Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2011, 11:15
Verwijderd
goedemorgen sann!
Advertentie
Oud 06-01-2011, 11:15
Verwijderd
Citaat:
of een potige vriendin vinden (huhhu ik schreef eerst pottige)
Dat wilde ik ook nog voorstellen, maar Etmakas lijkt me meer iemand die op kleine lieve meisjes valt.
Oud 06-01-2011, 11:15
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, ik doel ook vooral op de lutsers bij de administratie. Kun je geen klacht indienen? Ik kan me voorstellen dat er vooral één of twee mensen zijn die er een puinzooi van maken.
Ja, dat ga ik ook doen, en ik ga het ook lekker intern spelen en benadrukken dat dit niet de hoge standaard van service is die het ziekenhuis beoogt te leveren, en dat het op mijn poli stukken beter gaat etc. etc.
__________________
you're not my demographic
Oud 06-01-2011, 11:16
Verwijderd
Eigenlijk vallen alle lesbische chicks die ik ken op kleine lieve meisjes.
Oud 06-01-2011, 11:16
Verwijderd
altijd als ik iemand sms gaat hij gelijk terugbellen. ik wil helemaal niet bellen. als ik wilde bellen zou ik wel bellen en niet smsen. hoe moeilijk is het om terug te smsen. sms gewoon terug. En dan niet de telefoon één keer laten rinkelen, nee gewoon vier keer proberen
Oud 06-01-2011, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Als je een beetje klein bent en heteroseksueel dan word je nog weleens gegooid door je eventuele vriend Maar dat gaat voor jou niet op. Mischien moet je op een vechtsport gaan? Daar wordt voortdurend met mensen gesmeten.
Ik zat eerst op judo! En eerst zat ik in groep een en daar was ik allemaal goed en ik mocht slippen overslaan en zo. Maar toen kwam ik naar groep twee en daar was iedereen zestien, man, 1m80 en tachtig kilo, en ik was een meisje van tien van 1m40 oid en ongeveer vijfendertig kilo. Vooral met schouderworpen vloog ik aardig door de lucht maar dat deed vooral pijn omdat ik altijd zo heel erg DENGGGGG neerkwam.
Misschien kan mijn beste vriend me gooien als hij wat spieren kweekt.

Citaat:
of een potige vriendin vinden (huhhu ik schreef eerst pottige)
Oud 06-01-2011, 11:18
Verwijderd
Citaat:
altijd als ik iemand sms gaat hij gelijk terugbellen. ik wil helemaal niet bellen. als ik wilde bellen zou ik wel bellen en niet smsen. hoe moeilijk is het om terug te smsen. sms gewoon terug. En dan niet de telefoon één keer laten rinkelen, nee gewoon vier keer proberen
Gewoon terugsmsen dat je nu niet kan bellen En dat blijven doen tot iedereen automatisch doorgaat met smsen in plaats van terug te bellen.
Oud 06-01-2011, 11:18
Verwijderd
Wat een goede titel trouwens
Oud 06-01-2011, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Dat wilde ik ook nog voorstellen, maar Etmakas lijkt me meer iemand die op kleine lieve meisjes valt.
al was er ooit een soort. eh. scharrel, nee dat was het niet, maar ongeveer, die wel heel potig was maar die was in haar hart heel zachtaardig.

Citaat:
altijd als ik iemand sms gaat hij gelijk terugbellen. ik wil helemaal niet bellen. als ik wilde bellen zou ik wel bellen en niet smsen. hoe moeilijk is het om terug te smsen. sms gewoon terug. En dan niet de telefoon één keer laten rinkelen, nee gewoon vier keer proberen
Misschien moet je een brief schrijven
Oud 06-01-2011, 11:19
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Kaleidoscoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooop
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 06-01-2011, 11:20
Verwijderd
Citaat:
al was er ooit een soort. eh. scharrel, nee dat was het niet, maar ongeveer, die wel heel potig was maar die was in haar hart heel zachtaardig.



Misschien moet je een brief schrijven
foto van je scharrel! Ja, we schreven ook weleens brieven. ik schrijf sowieso wel heel erg vaak brieven.
Oud 06-01-2011, 11:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn moeder smst net dat ik mijn oude baas van de kermis moet bellen of ik daar weer mee kan. Fijn dat ze een toekomst ziet voor me in werk waar ik als een sloofje word behandeld, er geen respect voor me of mijn ideeën of wat dan ook wordt getoond en waar ik me slimmer voel dan de hele kermis wereld en dit niet kan uiten omdat "we wel verder praten als je zelf iets bereikt hebt".

Ja, ik zal hem zo bellen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-01-2011, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk vallen alle lesbische chicks die ik ken op kleine lieve meisjes.
Alle lesbische chicks die ik ken vallen op heel mannelijke vrouwen. Maar ik ken er stiekem ook maar 1.
Oud 06-01-2011, 11:22
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ik schrijf ook wel brieven, maar die post ik niet, ik geef ze gewoon.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 06-01-2011, 11:23
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Wat rot Martin!



Ik krijg hem niet uit mijn hoofd
Oud 06-01-2011, 11:23
Verwijderd
Citaat:
foto van je scharrel! Ja, we schreven ook weleens brieven. ik schrijf sowieso wel heel erg vaak brieven.
Nee, nee, geen foto. Ze is stom. Op dat zachtaardige na dan, en dat ze heel grappig was. Is. Ze leeft nog.
En brieven zijn heel geweldig! Ik kan dingen in brieven ook makkelijker zeggen dan in een sms of belletje of wat. En het is vooral zo leuk om te krijgen <3
Oud 06-01-2011, 11:23
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Neeeeee
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 06-01-2011, 11:24
Rationeel
Rationeel is offline
jaaaaaaaaaaaaaaa
Oud 06-01-2011, 11:24
Verwijderd
Waarom hebben tekenfilmfiguren altijd van die irritante stemmen?
Oud 06-01-2011, 11:25
Verwijderd
Het lijkt me best leuk om weer een penvriendin te hebben. Maar dan wel met echte brieven, handgeschreven en inclusief postzegel en alles.
Oud 06-01-2011, 11:25
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Mijn moeder smst net dat ik mijn oude baas van de kermis moet bellen of ik daar weer mee kan. Fijn dat ze een toekomst ziet voor me in werk waar ik als een sloofje word behandeld, er geen respect voor me of mijn ideeën of wat dan ook wordt getoond en waar ik me slimmer voel dan de hele kermis wereld en dit niet kan uiten omdat "we wel verder praten als je zelf iets bereikt hebt".

Ja, ik zal hem zo bellen
Dan moet je natuurkunde gaan studeren, dan vindt iedereen je slim.
Oud 06-01-2011, 11:25
Verwijderd
Citaat:
jaaaaaaaaaaaaaaa
Oh Rationeel, jij zou vanavond langs komen met de tafel van lorelei toch? Enig idee hoe laat ongeveer?

(En je bent de liefste <3 )
Oud 06-01-2011, 11:26
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 06-01-2011, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je natuurkunde gaan studeren, dan vindt iedereen je slim.
Wat een slechte motivatie om aan een studie te beginnen
Oud 06-01-2011, 11:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, die heb ik net al eindeloos gedraaid er is toch niks meer aan te doen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-01-2011, 11:28
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Oh Rationeel, jij zou vanavond langs komen met de tafel van lorelei toch? Enig idee hoe laat ongeveer?

(En je bent de liefste <3 )
ik pik haar op als ik thuiskom, uurtje of 5 gok ik. dan gooien we die tafel erin en rijden we langs. ben je wel thuis dan, zo rond half 6?
Oud 06-01-2011, 11:28
Verwijderd
Nice
Oud 06-01-2011, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Alle lesbische chicks die ik ken vallen op heel mannelijke vrouwen. Maar ik ken er stiekem ook maar 1.
Ik ken er, mm.. Vier. En ze zijn zelf al allemaal lief en klein, en toch willen ze iemand die liever en kleiner is dan zij. En dan moet het natuurlijk ook nog iemand zijn die én lesbisch is én op allerlei persoonlijke vlakken bij ze past. Het is maar moeilijk vissen in de afwijkende-seksualiteiten-vijver, wat ik je brom.

Als ik het niet dacht!
Oud 06-01-2011, 11:29
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Eigenlijk vind ik etmakas daar ook wel het type voor, niet dat ik dat goed kan beoordelen via internet ofzo.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 06-01-2011, 11:31
Verwijderd
Ja ik vind mezelf daar ook wel het type voor.
Oud 06-01-2011, 11:32
Rationeel
Rationeel is offline
ik vind robert m. daar wel het type voor
Oud 06-01-2011, 11:33
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Als ik alle albums bezit vind ik dat ik het best mag piratebayen aangezien er geen cds in mijn netbook kunnen.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 06-01-2011, 11:33
Verwijderd
Onee, wacht, ik ken er niet vier, ik ken er zes. De laatste twee zijn een stelletje en ze zijn allebei lief en klein, dus het kán wel
Oud 06-01-2011, 11:33
Verwijderd
Citaat:
ik pik haar op als ik thuiskom, uurtje of 5 gok ik. dan gooien we die tafel erin en rijden we langs. ben je wel thuis dan, zo rond half 6?
Helemaal prima! Nogmaals onwijs bedankt <3.

Citaat:
Ik ken er, mm.. Vier. En ze zijn zelf al allemaal lief en klein, en toch willen ze iemand die liever en kleiner is dan zij. En dan moet het natuurlijk ook nog iemand zijn die én lesbisch is én op allerlei persoonlijke vlakken bij ze past. Het is maar moeilijk vissen in de afwijkende-seksualiteiten-vijver, wat ik je brom.

Als ik het niet dacht!
"Die van mij" () is 1.80 ofzo . Ze is wel heel lief. En heel vrouwelijk. En wat betreft het moeilijke vissen: dat zie ik bij haar ook echt helemaal niet Maar dat komt mss wel omdat ze niet zo goed nadenkt of de dame in kwestie goed bij haar past. Maar ze heeft echt het ene vriendinnetje naar het andere. Ik heb echt 'discussies' met haar gehad over waarom zei in hemelsnaam zo makkelijk elke keer weer iemand vond, terwijl ik toen al zo'n 2,5 jaar manloos was .
Oud 06-01-2011, 11:36
Rationeel
Rationeel is offline
kut, nu heb ik the bird ook weer in mijn kop zitten...

happy tree friends *mompel*
carnaval festival *mompel*
originele batman-tune *mompel*

nee, het werkt niet
Oud 06-01-2011, 11:36
Verwijderd
Als ik lesbisch zou zijn dan zou ik overigens niet vallen op lief en klein maar juist op onafhankelijk, ruig en geperverteerd
Oud 06-01-2011, 11:37
Verwijderd
:"D ik kende een lief stelletje waarvan ik heel even dacht dat het een lief lesbisch stelletje was maar dat had ik mooi mis. want nu zijn ze alletwee jongens. En voor de rest, tja, van alles. ultra butch en ultra vrouwelijk.
Oud 06-01-2011, 11:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
kut, nu heb ik the bird ook weer in mijn kop zitten...

happy tree friends *mompel*
carnaval festival *mompel*
originele batman-tune *mompel*

nee, het werkt niet
Muahahahahahaha!

Je vergeet It's a small world
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-01-2011, 11:37
Verwijderd
Ik ben altijd nogal geïntimideerd door hele ruige mensen. Vooral als ze hard praten. Eigenlijk ben ik sowieso een beetje bang voor mensen die hard praten.
Oud 06-01-2011, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Ik ben altijd nogal geïntimideerd door hele ruige mensen. Vooral als ze hard praten. Eigenlijk ben ik sowieso een beetje bang voor mensen die hard praten.
ik praat ook vrij hard
Oud 06-01-2011, 11:38
Verwijderd
en ik vind ruige meisjes wel leuk. Maar wel als ze ruig en verlegen zijn. Niet ruig en zo van schreeuwen "HUHUHU jou ga ik voor je bek meppen' en 'kutje dit' en 'klojo dat'
Oud 06-01-2011, 11:39
Verwijderd
Citaat:
"Die van mij" () is 1.80 ofzo . Ze is wel heel lief. En heel vrouwelijk. En wat betreft het moeilijke vissen: dat zie ik bij haar ook echt helemaal niet Maar dat komt mss wel omdat ze niet zo goed nadenkt of de dame in kwestie goed bij haar past. Maar ze heeft echt het ene vriendinnetje naar het andere. Ik heb echt 'discussies' met haar gehad over waarom zei in hemelsnaam zo makkelijk elke keer weer iemand vond, terwijl ik toen al zo'n 2,5 jaar manloos was .
Ja, dat zie ik in de plaatselijke lesbische scene ook wel hoor, als je gewoon wat wil aanknopen met iemand dan gaat dat heel makkelijk. Maar het is wel echt een heel klein wereldje waarin iedereen elkaar kent en iedereen elkaars ex is, geen omgeving waarin serieuze relaties makkelijk opbloeien.
Oud 06-01-2011, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Als ik lesbisch zou zijn dan zou ik overigens niet vallen op lief en klein maar juist op onafhankelijk, ruig en geperverteerd
Ik wilde zeggen: ik op een vrouwelijk meisje meisje, maar omg, dat zou echt hel op aarde zijn, ik zou dat gezeik echt niet trekken. Dus ik denk dat ik met je mee doe
Oud 06-01-2011, 11:39
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
kut, nu heb ik the bird ook weer in mijn kop zitten...

happy tree friends *mompel*
carnaval festival *mompel*
originele batman-tune *mompel*

nee, het werkt niet
It's a small world? of dat liedje van Katja Schuurman met die computer.
__________________
you're not my demographic
Oud 06-01-2011, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat zie ik in de plaatselijke lesbische scene ook wel hoor, als je gewoon wat wil aanknopen met iemand dan gaat dat heel makkelijk. Maar het is wel echt een heel klein wereldje waarin iedereen elkaar kent en iedereen elkaars ex is, geen omgeving waarin serieuze relaties makkelijk opbloeien.
Ja dat zei zij ook, iedereen kent elkaar, je weet precies wie vrijgezel is, en je hoeft maar even het COC/willekeurig homokroeg in te lopen en je hebt iemand opgepikt.
Oud 06-01-2011, 11:41
Verwijderd
En Martin! Hoe is het? Wanneer gaan we elkaar weer een x zien? Ik heb het gevoel dat dat alweer eeeeeuwen geleden is
Oud 06-01-2011, 11:41
Verwijderd
Citaat:
en ik vind ruige meisjes wel leuk. Maar wel als ze ruig en verlegen zijn. Niet ruig en zo van schreeuwen "HUHUHU jou ga ik voor je bek meppen' en 'kutje dit' en 'klojo dat'
Ja, dat soort ruig zou ik ook niet moeten als lesbienne Meer een soort zelfverzekerd, kalm/rustig ruig. Ik zit even te denken aan een personage of actrice die aan die omschrijving zou voldoen maar ik kan eigenlijk niemand bedenken. Misschien omdat ik niet lesbisch ben.
Oud 06-01-2011, 11:41
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Oooohlalala ooh papagenu he's pappasas (8)
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 06-01-2011, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat zie ik in de plaatselijke lesbische scene ook wel hoor, als je gewoon wat wil aanknopen met iemand dan gaat dat heel makkelijk. Maar het is wel echt een heel klein wereldje waarin iedereen elkaar kent en iedereen elkaars ex is, geen omgeving waarin serieuze relaties makkelijk opbloeien.
Zo, ja echt he ik ging een keer uit met een groepje en het was gewoon bijna ongemakkelijk ze kwamen allemaal uit hetzelfde dorp, iedereen had wel iets met elkaar gehad en toen ik me voorstelde was het bijna van 'aha! nieuw vlees!' maar dat ging mooi niet door.
Oud 06-01-2011, 11:43
Verwijderd
Ik vind het Scarlett O'Hara-soort ook leuk, eigenlijk dat is niet echt lief, klein meisje, maar wel een beetje Volendam op zijn Amerikaans en ik houd niet zo van Amerikaans en ook niet zo van Volendams, maar het is toch wel leuk samen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45.