Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2012, 15:04
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Leuk FEITJE: mijn vader heeft mijn tweede naam verkeerd gespeld tijdens de geboortaangifte.
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Oud 01-02-2012, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Fontys heeft mijn doopnaam per ongeluk als roepnaam in het systeem ingevoerd, dus bij nieuwe docenten werd ik bij practica e.d. standaard als Martinus afgeroepen.
Martinus.

Mijn vader gebruikte eerst ook twee achternamen toen hij nog niet in de burgerlijke stand stond ingeschreven onder de naam van zijn adoptie-ouders. Als hij op achternaam werd afgeroepen vergat hij heel vaak dat hij dat was.
Oud 01-02-2012, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Katia klinkt zo lekker importbruidje <3
Katia is een prima naam.
Oud 01-02-2012, 15:06
Verwijderd
Gnork, hoe is het met mini-Gnork? Loopt hij al? Wanneer mogen we weer een foto zien?
Oud 01-02-2012, 15:07
Verwijderd
Weten jullie trouwens wat 'n mongool met 'n ananas op z'n kop is?

Spoiler
Oud 01-02-2012, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Gnork, hoe is het met mini-Gnork? Loopt hij al? Wanneer mogen we weer een foto zien?
Achter zijn loopkar loopt hij als een pro! Nu ga ik hem eerst uit bed halen en dan even een foto zoeken.
Oud 01-02-2012, 15:16
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Weten jullie trouwens wat 'n mongool met 'n ananas op z'n kop is?

Spoiler
Ik zag laatst een stukje Knoop in je Zakdoek, en daar speelde een downpatiënt toch wel heel erg verdienstelijk piano.
__________________
you're not my demographic
Oud 01-02-2012, 15:22
Verwijderd
Ik ''ken'' iemand met Down die zijn rijwbewijs heeft. Ik vind het discutabel, maar daarnaast legt het ook een druk op me, want als iemand met Down het kan halen moet ik het helemaal ooit kunnen
Oud 01-02-2012, 15:24
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Nou ja, kunnen autorijden heeft niet zoveel met intelligentie te maken.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-02-2012, 15:25
Verwijderd
Ik zat eerst op judo met iemand met Down, en die was vet lief, maar niemand wilde tegen hem judoën omdat ze hem niet aan wilden raken. Soms herinner ik me dit soort dingen en dan vraag ik me af hoe het kan dat ik pas sinds gisteren mijn vertrouwen in de mensheid kwijt ben.
Oud 01-02-2012, 15:25
Verwijderd
@ Uice; Heb jij nou eigenlijk ooit je rijbewijs nog gehaald, of ben je er maar helemaal mee gekapt?
Oud 01-02-2012, 15:26
Verwijderd
Hij is al zo groot
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg BLI.jpg (201.4 KB, 21x gelezen)
Oud 01-02-2012, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Hij is al zo groot
Haha, hij is echt een mensje nu
Oud 01-02-2012, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Ik zat eerst op judo met iemand met Down, en die was vet lief, maar niemand wilde tegen hem judoën omdat ze hem niet aan wilden raken. Soms herinner ik me dit soort dingen en dan vraag ik me af hoe het kan dat ik pas sinds gisteren mijn vertrouwen in de mensheid kwijt ben.
Nou, je zult maar een partijtje kontschop krijgen van een Down. Volgens mij is dat voor veel mensen het risico niet waard
Oud 01-02-2012, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, kunnen autorijden heeft niet zoveel met intelligentie te maken.
Citaat:
@ Uice; Heb jij nou eigenlijk ooit je rijbewijs nog gehaald, of ben je er maar helemaal mee gekapt?


Citaat:
Nou, je zult maar een partijtje kontschop krijgen van een Down. Volgens mij is dat voor veel mensen het risico niet waard
Ja precies, dadelijk krijg je het zelf, hiiiiii.
Oud 01-02-2012, 15:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Katia is een prima naam.
Dat klopt. Voor een geil importbruidje
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-02-2012, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Dat klopt. Voor een geil importbruidje
Jij hebt een nonnennaam.
Oud 01-02-2012, 15:38
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
En jij bent een vermaledijde vierkantswortel!
__________________
In omnia paratus
Oud 01-02-2012, 15:39
Verwijderd
Miserable, hoe heet jij eigenlijk?
Oud 01-02-2012, 15:40
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Maurice
__________________
In omnia paratus
Oud 01-02-2012, 15:41
Verwijderd
Ah! Ik had eerst een leraar biologie die Maurice heette, die leek wel wat op jouw avatar.
Oud 01-02-2012, 15:43
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
. Je had les van een kat?
__________________
In omnia paratus
Oud 01-02-2012, 15:44
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Als hij op achternaam werd afgeroepen vergat hij heel vaak dat hij dat was.


Citaat:
Ik zat eerst op judo met iemand met Down, en die was vet lief, maar niemand wilde tegen hem judoën omdat ze hem niet aan wilden raken. Soms herinner ik me dit soort dingen en dan vraag ik me af hoe het kan dat ik pas sinds gisteren mijn vertrouwen in de mensheid kwijt ben.
Wat is er dan gister gebeurd?
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 01-02-2012, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Ja precies, dadelijk krijg je het zelf, hiiiiii.
Eh, dat is niet helemaal wat ik bedoel
Oud 01-02-2012, 15:47
Verwijderd
Citaat:
. Je had les van een kat?
Nee, hij had ook van die ogen.

Citaat:
Wat is er dan gister gebeurd?
Niks. Ik was in een heel erg slecht humeur. En dat ben ik nog steeds. De mensen zijn gewoon kut omdat ze niet eens een vast huis voor mij kunnen vinden, dat is alles.

Citaat:
Eh, dat is niet helemaal wat ik bedoel
Ik bedoelde het als 'kijk, hier nog een goed argument om mensen met Down niet aan te raken!'.
Oud 01-02-2012, 15:49
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Niks. Ik was in een heel erg slecht humeur. En dat ben ik nog steeds. De mensen zijn gewoon kut omdat ze niet eens een vast huis voor mij kunnen vinden, dat is alles.
Ahw. Dat is wel rot ja. Ik moet er niet aan denken dat ik steeds ergens anders zou moeten wonen, nieuwe mensen, nieuwe omgevingen, brrr.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 01-02-2012, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde het als 'kijk, hier nog een goed argument om mensen met Down niet aan te raken!'.
Ah, ja. Dat is inderdaad nog erger
Oud 01-02-2012, 15:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Jij hebt een nonnennaam.
Je moeder ook!

kusje
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-02-2012, 15:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ''ken'' iemand met Down die zijn rijwbewijs heeft. Ik vind het discutabel, maar daarnaast legt het ook een druk op me, want als iemand met Down het kan halen moet ik het helemaal ooit kunnen
Autorijden heeft niet zo zeer met intelligentie te maken, maar vooral met ruimtelijk inzicht en reactievermogen, en de eigenschap om domweg de regeltjes te volgen (dat is voor intelligente en eigenzinnige mensen juist moeilijk!). En er zijn meer mensen zonder rijbewijs dan je denkt!
__________________
you're not my demographic
Oud 01-02-2012, 15:52
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hij is al zo groot
Superlief! Hij lijkt een klein beetje op jou (maar dat hoor je wel vaker vermoed ik). En nu al beginnen met forumen, braaf kind.
__________________
you're not my demographic
Oud 01-02-2012, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Je moeder ook!

kusje
Hammer time!
Oud 01-02-2012, 15:53
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
lol, and so, the battle of Saaiport begins
__________________
In omnia paratus
Oud 01-02-2012, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Autorijden heeft niet zo zeer met intelligentie te maken, maar vooral met ruimtelijk inzicht en reactievermogen, en de eigenschap om domweg de regeltjes te volgen (dat is voor intelligente en eigenzinnige mensen juist moeilijk!). En er zijn meer mensen zonder rijbewijs dan je denkt!
Ik ga er voorlopig nog lang niet aan beginnen. Ik vind het gewoon te eng, en een te grote verantwoordelijkheid.
Maarja ik heb het ook niet nodig + geen geld ervoor, dus ach.
Oud 01-02-2012, 15:55
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Toen ik 13 was ofzo, ging ik met een vriendinnetje en haar ouders mee naar een camping. En daar was een jongen met down, en die kende het woord 'bekzoenen'. En dat was dan niet tongzoenen, maar kusjes op de mond geven (bek=mond en zoenen=kusje) en toen werd mijn vriendin vriendinnetje van zijn broer (of de vriend van zijn broer ofzo) en toen gingen ze die jongen met down ophitsen met BEKZOENEN en toen ging ie mij "bekzoenen". Hele vakantie mee gepest.

En zomaar een kusje krijgen is niet zo erg, maar hij was 17 en veel sterker en groter enzo, en hij vond ook dat ie best op mijn schoot kon zitten terwijl we in zwemkleding waren (want zwembad) en hij vond het niet nodig mij los te laten of zoiets. Dat deed ie pas toen die vriend van z'n broer 'm zei dat ie dat moest doen.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 01-02-2012, 15:55
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm. Ik wil eigenlijk nieuwe eettafelstoelen kopen voor m'n nieuwe crib, maar ik heb niet zo'n zin om veel geld uit te geven. Marktplaats is wellicht de oplossing, maar daar staan vooral heel veel lelijkerds op
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-02-2012, 15:58
Verwijderd
Dat die vrouw van Dr. Phil altijd in het publiek zit :')
Oud 01-02-2012, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Ik ga er voorlopig nog lang niet aan beginnen. Ik vind het gewoon te eng, en een te grote verantwoordelijkheid.
Maarja ik heb het ook niet nodig + geen geld ervoor, dus ach.
Ik heb er wel geld voor klaar liggen, dus als het noodzakelijk voor me wordt heb ik 'm as soon as possible. Maar zolang ik er geen reden voor zie ga ik lekker met het Onrendabelen Vervoer
Oud 01-02-2012, 16:01
Verwijderd
Wat betekent het als er (i) achter de naam van een regisseur staat? Ik zie dat weleens op Moviemeter. /misschiendommevraag
Oud 01-02-2012, 16:02
Verwijderd
Dat het een indiaan is?
Oud 01-02-2012, 16:04
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik deze charmant vind of alleen goedkoop. En deze vind ik ook wel leuk, maar misschien ook weer te ouderwetsig voor mij en mijn andere spullies.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-02-2012, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Superlief! Hij lijkt een klein beetje op jou (maar dat hoor je wel vaker vermoed ik). En nu al beginnen met forumen, braaf kind.
Alleen zijn ogen heeft hij van mij, zegt men. Verder lijkt hij veel meer op mangnork.
Oud 01-02-2012, 16:05
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Wat betekent het als er (i) achter de naam van een regisseur staat? Ik zie dat weleens op Moviemeter. /misschiendommevraag
Citaat:
Als er meerdere regisseurs zijn met dezelfde naam, maakt MovieMeter hier onderscheid tussen middels Romeinse cijfers tussen haakjes. Deze kunnen via een dropdown-menu achter het invulveld voor de regisseursnaam aan de naam toegevoegd worden. Ken het laagste Romeinse cijfer toe aan de bekendste regisseur, daarna oplopend naar afnemende bekendheid (bijvoorbeeld: de regisseur van Soldaat van Oranje is Paul Verhoeven (I); zijn Duitse naamgenoot die onder andere Der Jugendrichter maakte wordt Paul Verhoeven (II)).
Niet dat ik het wist, meer dat ik SOG het leuk vind om te kijken of ik iets wel kan achterhalen.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 01-02-2012, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik deze charmant vind of alleen goedkoop. En deze vind ik ook wel leuk, maar misschien ook weer te ouderwetsig voor mij en mijn andere spullies.
Ehr als je dát mooi vindt lijkt het me dat Marktplaats één grote poel van genot voor je moet zijn?
Oud 01-02-2012, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Niet dat ik het wist, meer dat ik SOG het leuk vind om te kijken of ik iets wel kan achterhalen.
Oh, dank je, dat had ik zelf ook wel kunnen vinden

En het is dus geen i :')
Oud 01-02-2012, 16:08
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Oh, dank je, dat had ik zelf ook wel kunnen vinden
Laat me dan tenminste in de wáán dat ik geweldig ben!
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 01-02-2012, 16:08
Verwijderd
Ik wil later van die zetels uit boomstammen, maar ik weet nog niet wie ik ga omkopen om zoiets voor me te maken. Misschien mijn vader.
Oud 01-02-2012, 16:08
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ehr als je dát mooi vindt lijkt het me dat Marktplaats één grote poel van genot voor je moet zijn?
Nou nee Ik hou van de kleur. En ik hou van een beetje gekke dingen. En nou ja
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-02-2012, 16:12
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Drop, bier en bapao's. Mijn avond kan BEGINNEN.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 01-02-2012, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Drop, bier en bapao's. Mijn avond kan BEGINNEN.
En Yahtzee! NU! /heeft al ontwenningsverschijnselen
Oud 01-02-2012, 16:21
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
@ Uice; Heb jij nou eigenlijk ooit je rijbewijs nog gehaald, of ben je er maar helemaal mee gekapt?
Ik ben gekapt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02.