Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2011, 02:28
Verwijderd
Advertentie
Oud 06-01-2011, 02:29
Verwijderd
En ik drink tomatensap.

Hè wat heerlijk, om zo mezelf te zijn in dit topic.
Oud 06-01-2011, 02:30
Verwijderd
tomatensap
Oud 06-01-2011, 02:31
Verwijderd
Ook maar even van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ik het érg stom vind dat mensen Hans Teeuwen nog steeds associeren met poep-en-plas humor, terwijl ze waarschijnlijk zelf te beperkt zijn, humoristisch gezien, om alles wat hij doet te waarderen.

Mensen die hem van louter grofheden betichten moeten gaan kijken:

- De bereden politie
- kruik
- Klein Klein Kleutertje
- Kiekerjan
- Dieren en tijd
- Circus Baf

En nog zoveel meer. Geen poep en plas te bekennen, en toch érg érg goed.
Oud 06-01-2011, 02:38
Verwijderd
Ik associeer hem vooral met irritantheid en niet-grappig zijn.
Oud 06-01-2011, 02:42
Verwijderd
hans teeuwen heeft leuke dingen gedaan maar veel van zijn dingen (alles na trui) is ronduit kut
Oud 06-01-2011, 03:31
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Het eerste dat ik van Hans Teeuwen hoorde was schapen neuken, sindsdien meh..
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 06-01-2011, 04:57
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Stefenootje, serieus, wat is er zo mooi of goed aan Sterrenstof? Waarom rappen ze alsof ze Marokkaans zijn en waarom zingen ze met rare stemmetjes met van die rare klanken? Waarom is de helft van wat ze zingen onverstaanbaar en waarom gebruiken ze woorden als 'changde zijn hele leven', en 'crazy in de put'? Het is werkelijk waar de grootste bagger die ik ooit gehoord heb.

OT : En mijn powernap van 2 uur is toch weer 8 uur geworden
Oud 06-01-2011, 05:03
Verwijderd
Hoi. Veel te vroeg
Oud 06-01-2011, 05:09
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Hoi, Abs! Ik vind die vroegte wel tof. De wereld slaapt nog, alles is stil en wij zitten nog met een lampje aan achter de computer en zien zometeen de zon opkomen
Oud 06-01-2011, 05:11
Verwijderd
Als je op moet staan is die vroegte toch minder leuk En het regent!
Oud 06-01-2011, 05:12
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Nja, ligt eraan of je uitgeslapen bent Hoe laat ben je gaan slapen?
Oud 06-01-2011, 05:13
Verwijderd
Kwart over 12 viel ik in slaap, denk ik. Maar dan nog. Het is gewoon te vroeg.
Oud 06-01-2011, 06:49
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het eerste dat ik van Hans Teeuwen hoorde was schapen neuken, sindsdien meh..
Dat is Hans Dorrestein, maar maakt nie uit verder...

Goeiemogguh trouwens!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-01-2011, 07:21
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
De bibliotheek is pas om 9 uur open terwijl de colleges al om half negen beginnen. Ik dacht dat ze zoiets wel redelijk gelijktrokken. Nu moet ik wachten.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 06-01-2011, 07:46
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen!
Oud 06-01-2011, 08:03
Verwijderd
Fijn Driekoningen allemaal!
Oud 06-01-2011, 08:56
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
OT : En mijn powernap van 2 uur is toch weer 12 uur geworden
Maar het was wel relaxed
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Ads door Google
Oud 06-01-2011, 08:56
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Fijn Driekoningen allemaal!
wat is dat?

Spoiler
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-01-2011, 09:00
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Kwart over 12 viel ik in slaap, denk ik. Maar dan nog. Het is gewoon te vroeg.
mad respectz.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-01-2011, 09:09
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Dat is Hans Dorrestein, maar maakt nie uit verder...

Goeiemogguh trouwens!
Ik ben wel goed bezig de laatste tijd zeg

Okee DK, 5 uur slaap of doorgaan op cafeïne?
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 06-01-2011, 09:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
slapen
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-01-2011, 09:31
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Mijn begeleider vond dat ik na een formule de tekst niet moest laten inspringen. Er staan ongeveer 150 formules in mijn verslag.

Dat is weer 10 minuten besteed aan zeer geestverheffend werk...
Oud 06-01-2011, 09:42
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Mijn begeleider vond dat ik na een formule de tekst niet moest laten inspringen. Er staan ongeveer 150 formules in mijn verslag.

Dat is weer 10 minuten besteed aan zeer geestverheffend werk...
Neem jij zulk nietszeggend commentaar van je begeleider nog serieus ook? Ik zou hem hebben gezegd dat 'ik geen zin heb om 10 minuten van mijn tijd te besteden aan zeer geestverheffend werk als het corrigeren van alle alinea's'.

Maar goed, ik zou dan in beginsel al geen inspringen doen na een formule omdat dat gewoon lelijk staat
Oud 06-01-2011, 09:49
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Neem jij zulk nietszeggend commentaar van je begeleider nog serieus ook? Ik zou hem hebben gezegd dat 'ik geen zin heb om 10 minuten van mijn tijd te besteden aan zeer geestverheffend werk als het corrigeren van alle alinea's'.

Maar goed, ik zou dan in beginsel al geen inspringen doen na een formule omdat dat gewoon lelijk staat
Ja, dat neem ik wel serieus, het moet er natuurlijk wel netjes uitzien!
Advertentie
Oud 06-01-2011, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Neem jij zulk nietszeggend commentaar van je begeleider nog serieus ook? Ik zou hem hebben gezegd dat 'ik geen zin heb om 10 minuten van mijn tijd te besteden aan zeer geestverheffend werk als het corrigeren van alle alinea's'.
Het is ook niet Kazets tijd, he, maar de tijd van de universiteit. Hij wordt betaald om te studeren. Als ik er betaald voor werd zou ik m'n verslagen met liefde zo opmaken als gewenst.
Oud 06-01-2011, 10:03
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Het is ook niet Kazets tijd, he, maar de tijd van de universiteit. Hij wordt betaald om te studeren. Als ik er betaald voor werd zou ik m'n verslagen met liefde zo opmaken als gewenst.
Was het maar zo'n feest, vorige maand mijn laatste salaris gekregen! Het was een contract van 9 maanden. Maar goed, ben nu toch bijna klaar.
Oud 06-01-2011, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Was het maar zo'n feest, vorige maand mijn laatste salaris gekregen! Het was een contract van 9 maanden. Maar goed, ben nu toch bijna klaar.
Oh, ik dacht dat het contract gewoon tot aan je afstuderen liep.

Wat ga je hierna doen, eigenlijk? Wachten tot je van alle kanten banen krijgt aangeboden of heb je zelf al iets in gedachten waar je wil gaan werken? Of is er nog iets wat je moet/wil doen op de universiteit?
Oud 06-01-2011, 10:11
Rationeel
Rationeel is offline
hij moet nog steeds nederland een keer gaan leiden
Oud 06-01-2011, 10:12
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oh, ik dacht dat het contract gewoon tot aan je afstuderen liep.

Wat ga je hierna doen, eigenlijk? Wachten tot je van alle kanten banen krijgt aangeboden of heb je zelf al iets in gedachten waar je wil gaan werken? Of is er nog iets wat je moet/wil doen op de universiteit?
Kijken of ik ergens kan gaan promoveren. Als dat niet lukt zie ik wel.
Citaat:
hij moet nog steeds nederland een keer gaan leiden
Oud 06-01-2011, 10:13
Verwijderd
Als je een retourtje hebt van A naar B, en als je AB gaat wordt hij al geknipt. Als je dan BA gaat, en hij wordt weer geknipt, hoe weten ze dan dat hij AB is geknipt en niet stiekem al een keer BA?
Oud 06-01-2011, 10:14
Verwijderd
Dat weten ze niet?
Oud 06-01-2011, 10:16
Verwijderd
Dus dan kan je retourtjes onbeperkt gebruiken om tussen A en B te reizen?
Ik dacht eigenlijk dat er een soort zigeunertrucje achter zat. Als je van bovenste plek op je kaartje naar onderste plek gaat, knippen ze bijvoorbeeld bij die glimmertjes, en als je van de onderste plek naar de bovenste plek gaat aan de andere kant. Maar ik was wel benieuwd hoe dat dan precies zit.
Oud 06-01-2011, 10:18
Rationeel
Rationeel is offline
dat kunnen ze zien aan de code van de stempel, maar of ze dat ooit controleren...

en er staat sowieso een datum op de stempel, dus onbeperkt zit er niet in
Oud 06-01-2011, 10:19
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dus dan kan je retourtjes onbeperkt gebruiken om tussen A en B te reizen?
Ik dacht eigenlijk dat er een soort zigeunertrucje achter zat. Als je van bovenste plek op je kaartje naar onderste plek gaat, knippen ze bijvoorbeeld bij die glimmertjes, en als je van de onderste plek naar de bovenste plek gaat aan de andere kant. Maar ik was wel benieuwd hoe dat dan precies zit.
Er staat toch zo'n tijd op die stempel? Dus als je de tweede keer het AB-traject doet, terwijl er een stempel op staat van een paar uur geleden, is er iets niet in de haak.
Oud 06-01-2011, 10:24
Verwijderd
Citaat:
dat kunnen ze zien aan de code van de stempel, maar of ze dat ooit controleren...

en er staat sowieso een datum op de stempel, dus onbeperkt zit er niet in
Ja, ik bedoel 'onbeperkt zolang het ding geldig is'
Maar de code op de stempel, dat klinkt wel alsof het ergens op slaat.

Citaat:
Er staat toch zo'n tijd op die stempel? Dus als je de tweede keer het AB-traject doet, terwijl er een stempel op staat van een paar uur geleden, is er iets niet in de haak.
Dat kan toch best? Je kan namelijk ondertussen uitgestapt zijn.
Ads door Google
Oud 06-01-2011, 10:25
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb een keer een retourtje precies de andere kant op gedaan. jeetje, wat voelde ik me een boefje toen
Oud 06-01-2011, 10:27
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
ik heb een keer een retourtje precies de andere kant op gedaan. jeetje, wat voelde ik me een boefje toen
Oud 06-01-2011, 10:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn ouders snappen nog steeds niet hoe ze mij uit bed krijgen. Mijn moeder staat door de gang te schreeuwen dat ik moet ophouden met dit bestaan en doet het mijn licht aan en de deur open. Ja, daar ga ik echt van uit mijn bed, dat heeft nog nooit gewerkt!
En mijn pa doet wat ie de laatste jaren doet: hop hop, go for je nieuwe job!
Na 20 jaar zou je zeggen dat ze nu wel weten dat ik er wel uit ga als ik eruit wil ik zet niet voor niks 3 wekkers op 3 tijdstippen.

En ik word een beetje depressief van alle nickchanges!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-01-2011, 10:29
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Mijn ouders snappen nog steeds niet hoe ze mij uit bed krijgen. De mijn moeder staat door de gang te schreeuwen dat ik moet ophouden met dit bestaan en doet het mijn licht aan en de deur open. Ja, daar ga ik echt van uit mijn bed, dat heeft nog nooit gewerkt!
En mijn pa doet wat ie de laatste jaren doet: hop hop, go for je nieuwe job!
Na 20 jaar zou je zeggen dat ze nu wel weten dat ik er wel uit ga als ik eruit wil ik zet niet voor niks 3 wekkers op 3 tijdstippen.

En ik word een beetje depressief van alle nickchanges!
Ik ga jou voortaan Destiny noemen.

En hup, nieuw werk zoeken, anders doe ik je licht aan!
Oud 06-01-2011, 10:30
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Gewoon simpel een emmer ijskoud water
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-01-2011, 10:31
Verwijderd
Heb je geen baan meer? Dacht dat je in coffeeshop werkte.

Oh my. Ik ga vandaag naar Ierland.

heb al zin in mijn eerste open mic. The Pale, mijn eerste optreden had ik daar. Yeash.

Laatst gewijzigd op 06-01-2011 om 10:59.
Oud 06-01-2011, 10:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, en nu doet ze de teleurgesteld act, dat ik wel wat enthousiaster mag doen en om 10 uur eruit had moeten gaan, fris. Ik sliep om 6 uur, lekker fris wakker worden dan
Oud 06-01-2011, 10:32
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Mijn ouders snappen nog steeds niet hoe ze mij uit bed krijgen. Mijn moeder staat door de gang te schreeuwen dat ik moet ophouden met dit bestaan en doet het mijn licht aan en de deur open. Ja, daar ga ik echt van uit mijn bed, dat heeft nog nooit gewerkt!
En mijn pa doet wat ie de laatste jaren doet: hop hop, go for je nieuwe job!
Na 20 jaar zou je zeggen dat ze nu wel weten dat ik er wel uit ga als ik eruit wil ik zet niet voor niks 3 wekkers op 3 tijdstippen.

En ik word een beetje depressief van alle nickchanges!
Muhahah, of doel je niet op de mijne? Is er nog iemand na mij met een nickchange?

Overigens snap ik de drang van ouders niet om hun kinderen uit bed te stampen. Ik zou als ouder gewoon mijn kind lekker laten slapen, het is zijn/haar leven. Dan hit ie maar rock bottom, boeie. Wordt ie hard van.
Oud 06-01-2011, 10:33
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
kazet, sann,.....
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-01-2011, 10:36
Verwijderd
Ik zou mijn kinderen zo nu en dan om vier uur 's nachts met veel GEGIL en KOUD WATER uit bed jagen om ze scherp en hard te maken.
Oud 06-01-2011, 10:37
Verwijderd
Het treinnummer (dat is dus die code) staat vermeld op de stempel, daaraan kan men zien voor welke reis je het kaartje al hebt gebruikt. Elke treinserie heeft namelijk een nummer, de 3600 is bijvoorbeeld de intercity Zwolle-Roosendaal/Roosendaal-Zwolle. Elke rit heeft dan ook weer een nummer, zo is de trein die met een paar minuten uit Zwolle vertrekt de 3645. In dit geval staan de even getallen voor ritten richting Zwolle en de oneven getallen voor ritten richting Roosendaal, ook bij andere treinseries werkt dat op die manier.

Dit moet je trouwens niet verwarren met de materieelnummers die op de buitenkant van de trein staan.
Oud 06-01-2011, 10:39
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik zou mijn kinderen zo nu en dan om vier uur 's nachts met veel GEGIL en KOUD WATER uit bed jagen om ze scherp en hard te maken.
paracommandostyle
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-01-2011, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Het treinnummer (dat is dus die code) staat vermeld op de stempel, daaraan kan men zien voor welke reis je het kaartje al hebt gebruikt. Elke treinserie heeft namelijk een nummer, de 3600 is bijvoorbeeld de intercity Zwolle-Roosendaal/Roosendaal-Zwolle. Elke rit heeft dan ook weer een nummer, zo is de trein die met een paar minuten uit Zwolle vertrekt de 3645. In dit geval staan de even getallen voor ritten richting Zwolle en de oneven getallen voor ritten richting Roosendaal, ook bij andere treinseries werkt dat op die manier.

Dit moet je trouwens niet verwarren met de materieelnummers die op de buitenkant van de trein staan.
Wat slim! Moeten conducteurs dat allemaal uit hun hoofd leren? En krijgen ze daar examens en zo over?
Oud 06-01-2011, 10:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Gewoon simpel een emmer ijskoud water
Zal ik dat es bij jou komen doen jonge!
Citaat:
Heb je geen baan meer? Dacht dat je in coffeeshop werkte.

Oh my. Ik ga vandaar naar Ierland.

heb al zin in mijn eerste open mic. The Pale, mijn eerste optreden had ik daar. Yeash.
ik heb daarna nog op de kermis gewerkt, maar he
Citaat:
Muhahah, of doel je niet op de mijne? Is er nog iemand na mij met een nickchange?

Overigens snap ik de drang van ouders niet om hun kinderen uit bed te stampen. Ik zou als ouder gewoon mijn kind lekker laten slapen, het is zijn/haar leven. Dan hit ie maar rock bottom, boeie. Wordt ie hard van.
jij, Kazet, Sann, Archont, Soija
Citaat:
Ik zou mijn kinderen zo nu en dan om vier uur 's nachts met veel GEGIL en KOUD WATER uit bed jagen om ze scherp en hard te maken.
Je kinderen haten je nu al
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44.