Advertentie | |
|
23-06-2006, 14:56 | ||
Oké! Ik denk wel dat ik het doe, nog even denken Bedankt iig voor jullie reactie.
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-06-2006 om 15:00. |
23-06-2006, 15:08 | ||
Citaat:
|
23-06-2006, 23:05 | ||
Citaat:
Of het moeilijk is, ligt eraan of je alles keurig bijhoudt, als je wat in de les oplet en wat maakt en je doet voor een toets wat herhaling, dan is het goed te doen. Wil je hoger dan een 8, dan zul je moeten aanpoten! |
24-06-2006, 00:12 | ||
Citaat:
Maar er zijn wel 2 dingen die het makkelijker maar de GR en de binas. En wiskunde is te veel GR gebruiken. Gelukkig moeten we bij het SE's vooral alles algebraisch uitrekenen. Staat er meestal bij en als het er niet bij staat krijg je voor algebraische berekening meer punten. Maar 1 ding wat zeker is het niveau moet omhoog! Maar om op het onderwerp in te gaan. Ik zou wiB1 nemen. Is niet moeilijk. Je heb dan 5 boeken. Ik zet het aantal toetsen wat ik erover heb gehad erbij) De eerste 2 boeken zijn kansrekening , is vooral om kunnen gaan met je Gr. 9 ( = 4 toetsen) Boek 3 is meetkunde maar telt maar 2 hoofdstukken. ( = 1 toets) Boek 4 + 5 = goniometrie, intergreren en differentieren. Dit is niet zo lastig. ( 3 toetsen wi B2 en bij wi B1 5 toetsen) voorbeeld van differentieren: f(x) = 2x^2 f'(x) = 4x de regel is dan ax^b -> ab x^b-1 Om een indruk te geven. Ik denk dat je bij wiA12 geen meetkunde krijgt en wat meer statistiek en kansrekening.
24-06-2006, 11:28 | ||
Citaat:
Verder zijn er wel opleidingen die Wiskunde B1 vragen en verder aansluiten op EM.
24-06-2006, 13:48 | ||
Citaat:
|
24-06-2006, 17:15 | ||
Citaat:
24-06-2006, 17:20 | ||
Citaat:
Ik zou sowieso altijd aanraden om eens na te vragen wat de mogelijkheden zijn om het alsnog te laten vallen. Dus: wanneer kan dat en wat zijn de gevolgen daarvan. Ik heb nu mensen in de klas die er namelijk misschien op blijven zitten, en dat is toch zonde als je het gekozen hebt. |
24-06-2006, 23:52 | ||
Citaat:
@Morri: het ligt er maar net aan. Hoe je school het oppakt (bij ons konden de mensen die het lieten vallen gewoon terug, en vaak ook met een punt erbij voor a12 omdat ze het een tijd hadden volgehouden), en ook wat voor profiel je hebt. Bij economie komt namelijk aardig wat differentëren (zit gedeeltelijk ook in a12 trouwens) kijken, en dan pas je je wiskunde gewoon toe op de stof die je hebt. Dat doe je niet als je C&M hebt. Echt, E&M + wb1 is echt te doen: vraag naar de consequenties van laten vallen bij je mentor of decaan en probeer het gewoon. Zelfs E&M-ers schijnen er baat bij te hebben. (aldus een jongen die het aan het eind van de vijfde heeft laten vallen)
25-06-2006, 08:33 | ||
Citaat:
Ik heb het ook gedaan en ik vond het niet moeilijker. Maar ik ben ruimtelijk dan ook heel sterk en dat werkte bij b1 in mn voordeel. |
25-06-2006, 13:56 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
26-06-2006, 14:08 | ||
Citaat:
|
26-06-2006, 19:33 | ||
Citaat:
Ik heb ook profiel E&M en aangezien mijn cijfers voor wiskunde werd me B1 zeker aangeraden, toch heb ik het niet gekozen. Dit komt doordat ik de vervolgopleiding criminologie wil kiezen, hier is een lotingstudie voor. Dus ik wilde liever een hoog gemiddelde voor A12 hebben dan ietsjes lager voor B1 het is natuurlijke een keuze van wat je niet weet wat er zal gebeuren, hoe goed je er in bent. Toch ben ik blij dat ik A12 heb gehouden ik sta er gemiddeld een 9,3 voor en hopelijk gaan mijn sets ook goed! Je doet telkens hetzelfde bij A wiskunde het ene hoofdstuk kansberekening en af en toe wat echte wiskunde.. Ik weet niet wat je later wilt gaan doen. Anderen zeggen wel dat het beter aansluit op de Uni, maar het scheelt wel wat je wilt gaan doen natuurlijk. Ik heb niet voor Wi B1 gekozen maar voor M&O aangezien ik maybe Business Administration wilde gaan doen Weeg verschillende factoren af bij je keuze! Laat je niet ompraten door die wiskundedocenten Liek |
26-06-2006, 20:52 | ||
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|