Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2010, 18:56
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Hey, wat ik me laatst afvroeg eigenlijk -compleet offtopic-

Is er tijdens zo'n militaire megaparade in Noord-Korea wel eens een soldaat gestruikeld oid? ;o Ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat dat altijd goed is gegaan.
mwah, de kans is natuurlijk minimaal gezien ze waarschijnlijk "the best of the best" gebruiken, en die gasten hebben allemaal een behoorlijke motoriek.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Oud 14-10-2010, 18:59
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
'Toneelslaan' is ook altijd leuk.
huhu, doet me denken aan dit soort dingen.

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 14-10-2010, 18:59
Verwijderd
Citaat:
In de spreekwoordelijke zin van het woord en je wist best dat ik het zo bedoelde.
Zeker, maar ik vind het wel een erg omslachtige manier om te zeggen: "komt wel goed, meis".
Oud 14-10-2010, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Zeker, maar ik vind het wel een erg omslachtige manier om te zeggen: "komt wel goed, meis".
Ik ben omslachtig.
Oud 14-10-2010, 19:01
Verwijderd
Citaat:
mwah, de kans is natuurlijk minimaal gezien ze waarschijnlijk "the best of the best" gebruiken, en die gasten hebben allemaal een behoorlijke motoriek.
Volgens mij zou ik steil achterover lazeren als ik nu zo in die pas moest lopen.
Oud 14-10-2010, 19:07
Verwijderd
Citaat:
mwah, de kans is natuurlijk minimaal gezien ze waarschijnlijk "the best of the best" gebruiken, en die gasten hebben allemaal een behoorlijke motoriek.
+, als je struikelt schieten ze je dood en krijgt al je eerste-, tweede- en derdegraads familie concentratiekamp. Dan struikel je niet.
Oud 14-10-2010, 19:10
Verwijderd
Verdomme, m'n eten is een beetje mislukt, ik kan echt niet goed koken.
Oud 14-10-2010, 19:11
Verwijderd
Als je voor de Grote Stralende Leider had moeten koken zat je nu in het concentratiekamp
Oud 14-10-2010, 19:12
Verwijderd
(8) Disko disko partizani (8).
Oud 14-10-2010, 19:15
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
(8) Disko disko partizani (8).
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 14-10-2010, 19:16
Verwijderd
Citaat:
+, als je struikelt schieten ze je dood en krijgt al je eerste-, tweede- en derdegraads familie concentratiekamp. Dan struikel je niet.
Wat een onzin. Kapitalistische leugens. Dat gebeurt dus echt niet in de heilstaat.
Oud 14-10-2010, 19:19
Verwijderd
Citaat:
'Toneelslaan' is ook altijd leuk. Je kunt gewoon iemand prima op z'n wang slaan, dat klinkt dan vooral goed, maar echt pijn doet het helemaal niet. Maar als je dat een speler laat doen (in een regie) zijn ze altijd gruwelijk bang.
behalve als per ongeluk je oor geraakt wordt
Oud 14-10-2010, 19:20
Verwijderd
Het ging goed met het kaasjes frituren ik had de helft één laagje paneermeel gegeven en daarvan ging er een kaas lekken, en de andere helft had twee laagjes paneermeel en dan lekt het niet maar heb je wel een enorme klont gefrituurd paneermeel met een beetje kaas erin. Dus ik denk dat één laagje toch beter is.
Oud 14-10-2010, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Wat een onzin. Kapitalistische leugens. Dat gebeurt dus echt niet in de heilstaat.
Nee echt, dat gebeurt. Het is uiteraard een (niet zo goed bewaard) geheim, maar als je de ceremonie verstoord loopt het meestal niet goed met je af.
Oud 14-10-2010, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Kapitalistische leugens.
!
Oud 14-10-2010, 19:25
Verwijderd
Nou joh, dan ga jij toch lekker dat fijne land, en die fijne vent Kim Jong Il de hand boven het hoofd houden.

Ze waren ook al zo eerlijk met de verslaggeving over het WK!
Oud 14-10-2010, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Wat een onzin. Kapitalistische leugens. Dat gebeurt dus echt niet in de heilstaat.
Oud 14-10-2010, 19:26
Verwijderd
Ik heb een nieuw geniaal topic gemaakt. Allemaal even naar Flora en Fauna, lieve DK'ertjes.
Oud 14-10-2010, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een nieuw geniaal topic gemaakt. Allemaal even naar Flora en Fauna, lieve DK'ertjes.
Je bent optimistisch, met je #1!
Oud 14-10-2010, 19:28
Verwijderd
Oh, wacht, ik meen het natuurlijk niet serieus.

Wat dom.
Oud 14-10-2010, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Je bent optimistisch, met je #1!
Altijd he
Oud 14-10-2010, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Oh, wacht, ik meen het natuurlijk niet serieus.

Wat dom.
Kapitalistische leugens.
Oud 14-10-2010, 19:37
Verwijderd
Ik probeer vertrouwen te wekken. Ik sta uiteraard nog achter de wereldrevolutie.
Oud 14-10-2010, 19:37
Verwijderd
Jongeee, je bent zellef een kapitalistische leugen.
Oud 14-10-2010, 19:38
Verwijderd
laten we toch maar beginnen met communisme-in-één-land
Oud 14-10-2010, 19:48
Verwijderd
Twee voor Twaalf, .
Oud 14-10-2010, 19:55
Verwijderd
Ik lees nu een stuk over Mykeense kunst en ik zit echt van . Het is zó lang geleden, als ik al probeer het me voor te stellen krijg ik helemaal een hotseflots-gevoel. En daar zijn nog dingen van. Wow.
Oud 14-10-2010, 19:56
Verwijderd
De keuken ruikt naar oliebollen. Of eigenlijk het hele huis. De konijnen ook heel erg. Misschien moet ik toch maar eens een friteuse halen. Dat walmt minder dan een braadpan neem ik aan
Oud 14-10-2010, 19:58
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
De keuken ruikt naar oliebollen. Of eigenlijk het hele huis. De konijnen ook heel erg. Misschien moet ik toch maar eens een friteuse halen. Dat walmt minder dan een braadpan neem ik aan
Allicht. In de meeste friteuses zitten wel filters enzo .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-10-2010, 19:59
Verwijderd
Ja en een deksel de braadpan heeft ook een deksel, maar als je dat erop doet zie je niet wat er gebeurt en de braadpan heeft geen timer
Oud 14-10-2010, 20:00
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik lees nu een stuk over Mykeense kunst en ik zit echt van . Het is zó lang geleden, als ik al probeer het me voor te stellen krijg ik helemaal een hotseflots-gevoel. En daar zijn nog dingen van. Wow.
oud..oud..wat is oud? Als je 's avonds even naar de sterrenhemel kijkt zie je zaken die veel ouder zijn!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 14-10-2010, 20:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja en een deksel de braadpan heeft ook een deksel, maar als je dat erop doet zie je niet wat er gebeurt en de braadpan heeft geen timer
Ja, meestal zit het filter ook in het deksel .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-10-2010, 20:02
Verwijderd
Citaat:
oud..oud..wat is oud? Als je 's avonds even naar de sterrenhemel kijkt zie je zaken die veel ouder zijn!
Ja, daar denk ik maar helemaal niet over na.
Oud 14-10-2010, 20:02
Verwijderd
Citaat:
oud..oud..wat is oud? Als je 's avonds even naar de sterrenhemel kijkt zie je zaken die veel ouder zijn!
Dat vind ik ook vreemd om me te realiseren, dat sommige van die sterren niet meer bestaan!
Wisten jullie dat er op 8 lichtjaar afstand van ons een ster zit, genaamd Lucy, die een diamanten kern heeft? Die kern heeft een doorsnee van 4000 km. De ster is vernoemd naar het beatlesnummer. Het beatlesnummer is vernoemd naar een tekening die Julian Lennon op vierjarige leeftijd maakte.
Oud 14-10-2010, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik ook vreemd om me te realiseren, dat sommige van die sterren niet meer bestaan!
Wisten jullie dat er op 8 lichtjaar afstand van ons een ster zit, genaamd Lucy, die een diamanten kern heeft? Die kern heeft een doorsnee van 4000 km.
Daar is toch een Suske en Wiske over? Dat Krimson die ster wil stelen maar dat er allemaal kleine groene mannetjes op wonen die niet willen dat hun ster gestolen wordt ofzo
Oud 14-10-2010, 20:04
Verwijderd
Een vriendin van me heeft drie jaar geneeskunde gestudeerd en is gestopt ivm baby, en is nu verpleegkunde gaan studeren. Uit gewoonte leerde ze net zo voor haar tentamens als ze bij geneeskunde deed. Nu heeft ze twee tienen en een negen
Oud 14-10-2010, 20:05
Verwijderd
Tja, alles is relatief maar dat maakt het niet minder indrukwekkend.
Oud 14-10-2010, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Daar is toch een Suske en Wiske over? Dat Krimson die ster wil stelen maar dat er allemaal kleine groene mannetjes op wonen die niet willen dat hun ster gestolen wordt ofzo
Oh klinkt aannemelijk, die ken ik dan niet!
Oud 14-10-2010, 20:05
Verwijderd

Mijn moeder heeft ook verpleegkunde gedaan. Vroeger had ze daar ook tentamens voor en dan was ik zeven en kwam zij huilend binnen omdat ze een vier had.
Oud 14-10-2010, 20:09
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:

Mijn moeder heeft ook verpleegkunde gedaan.
Die van mij ook! Volgens mij. Ze was iig, ooooit, hoofd- en wijkzuster en later biologielerares. Dus ik weet eigenlijk niet wat ze gestuurd heeft.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 14-10-2010, 20:09
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Nee, wacht, ze was scheikundelerares en ze mocht biologie geven. Ja, dat was het.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 14-10-2010, 20:12
Verwijderd
Wat doet ze nu dan? Niks meer?
Oud 14-10-2010, 20:14
Verwijderd
dat klinkt toch eigenlijk alsof ze gewoon twee dingen gestudeerd heeft!
Tot 1972 was verpleegkunde ook geen hbo-opleiding trouwens, maar een interne leerwerkopleiding. Dus.. ik weet niet wanneer ze dat gestudeerd heeft
Oud 14-10-2010, 20:16
Verwijderd
Mijn moeder heeft ook een interne opleiding tot verpleegkundige gevolgd, foto's daarvan zijn erg gaaf, allemaal van die ouderwetse zusterpakjes <3
Oud 14-10-2010, 20:17
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Tja, alles is relatief maar dat maakt het niet minder indrukwekkend.


__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 14-10-2010, 20:18
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
dat klinkt toch eigenlijk alsof ze gewoon twee dingen gestudeerd heeft!
Tot 1972 was verpleegkunde ook geen hbo-opleiding trouwens, maar een interne leerwerkopleiding. Dus.. ik weet niet wanneer ze dat gestudeerd heeft
Volgens mij heeft ze een soort van HBO-opleidingen en een universitaire opleiding afgerond. Maar het was allemaal in Rusland en meer dan 20 jaar geleden, dus zeker weten weet ik het niet.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 14-10-2010, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heeft ze een soort van HBO-opleidingen en een universitaire opleiding afgerond. Maar het was allemaal in Rusland en meer dan 20 jaar geleden, dus zeker weten weet ik het niet.
ohja dan is het ook een heel ander onderwijssysteem natuurlijk.
Oud 14-10-2010, 20:30
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
muffcabbage!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 14-10-2010, 20:37
Verwijderd
Ha, Oh Oh Cherso.
Oud 14-10-2010, 20:40
Rationeel
Rationeel is offline
wtf @ wws
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.