Oud 20-08-2003, 21:17
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
msn.nl doet het wel, maar doorklikken naar hotmail niet...
Oud 20-08-2003, 21:22
Kastanje
Avatar van Kastanje
Kastanje is offline
nog nix,....
Oud 20-08-2003, 21:23
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Nee, en niemand anders schijnt dit topic te lezen....
Oud 20-08-2003, 21:24
punxnotdead
Avatar van punxnotdead
punxnotdead is offline
ik heb hetzelfde probleeem
__________________
"I've got a fever and the only prescription is MORE COWBELL"
Oud 20-08-2003, 21:25
Kastanje
Avatar van Kastanje
Kastanje is offline
oww hoor ook van een vriend van me in Tilburg dat zn msn tript....
Oud 20-08-2003, 21:29
punxnotdead
Avatar van punxnotdead
punxnotdead is offline
www.microsoft.com doet het ook niet
__________________
"I've got a fever and the only prescription is MORE COWBELL"
Oud 20-08-2003, 21:33
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
punxnotdead schreef op 20-08-2003 @ 22:29:
www.microsoft.com doet het ook niet
Dat zei ik dus al eerder geloof ik...

ik heb een klein vermoedden...

DAT ALLE INTERNATIONALE MICROSOFTSERVERS DOWN ZIJN!!!!
Oud 20-08-2003, 21:33
AbusedPrincess
AbusedPrincess is offline
ligt aan Chello geloof ik.
__________________
i don't recognize myself, this is very interesting.
Oud 20-08-2003, 21:35
Kastanje
Avatar van Kastanje
Kastanje is offline
jah chello heb ik ook...minderrr
Oud 20-08-2003, 21:36
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehackt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt, gehakt,



ps. sorry mod's
Oud 20-08-2003, 21:36
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
Moonboy schreef op 20-08-2003 @ 22:35:
jah chello heb ik ook...minderrr
Hoe kan dat dan weer? Ik heb ook chello....
Oud 20-08-2003, 21:37
AbusedPrincess
AbusedPrincess is offline
Citaat:
Moonboy schreef op 20-08-2003 @ 22:35:
jah chello heb ik ook...minderrr
hmhm. iedereen met Chello heeft 't probleem..

zijn vast weer aan t klooien, like alwaaaays.

cath, doe niet zo verslaafd.
__________________
i don't recognize myself, this is very interesting.
Oud 20-08-2003, 21:42
Kastanje
Avatar van Kastanje
Kastanje is offline
g*dverdo*me
Oud 20-08-2003, 21:48
Kastanje
Avatar van Kastanje
Kastanje is offline
mmmh..chello doet het ook niet??..!
Oud 20-08-2003, 21:49
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Chello doet het wel bij mij. Rotzooi...........
Oud 20-08-2003, 22:31
SS2Gohan
Avatar van SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Hier een blije Rotterdammer UT WERKT WEER
__________________
Pirates Of The Caribbean: "Remember This As The Day You Almost Caught Captain Jack Sparrow" ''But why is the rum gone?''
Oud 20-08-2003, 22:40
-=Odysseus=-
-=Odysseus=- is offline
ut werkr hier ook weer
__________________
A helta ar caita caimanna!
Oud 20-08-2003, 22:43
Kastanje
Avatar van Kastanje
Kastanje is offline
jah hier ook weer
Oud 21-08-2003, 07:19
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
sjonge jonge, wat een drukte maken om een communicatie-programmatje wat ff-tjes down is en men wil direct gaan klagen + geld....


*zucht*
__________________
$karma++;
Oud 21-08-2003, 08:43
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
dafelix schreef op 21-08-2003 @ 08:19:
sjonge jonge, wat een drukte maken om een communicatie-programmatje wat ff-tjes down is en men wil direct gaan klagen + geld....


*zucht*
Nou, als je een schadevergoeding zou kunnen eisen zoals dat in Amerika kan en je kan wat eurootjes binnen slepen zou dat nooit weg zijn natuurlijk...
Oud 21-08-2003, 09:26
Zoulou
Avatar van Zoulou
Zoulou is offline
Citaat:
WB schreef op 21-08-2003 @ 09:43:
Nou, als je een schadevergoeding zou kunnen eisen zoals dat in Amerika kan en je kan wat eurootjes binnen slepen zou dat nooit weg zijn natuurlijk...
of dollars...
anders probeer je eens ICQ (Pro, Lite of Web-based) of yahoo messenger of AOL messenger (AIM) (nu ook online ) of jabber of irc of telefoon of je isp e-mail of of...... keuze genoeg joh
__________________
Rock is dead they said? Long live Rock!

Laatst gewijzigd op 21-08-2003 om 09:37.
Oud 21-08-2003, 09:35
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Ja, maar dan moeten al mijn contacten die programmaatjes ook hebben, nietwaar?
Oud 21-08-2003, 11:50
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
Citaat:
WB schreef op 21-08-2003 @ 10:35:
Ja, maar dan moeten al mijn contacten die programmaatjes ook hebben, nietwaar?
ya natuurlijk maar das geen probleem tog?


Citaat:
WB schreef op 21-08-2003 @ 09:43:
Nou, als je een schadevergoeding zou kunnen eisen zoals dat in Amerika kan en je kan wat eurootjes binnen slepen zou dat nooit weg zijn natuurlijk...
waarom zou je een schadevergoeding kunnen krijgen?! Als je de "Licencse" hebt doorgelezen, lees je dat ze zich voor dit indekken, en ik denk echt niet dat iemand jou een schadevergoeding wil geven omdat een service down is.....
__________________
$karma++;
Oud 21-08-2003, 12:10
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
dafelix schreef op 21-08-2003 @ 12:50:
ya natuurlijk maar das geen probleem tog?

jawel


waarom zou je een schadevergoeding kunnen krijgen?! Als je de "Licencse" hebt doorgelezen, lees je dat ze zich voor dit indekken, en ik denk echt niet dat iemand jou een schadevergoeding wil geven omdat een service down is.....
He jammer!
Oud 24-08-2003, 14:40
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Kan iemand mij vertellen hoe ik die vervelende tabbladen in MSN kan verwijderen....
__________________
Ik heb trek in wat lekkers
Oud 24-08-2003, 14:43
mixtape
Avatar van mixtape
mixtape is offline
Ik weet niet of het al genoemd is in dit topic

Maar sinds msn 6 zet msn mij, als ik op afwezig sta, na enige tijd weer als 'online'. En dan krijg je boze mensen 'ja waarom zeg je niks je bent online' terwijl je helemaal niet achter de computer zit.
Echt zwaar irritant.

Ik weet niet of ie dan opnieuw inlogt, maar dat lijkt me sterk aangezien ik altijd m'n wachtwoord handmatig moet invoeren aangezien dat automatisch inloggen niet eens werkt.
__________________
jaaaaa jaaa
Oud 25-08-2003, 12:54
AtOx
Avatar van AtOx
AtOx is offline
Citaat:
Zoulou schreef op 20-08-2003 @ 14:45:
een link naar een site op welke je online kunt msn'en?
ja, er stonden links hoger op de pagina maar de ene werkt intussen niet meer (mn maximum tijd is verlopen) en de andere bestaat niet meer. Nog iemand zo'n link... plz
__________________
De enige helpende hand vind ik aan het einde van m'n mouw...HIP: zopje, BlackButterfly, Liltje ,JoJoz,BadlyDrawnGirl,dyfusica, ....Mema mn vrouwtjuh
Oud 29-08-2003, 16:28
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Online Messenger Client:

http://www.wapag.com/msn/ (java based)

http://www.wapag.com:8060/iMessenger (html based)
__________________
You lost...
Oud 31-08-2003, 16:23
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef op 07-08-2003 @ 21:13:
(En voor de niet al te inteligente MicroSoft Network)
Er staan twee fouten in één woord. En wel in het woord waarmee jij je wilde distantiëren van de blijkens jouw instellingname dommere buitenwereld. Probeer het nog eens?
Oud 01-09-2003, 16:23
Verwijderd
Hallo,

IK heb ff een vraagje (eerder een probleempje) en ik hoop dat iemand me hier ff kan helpen.
Sinds een aantal dagen (een week ofzo) meld msn messenger mij automatisch aan als ik met het internet verbind. Nu is het probleem dat ik niet weet hoe ik daar weer vanaf kom.
Rechtsonderaan in het balkje met icoontjes van programma's die draaien staat het icoontje van messenger niet, dus ik kan 'm niet simpelweg uitklikken.
Ik heb momenteel (als ik onder start => programma's kijk) alleen versie 6.0 op mijn pc staan. De versie die automatisch (en onzichtbaar) opstart is een oudere versie.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan verhelpen?

Ik heb de verwijderhulp (om het zo maar ff te noemen) van de vorige pagina van dit topic al toegepast, en daarmee een oudere versie verwijderd, die ik dus niet ook niet meer onder strat => programma's zie.
Ook staan mijn instellingen bij messenger zo dat ik niet automatisch wordt aangemeld.
Ik zie nu net dat er in mijn browser onder extra nog een messenger zit, en als ik daarop klik krijg ik een oudere versie van messenger. Moet ik die van m'n pc vewijderen om het probleem op te lossen??

Ik hoop dat iemand me kan helpen want dit is heeeeel irritant, voornamelijk omdat ik niet de enige in dit huis ben die deze pc gebruikt, en mijn moeder steeds denkt dat we een virus hebben als er iemand begint te praten (in de veronderstelling dat ik achter de pc zit, maar mijn moeder daar dan dus op dat moment zit)
Oud 01-09-2003, 18:33
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Trouwens... ik krijg steeds via msn een bericht van messenger@microsoft.com ofzoiets. Is een vervolg op de 10-15 mailtjes die van microsoft in m'n mailbox zaten. Nou las ik ergens (op webwereld? of ergens anders? ik weet ff niet meer?) dat ze de oude messengers en de 'zelfgemaakte' (alternatieve) messengers (maar in ieder geval de oude) de toegang tot het gebruiken van die service gaan ontzeggen per 15 oktober.

Nouja, ik ben benieuwd. Zou wel ronduit belachelijk zijn.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 01-09-2003, 19:38
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
dat klopt wel ekki

ze willen nl aleen nog de officiele MSN Messengers toegang geven tot het netwerk, en alleen de nieuwste versies kunnen er dan nog op (en ipv dat ze een update maken....)

maargoed het is nog niet ckur of het doorgaat, maar het lijkt me steeds waarschijnlijker......
__________________
$karma++;
Oud 02-09-2003, 17:22
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
dafelix schreef op 01-09-2003 @ 20:38:
dat klopt wel ekki

ze willen nl aleen nog de officiele MSN Messengers toegang geven tot het netwerk, en alleen de nieuwste versies kunnen er dan nog op (en ipv dat ze een update maken....)

maargoed het is nog niet ckur of het doorgaat, maar het lijkt me steeds waarschijnlijker......
ik denk ook wel dat ze dat gaan doen, ja, want microsoft wil nou eenmaal het grootste marktaandeel hebben. ik ben benieuwd of dingen als gaim en dmsn ook de toegang wordt ontzegd (maar waarschijnlijk wel). this is why i hate microjunk.

maarja, we moeten nog zien natuurlijk.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 03-09-2003, 13:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
ekki schreef op 02-09-2003 @ 18:22:
ik denk ook wel dat ze dat gaan doen, ja, want microsoft wil nou eenmaal het grootste marktaandeel hebben. ik ben benieuwd of dingen als gaim en dmsn ook de toegang wordt ontzegd (maar waarschijnlijk wel). this is why i hate microjunk.

maarja, we moeten nog zien natuurlijk.
Het klopt, het gaat gebeuren per 15 september...
Er zit een nadeel en een voordeel aan. De meeste mensen zullen overstappen op een alternatieve messenger of protocol (in het geval van packages als GAIM), zoals bijvoorbeeld ICQ. Het nadeel is dat alle windows gebruikers onder ons er geen last van zullen hebben en ik die niet meer zal kunnen spreken met GAIM.

Ook ging er een verhaal rond dat MS zich gaat bemoeien met een bepaalde Linux package die ze wel toegang willen gaan verstrekken tot hun netwerk. Als het goed is weten we dat op 15 september.

Waarom MS een Linux package zou willen hebben is onduidelijk. Het zou uit angst voor de komende open source streak kunnen zijn, maar ook omdat ze hun markt willen gaan uitbreiden. Er is ook ooit sprake geweest van een distro van MS. Deze ondersteunde veel reclamepackages etc en is vóór de alpha release al stopgezet, aangezien de interesse zeer minimaal zou zijn.
Een andere, maar onwaarschijnlijke, mogelijkheid zou zijn dat ze zich gewoon tolerant gaan opstellen tegenover de open source community.

Ik denk echter dat ze middels deze packages gewoon relcame willen gaan maken voor MS producten. Non-free packages zou de toekomst van MS kunnen worden.

In het kort: alles behalve de nieuwste messengerserie (in dit geval 6) wordt ontzegd, dus ook GAIM etc.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-09-2003, 13:10
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
LittleStar3 schreef op 01-09-2003 @ 17:23:
Hallo,

IK heb ff een vraagje (eerder een probleempje) en ik hoop dat iemand me hier ff kan helpen.
Sinds een aantal dagen (een week ofzo) meld msn messenger mij automatisch aan als ik met het internet verbind. Nu is het probleem dat ik niet weet hoe ik daar weer vanaf kom.
Rechtsonderaan in het balkje met icoontjes van programma's die draaien staat het icoontje van messenger niet, dus ik kan 'm niet simpelweg uitklikken.
Ik heb momenteel (als ik onder start => programma's kijk) alleen versie 6.0 op mijn pc staan. De versie die automatisch (en onzichtbaar) opstart is een oudere versie.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan verhelpen?

Ik heb de verwijderhulp (om het zo maar ff te noemen) van de vorige pagina van dit topic al toegepast, en daarmee een oudere versie verwijderd, die ik dus niet ook niet meer onder strat => programma's zie.
Ook staan mijn instellingen bij messenger zo dat ik niet automatisch wordt aangemeld.
Ik zie nu net dat er in mijn browser onder extra nog een messenger zit, en als ik daarop klik krijg ik een oudere versie van messenger. Moet ik die van m'n pc vewijderen om het probleem op te lossen??

Ik hoop dat iemand me kan helpen want dit is heeeeel irritant, voornamelijk omdat ik niet de enige in dit huis ben die deze pc gebruikt, en mijn moeder steeds denkt dat we een virus hebben als er iemand begint te praten (in de veronderstelling dat ik achter de pc zit, maar mijn moeder daar dan dus op dat moment zit)
Automatisch inloggen in je opties uitschakelen. Handig alternatief is om een keer opnieuw in te loggen en onthouden van wachtwoord uitschakelen. Dan kan hij niet meer autom. inloggen!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-09-2003, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-09-2003 @ 14:10:
Automatisch inloggen in je opties uitschakelen. Handig alternatief is om een keer opnieuw in te loggen en onthouden van wachtwoord uitschakelen. Dan kan hij niet meer autom. inloggen!
Dat automatisch inloggen heeft nooit aangestaan. Onthouden van wachtwoord staat ook niet aan, dat is ook het vreemde, hij zou helemaal niet moeten kunnen inloggen. Ook inloggen onder een ander (oud) e-mailadres heeft geen zin. De keer daarop pakt hij gewoon weer mijn huidige e-mailadres.
Oud 03-09-2003, 17:09
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
LittleStar3 schreef op 03-09-2003 @ 17:57:
Dat automatisch inloggen heeft nooit aangestaan. Onthouden van wachtwoord staat ook niet aan, dat is ook het vreemde, hij zou helemaal niet moeten kunnen inloggen. Ook inloggen onder een ander (oud) e-mailadres heeft geen zin. De keer daarop pakt hij gewoon weer mijn huidige e-mailadres.
De-installeren, als dat niet werkt is er iets goed mis. Dan raad ik aan om een format uit te voeren...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-09-2003, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-09-2003 @ 18:09:
De-installeren, als dat niet werkt is er iets goed mis. Dan raad ik aan om een format uit te voeren...
Ik heb 'm inmiddels weg gekregen, dus ik ben er nu gelukkig vanaf.
Helaas geeft 1 van mijn andere programma's nu problemen, maar dat fix ik nog wel ff.
Oud 03-09-2003, 21:01
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-09-2003 @ 14:07:
Het nadeel is dat alle windows gebruikers onder ons er geen last van zullen hebben en ik die niet meer zal kunnen spreken met GAIM.
Ik zal er wel last van hebben. Ik gebruik namelijk de oude messengerversie, omdat ik de nieuwe echt vreselijk lelijk vind en bovendien kunnen er door de nieuwe meer virussen naar binnen komen volgens mij (niet dat ik die zomaar krijg, maar toch...). Ik gebruik dus de oude, want die voldoet prima voor mij. Nou word ik dus gedwongen die vieze lelijke nieuwe belachelijke msn te gaan gebruiken, wat ik echt debiel vind.

Nouja, ik heb ook icq, die zullen dit soort dingen volgens mij niet gaan doen. Jammer voor klasgenoten etc, maar ik ga dat rampenpakket waarschijnlijk niet installeren (nouja, wie weet word ik nog 'ns zo gek dat ik 't wel doe, maar voorlopig iig niet).
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 04-09-2003, 06:47
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
ekki schreef op 03-09-2003 @ 22:01:
Ik zal er wel last van hebben. Ik gebruik namelijk de oude messengerversie, omdat ik de nieuwe echt vreselijk lelijk vind en bovendien kunnen er door de nieuwe meer virussen naar binnen komen volgens mij (niet dat ik die zomaar krijg, maar toch...). Ik gebruik dus de oude, want die voldoet prima voor mij. Nou word ik dus gedwongen die vieze lelijke nieuwe belachelijke msn te gaan gebruiken, wat ik echt debiel vind.

Nouja, ik heb ook icq, die zullen dit soort dingen volgens mij niet gaan doen. Jammer voor klasgenoten etc, maar ik ga dat rampenpakket waarschijnlijk niet installeren (nouja, wie weet word ik nog 'ns zo gek dat ik 't wel doe, maar voorlopig iig niet).
Sterker nog, ik KAN het niet eens gebruiken...
Nou jah, totdat mijn nieuwe randapparatuur aankomt, want dan heb ik weer m'n 4e PC terug, waarop wel windows staat... En jah, dan ga ik daarop wel weer msnnen als ik het nodig vind.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-09-2003, 12:44
Bananeneter
Bananeneter is offline
ER is bij mij iets fout gegaan met msn, en nu heb ik hem opnieuw geinstalleerd maar nu zie ik van alle mensen in de contactlijst niet meer de nick, maar het email adres als naam, en ik weet dat er ergens een optie is om dat uit te zetten, kan hem alleen niet vinden, iemand tips?
Oud 10-09-2003, 16:52
Des
Des is offline
Ehm ik heb hier al gezocht en er niks over gevonden dus ik vraag nu aan jullie:

De msn blockcheck werkt bij mij niet, bij jullie wel?
Oud 10-09-2003, 16:57
deathz0rz
deathz0rz is offline
Citaat:
Bananeneter schreef op 07-09-2003 @ 13:44:
ER is bij mij iets fout gegaan met msn, en nu heb ik hem opnieuw geinstalleerd maar nu zie ik van alle mensen in de contactlijst niet meer de nick, maar het email adres als naam, en ik weet dat er ergens een optie is om dat uit te zetten, kan hem alleen niet vinden, iemand tips?
op het moment dat ze online komen veranderd dat vanzelf
__________________
Ooit. Dan.
Oud 12-09-2003, 14:21
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Ik heb ook een vraagje

Als er iemand online komt, dan komt er een bericht rechts vanonder in je scherm: 'persoon is is online...'

Nu, bij mij gebeurt dit niet bij alle personen. Bij een vijftal personen krijg ik geen zo'n berichtje dat ze online komen! Plots staan ze online maar krijg ik dus geen berichtje...
Bij de anderen wel...

Ik heb al gekeken bij de instellingen, en daar kun je niks veranderen dat daarmee te maken heeft. Ik begrijp gewoon niet waarom ik van sommige personen zo'n bericht krijg, en van de anderen niet.

Wil dat zeggen dat die mensen mij blokkeren, en dat ze mij dan deblokkeren? Dat ze dus zogezegd online komen maar dat ik er geen berichtje van krijg?

Of wat is het juist?

hopelijk weet iemand het.
alvast bedankt

greetz
clubje
__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Oud 12-09-2003, 14:53
Verwijderd
Als iemand jou blokkeert dan zie je 'm zowiezo niet online komen,
vreemd dat je dat bij sommige niet krijgt :/
Oud 12-09-2003, 15:37
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Citaat:
McLaren schreef op 12-09-2003 @ 15:53:
Als iemand jou blokkeert dan zie je 'm zowiezo niet online komen,
vreemd dat je dat bij sommige niet krijgt :/
Ik bedoel dus, misschien is het dat ze mij blokkeren. En mij dan deblokkeren...dus dat ze 'zogezegd' online komen, maar dat ze eigenlijk al online waren.
__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Oud 12-09-2003, 15:43
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
Citaat:
clubje schreef op 12-09-2003 @ 16:37:
Ik bedoel dus, misschien is het dat ze mij blokkeren. En mij dan deblokkeren...dus dat ze 'zogezegd' online komen, maar dat ze eigenlijk al online waren.

als een user jou unblocked, krijg je een NLN-bericht, je MSN Messenger kan niet zien dat zo-iemand jou unblocked, en zal daarom ook gewoon zo'n irritante popup geven


ik heb geen flauw ID wat er fout gaat, maar het lijkt me iets simpels oid
__________________
$karma++;
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [MSN] Automatisch aanmelden uitschakelen
G-force
1 31-08-2006 18:23
Software & Hardware [PHP] MSN Messenger; COM object
Verwijderd
14 17-12-2004 14:50
Software & Hardware Windows Messenger VS MSN Messenger
aap777
4 24-03-2004 09:44
Software & Hardware [Centraal] MSN Messenger
Verwijderd
1 18-03-2004 12:37
Software & Hardware wat is het verschil tussen WINDOWS Messenger en MSN Messenger??
ratjas
3 25-07-2003 13:32
De Kantine [Metro] Nederlanders maken meest gebruik van MSN Messenger
Verwijderd
59 17-11-2002 13:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19.