Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2011, 14:19
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Hopelijk wel tussen Sovjet-hoogbouw, om het plaatje compleet te maken.
__________________
Schmach.
Advertentie
Oud 16-09-2011, 14:20
Verwijderd
Ja, natuurlijk. Naast iedere sovjetflatdeur staat een lichtgroen geverfd bankje met dito prullenbak. Op het bankje passen twee mensen, en normaal hurken er nog twee voor. Hurken jullie wel eens als jullie op straat roken/drinken/praten, of is dat iets Russisch?
Oud 16-09-2011, 14:21
Verwijderd
Ik heb het eerste college ontdekt wat dus daadwerkelijk kut is En gelukkig duurt dat nog maar 4 weken.
Oud 16-09-2011, 14:22
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Iets Russisch. Russen kunnen goed hurken doordat ze door de jaren heen in nogal wat rijen hebben moeten wachten. Dat is mijn theorie.
__________________
Schmach.
Oud 16-09-2011, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Iets Russisch. Russen kunnen goed hurken doordat ze door de jaren heen in nogal wat rijen hebben moeten wachten. Dat is mijn theorie.
Goede theorie. Ik kan niet goed hurken. Daar oefen ik nu in.
Oud 16-09-2011, 14:24
Verwijderd
wat een nare dag is dit.

En dit is een v-lid post want ik wil er verder niet echt op ingaan.
Oud 16-09-2011, 14:25
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Alleen oefenen op gepaste momenten, hè.
__________________
Schmach.
Oud 16-09-2011, 14:27
Verwijderd
Wat is een moment waarop je niet kan hurken?
Oud 16-09-2011, 14:30
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Nou, ik zou tijdens het oversteken halverwege niet opeens gehurkt gaan zitten.

Waar in Rusland ben je trouwens?
__________________
Schmach.
Oud 16-09-2011, 14:31
Verwijderd
Ohja, dat is zo.
Vandaag met school gingen we trouwens een of ander spel doen. Een jongen viel vlak voor een auto op de grond. Wat hebben we geschreeuwd! Maar hij remde nog net op tijd.
Oud 16-09-2011, 14:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Zonder voeten is het ook vrij lastig hurken.

edit: Oh sheisse, daar zou ik me ook wel rot van schrikken. Gelukkig dat de auto stopte. phew!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-09-2011, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Zonder voeten is het ook vrij lastig hurken.
Maar ik heb altijd voeten. (in het Nederlands, dat is.)
Oud 16-09-2011, 14:34
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Ik vind voor auto's duiken maar een raar spel.
__________________
Schmach.
Oud 16-09-2011, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Zonder voeten is het ook vrij lastig hurken.
Oud 16-09-2011, 14:37
Verwijderd
hurken is verdomd moeilijk. Dat moest ik ook altijd tijdens honkbal, zo'n bro die achter de slagman staat en de bal opvangt. Viel ik altijd om.
Oud 16-09-2011, 14:38
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Volgens onze laatste bronnen wel, ja.
Dat weet ik. Het was ook het antwoord in retorische vorm op de vraag van Dobermann.
__________________
you're not my demographic
Oud 16-09-2011, 14:39
Verwijderd
Citaat:
hurken is verdomd moeilijk. Dat moest ik ook altijd tijdens honkbal, zo'n bro die achter de slagman staat en de bal opvangt. Viel ik altijd om.
Ik zie het al helemaal voor me
Oud 16-09-2011, 14:40
Verwijderd
Ja. En ik moest dat altijd doen omdat ik nog slechter in de rest was
Oud 16-09-2011, 14:43
Verwijderd
Oud 16-09-2011, 14:43
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben een hurk-pro. Dat krijg je van altijd op de onderste bakken zoeken in de platen/boekenwinkel.
En dan ook zo heel snel er doorheen 'bladeren', zodat iedereen kan zien dat ik een ervaren CD-koper ben.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-09-2011, 14:43
Verwijderd
Ik vind het altijd wel grappig dat vrouwen (of mannen met een dikke kont) meestal heel laag hurken, met hun kont bijna op de grond, terwijl mannen (of vrouwen met een dikke buik) veel hoger hurken met allemaal ruimte tussen hun hielen en hun billen.
Oud 16-09-2011, 14:44
Verwijderd
En ik vind het raar dat Amerikanen voetbal saai noemen en dan zelf wild zijn van een spel waarbij je 40% van de tijd in het veld je positie staat te bewaren tot de bal jouw kant op komt en 35% van de tijd op een bankje zit te wachten tot je aan de beurt bent om te slaan.
Oud 16-09-2011, 14:45
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik vind het altijd wel grappig dat vrouwen (of mannen met een dikke kont) meestal heel laag hurken, met hun kont bijna op de grond, terwijl mannen (of vrouwen met een dikke buik) veel hoger hurken met allemaal ruimte tussen hun hielen en hun billen.
Huh, hoe kan je zo laag hurken dat je kont bijna op de grond hangt? Ik kan dat niet hoor.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-09-2011, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Huh, hoe kan je zo laag hurken dat je kont bijna op de grond hangt? Ik kan dat niet hoor.
Ik kan dan weer niet hoog hurken, dan val ik om!
Oud 16-09-2011, 14:50
Verwijderd
even proberen hoor
Oud 16-09-2011, 14:50
Verwijderd
Maar, je kan toch niet hurken met veel ruimte tussen je hielen en je kont hoe wil je dat doen dan?
Oud 16-09-2011, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Maar, je kan toch niet hurken met veel ruimte tussen je hielen en je kont hoe wil je dat doen dan?
Dat gaat vanzelf als je zwaartepunt meer naar boven ligt. Dan moet je daar ruimte maken om je zwaartepunt in het midden te krijgen. Als je zwaartepunt in je kont zit, wil je juist je kont zo laag mogelijk brengen omdat je dan bent zoals zo'n wiebelpoppetje dat niet omvalt.
Oud 16-09-2011, 14:52
Verwijderd

wtf, hurken met je voeten plat op de grond. Ik wist niet eens dat dat kon.
Oud 16-09-2011, 14:52
Verwijderd
Hmmm... Juist op die manier.
Oud 16-09-2011, 14:53
Verwijderd


zoiets, ongeveer.
Oud 16-09-2011, 14:53
Verwijderd
Oud 16-09-2011, 14:55
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[afbeelding]

wtf, hurken met je voeten plat op de grond. Ik wist niet eens dat dat kon.
Dat lijkt me ook niet comfortable. Ik leun altijd met m'n armen op m'n knieen/bovenbenen.


edit: Zoals die dude dus. Hoera, ik hurk als een kerel!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-09-2011, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Ik heb aan mijn ouders alleen maar iets gezegd als 'ja hm nou ik drink wel eens een klein beetje bier'. Dat viel gewoon niet zo goed.
Seriously? Wat schattig
Oud 16-09-2011, 14:55
Verwijderd
mannen naamzoek, waarom doen sommige mannen hun broek eerst een beetje naar boven voordat ze gaan knielen? Ik vind dat altijd zulk heertjes gedrag maar waarom is dat? Gaat je broek anders op een vreemde manier tegen je ballen zitten of?
Oud 16-09-2011, 14:56
Verwijderd
Citaat:
mannen naamzoek, waarom doen sommige mannen hun broek eerst een beetje naar boven voordat ze gaan knielen? Ik vind dat altijd zulk heertjes gedrag maar waarom is dat? Gaat je broek anders op een vreemde manier tegen je ballen zitten of?
Of omdat ze bang zijn voor een bouwvakkersdecollete
Oud 16-09-2011, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Dat weet ik. Het was ook het antwoord in retorische vorm op de vraag van Dobermann.
Ik snapte je opmerking niet echt hoor
Oud 16-09-2011, 14:59
Verwijderd
Citaat:
mannen naamzoek, waarom doen sommige mannen hun broek eerst een beetje naar boven voordat ze gaan knielen? Ik vind dat altijd zulk heertjes gedrag maar waarom is dat? Gaat je broek anders op een vreemde manier tegen je ballen zitten of?
Om een ordinaire spleet te voorkomen. En ook omdat 't dan fijner zit inderdaad. Maar met de ballen heeft het niet echt te maken geloof ik, ik sta er eigenlijk nooit bij stil Ik ga het even proberen. *staat op en knielt, verschillende keren* Hmm ja, het is toch wel comfortabeler. Niet specifiek voor den balzak maar ook bij de bovenbenen en lies.
Oud 16-09-2011, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Of omdat ze bang zijn voor een bouwvakkersdecollete
nee ik bedoel niet bovenaan de broek, aan de achterkant, ik bedoel dat ze de pijpen een beetje omhoog trekken!
Oud 16-09-2011, 15:01
Verwijderd
Citaat:
nee ik bedoel niet bovenaan de broek, aan de achterkant, ik bedoel dat ze de pijpen een beetje omhoog trekken!
oh! Dat weet ik niet.
Oud 16-09-2011, 15:02
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat viel me altijd op bij Britse TV shows. Als de kerels gingen zitten, trokken ze altijd hun broek een beetje omhoog. Volgens mij was dat meer bij mannen in pak, maar mss doen ze dat zodat je dan niet een huge-ass bobbel ziet ofzo. Zoals bij Terry Wogan.

Spoiler
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-09-2011, 15:03
Verwijderd
Citaat:
nee ik bedoel niet bovenaan de broek, aan de achterkant, ik bedoel dat ze de pijpen een beetje omhoog trekken!
Ooh, dat is voor de bovenbenen! Veel jeans zitten vrij strak om de bovenbenen, dat zit gehurkt vrij irritant en strak als je dat niet doet. Ik heb ook altijd wat moeite om een fijn passende broek te vinden die niet knelt boven de knie

En niet omdat ik een fatty ben heurrr
Oud 16-09-2011, 15:03
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ah neeeee, huisgenoot X is terug van vakantie! Het spijt me als de keuken morgen een teringzooi is, ik ruim hem vandaag op maar terwijl ik op de racetrack sta kan huisgenoot X een hoop schade aanrichten. Er stond alweer een bed (ja, een bed) in de keuken net.
Oud 16-09-2011, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Dat viel me altijd op bij Britse TV shows. Als de kerels gingen zitten, trokken ze altijd hun broek een beetje omhoog. Maar mss is dat meer bij mannen in pak.
ja niet in spijkerbroeken, gewoon, in van die uh. Andere broeken. We hadden een docent die dat altijd deed en ik vroeg me altijd af waarom maar nou ja, dat vraag je niet. Het was wel een brit, misschien is het brits
Oud 16-09-2011, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Ooh, dat is voor de bovenbenen! Veel jeans zitten vrij strak om de bovenbenen, dat zit gehurkt vrij irritant en strak als je dat niet doet. Ik heb ook altijd wat moeite om een fijn passende broek te vinden die niet knelt boven de knie

En niet omdat ik een fatty ben heurrr
nee dat is natuurlijk omdat je zulke ontwikkelde bovenbeensspieren hebt
Oud 16-09-2011, 15:04
Verwijderd
Een bed ?
Oud 16-09-2011, 15:04
Verwijderd
Citaat:
ja niet in spijkerbroeken, gewoon, in van die uh. Andere broeken. We hadden een docent die dat altijd deed en ik vroeg me altijd af waarom maar nou ja, dat vraag je niet. Het was wel een brit, misschien is het brits
Ik zie het ook altijd ja, als mannen gaan zitten met een non-spijkerbroek.
Terwijl vrouwen dat nooit doen, best apart.
Oud 16-09-2011, 15:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Een bed ?
Ja, zo'n ding van vier planken met twee lattenbodems ertussen.
Nu staan alleen de lattenbodems er nog, ik heb gefoeterd.
Oud 16-09-2011, 15:05
Verwijderd
Citaat:
ah neeeee, huisgenoot X is terug van vakantie! Het spijt me als de keuken morgen een teringzooi is, ik ruim hem vandaag op maar terwijl ik op de racetrack sta kan huisgenoot X een hoop schade aanrichten. Er stond alweer een bed (ja, een bed) in de keuken net.
Kan je dan niet afspreken dat hij/zij het een beetje netjes houdt tot morgen? Omdat er duisent mensen komen (in jurken en pak )?
Oud 16-09-2011, 15:05
Verwijderd
Misschien omdat vrouwen vaker stretchbroeken hebben. Of omdat ze gewend zijn aan een afgeknelde bloedsomloop in de bovenbenen
Oud 16-09-2011, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Ja, zo'n ding van vier planken met twee lattenbodems ertussen.
Nu staan alleen de lattenbodems er nog, ik heb gefoeterd.
Ik snapte dat het een bed was maar eigenlijk bedoelde ik waarom?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57.