Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2012, 13:46
Verwijderd
Citaat:
De dochter van Nicolette van Dam heet Lola-Lily
Wat zeldzaam lelijk.
Advertentie
Oud 01-02-2012, 13:48
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Dit blijft ook een fantastische naam. Ik vraag me af hoe ik zou reageren als iemand zich zo voor zou stellen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-02-2012, 13:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Hallo allen!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-02-2012, 13:52
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
De eerste stagedag zit erop
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-02-2012, 13:53
Verwijderd
Hoi CR!

Citaat:
Dit blijft ook een fantastische naam. Ik vraag me af hoe ik zou reageren als iemand zich zo voor zou stellen.
Wat.

Ik voel me als ik dit soort dingen lees altijd erg dankbaar tegenover mijn ouders, dat ze dat soort verleidingen hebben kunnen weerstaan. Ik had ook gewoon Zomby-killer-Mitsy-Ditsy kunnen heten. Of Ruth.
Oud 01-02-2012, 13:56
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah nee he, adreswijziging gemeente moet natuurlijk weer met digid worden doorgegeven. En die ben ik uiteraard allang weer vergeten.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-02-2012, 13:57
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg, ik wist 'm toch nog
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-02-2012, 13:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
!

Ik wist vroeger precies waar bepaalde blokjes ongeveer lagen in de legokist, net zoals Oom Dagobert, die wist waar ieder muntje in het geldpakhuis lag. Zelfs toen ik van de zomer een beetje op de zolder was aan het rommelen, kon ik nog feilloos bepaalde blokjes lokaliseren.
__________________
you're not my demographic
Oud 01-02-2012, 13:58
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mensen die wakker zijn of straks wakker worden, ik heb advies nodig. Er is weer eens Hoodie-Sale en de hoodie die ik al heb zit echt fucking lekker en is superwarm, maar ik heb maar geld voor 1 nieuwe en u raad het al, er zijn er 2 waar ik al een tijd op zit te azen.

[afbeelding]

[afbeelding]


Eigenlijk wil ik een zwart vest, want dat kan bij alles, maar ik heb al duizent zwarte dingen en het rood in het printje vind ik niet zo. Van die blauwe vind ik 't printje wel tof, maar ik draag vrijwel nooit blauwe shirts ofzo.
Meningen etc?
Ik zou de bovenste doen en kijken of je ipv zwart donkerblauw kunt regelen. De onderste is niet mooi, en dat zeg ik als Marvel-liefhebber
__________________
you're not my demographic
Oud 01-02-2012, 13:59
Verwijderd
Mijn broertje lei altijd een 'geheime voorraad' aan, met een stapeltje blokjes die hij pas mocht gebruiken als de rest op was. Dat was een briljant systeem, want net als je moedeloos wordt van het zoeken komt er ineens een hele lading verse, goede blokjes en dan krijg je frisse moed. Dat was fijn geestbedrog.
Oud 01-02-2012, 14:01
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik had ze heel netjes gesorteerd in een ladekastje, op kleur en op blokje/plaatje, en dan nog een paar laatjes met bijzondere steentjes en poppetje e.d.
__________________
you're not my demographic
Oud 01-02-2012, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Mijn broertje lei altijd een 'geheime voorraad' aan, met een stapeltje blokjes die hij pas mocht gebruiken als de rest op was. Dat was een briljant systeem, want net als je moedeloos wordt van het zoeken komt er ineens een hele lading verse, goede blokjes en dan krijg je frisse moed. Dat was fijn geestbedrog.
Lei! Dat is Achterhoeks dialect
Oud 01-02-2012, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Lei! Dat is Achterhoeks dialect
Oude Brabantse mannetjes zeggen het ook. Ik normaal niet, maar op een of andere manier is het woord in mijn systeem gekomen en als ik nu niet oplet typ of zeg ik het.
Oud 01-02-2012, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Oude Brabantse mannetjes zeggen het ook. Ik normaal niet, maar op een of andere manier is het woord in mijn systeem gekomen en als ik nu niet oplet typ of zeg ik het.
Ik vind het leuk
Oud 01-02-2012, 14:08
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Hoi CR!



Wat.

Ik voel me als ik dit soort dingen lees altijd erg dankbaar tegenover mijn ouders, dat ze dat soort verleidingen hebben kunnen weerstaan. Ik had ook gewoon Zomby-killer-Mitsy-Ditsy kunnen heten. Of Ruth.
Nu ja, sommige rare namen zijn wel oké. Moon Unit Zappa, Moxie Crimefighter Jillette, Pilot Inspektor Lee, Audio Science Sossaman, Camera Ashe, Dandelion Richards, Fender Zoëy; daar zou ik allemaal niet zo'n probleem mee hebben.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-02-2012, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het leuk
Gelukkig maar, dan is het nog ergens goed voor.

Citaat:
Nu ja, sommige rare namen zijn wel oké. Moon Unit Zappa, Moxie Crimefighter Jillette, Pilot Inspektor Lee, Audio Science Sossaman, Camera Ashe, Dandelion Richards, Fender Zoëy; daar zou ik allemaal niet zo'n probleem mee hebben.
Ik weet niet, ik ben toch wel blij dat ik niet Moon Unit of Moxie Crimefighter heet (en al helemaal niet dan nog Jilette, hallo, dan klink je als een slogan voor een scheermes ofzo).
Oud 01-02-2012, 14:22
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik weet niet, ik ben toch wel blij dat ik niet Moon Unit of Moxie Crimefighter heet (en al helemaal niet dan nog Jilette, hallo, dan klink je als een slogan voor een scheermes ofzo).
Jillette is de achternaam, en dat vind ik best een goede achternaam. En Crimefighter zeg je natuurlijk als je je voorstelt; met tweede namen kun je wat mij betreft doen wat je wil.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-02-2012, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Jillette is de achternaam, en dat vind ik best een goede achternaam. En Crimefighter zeg je natuurlijk als je je voorstelt; met tweede namen kun je wat mij betreft doen wat je wil.
Ja, ik snapte dat dat de achternaam was. Het klinkt ook wel mooi.

Stel jij je voor met al je namen trouwens? Ik zeg mijn eerste naam en vadersnaam (die nergens officieel staat verder, dus ook niet erg belangrijk) totaal nooit tegen iemand. Of ja, als het gesprek erop komt, maar niet als ik me voorstel.
Oud 01-02-2012, 14:26
Verwijderd
Dandelion vind ik wel kunnen, het is een mooi woord en paardebloemen zijn niet méér onkruid dan madeliefjes dat zijn, en Madelief is toch ook geen rare naam.
Oud 01-02-2012, 14:28
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar Madelief is nog een Nederlands woord, Dandelion niet. Hoe zou je dat in het Nederlands uitspreken? Of gewoon op z'n Engels?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-02-2012, 14:29
Verwijderd
Mijn otchestvo is wel mooi trouwens, die zou ik opzich best vaker willen gebruiken.
Oud 01-02-2012, 14:29
Verwijderd
Ik vind Peaches Honeyblossom, Fifi Trixibelle en Pixie Frou-Frou stiekem leuke namen.
Oud 01-02-2012, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Maar Madelief is nog een Nederlands woord, Dandelion niet. Hoe zou je dat in het Nederlands uitspreken? Of gewoon op z'n Engels?
ze is de dochter van Keith Richards, ik neem aan dat die het op z'n Engels uitspreekt
Oud 01-02-2012, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Peaches Honeyblossom, Fifi Trixibelle en Pixie Frou-Frou stiekem leuke namen.
Ik zie overlap met de dochters van Jamie Oliver:
Poppy Honey Rosie, Daisy Boo Pamela, Petal Blossom Rainbow.
Zijn zoontje heet Buddy Bear Maurice
Oud 01-02-2012, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Ik zie overlap met de dochters van Jamie Oliver:
Poppy Honey Rosie, Daisy Boo Pamela, Petal Blossom Rainbow.
Zijn zoontje heet Buddy Bear Maurice
Omg ja Daisy Boo vind ik ook heel leuk Maar dat komt omdat ik Boo een leuk woord/naam vind.
Oud 01-02-2012, 14:37
Verwijderd
Ik vind Pamela trouwens wel een beetje een vreemde eend in dat rijtje. Vast een vernoeming. En verder zijn die namen alleen leuk voor schattige kleine meisjes.
Oud 01-02-2012, 14:38
Verwijderd
Boo Boo Kitty Fuck
Oud 01-02-2012, 14:39
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind Pamela trouwens wel een beetje een vreemde eend in dat rijtje. Vast een vernoeming. En verder zijn die namen alleen leuk voor schattige kleine meisjes.
Je zal maar een zestigjarige fatso zijn die shag rookt door een gat in haar keel, en dan Poppy Honey heten.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-02-2012, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Boo Boo Kitty Fuck
Oud 01-02-2012, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Je zal maar een zestigjarige fatso zijn die shag rookt door een gat in haar keel, en dan Poppy Honey heten.
Maar als Britse zestigjarige dikke shagrookster kun je op zich wel als Pop door het leven gaan, denk ik
Oud 01-02-2012, 14:42
Verwijderd
Dat is dan weer het voordeel aan meerdere namen. Je kunt gewoon een ander in gebruik nemen die beter bij je past. Nou ja, dat kan natuurlijk altijd wel, maar dan is het niet echt.
Oud 01-02-2012, 14:45
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ze is de dochter van Keith Richards, ik neem aan dat die het op z'n Engels uitspreekt
Oja

Ik dacht dat je het een leuke naam vond ook voor 'hier'.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-02-2012, 14:47
Verwijderd
Klanten van Xs4all kunnen nog zonder problemen naar de website van The Pirate Bay surfen als zij dit via ipv6 doen. De provider heeft de blokkade alleen ingesteld voor ipv4-verkeer. Het is nog onduidelijk welke tegenactie Brein kan nemen.

Mwhaha, heerlijk weer. Toch nog een beetje Belgische praktijken in de Nederlandse rechtspraak <3
Oud 01-02-2012, 14:48
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Schrödinger naamzoek: heb je dit meegekregen, betreffende Giles Corey? Meh, wat een naar artikel.
Neen, dat had ik nog niet gezien.
Oud 01-02-2012, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Omg ja Daisy Boo vind ik ook heel leuk Maar dat komt omdat ik Boo een leuk woord/naam vind.
Eens. Dat kan ook nog wel als je een ouwe shagrookster bent, gewoon Daisy dan.

Citaat:
Dat is dan weer het voordeel aan meerdere namen. Je kunt gewoon een ander in gebruik nemen die beter bij je past. Nou ja, dat kan natuurlijk altijd wel, maar dan is het niet echt.
Mijn ouders hebben mijn naamgeving expres zo gedaan dat ik uit iets van acht namen kan kiezen.
Oud 01-02-2012, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Eens. Dat kan ook nog wel als je een ouwe shagrookster bent, gewoon Daisy dan.



Mijn ouders hebben mijn naamgeving expres zo gedaan dat ik uit iets van acht namen kan kiezen.
Heb je zoveel namen of bedoel je dat je duizend afleidingen van Katarina kan kiezen?
Oud 01-02-2012, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Eens. Dat kan ook nog wel als je een ouwe shagrookster bent, gewoon Daisy dan.
Dreckige Daisy.
Oud 01-02-2012, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Heb je zoveel namen of bedoel je dat je duizend afleidingen van Katarina kan kiezen?
Ik heet Anna Katarina. Mijn moeder wilde me Dina noemen, maar dat wilde mijn vader niet, dus toen wilde ze Tina, maar dat wilde mijn vader ook niet, want die wilde Katia. Toen hebben ze het samengevoegd tot Katarina, zodat ik kon kiezen of ik Katia, Tina, Katarina, Katrien, Dina of nog iets anders wilde heten. En dan nog Anna (eigenlijk was de bedoeling Anastasia, maar dat werd een beetje teveel van het goede) zodat ik ook nog Anna, Anja of Anke o.i.d. zou kunnen worden. In de praktijk gebruik ik Katarina, Katia, Tina en Katrien.

En dan nog verkleindingetjes, maar die tel ik niet mee.
Oud 01-02-2012, 14:55
Verwijderd
Katrien
Oud 01-02-2012, 14:56
Verwijderd
Van mijn achternaam zijn trouwens ook vier versies in omloop, en dan zijn nog alle versies van mijn naam beschikbaar met en zonder otchestvo, dus ik kom echt op heel veel namen uit. Ik haat me voorstellen omdat ik dan altijd moet nadenken welke versie van mijn naam ik ook alweer in welke context moet gebruiken.
Oud 01-02-2012, 14:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Katrien
Ik ken iemand die zo heet, en ze heeft ook wel eens vaker van die golfsweaters aan met kleine Mickey Mouse figuurtjes er op.
__________________
you're not my demographic
Oud 01-02-2012, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Ik ken iemand die zo heet, en ze heeft ook wel eens vaker van die golfsweaters aan met kleine Mickey Mouse figuurtjes er op.
Haha brrr
Oud 01-02-2012, 14:59
Verwijderd
Ik heb zelfs een tijdje als Katrien op school ingeschreven gestaan, zij het per ongeluk, dus zo grappig is die naam niet.
Oud 01-02-2012, 14:59
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Ik bedoel een echte, hè, dus niet van de Mac of iets dergelijks.
Die zijn inderdaad wel een stuk lekkerder .

Toch kan ik eten van de mac nog steeds waarderen
__________________
In omnia paratus
Oud 01-02-2012, 15:01
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb zelfs een tijdje als Katrien op school ingeschreven gestaan, zij het per ongeluk, dus zo grappig is die naam niet.
Fontys heeft mijn doopnaam per ongeluk als roepnaam in het systeem ingevoerd, dus bij nieuwe docenten werd ik bij practica e.d. standaard als Martinus afgeroepen.
__________________
you're not my demographic
Oud 01-02-2012, 15:01
Verwijderd
Ik heb maar één naam. Waar je ook niet bepaald mee kunt variëren. Maar dan wel weer twee achternamen natuurlijk. Mijn kinderen hebben helemaal niks te kiezen, die hebben één voornaam en één achternaam en daar doen ze het maar mee
Oud 01-02-2012, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Fontys heeft mijn doopnaam per ongeluk als roepnaam in het systeem ingevoerd, dus bij nieuwe docenten werd ik bij practica e.d. standaard als Martinus afgeroepen.
Oud 01-02-2012, 15:02
Verwijderd
Martino heeft dus zo'n lekkere Limburgse driedubbele katholiekennaam?
Oud 01-02-2012, 15:03
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb maar één naam. Waar je ook niet bepaald mee kunt variëren. Maar dan wel weer twee achternamen natuurlijk. Mijn kinderen hebben helemaal niks te kiezen, die hebben één voornaam en één achternaam en daar doen ze het maar mee
Volgensmij heb jij stiekem ook dezelfde naam als Aldan
Citaat:
Martino heeft dus zo'n lekkere Limburgse driedubbele katholiekennaam?
Ja, ik ben gedoopt en alles, dus ik heb drie voornamen.
__________________
you're not my demographic
Oud 01-02-2012, 15:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Katia klinkt zo lekker importbruidje <3
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41.